Het is helemaal niet ingewikkeld.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Niet om dit probleem uit te vergroten of zo maar ik geloof dat een blanke toch een grotere kans maakt om een geslaagde terroristische actie dan iemand met een aziatisch uiterlijk. Want als je toch discriminerend wilt doen ten opzichten van buitenlanders waarom niet op het gebied van huidskleur? Let op iedereen met een kleurtje... des te meer kans heeft de blanke extremitische moslim.
Ja.. het is ingewikkeld.
Als je de bron niet aan SCH wilt geven dan wel aan mij of..haat je mij ook? Want ik dacht ook dat het over een periode van een paar uur of zo was.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat klopt wel.
Wat begrijp je niet aan mijn post?
"Over een bepaalde periode was 99% van de tasjesroven in Rotterdam op conto van Marokkanen"
Veel duidelijker kan ik het niet neerzetten
Genoeg om geen risico te willen lopen. Maar volgens mij mis je mijn punt. Ik wil alleen waarschuwen dat niet elke moslim een kleur heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is helemaal niet ingewikkeld.
We hebben een miljoen moslims in Nederland, hoeveel denk je dat daar bekeerde allochtonen van zijn?
Nee het was over een periode van een aantal weken als ik me niet vergis, maar ik zal straks wel even zoeken. Either way maakt het geen ruk uit, want het zal niets doen aan de overtuiging van jou of SCH, dus waarom zou ik moeite doen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als je de bron niet aan SCH wilt geven dan wel aan mij of..haat je mij ook? Want ik dacht ook dat het over een periode van een paar uur of zo was.
Nee volgens mij mis jij het punt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Genoeg om geen risico te willen lopen. Maar volgens mij mis je mijn punt. Ik wil alleen waarschuwen dat niet elke moslim een kleur heeft.
Zeker niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Either way maakt het geen ruk uit, want het zal niets doen aan de overtuiging van jou of SCH, dus waarom zou ik moeite doen?
Een miljoen moslims??? Bron?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is helemaal niet ingewikkeld.
We hebben een miljoen moslims in Nederland, hoeveel denk je dat daar bekeerde allochtonen van zijn?
Die groep zal derhalve veel minder gevaar op leveren. Maar goed, je weet maar nooit. Als het maar ver genoeg uit de klauwen loopt zouden die wel eens kaalgeschoren kunnen worden op het dorpsplein
De problemen bagitaliseren zal in ieder geval OOK niet helpen
Is dit een antwoord op de retorische vraag welke er boven staatquote:
hier alvast wat cijfers uit 2002 (890.000)quote:
je gaat op deze tourquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is dit een antwoord op de retorische vraag welke er boven staat
Dan is het nogal klungelig namelijk
http://emine.web-log.nl/log/961969quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Als je de bron niet aan SCH wilt geven dan wel aan mij of..haat je mij ook? Want ik dacht ook dat het over een periode van een paar uur of zo was.
Ik begreep je antwoord niet in combinatie met de quote. Die was derhalve klungelig.quote:
Een stuk minder erg?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:59 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
http://emine.web-log.nl/log/961969
http://www.indymedia.nl/nl/2002/05/3901.shtml
Het ging overigens over het jaar 2001. In andere stukken vond ik ook nog dat 80% van de Rotterdammers allochtoon zou zijn. Dat maakt 99% weer een stuk minder erg alhoewel het natuurlijk nog steeds een forse oververtegenwoordiging is.
Precies, over een bepaalde periode, maar niet in heel Rotterdam, maar in een bepaalde wijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Uh jawel, over een bepaalde periode was 99% van de tasjesroven in Rotterdam op conto van Marokkanen
Dat zekerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een stuk minder erg?
Volgens mij is het DE verklaring voor de populariteit van een rechtse politicus in deze regio
Overigens is iets meer dan de helft allochtoon, geen 80%
Ja over een bepaalde periode ik heb niets anders beweerd. Tenslotte gaan ALLE statistieken over een bepaalde periode.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Precies, over een bepaalde periode, maar niet in heel Rotterdam, maar in een bepaalde wijk.
Dat vinden deze kommaneukers HEEL interessant, want dan kan je topics lang over de betrouwbaarheid van de bron ouwehoeren, zonder het daadwerkelijke probleem in te zien en derhalve je kop in het zand blijven steken en lekker bagitaliseren.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat zeker
Overigens vraag ik af wat het nut is van het verzanden in een discussie over of het om 99% allochtonen gaat of toch om 99% Marokkanen en of het niet toevallig 95% is.
Feit is dat ze buitensporig meer criminaliteit veroorzaken en als dat op enige manier verbonden is met hun geloof dat de Westerse wereld minderwaardig is (vanuit hun religie) dan is de Islam dus een gevaar voor Nederland. Dat lijkt me een veel boeiendere discussie dan 'nee 95%' 'bron ?' 'nee 99%' etc
Probleem is sowieso dat zulke cijfers lastig te vinden zijn. Cijfers als 95% van de allochtonen haalt hun diploma in 4 jaar en heeft daarna vast werk zou je overal kunnen vinden, dit in tegenstelling tot negatieve cijfers.
Of je wil conclusies trekken uit feiten. Wat jullie doen is goochelen met cijfers om zaken nog zwarter te zien dan ze al zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat vinden deze kommaneukers HEEL interessant, want dan kan je topics lang over de betrouwbaarheid van de bron ouwehoeren, zonder het daadwerkelijke probleem in te zien en derhalve je kop in het zand blijven steken en lekker bagitaliseren.
Typisch.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Of je wil conclusies trekken uit feiten. Wat jullie doen is goochelen met cijfers om zaken nog zwarter te zien dan ze al zijn.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Typisch.
De een weet niet eens dat er een miljoen moslims in nederland zijn en de ander noemt statistieken 'gegoochel met cijfers'.
Maar een mooiere bevestiging dat bronnen aan jouw niet besteed zijn had je niet kunnen geven.
Ga maar lekker verder navelstaren over de tiran Wilders.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:12 schreef SCH het volgende:
Ik lees nergens iets over 1 miljoen moslims, dat zou ik nou juist graag willen weten want het interesseert me wel degelijk. Ik ben beroepshalve met deze materie bezig en weet gewoon dat dat cijfer niet klopt,
quote:In Nederland wonen in 2003 bijna één miljoen mensen met een islamitische achtergrond
bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |