WTF?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik heb hem niet eens gezien eigenlijk. Maar het schijnt dat ze Mustaine eruit geknipt hebben... vind ik dan weer jammer.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:49 schreef Quickie_Bat het volgende:
Oftewel:
Metallica is de beste in zijn genre.
quote:Ze zijn live magnifiek! Maken geweldige muziek, jaar na jaar.
quote:En ik heb diep respect ervoor dat ze alles op alles hebben gezet om hun band te redden en daarbij de hulp van een psycholoog hebben ingeroepen.
quote:Ja, Metallica zijn ook mensen, ze hebben gevoelens, frustraties, verdriet en pijn. Dat delen ze ook met hun fans en dat maakt hen zo ontzettend menselijk. Als je de film kijkt voel je wat ze doormaken en zie je ook een andere kant dan alleen maar keiharde rockende bandleden.
Houd er wel rekening mee dat het een wijf is die het zegt he, die vast in haar tienerjaren ook bij een psycholoog heeft gelopen omdat ze in der armpjes krastequote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat het een wijf is die het zegt he, die vast in haar tienerjaren ook bij een psycholoog heeft gelopen omdat ze in der armpjes kraste![]()
waarschijnlijk de initialen van alle bandledenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat het een wijf is die het zegt he, die vast in haar tienerjaren ook bij een psycholoog heeft gelopen omdat ze in der armpjes kraste![]()
Slayer kwalitatief goedquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:00 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Jij weet dus duidelijk niet wat kwalitatief goede muziek is
De groeten kneusje.. ga nu maar weer fijn naar Lange Frans en Baas B luisteren he?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:11 schreef BUG80 het volgende:
Die scene waarin ze een promo moeten inspreken voor een radiostation vind ik ook hilarisch. Ik vind het dan ook wel weer een pluspunt dat ze die teksten hun strot niet uit krijgen.
Hello, we're Metallica, and, eehh, give us all your money!![]()
Ja en dan met kruisjes door de bandleden die uit het kneuzenclubje zijn gestaptquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:12 schreef Tomek het volgende:
[..]
waarschijnlijk de initialen van alle bandleden
Of door die dodequote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja en dan met kruisjes door de bandleden die uit het kneuzenclubje zijn gestapt
Ja echt. ik kan nu niet meer slapen door jou reactie op mijn berichtje op dit internetforum.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:12 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Wahahahahahah hij is echt op zijn pik getrapt!
Prachtig!
Er was veel meer en daar was Mustaine niet blij mee. Ik geloof dat ie nogal onstabiel overkomt door het selectieve weergeven van hem... maar dat kun jij beter zeggen dan ik denk ik.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:05 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
WTF?
Die is er helemaal niet uitgeknipt!!
Zit een groot stuk van hem in hoor!
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja echt. ik kan nu niet meer slapen door jou reactie op mijn berichtje op dit internetforum.
Er zal idd vast wel meer footage zijn ja maar ik vond hem echt niet als een labiele freak overkomen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Er was veel meer en daar was Mustaine niet blij mee. Ik geloof dat ie nogal onstabiel overkomt door het selectieve weergeven van hem... maar dat kun jij beter zeggen dan ik denk ik.
Onzin, hij claimt dat Lars jankend is weggelopen. So what? hij zit daar ook nog steeds op die bank te grienen, wat er ook aan vooraf gegaan is.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Er was veel meer en daar was Mustaine niet blij mee. Ik geloof dat ie nogal onstabiel overkomt door het selectieve weergeven van hem... maar dat kun jij beter zeggen dan ik denk ik.
Hoe bedoelde ze dat precies?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:13 schreef poloolop het volgende:
oew, wat zing je dat mooi en gevoelig, dat doet me denken aan mijn overleden opa
heb het dus niet gezien maar heb dus gelezen dat ie die klootzakken dus nooit meer wilde zienquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Onzin, hij claimt dat Lars jankend is weggelopen. So what? hij zit daar ook nog steeds op die bank te grienen, wat er ook aan vooraf gegaan is.![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja en dan met kruisjes door de bandleden die uit het kneuzenclubje zijn gestapt
Wat dan nog? Als ze hem geen dope hebben gegeven of uien onder de tafel hebben gelegd, zie ik niet hoe Metallica verantwoordelijk is voor zijn vertoning voor de camera; het was toch gemeend wat hij zei of niet dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
heb het dus niet gezien maar heb dus gelezen dat ie die klootzakken dus nooit meer wilde zien![]()
Je bent online!quote:
En dat zeg jij...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:12 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Wahahahahahah hij is echt op zijn pik getrapt!
Prachtig!
Dat gesprek ook tussen die twee.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
heb het dus niet gezien maar heb dus gelezen dat ie die klootzakken dus nooit meer wilde zien![]()
Damn.. heb het artikel niet bij de hand anders zou ik je precies kunnen vertellen waar hij nou zo kwaad over was.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:21 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat dan nog? Als ze hen geen dope hebben gegeven of uien onder de tafel hebben gelegd, zie ik niet hoe Metallica verantwoordelijk is voor zijn vertoning voor de camera; het was toch gemeend wat hij zei of niet dan?![]()
Wat moet JIJ nou weer?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:22 schreef Murray het volgende:
[..]
En dat zeg jij...
Als er iemand altijd ontzettend hysterisch en als een volkomen labiel wijf reageert dan ben jij het wel.
Zoek maar even dan and we'll get to the bottom of this.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Damn.. heb het artikel niet bij de hand anders zou ik je precies kunnen vertellen waar hij nou zo kwaad over was.
Ja, nu wil ik het weten ookquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Damn.. heb het artikel niet bij de hand anders zou ik je precies kunnen vertellen waar hij nou zo kwaad over was.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:23 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Dat gesprek ook tussen die twee.
Dave: Snap je waar ik doorheen ben gegaan destijds?
Lars: Ik..
Dave: Nee, Ik! Waar ik doorheen gegaan ben!!
Lars: Nou, ik...
Dave: Nee, snap je waar ik doorheen gegaan ben?!
enz enz enz
![]()
Volgens mij was hij kwaad omdat hij toen destijds ontslagen werd vanwege zijn alcoholmisbruik. Terwijl James nu wel gewoon mocht afkicken. Hij had ook zo'n kans gehad willen hebben....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Probleem is dat ik kilometer of 1000 van de betreffende Aloha zitquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zoek maar even dan and we'll get to the bottom of this.![]()
Het is wel eens leuk om te bedenken welke rocksterren/metalhelden er nog meer van hun troon kunnen vallen. Volgens mij zijn het uiteindelijk allemaal brave huisvaders, met een of andere lullige hobby.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:27 schreef yvonne het volgende:
Maar goed, sinds Bruce Dickinson trainspotter is geworden en *ril* programma's doet voor NGC, mag Metallica bij de psych op de bank hoor, de deceptie is er toch al.
Wat... geen artikel op het I-net? Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Probleem is dat ik kilometer of 1000 van de betreffende Aloha zit
Discovery toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:27 schreef yvonne het volgende:
Maar goed, sinds Bruce Dickinson trainspotter is geworden en *ril* programma's doet voor NGC,
Henry Rollins presenteert ook een of ander dom spelprogramma op discovery.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:29 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Het is wel eens leuk om te bedenken welke rocksterren/metalhelden er nog meer van hun troon kunnen vallen. Volgens mij zijn het uiteindelijk allemaal brave huisvaders, met een of andere lullige hobby.
Die gozer van Iron Maiden?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:27 schreef yvonne het volgende:
Maar goed, sinds Bruce Dickinson trainspotter is geworden en *ril* programma's doet voor NGC, mag Metallica bij de psych op de bank hoor, de deceptie is er toch al.
Matt Barlow is rechten gaan studerenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:29 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Het is wel eens leuk om te bedenken welke rocksterren/metalhelden er nog meer van hun troon kunnen vallen. Volgens mij zijn het uiteindelijk allemaal brave huisvaders, met een of andere lullige hobby.
Dicovery, NGC, whateverquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:30 schreef Murray het volgende:
[..]
Discovery toch?
Dat was ook wel een schok ja toen ik dat voor het eerst zag.. "is dat hem nou of niet?"
*ril. Gelukkig is Dimebag doodgeschoten (als ik dit zo lees is hij er nog goed vanaf gekomen).quote:
Je weet nieteens wie Matt Barlow isquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:34 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
*ril. Gelukkig is Dimebag doodgeschoten (als ik dit zo lees is hij er nog goed vanaf gekomen).![]()
Gezien jouw leeftijd een 40-plusser?quote:
Dat was die homo van Take That.quote:
Ja, de enige echte Iced Earth zanger, nu hebben ze The Ripperquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
datis die lange van Iced Earth toch? Nu hebben ze iemand die als iedereen klinkt.. haat het als bands gewoon zangers inwisselen alsof het Zwitserse Franks zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |