quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 22:49 schreef Quickie_Bat het volgende:Oftewel:
Metallica is de beste in zijn genre.
Ze zijn live magnifiek! Maken geweldige muziek, jaar na jaar.
En ik heb diep respect ervoor dat ze alles op alles hebben gezet om hun band te redden en daarbij de hulp van een psycholoog hebben ingeroepen.
Ja, Metallica zijn ook mensen, ze hebben gevoelens, frustraties, verdriet en pijn. Dat delen ze ook met hun fans en dat maakt hen zo ontzettend menselijk. Als je de film kijkt voel je wat ze doormaken en zie je ook een andere kant dan alleen maar keiharde rockende bandleden.
HA HA HA!
Ik zal maar niet je ander postjes hier quoten waaruit blijkt dat je je alleen op je muzikale smaak teentjes getrapt voelt en doodsverwensingen gaat posten als iemand Metallica een stel trieste sukkels vindt.
Metallica is een stel LOSERS, elke echte metaller zal dat beamen. Ergo, je bent een kneus, een wannabe, iemand die metal 'cool' is gaan vinden, een poser.
Ik vond ze goed met hun eerste 3 CDs - ja ik leefde toen al, in tegendeel tot de bandwagon-jumpers die ze later cool gingen vinden omdat ze nou eenmaal op MTV zagen dat je ze cool hoorde te vinden. Laat staan pubertjes die net schaamhaar hebben en die ze 'helemaal vet ruig man!' vinden. Ooit, toen waren ze zelfs mijn favoriete band. Niemand die ik kende, wist wie ze waren, maar dat interesseerde me niet. Ik had al hun cassette bandjes. Ze waren de beste band ter wereld. Nu kan ik er niet eens meer naar luisteren omdat ik gewoon walg van alles waar ze nu voor staan. Vreselijk jammer. En dan moet je het toch wel behoorlijk bont gemaakt hebben. Ik heb niks tegen bands die van muzikale richting veranderen, maar op zo'n manier? En met zo'n air en minachting tegen hun fans?
![]()
Alles na hun 3 eerste albums is een hoop stront, en de persoonlijkheden van die losers zal ik maar al helemaal niks over zeggen. Of van hun walgelijke houding tegenover fans. Napster iemand?
![]()
Wat een smerige lui.
Metallica goed, ga toch weg zeg. James Hetfieldje die denkt dat ie zo stoer en breed is, omdat de rest van de band uit dwergen bestaat. James Hetfieldje die probeert te zingen, hahaha, ik lach me dood de 5 seconden voordat ik van zender verander. Dan die kale rat Ulrichje. Proest ik herinner me ook nog S&M, ze gingen akoestisch spelen met een orkest er bij, nou dat klonk al echt helemaal nergens meer naar. Hoezo gewoon harde metal spelen? Joh, we gaan akoestisch, doen sentimenteel, proberen te zingen, naaien onze fans! Maar de kneuzerige nalopers... die vonden het fantastisch!
Metallica - hahaha. Ze hadden hun naam na 3 albums moeten veranderen in 'the poser losers'. En hun volgende album 'shame on us' moeten noemen.
Het leukste vind ik toch nog wel dat je ergens in een ander topic die kalende dwerg Larsje Ullrich loopt te aanbidden, ooh zwijmel wat is Larsje toch knap, zwijmel droom. Je bent gewoon een br33z4h groupie. Zie je die krijsende tienermeisjes op TV als er ergens een celebrity in beeld is, die huilend met hun handjes tegen hun kin staan te trillen? Dat ben jij. Larsje Ulrich
StefanP, echte metal liefhebber, heeft er een hekel aan om bands alles te zien verloochenen waar ze voor stonden
[ Bericht 5% gewijzigd door StefanP op 24-07-2005 01:54:44 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn