De bron is f*cking teletekst ! Waar heb je het over man ? Paginanr is totaal niet relevant omdat dat na een week weer anders is. Ik denk inderdaad dat de vele mensen die het gesubmit hebben (8 man) samengespannen hebben, ingebroken op teletekst en toen de percentages hebben veranderd alleen maar om allochtonen er slechter uit te laten komen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:36 schreef Monidique het volgende:
Deze bron is niet betrouwbaar. Ik denk niet dat degene die het gesubmit heeft met opzet dingen heeft veranderd, maar we kunnen helaas niet controleren hoe en waar die cijfers vandaan komen. Ja, teletekst. We hebben nu dus alleen de FrontPage van Fok! die dit zegt. Ik durf daar geen conclusies uit te trekken. Overigens kan het gerust kloppen, hoor.
Een gék?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zo krom is ie niet. Ik zei dat ik die vergelijking niet gemaakt heb. En ik vind Modinique een gek.Nou goed...?
Ik weet het niet, ik ben geen Wilders adeptquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hm... wat zegt Wilders over antillianen?
Ja toch.. ik vroeg me eerder af welke gek die vergelijking maakte. Dat maakt jou een gek.. dat is toch niet zo gek?quote:
Wie zegt dat er geen probleem is? Niemand, geloof me niemand zegt dat er geen probleem is. Het gaat om de oplossing. Daar zijn we het niet over eens. Dus kappen ja?!quote:
Goed, waar kan ik dat rapport dan vinden, dat onderzoek? Op teletekst? Er ís geen bron, ik kan het niet controleren en ik moet maar aannemen dat de Frontpage gelijk heeft, en dat doe ik dus niet. Een onbetrouwbare bron.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
De bron is f*cking teletekst ! Waar heb je het over man ? Paginanr is totaal niet relevant omdat dat na
een week weer anders is.
Ik denk niet dat ze dat hebben gedaan.quote:Ik denk inderdaad dat de vele mensen die het gesubmit hebben (8 man) samengespannen hebben, ingebroken op teletekst en toen de percentages hebben veranderd alleen maar om allochtonen er slechter uit te laten komen.
Er zijn betrouwbare bronnen en er zijn onbetrouwbare bronnen. Déze bron is onbetrouwbaar. Ik kan niets controleren, ik kan niet kijken of ze toevallig een fout hebben gemaakt, ik weet helemaal niets over de cijfers. Je hebt er niets aan.quote:Krijg je eindelijk je bron na een hele pagina gemierenneuk over cijfertjes is de bron weer niet betrouwbaar, zo blijft het probleem natuurlijk altijd bestaan. Wat je niet kan bewijzen is er niet toch ? en als het bewijs er is zeg je gewoon dat het onbetrouwbaar is, is er geen bewijs en dus ook geen probleem
Dit was het enige wat ik gepost heb wat maar enigzins in die buurt komt:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik verwees trouwens naar Unleashed.
en dat gaat puur over allochtonen. Ik zie nergens waar ik zeg dat 99% door Marokkanen veroorzaakt wordt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:59 schreef UnleashMitch het volgende:
http://emine.web-log.nl/log/961969
http://www.indymedia.nl/nl/2002/05/3901.shtml
Het ging overigens over het jaar 2001. In andere stukken vond ik ook nog dat 80% van de Rotterdammers allochtoon zou zijn. Dat maakt 99% weer een stuk minder erg alhoewel het natuurlijk nog steeds een forse oververtegenwoordiging is.
Nu je het zegt... ik was ook op weg ergens naar toe.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Mag ik nu weer the hitchhikersguide gaan lezen?
En dit ook niet?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dit was het enige wat ik gepost heb wat maar enigzins in die buurt komt:
[..]
en dat gaat puur over allochtonen. Ik zie nergens waar ik zeg dat 99% door Marokkanen veroorzaakt wordt.
quote:Overigens vraag ik af wat het nut is van het verzanden in een discussie over of het om 99% allochtonen gaat of toch om 99% Marokkanen en of het niet toevallig 95% is.
U hebt deze kloon zojuist aangemaakt om ons dit mede te delen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:48 schreef BigGayAllah het volgende:
Kan me niet indenken hoe een rationeel iemand het met de column van geert oneens kan zijn, de islam is een gevaar voor nederland, de afgelopen jaren zijn we overladen met de bewijzen hiervan; radicalisme in moskeeen, scholen en internet, de aanslag op theo, de arrestatie van de hofstadgroep, de gestegen criminaliteit.. waarschijnlijk duurt het niet lang meer en we kunnen ook een grote bomaanslag aan dat rijtje toevoegen.. wanneer gaan de ogen open?
Dank je wel, dit zijn uitgebreidere berichten. Hieruit kunnen we opmaken dat het Frontpage-artikel inderdaad onvolledig was door niet te melden dat het het centrum van Rotterdam betreft.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:48 schreef UnleashMitch het volgende:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=237
Van alle verdachten die de politie aanhoudt in het centrum van de stad, is 99 procent van buitenlandse afkomst.
http://www.democrates.net/upb/viewtopic.php?id=8&t_id=77
Bij de politie Rotterdam kwamen vanuit het centrumgebied vorig jaar 1166 aangiften van straatroof binnen.
De politie hield 223 verdachten aan. Ongeveer 45% van de verdachten, dat blijkt uit de politiecijfers, is van Antilliaanse afkomst, 38% komt uit Marokko
Kunnen we dan nu weer door naar de echte discussie ipv dat gezeik over cijfertjes en of teletekst wel of niet betrouwbaar is ?
neen ik ben nieuw hierquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:49 schreef SCH het volgende:
U hebt deze kloon zojuist aangemaakt om ons dit mede te delen?
Dat was een reactie op anderen die dat statement hadden gemaakt, dus niet mijn statement. Ik zie zelf totaal het nut niet in van zo'n discussie. Daarnaast geeft dat niet aan dat ik zeg dat 99% v/d straatroven door Marokkanen werden gedaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En dit ook niet?
Lees de column nog eensquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:49 schreef NewOrder het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het verband is tussen kleine criminaliteit en islamitisch extremisme, waar het Wilders - blijkens het artikel in de OP - om te doen is?
Misschien heeft het een wel met het ander te maken en zal je die discussie dus wel moeten voeren.quote:heb ik het liever over grotere problemen
Been there done that:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:55 schreef zoethout het volgende:
Misschien heeft het een wel met het ander te maken en zal je die discussie dus wel moeten voeren.
Dan kan je het een en ander dus met elkaar verbinden. Helaas volgde daarna anderhalve pagina over procenten.quote:Mijn vraag is dan voornamelijk in hoeverre dit gerelateerd is aan het beeld wat deze mensen hebben van het Westen. Als deze mensen vanuit de religie een minderwaardigbeeld van het Westen hebben en daarmee hun criminaliteit legitimeren dan heeft Nederland wel degelijk een probleem en dat wordt veroorzaakt door de Islam.
Direkt niets, je zou echter het begrip allochtonen natuurlijk makkelijk door kunnen trekken naar Antillianen die de meest criminele allochtone groep in Nederland zijn, niet de Marokkanen hoe verbazingwekkend dat ook moge klinken voor sommigen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hm... wat zegt Wilders over antillianen?
Je bent aan het generaliseren. Moslims bij mij op het werk hebben problemen met homo's dus met jou. Dus je hebt problemen met moslims, misschien niet allemaal.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met moslims en zij niet met mij, maar dat zal je wel niet willen horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |