Ja, nu wil ik het weten ookquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Damn.. heb het artikel niet bij de hand anders zou ik je precies kunnen vertellen waar hij nou zo kwaad over was.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:23 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Dat gesprek ook tussen die twee.
Dave: Snap je waar ik doorheen ben gegaan destijds?
Lars: Ik..
Dave: Nee, Ik! Waar ik doorheen gegaan ben!!
Lars: Nou, ik...
Dave: Nee, snap je waar ik doorheen gegaan ben?!
enz enz enz
![]()
Volgens mij was hij kwaad omdat hij toen destijds ontslagen werd vanwege zijn alcoholmisbruik. Terwijl James nu wel gewoon mocht afkicken. Hij had ook zo'n kans gehad willen hebben....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Damn.. heb het artikel niet bij de hand anders zou ik je precies kunnen vertellen waar hij nou zo kwaad over was.
Probleem is dat ik kilometer of 1000 van de betreffende Aloha zitquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zoek maar even dan and we'll get to the bottom of this.![]()
Het is wel eens leuk om te bedenken welke rocksterren/metalhelden er nog meer van hun troon kunnen vallen. Volgens mij zijn het uiteindelijk allemaal brave huisvaders, met een of andere lullige hobby.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:27 schreef yvonne het volgende:
Maar goed, sinds Bruce Dickinson trainspotter is geworden en *ril* programma's doet voor NGC, mag Metallica bij de psych op de bank hoor, de deceptie is er toch al.
Wat... geen artikel op het I-net? Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Probleem is dat ik kilometer of 1000 van de betreffende Aloha zit
Discovery toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:27 schreef yvonne het volgende:
Maar goed, sinds Bruce Dickinson trainspotter is geworden en *ril* programma's doet voor NGC,
Henry Rollins presenteert ook een of ander dom spelprogramma op discovery.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:29 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Het is wel eens leuk om te bedenken welke rocksterren/metalhelden er nog meer van hun troon kunnen vallen. Volgens mij zijn het uiteindelijk allemaal brave huisvaders, met een of andere lullige hobby.
Die gozer van Iron Maiden?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:27 schreef yvonne het volgende:
Maar goed, sinds Bruce Dickinson trainspotter is geworden en *ril* programma's doet voor NGC, mag Metallica bij de psych op de bank hoor, de deceptie is er toch al.
Matt Barlow is rechten gaan studerenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:29 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Het is wel eens leuk om te bedenken welke rocksterren/metalhelden er nog meer van hun troon kunnen vallen. Volgens mij zijn het uiteindelijk allemaal brave huisvaders, met een of andere lullige hobby.
Dicovery, NGC, whateverquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:30 schreef Murray het volgende:
[..]
Discovery toch?
Dat was ook wel een schok ja toen ik dat voor het eerst zag.. "is dat hem nou of niet?"
*ril. Gelukkig is Dimebag doodgeschoten (als ik dit zo lees is hij er nog goed vanaf gekomen).quote:
Je weet nieteens wie Matt Barlow isquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:34 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
*ril. Gelukkig is Dimebag doodgeschoten (als ik dit zo lees is hij er nog goed vanaf gekomen).![]()
Gezien jouw leeftijd een 40-plusser?quote:
Dat was die homo van Take That.quote:
Ja, de enige echte Iced Earth zanger, nu hebben ze The Ripperquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
datis die lange van Iced Earth toch? Nu hebben ze iemand die als iedereen klinkt.. haat het als bands gewoon zangers inwisselen alsof het Zwitserse Franks zijn.
Je hebt net een goed topic om zeep geholpen!!... Happy?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, de enige echte Iced Earth zanger, nu hebben ze The Ripper
Henry fucking Rollins die op Discovery een veredeld 'Ter land, ter zee en in de lucht' presenteert, da's pas ergquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:27 schreef yvonne het volgende:
ze werd er emotioneel van, en ja toen heb ik der even getroost uiteraardquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat die opa waarschijnlijk ook in een kutbandje zat.
HA HA HA!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:49 schreef Quickie_Bat het volgende:
Oftewel:
Metallica is de beste in zijn genre.
Ze zijn live magnifiek! Maken geweldige muziek, jaar na jaar.
En ik heb diep respect ervoor dat ze alles op alles hebben gezet om hun band te redden en daarbij de hulp van een psycholoog hebben ingeroepen.
Ja, Metallica zijn ook mensen, ze hebben gevoelens, frustraties, verdriet en pijn. Dat delen ze ook met hun fans en dat maakt hen zo ontzettend menselijk. Als je de film kijkt voel je wat ze doormaken en zie je ook een andere kant dan alleen maar keiharde rockende bandleden.
Eensch, alleen wil ik ... and justice for all ook nog bij hun goeie platen rekenen.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:45 schreef StefanP het volgende:
- knip -
omg. Weer zo iemand die het belangrijk vind waar bands "voor staan". Als er iets gay is is dat het wel.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:45 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ooit, toen waren ze zelfs mijn favoriete band. Niemand die ik kende, wist wie ze waren, maar dat interesseerde me niet. Ik had al hun cassette bandjes. Ze waren de beste band ter wereld. Nu kan ik er niet eens meer naar luisteren omdat ik gewoon walg van alles waar ze nu voor staan.
Ik ook (behalve het geluid, nummers zij wel goed), ik vraag mij ook nog steeds af hoe het met metallica was vergaan als Cliff er nog was.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:48 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Eensch, alleen wil ik ... and justice for all ook nog bij hun goeie platen rekenen.![]()
Als je goed gelezen had, dan wist je dat ik schreef dat ik ze cool vond ondanks dat niemand anders dat deed, niet andersom. Alleen door hun muzikale bullshit en fan-minachting kots ik ze uit, niet omdat alle pukkel pubertjes ze toevallig cool vinden, dat interesseert me niks. Het enige wat ik schreef is dat die groep hun enige overgebleven fans zijn.quote:Op zondag 24 juli 2005 02:02 schreef nonzz het volgende:
[..]
omg. Weer zo iemand die het belangrijk vind waar bands "voor staan". Als er iets gay is is dat het wel.
"wheeehhh, jongetjes van 14 luisteren naar mijn band, nu kan ik het niet meer leuk vinden wheeehhh. Ik luister alleen naar band die niemand kent, de rest is commerciele troep.."![]()
Jij zoekt zelfs ruzie met mensen die het met je eens zijn he?quote:Op zondag 24 juli 2005 02:02 schreef nonzz het volgende:
[..]
omg. Weer zo iemand die het belangrijk vind waar bands "voor staan". Als er iets gay is is dat het wel.
"wheeehhh, jongetjes van 14 luisteren naar mijn band, nu kan ik het niet meer leuk vinden wheeehhh. Ik luister alleen naar band die niemand kent, de rest is commerciele troep.."![]()
Blijf je voortaan van mijn icoon af?quote:Op zondag 24 juli 2005 02:02 schreef nonzz het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |