Kom jij nu eens met die bron, dan praten we verder.. of niet natuurlijk want ik raak alweder verveeld door de verveling van dit ubervervelende topic. Maar dat ligt aan mij. Ik ben niet iemand die uren gaat dooremmeren over een probleem waar ik s nachts niet wakker van lig.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat had ik bij 'gegoochel met cijfers'
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Islamitische achtergrond is toch heel wat anders dan dat die mensen belijdende moslims zijn. In die zin tel ik zelf ook mee als gereformeerd - de idee alleen al![]()
Dat was in 2002, toen waren het er al 825.000.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat vinden deze kommaneukers HEEL interessant, want dan kan je topics lang over de betrouwbaarheid van de bron ouwehoeren, zonder het daadwerkelijke probleem in te zien en derhalve je kop in het zand blijven steken en lekker bagitaliseren.
Vermakelijk stukje moet ik zeggen. Heerlijk eenzijdig doch entertaining.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:19 schreef zoethout het volgende:
Het grootste gevaar voor onze westerse samenleving is (na het beleg van Wenen door de Turken in 1683) tot nu toe het marxisme geweest. Toch kunnen in ons land links extremistische figuren die ooit geheuld hebben met het rode boekje van Mao (Paul Rosenmoller c.s.) en met Enver Hoxha (Jan Marijnissen c.s.) en met Stalin (Duivendak c.s) nog gewoon hun zegje doen, terwijl rechts-extremisten al jarenlang de mond wordt gesnoerd.
Al die mensen die nu zo posi zijn over de Islam zouden eens moeten kijken naar de omstandigheden waarin mensen leven in door de mohammedanen gedomineerde landen. Net zoals linksen vroeger de meest gruwelijke dictaturen verheerlijkten, zo verdoezelen een aantal mensen nu de afschuwelijke gevolgen van het mohammedanisme. Wees op je hoede voor godsdiensten of sekten die willen dat je je naam verandert en dat je bepaalde kleding draagt. Ze zijn er alleen maar op uit jou van je eigen persoonlijkheid te ontdoen zodat ze des te meer macht hebben over jou. Natuurlijk lukt ze dat alleen maar bij enkelingen die geestelijk een beetje zwak in hun schoenen staan, vroeger zouden die zich tot de bachwan bekeerd hebben, maar nu is mohammed populair.
Het wonderlijke is dat de meeste allochtonen gevlucht zijn uit landen waar de mohammedaanse cultuur domineerde en nu hier diezelfde cultuur, die debet was aan hun armoede, bij ons willen invoeren.
Ook opvallend is het gebries van links georienteerden als iemand van de rechterzijde gewoon eens een keertje zegt wat hij denkt. Zo zie je maar dat de erfgenamen van de Eerste Internationale net als de vos wel hun haren verliezen, maar niet hun streken. Eigenlijk vinden ze de vrijheid van meningsuitng maar helemaal niks en zouden ze hier hetzelfde systeem in willen voeren als in de oude communistische landen: je mag wel stemmen, als je maar stemt op een kandidaat van de communistische partij. Zo gunnen ze je hier wel een eigen mening als die mening maar links is.
Niet Geert Wilders is een gevaar, maar al die linkse keffertjes die het niet kunnen hebben dat iemand een menig verkondigt die de hunne niet is.
De mohammedanen hebben overal waar ze kwamen de oorspronkelijke bevolking op de kast gejaagd. Zelfs de Hindoes, toch de meest vreedzame cultuur die er zo'n beetje is op deze aardbol, hebben ze zo woest gemaakt, dat die geweld hebben toe moeten passen.
Het grootste gevaar voor onze samenleving zijn het mohammedanisme en zij die een objectieve beoordeling van die cultuur in de weg staan.
Tuurlijk zullen ze bestaan dat zal best maar dat is niet iets wat je kan ontkennen al is het alleen maar omdat je volgens een beroemd man niet kan zeggen dat alle raven zwart zijn omdat je niet de gehele populatie hebt gezien maar goed dat is niet het probleem.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:20 schreef SCH het volgende:
Jammer dat swetsenegger niet inhoudelijk op de punten van Wilders ingaat.
Bestaan er volgens hem dan geen moslims die gewoon als behoorlijk burger deel uitmaken van de samenleving. Wilders lijkt dat niet zo te zien, die wil alle moslims een lesje leren.
Waarom? OM het 'gegoochel met cijfers' te laten noemen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Kom jij nu eens met die bron, dan praten we verder
Wat dan? Moet ik dan alle moslims gaan verafschuwen? Ik hou mijn hoofd koel en ik kan niet meer vertrouwen dan op de politiek en justitie. Ik weet dat er lieden zijn die liever het heft in eigen handen willen nemen en ik schaam me er voor dat dit ook Nederlanders worden genoemd. Landverraders zijn het. Ik hoop dat Nederlanders zullen reageren als de meeste Engelsen maar ik vrees dat aanhangers van Fortuyn en Wilders niet zo reageren als ik.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom? OM het 'gegoochel met cijfers' te laten noemen?
Ik blijf zoeken. Ik vind het wel best.
Ik kan jullie niet overtuigen en jullie mij niet. Nutteloos derhalve. Zodra de eersten op Amsterdam Centraal tot stukjes worden geblazen uit naam van Allah, zullen we zien hoe het verder loopt.
bron:quote:Negenennegentig procent van de in 2001 gearresteerde straatrovers in Rotterdam, waren van buitenlandse komaf. Slechts in één procent van de gevallen betrof het een autochtone Nederlander.
Vorig jaar waren er 1166 aangiften van straatroof. De politie hield 223 verdachten aan. Ongeveer 45% van de verdachten is van Antilliaanse afkomst, 38% komt uit Marokko. Een 16% heeft zijn wortels in Turkije dan wel Oost-Europese landen, 1% is van Nederlandse komaf.
De politie erkent weinig vat te hebben op straatrovers.
Wat een holle retoriek zeg.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wat dan? Moet ik dan alle moslims gaan verafschuwen? Ik hou mijn hoofd koel en ik kan niet meer vertrouwen dan op de politiek en justitie. Ik weet dat er lieden zijn die liever het heft in eigen handen willen nemen en ik schaam me er voor dat dit ook Nederlanders worden genoemd. Landverraders zijn het. Ik hoop dat Nederlanders zullen reageren als de meeste Engelsen maar ik vrees dat aanhangers van Fortuyn en Wilders niet zo reageren als ik.
38 Procent dus.. nou.. dat ligt dus idd wel dicht bij de 95 procent. Over gegoochel gesproken zeg.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:30 schreef Knarf het volgende:
[..]
bron:
99% R'damse straatrovers allochtoon
als hitler? man, je verzint er een hoop flauwekul bij van gekkigheid. Man, Nederland is op dit moment een overstresst land met angst die aangewakkerd wordt door lui als Wilders. Dat bedoel ik. Maar dat is idd wel moeilijk om zelf te verzinnen. Wilders met Hitler vergelijken. Welke gek heeft dat gedaan?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat een holle retoriek zeg.
Er zegt toch niemand dat er een eenvoudig antwoord is? Maar direkt Wilders als Hitler afschilderen is ook wel ERG eenvoudig.
Anyway,
ik ga lekker verder lezen in the hitchhikers guide to the galaxy. Daar is het antwoord heel eenvoudig... 42
Ah ok, het was 54% Islamitischquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
38 Procent dus.. nou.. dat ligt dus idd wel dicht bij de 95 procent. Over gegoochel gesproken zeg.
Deze bron is niet betrouwbaar. Ik denk niet dat degene die het gesubmit heeft met opzet dingen heeft veranderd, maar we kunnen helaas niet controleren hoe en waar die cijfers vandaan komen. Ja, teletekst. We hebben nu dus alleen de FrontPage van Fok! die dit zegt. Ik durf daar geen conclusies uit te trekken. Overigens kan het gerust kloppen, hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
38 Procent dus.. nou.. dat ligt dus idd wel dicht bij de 95 procent. Over gegoochel gesproken zeg.
Zeg ik toch ook niet!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah ok, het was 54% Islamitisch
In totaal 99% allochtoon en 1% autochtoon.
Nee gelukkig zeggen deze cijfers he-le-maal niets
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
als hitler? man, je verzint er een hoop flauwekul bij van gekkigheid. Man, Nederland is op dit moment een overstresst land met angst die aangewakkerd wordt door lui als Wilders. Dat bedoel ik. Maar dat is idd wel moeilijk om zelf te verzinnen. Wilders met Hitler vergelijken. Welke gek heeft dat gedaan?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:00 schreef Monidique het volgende:
Toen Tom de Graaff met het boekje van Anne Frank begon te zwaaien, had hij daar beter drie jaar mee kunnen wachten; Geert Wilders is een rechtse extremist die een gevaar vormt voor de Nederlandse samenleving.
Altijd zooooo open minded die mensen aan de linkerkant van de samenleving.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:36 schreef _-_--___-_-_-__- het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij nou weer voor een lamlul. Je beweert iets in zo vaag mogelijke bewoordingen en als vervolgens iemand naar een bron vraagt zodat hij jouw woorden kan concretiseren ga je kinderachtig lopen doen.
Veel plezier met je vriendjes:
[afbeelding]
Parels voor de zwijnen Knarf, want nu gaan ze vast beweren dat Antillianen Nederlanders zijn, en afstammelingen zijnvan slaven en daarom het recht hebben onze oude omaatjes te beroven. En de marokkanen kunnen er ook niks aan doen, want tijdens de Grote Volksverhuizing hebben de Gothen en Vandalen en andere germaanse stammen Marokko aangedaan en daarom zijn marokkanen eigen Germanen en daarmee eigenlijk Nederlanders.quote:Vorig jaar waren er 1166 aangiften van straatroof. De politie hield 223 verdachten aan. Ongeveer 45% van de verdachten is van Antilliaanse afkomst, 38% komt uit Marokko. Een 16% heeft zijn wortels in Turkije dan wel Oost-Europese landen, 1% is van Nederlandse komaf.
Alleen jammer dat ik al jaren aan de rechter kant van het midden sta.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Altijd zooooo open minded die mensen aan de linkerkant van de samenleving.
Ze staan zo open voor anders denkenden enzo
Antilianen wordt al veel langer over gesproken. En doodgezwegen vooral.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook niet!
Goddomme duw met toch niet steeds in die hoek van die struisvogels! Ik verwees trouwens naar Unleashed.
Overigens lijkt me de andere 44% ook een groep om nader te bekijken.. maar islamieten zijn natuurlijk in om te bashen.
Zo krom is ie niet. Ik zei dat ik die vergelijking niet gemaakt heb. En ik vind Modinique een gek.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
Nu zal er wel een kromme u-bocht redenatie komen dat er geen enkele link met Hitler getrokken wordt
rightquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:38 schreef _-_--___-_-_-__- het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik al jaren aan de rechter kant van het midden sta.
Hm... wat zegt Wilders over antillianen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Antilianen wordt al veel langer over gesproken. En doodgezwegen vooral.
Ah ok, maar ik zei dan ook niet dat JIJ die vergelijking had gemaakt en je vroeg WIE doet dat dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zo krom is ie niet. Ik zei dat ik die vergelijking niet gemaakt heb. En ik vind Modinique een gek.Nou goed...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |