Het is die willekeur die mij ook kwaad maakt. Het is gewoon blinde haat van die blonde.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Direkt niets, je zou echter het begrip allochtonen natuurlijk makkelijk door kunnen trekken naar Antillianen die de meest criminele allochtone groep in Nederland zijn, niet de Marokkanen hoe verbazingwekkend dat ook moge klinken voor sommigen.
Wilders focust zich op een groep en maakt die verantwoordelijk voor een groot deel van de problemen, dat lijkt mij een uitermate gevaarlijke insteek die alleen maar leidt tot grotere tweedeling en een grotere aanwas van radicale moslims.
Maar het is zijn goed recht om die onzin te verkopen natuurlijk, ik hoop alleen dat er maar weinig Nederlanders zijn die er in trappen.
Dus omdat Geert Wilders wettelijk toegestane dingen zegt, die je verwerpelijk mag vinden dat is immers je goed recht, is het voor ander totaal legitiem om onschuldige burgers op te blazen.....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:23 schreef Vassili_Z het volgende:
Mede dankzij Geert Wilders krijgen we aanslagen in Nederland. Wie haat zaait zal haat oogsten.
Ik begrijp dat ik problemen heb met mensen bij jou op het werk? So be itquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:19 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Je bent aan het generaliseren. Moslims bij mij op het werk hebben problemen met homo's dus met jou. Dus je hebt problemen met moslims, misschien niet allemaal.
Waar zegt ie dat?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dus omdat Geert Wilders wettelijk toegestane dingen zegt, die je verwerpelijk mag vinden dat is immers je goed recht, is het voor ander totaal legitiem om onschuldige burgers op te blazen.....
Dude je bent verruit het meest irritante homootje ooit. En geloof me erg erg veel moslims hebben problemen met homo's. Maar jij steekt erg graag je kop in het zand maar dat weet ook iedereen hier. Oogkleppen figurenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik problemen heb met mensen bij jou op het werk? So be it![]()
Om eerlijk te zijn heb ik daar mijn twijfels aan, ik denk eerder dat Wilders een manier gevonden heeft om zijn politieke ster te laten rijzen. Bij de VVD was hij een anoniem Kamerlid wat vermoedelijk nooit veel verder dan dat was gekomen, nu is hij het middelpunt van de belangstelling, zijn boekjes verkopen en hij heeft uitzicht op een aantal kamerzetels.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het is die willekeur die mij ook kwaad maakt. Het is gewoon blinde haat van die blonde.
Ik begrijp niet waarom bepaalde types mijn geaardheid er telkens bij halen als hen dat zo uitkomt. Ik weet er alles van wat het is om problemen te hebben met mensen die nogal fundamentalistisch gelovig zijn, dat is een thema in mijn leven, dus je hoeft mij niks te leren over hoe ik daarmee om moet gaan. Maar het simpele feit dat ik homo ben maakt mij niet automatisch tot een vijand van moslims, ik begrijp die redenering niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dude je bent verruit het meest irritante homootje ooit. En geloof me erg erg veel moslims hebben problemen met homo's. Maar jij steekt erg graag je kop in het zand maar dat weet ook iedereen hier. Oogkleppen figuren![]()
Je kunt kleine en grote criminaliteit niet over 1 kam scheren. Wat Wilders doet is op een goedkope manier inhaken op de actualiteit en van deze gelegenheid gebruik maken om zijn islamverkettering ten toon te spreiden. In die zin klopt de TT; Wilders is een bedreiging voor onze samenleving.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:53 schreef BigGayAllah het volgende:
Lees de column nog eens
WIlders constateert dat de Islam botst met de westerse samenleving, dit veroorzaakt meerdere problemen waaronder zowel grote als kleine criminaliteit.
Alsof politici niet werken?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik daar mijn twijfels aan, ik denk eerder dat Wilders een manier gevonden heeft om zijn politieke ster te laten rijzen. Bij de VVD was hij een anoniem Kamerlid wat vermoedelijk nooit veel verder dan dat was gekomen, nu is hij het middelpunt van de belangstelling, zijn boekjes verkopen en hij heeft uitzicht op een aantal kamerzetels.
En dat alles door te roepen dat het voornamelijk de moslims/allochtonen zijn die de oorzaak van de malaise zijn, voorwaar, niet slecht gedaan. Vergeet niet dat Wilders een beroepspoliticus is, echt gewerkt heeft hij nog nooit.
Je kunt wel constateren dat het dezelfde oorzaak heeft, namelijk de botsing tussen de islamitische en westerse cultuur.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:33 schreef NewOrder het volgende:
Je kunt kleine en grote criminaliteit niet over 1 kam scheren.
quote:Wat Wilders doet is op een goedkope manier inhaken op de actualiteit en van deze gelegenheid gebruik maken om zijn islamverkettering ten toon te spreiden. In die zin klopt de TT; Wilders is een bedreiging voor onze samenleving.
Ach, dat verketteren ben jij toch wel gewend zolangzamerhand?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:33 schreef SCH het volgende:
Alsof politici niet werken?
Maar verder beni k het met je eens. Wilders gebruikt de aanslagen in Londen voor zijn eigen gewin, dat zei ik op de avond van de aanslagen al hier maar toen werd ik er nog om verketterd.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik wil niet huilen maar ik ook hoor
SCHaap slaat een arm om je heen, en om TE - kom maar linkse vrindjes van mequote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:43 schreef Monidique het volgende:
Ook ik heb geblaat te verduren...
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:52 schreef SCH het volgende:
[..]
SCHaap slaat een arm om je heen, en om TE - kom maar linkse vrindjes van me![]()
Ik zal jullie even alleen laten..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:57 schreef SCH het volgende:
Tja, wat is te ver? Grenzen zijn zo persoonlijk he![]()
Wat had jij gewild, ik heb een groot hart?quote:
Als ik moslim zou zijn zou ik hem geen ongelijk kunnen geven, de islam gaat niet samen met de westerse samenleving, dat is een feit.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:59 schreef SCH het volgende:
Wat had jij gewild, ik heb een groot hart?
Maar serieus: ik maak me zorgen over dat geblaat van Wilders. Leef je eens in in een ander: stel dat je moslim zou zijn en je leest zo'n stuk? Laten we voor het gemak een Surinaamse moslim nemen, daar zijn er veel van maar die worden wat minder eng gevonden over het algemeen.
Oh zit je daar nog helemaal, tja, dan wordt het een lang verhaal. Volgens mij gaat het prima, dat blijkt dagelijks.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:03 schreef BigGayAllah het volgende:
[..]
Als ik moslim zou zijn zou ik hem geen ongelijk kunnen geven, de islam gaat niet samen met de westerse samenleving, dat is een feit.
Gelukkig maar dat jij het daarom niet voor het zeggen hebt he want jij bent officieel wereldvreemd blijkt weer uit deze stelling.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het prima, dat blijkt dagelijks.
Het is geen stelling hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:07 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij het daarom niet voor het zeggen hebt he want jij bent officieel wereldvreemd blijkt weer uit deze stelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |