1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 | Deelnemers (34): Teamnaam TeamID pekel vv Emmen 364409 Maniack28 Kristiansund 145144 komrad Vintage Fc 506172 Lortnoc P. T. T. 143310 MrMoon Wurdsje 504765 sir_dalord Lycky Bullballs 364260 Johan-Derksen Hoolieganzen 362390 truSteh TruStopia Ballers 766893 Tim_G FC Gouda 69784 Verbal_Kint KSC Grubbenvorst 146006 TimmyASD sporting amsterdam 208072 Dieptriest Dieptriest 361269 -Raffie- Fc Giraffie 361797 Uddel Fc Uddel 144639 DaMadKow MadKow 144465 GotenSSJ BubbaFat 362947 Chen FC Chen 771478 HHuizinga Real Hoogkerk 145219 pvrens FC Kielp 146159 nicomart insane ones 209118 BustaRaymes Caersws 362897 Oldbie Flevo Rangers 146070 Mokkaboon The Brown Panters 148687 TearSong Sexy Knieën 206681 ArTiC Helmunt 509603 Keano KeanoUnited 364406 Mangoworks2002 SV Houten 3 504096 Grumpey Grumpelix 367606 Robar Robarka 148244 forza22 CDW wbd 150660 Schipbuyjoy C.G. Darkravers 205842 qyn Waailappen United 365446 The_Hives Dapp're Strijders 367459 -Petor- FC Struisje 212420 Neilpad Nielzsche's F.M. 209755 SuperWeber Zandpol Trappers 145817 |
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:49 schreef komrad het volgende:
nou dat lijkt me niet
ik had woensdag bv wel mijn a spitsen en 2 a MF en mijn a keeper staan hoor
maar wel een paar pruts defs
quote:
counteren is uberquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:17 schreef The_Hives het volgende:
dan hoef je dat dus niet
Counteren is voor mietjes
Staan op fokhattrick.nlquote:Op zondag 24 juli 2005 10:02 schreef komrad het volgende:
ik wil het best in de gaten houden, maar wedstrijdschema's enzo kan ik niet doen natuurlijk
ja, maar ik wil nog steeds liever niet hier blijven..... ze doen gewoon zo f*ck*ng moeilijk over niksquote:Op zondag 24 juli 2005 10:15 schreef komrad het volgende:
valt dus mee allemaal
Heeft het wel aangegeven dus.... Maar hij kan hem waarschijnlijk niet accepteren.... ik geef hem idd ook tot maandag, tenzij je zelf echt geen tijd hebt om maandagavond laat/dinsdag/woensdag een friendly nog te regelen.... misschien kan je zelfs wel tegen mij, want Tearsong heeft ook nog niet geaccepteerdquote:Vorm wat omhoog, verder niks bijzonders.
Wil even melden dat ik de friendly van 27 juli ws. niet kan accepteren omdat ik dan op vakantie ben.
ik daag je vast uit.. Morgen zit ik de hele dag bij de zuiderburen in een pretpark. Dus als jij nog niets gehoord hebt en mijn uitdaging staat er nog als Lortnoc dus niet heeft geaccepteerd. Dan kan je m gewoon accepterenquote:Op zondag 24 juli 2005 18:01 schreef maniack28 het volgende:
wheheheehe, ik vinnut wel goed hoor... als ik een WO krijgTearsong heeft niks van zich laten horen, dus vanavond is het over en sluiten als ze niet accepteerd
Wel jammer, ze staat er zo goed voor
Idd, geef Lorrie tot maandagquote:Op zondag 24 juli 2005 16:57 schreef komrad het volgende:
maar het is wel lortnoc, die is wel betrouwbaar. Ik zeg geef hem tot maandag
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:07 schreef The_Hives het volgende:
ja, ik speelde wel met mn B-middenveld, maar tegen een counterploeg moet ik dat evengoed kunnen redden. (tenzij je natuurlijk al een paar jaar bezig bent en een paar goddelijke middenvelders hebt)
Lees de OP eensquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:25 schreef Mokkaboon het volgende:
is er ergens een up to date lijst met de actuele standen???zoek me al 10 minuten suf...
ja iddquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:53 schreef nicomart het volgende:
sorry voor de 2 (lichte) blessures maniack. Maar ik geloof dat ze er wel overheen komen
Leuk wedstrijdje was het wel trouwens
Ik heb nog niet geaccepteedquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:51 schreef maniack28 het volgende:
hehe..... denk het niet... zijn wel vaker wedstrijden omgedraaid en daar hebben we ook geen 5-0 toegekend.... dat omdraaien is op zich niet heel erg... maar liever natuurlijk volgens het vaste schema
Daag me dan terug uit... Met de goeie matchquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:08 schreef Robar het volgende:
Uhm SuperWeber, leuk dat je me al uitgedaagd heb enzow, maar is het niet zo dat ik volgens het schema thuisspeel?
==========> [Hattrick] Fok!-Cup 5 deel 3 -waar de eersten afhakenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:18 schreef qyn het volgende:
Trainingsupdate:
Positiespel: +1
Vorm: +7 / -6
TSI: +4090 / -500
Florent Chevrot (55435833)
18 years, excellent form, healthy
A pleasant guy who is temperamental and upright.
Has wretched experience and inadequate leadership abilities.
Speciality: Quick
Nationality: France
Total Skill Index (TSI): 9 140
Wage: 2 256 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Waailappen United
Stamina: passable Goaltending: disastrous
Playmaking: brilliant Passing: weak
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: poor Set Pieces: poor
Ow &*^@#quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:25 schreef Robar het volgende:
[..]
==========> [Hattrick] Fok!-Cup 5 deel 3 -waar de eersten afhaken
Omdat het makkelijker is dat hij zelf uitdaagt..... daarom doet ie dat denk ik... kijk, als hij 1x uitdaagd, dan kan jij (je bent vaker online, hij is op vakantie) accepteren... maar als je maandagavond nog niet uitgedaagd bent dan mag je wat anders regelen en verliest Chen met 5-0quote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:41 schreef Dieptriest het volgende:
Mijn tegenstander van komende week (FC Chen) heeft blijkbaar een nieuwe tactiek, hij zet gewoon de "kan niet uitgedaagd worden" modus aan, en hoop zo op een 5-0 overwinning...
Volgens mij is het de afspraak dat het uitspelend team de uitdaging regelt....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Omdat het makkelijker is dat hij zelf uitdaagt..... daarom doet ie dat denk ik... kijk, als hij 1x uitdaagd, dan kan jij (je bent vaker online, hij is op vakantie) accepteren... maar als je maandagavond nog niet uitgedaagd bent dan mag je wat anders regelen en verliest Chen met 5-0Maar ik neem aan dat ie wel online komt, hij is de afgelopen dagen 2x online geweest dus
Zondagavond? Avond begint om 18:00....of moet ik wachten tot na 0:00 maandagochtend?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:18 schreef maniack28 het volgende:
Sexy Knieën heeft vorige week ook de wedstrijd tegen mij niet geaccepteerd. Ik heb toen tot maandag gewacht, maar ze heeft verder niks aangegeven, dus wat mij betreft mag je na zondagavond een friendly gaan regelen
Ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:46 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Zondagavond? Avond begint om 18:00....of moet ik wachten tot na 0:00 maandagochtend?
Ik moet tegen FC Struisje en hij heeft nog niet geaccepteerd. Ik durf geen uitdaging meer aan te gaan omdat ik vorig week tegen Chen de boot in ging.
Chen heeft niets aan mij laten weten, ook niet op het forum....maar volgens Komrad kwam hij op IRC online. Ik geloof dat dan wel, maar wel jammer dat hij niets laat horen. Te meer omdat hij niet uit te dagen was. Zijn status stond ingesteld op "Kan niet uitgedaagd worden"
Toch een vreemde gang van zaken![]()
ja, weer dezelfde discussie als vorig week, maar ik vind dat volgend seizoen meer duidelijkheid moet zijn. dit is waardeloos
Ja, maar Chen heeft aangegeven op vakantie te zijn... stuur hem gewoon een berichtje dat ie je uitdaagt zodra die online is en dat jij hem voor maandagavond accepteerd!!! Misschien is het idd makkelijker dat jij uitdaagt, maar dat kan in dit geval dus niet. Mocht ie maandagavond niet geaccepteerd hebben dan heb je nog ruim de tijd om een friendly te zoekenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:19 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Volgens mij is het de afspraak dat het uitspelend team de uitdaging regelt....
Zondagavond na 24.00 uur.... de avond duurt tot 24 uur dus....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:46 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Zondagavond? Avond begint om 18:00....of moet ik wachten tot na 0:00 maandagochtend?
Ik moet tegen FC Struisje en hij heeft nog niet geaccepteerd. Ik durf geen uitdaging meer aan te gaan omdat ik vorig week tegen Chen de boot in ging.
Chen heeft niets aan mij laten weten, ook niet op het forum....maar volgens Komrad kwam hij op IRC online. Ik geloof dat dan wel, maar wel jammer dat hij niets laat horen. Te meer omdat hij niet uit te dagen was. Zijn status stond ingesteld op "Kan niet uitgedaagd worden"
ja, weer dezelfde discussie als vorig week, maar ik vind dat volgend seizoen meer duidelijkheid moet zijn. dit is waardeloos
Vind ik ook, maar dan moeten beide teams uitgedaagd kunnen worden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:13 schreef pvrens het volgende:
het gaat er toch om dat de wedstrijd geregeld wordt... De fokcup was bedoeld dat je verzekerd(er) bent van een oefen wedstrijd. Ik zit er dus helemaal niet zo over in welk team uitdaagd, als de wedstrijd maar in het juiste stadion gespeeld wordt! (dit vind ik een goede regel trouwens om volgend jaar op te nemen)
sorry oldbie maar verwar je me met iemand anders wellicht? ik weet van nietsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:46 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Oeps, sorry, dan is het een ander....iemand heeft het gemeld iig.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:53 schreef komrad het volgende:
[..]
sorry oldbie maar verwar je me met iemand anders wellicht? ik weet van niets
duhh maar ik wist gewoon van nietsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:01 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Oeps, sorry, dan is het een ander....iemand heeft het gemeld iig.
Hoe dan ook, het is niet persoonlijk
Toen ik het nog organiseerde ging het goed... Zowel in de kerstperiode als in de zomerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:01 schreef komrad het volgende:
JD kan jij als wiskundige hier niet iets leuks voor bedenken (niet maken, maar een algoritme bedenken of zo)
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:59 schreef komrad het volgende:
als ik er uit ga, wat er wel in zit na het verlies tegen hives, ga ik idd flag chasen
grrrrquote:
Ziet er best leuk uit. Vooral voor kleinere teams is het leuk. Ik weet niet hoe grote teams erover denken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:24 schreef Grumpey het volgende:
Nieuw cup systeem
Vallen andere teams daarmee niet buiten de boot?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:30 schreef Grumpey het volgende:
het is wel leuk dat je tegen iedereen mag spelen die je zelf leuk vind...denk dat het juist wel stimuleert, zeker het spelplezier omdat je nu tegen je eigen buddys meer uitkomt.
In principe is het nog steeds lastig hoor voor kleine teams. Aangezien er een kleine bonus is voor winstpartijen, en grote teams vaker winnen zijn ze altijd nog lichtjes in het voordeel (je wint immers vaak met 150 rating tegen 100 rating). Maar de kleinere teams zijn in ieder geval veel minder in het nadeel. Maar denk niet dat grote teams (Waar ik mezelf ook voor gemak onder schaar) er erg veel tegen hebben. Het is juist meer waardering als je de fokcup wint als hij eerlijker is lijkt me...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:29 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ziet er best leuk uit. Vooral voor kleinere teams is het leuk. Ik weet niet hoe grote teams erover denken.
Hoewel.....dit seizoen zou ik er geen profijt van hebben.....ik heb niets gewonnen....wat zeg ik? Ik heb 0 punten![]()
ja, misschien moet je wel toevoegen dat je maximaal 1 keer tegen iemand mag uitkomen om dit te voorkomen? En niet iedereen kan toch tegelijk tegen SW spelen, dus denk dat het wel goed komtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:31 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Vallen andere teams daarmee niet buiten de boot?
De finales kan je vastleggen, de deelnemers, (de regels, duh) de periodekampioenschappen..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:33 schreef pekel het volgende:
Bovendien heeft een cup een duidelijk speelschema van hoe en wat..
alle teams van irc of forum zijn populair. maar er zijn altijd 5 teams niet op irc of fokforum...quote:
foxtrick kan dat gelijk, die zet het bij het wedstrijdverslag, dat is geen probleem voor mensen die foxtrick hebben, en anders kunnen de organisatoren dat gewoon nemenquote:absoluut geen slecht idee Grumpey, maar zou het niet handig zijn dit even uit te testen op de huidige gespeelde wedstrijden? Zodat we voordat we beginnen alvast een puntensysteem kunnen vastleggen. Verder nog de vraag, hoe kan jij iedereen zn htrating zien?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:03 schreef Grumpey het volgende:
[..]
alle teams van irc of forum zijn populair. maar er zijn altijd 5 teams niet op irc of fokforum...
Maar persoonlijk aanbid ik je oldbie
mis beetje argumenten en toelichting...als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:58 schreef The_Hives het volgende:
geef mij dan de oude cup maar. Dit systeem vind ik niet veel eigenlijk.
check mijn halve finale en finale stukjequote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:17 schreef komrad het volgende:
ik vind grumps aanpak oke voor de voorronde, daarna zou ik gewoon knock out doen
Zo zit ik nog op Struisje te wachtenquote:Op zondag 31 juli 2005 11:00 schreef komrad het volgende:
Het grote voordeel van het grumps systeem is dat je af bent van vakantie problemen enzo
En ik kan FC Chen nog steeds niet uitdagen, en omgekeerd heeft hij mij ook nog geen uitdaging gestuurd. Zullen we maar een friendly gaan spelen als we na vanavond nog niks gehoord hebben?quote:
Dealquote:Op zondag 31 juli 2005 11:19 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
En ik kan FC Chen nog steeds niet uitdagen, en omgekeerd heeft hij mij ook nog geen uitdaging gestuurd. Zullen we maar een friendly gaan spelen als we na vanavond nog niks gehoord hebben?
Van mij mag je het doen, maar ik heb Chen t/m maandag gegeven, dus beetje lullig als je nu opeens al een friendly gaat doen. Maar we hebben ook besloten volgende cup meteen door te geven als iemand afwezig is (aan de tegenstander) zodat er meer duidelijkheid isquote:Op zondag 31 juli 2005 11:19 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
En ik kan FC Chen nog steeds niet uitdagen, en omgekeerd heeft hij mij ook nog geen uitdaging gestuurd. Zullen we maar een friendly gaan spelen als we na vanavond nog niks gehoord hebben?
Njah, dat kan ook..... moet nog wel even kijken hoe we dat doen, volgens mij kan je beter 4 poules van 5 maken, anders kom je op 10 teams uit voor de KO rondequote:Op zondag 31 juli 2005 11:18 schreef komrad het volgende:
sorry maar als ik eruit lig voor de titel ga ik lekker flagchasen. Ik doe niet mee aan verliezerspoules
Heb ik wat op gevonden.quote:Op zondag 31 juli 2005 11:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Njah, dat kan ook..... moet nog wel even kijken hoe we dat doen, volgens mij kan je beter 4 poules van 5 maken, anders kom je op 10 teams uit voor de KO ronde
Nu maak je me bang.... double elminenationquote:Op zondag 31 juli 2005 11:26 schreef pekel het volgende:
[..]
Heb ik wat op gevonden.. Ik zal alles ff voor je uitwerken. Komt een soort "double elimenation" in voor.
.
Dan kunnen ze dat aangeven bij de inschrijvingquote:Op zondag 31 juli 2005 11:26 schreef komrad het volgende:
dan wordt dan weer een voorronde voor de KO fase, gaat idd niet wekren dus
poules van 5 kan toch ook wel, 8 vind ik gewoon niets.
er zijn wel meer teams die gaan flagchasen trouwens hoor als ze eruit liggen
Kraak nou niet gelijk elk idee af zonder er alles van te weten.quote:Op zondag 31 juli 2005 11:29 schreef komrad het volgende:
idd maar van die lijst mag je mij vast afvoeren
Nee, maar ik heb al gemerkt dat zijn systeem er niet door zal komenquote:Op zondag 31 juli 2005 15:48 schreef komrad het volgende:
nou met het systeem van grumps ben je dus niet kansloos oldbie
Idd niet correct van hem, maar jij had ook uit kunnen dagenquote:Op zondag 31 juli 2005 17:47 schreef truSteh het volgende:
Ik ben net terugt van vakantie, ik weet niet of ik vorige weest nou moest uitdagen of niet, heb ik niet echt opgelet. Maar nu lees ik dus een pm van hhuizinga waarom ik zijn uitdaging niet heb geaccepteerd, toen ik op vakantie ging was die uitdaging er nog niet (hij heeft pas op woensdag de 20ste uitgedaagt, dat van de wedstrijd dus, toen was ik al weg)
Maar nu heb ik dus met 5-0 verloren.., als ik moest uitdagen ben ik het er mee eens, maar als hij gewoon moest uitdagen en hij doet dat pas op woensdag, en ik was toen al op vakantie vind ik het nie tmijn schuld dat ik niet heb kunnen accepteren.
Ik hoor het wel.
Trusteh, ik heb het van beide kanten bekeken... hij was voor het laatst 2 dagen eerder dan jij online geweest (voor de wedstrijd), dus eerst had ik een WO toegekend in jouw voordeel. Echter hij kwam met commentaar, dat jij neit geaccepteerd heb.... toen heb ik in overleg met Komrad besloten er een 0-0 van te maken, omdat het niet mogelijk is uit te vinden wie gelijk heeft en omdat het er ook geen bal toe doet, omdat jullie toch niet doorstromen naar de knock out rondes..quote:Op zondag 31 juli 2005 17:47 schreef truSteh het volgende:
Ik ben net terugt van vakantie, ik weet niet of ik vorige weest nou moest uitdagen of niet, heb ik niet echt opgelet. Maar nu lees ik dus een pm van hhuizinga waarom ik zijn uitdaging niet heb geaccepteerd, toen ik op vakantie ging was die uitdaging er nog niet (hij heeft pas op woensdag de 20ste uitgedaagt, dat van de wedstrijd dus, toen was ik al weg)
Maar nu heb ik dus met 5-0 verloren.., als ik moest uitdagen ben ik het er mee eens, maar als hij gewoon moest uitdagen en hij doet dat pas op woensdag, en ik was toen al op vakantie vind ik het nie tmijn schuld dat ik niet heb kunnen accepteren.
Ik hoor het wel.
Om volgend seizoen dit soort misverstanden te voorkomen wordt het waarschijnlijk voor vrijdag 23.00 uur uitdaging versturen en op fok zetten en voor zondag 23.00 uur accepteren. Kan je dit niet dan moeten ze dat aangeven op fok of via htmail en dan informeren wij meteen de tegenstander, scheelt een hoop gedoequote:Op zondag 31 juli 2005 17:51 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Idd niet correct van hem, maar jij had ook uit kunnen dagen
Wat lief vragen wel niet kan bewerkstelligenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:22 schreef maniack28 het volgende:
Goed voor doelsaldoDat maakt geen bal uit
het verschil blijft toch hetzelfde
Maar ok.... omdat je het zo lief vraagt wordt het 5-5
Jup. Je kunt nog wel 2de of 3de worden, maar door ben je. Grumpey wint dus met 5-0quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:58 schreef Lortnoc het volgende:
Friendly met Grumpey is niet geregeld. Was te laat terug van vakantie om nog op tijd te accepteren. Neem aan dat ik toch nog steeds door bem?
Hier ga ik toch even tegen in. Speciaal hiervoor heb ik een screenshot gemaakt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:22 schreef maniack28 het volgende:
Poule C:
FC Struisje - Flevo Rangers 0-0 (niet duidelijk wie niet geaccepteerd heeft, beide online geweest, Flevo Rangers heeft andere friendly met dieptriest geregeld)
Poule eindstand, bij gelijke stand telt doelsaldo eerst of het onderlinge resultaat?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:46 schreef maniack28 het volgende:
De voorlopige eindstand van de poulefase is te vinden op www.fokhattrick.nl Er wordt straks geloot voor de nummers 4 tegen de bekerinstromers. De voorlopige nummers 4 zijn: Zandpol Trappers, FC Kielp, Grumpelix en sporting a'dam. Als iedereen nog even goed meezoekt naar evt. fouten in de eindstand, dan kunnen ruzies voorkomen worden
Doelsaldo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:49 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Poule eindstand, bij gelijke stand telt doelsaldo eerst of het onderlinge resultaat?
Als ik eruit vlieg wordt ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeel boosquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:00 schreef maniack28 het volgende:
ik zie net een foutje in poule d, wat waarschijnlijk invloed heeft op de nummers 3, 4 en 5... ik ga het even utizoeken
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:04 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als ik eruit vlieg wordt ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeel boos![]()
Als je die 2x gewoon aanwezig was geweest dan was je door gegaanquote:
Verassendquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:20 schreef komrad het volgende:
ach timmy ik lig er ook uit
grrr met mijn betere spelers had ik van uddel gewonnen en dan was ik wel door geweestquote:
dankje. mischien kan je straks nog zeggen dat je van de winnaar heb gewonnenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:51 schreef komrad het volgende:
feli raffie
Ik heb ook van uddel verlorenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:57 schreef komrad het volgende:
ik kan het ook niet helpen dat ik je ingemaakt heb
BTW ik heb van uddel verloren dus terecht eruit
dat is niet zo best, ik speelde tenminste nog met een hoop prutsersquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:29 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hier ga ik toch even tegen in. Speciaal hiervoor heb ik een screenshot gemaakt.
Hij was online op 31-07 om 16:26 en 16:50. Toen heeft hij de gelegenheid gehad om te accpeteren. Dat gebeurde niet. Om 22:09 is mijn friendly met Dieptries pas geregeld. Zie screenshot dus:
Ik ookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:59 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is niet zo best, ik speelde tenminste nog met een hoop prutsers
Maar ja mijn team is een en al prutser dus gaat al snelquote:
onzin, valt erg mee lijkt me zoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:04 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Maar ja mijn team is een en al prutser dus gaat al snel
wordt al 4 seizoen 5de in dezefde divisie :")quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:10 schreef komrad het volgende:
hehe ach je tegenstand wordt ook sterker
Ach waarom niet :p is nu toch al bijna gebeurtquote:
Ik ookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:16 schreef komrad het volgende:
ik ga wel zo pitten trouwens, moet nog werken enzo
mazzelaar! Ik moet er om 5 uur al weer uitquote:
Ik wil ook wel een nieuwe maken....weer zonder pakkende titelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:37 schreef maniack28 het volgende:
maak jij een nieuw topic aan als ie vol is? Ik ga slapen![]()
dankquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:20 schreef komrad het volgende:
feli VK, mag ik je als eerste loser uit poule D feliciteren met deze overweldigende triomf
jupquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:42 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
dank![]()
volgende week dus geen fokcup, behalve mensen die tussenronde spelen?
Tot volgend seizoen!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:53 schreef komrad het volgende:
voor mij helemaal geen fok cup meer
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:50 schreef komrad het volgende:
dan je pekel voor deze bemoedigende woorden
Het was ook een zware poule, zeker als je ziet dat JD eruit ligt en Superweber "slechts" vierde wordt . . .quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:32 schreef forza22 het volgende:
3de geworden in poule A. ben daar best blij mee, want het was een zware poule.
voor het eerst in mijn clubgeschiedenis de poules overleefd.
Vorig jaar ook, maar toen was ik automatisch geplaatst omdat ik nog in de beker zat. en toen ging ik er in de tussenronde uit.
nu hopen voor een beter resultaat!
Het maakt niet uit wie. Zolang de wedstrijd maar geregeld wordt.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:24 schreef -Raffie- het volgende:
uitspelende partij moet weer uitdagen ???
Wie?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:20 schreef komrad het volgende:
idd jammer natuurlijk dat vintage fc verstek moet laten gaan in deze line up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |