Om volgend seizoen dit soort misverstanden te voorkomen wordt het waarschijnlijk voor vrijdag 23.00 uur uitdaging versturen en op fok zetten en voor zondag 23.00 uur accepteren. Kan je dit niet dan moeten ze dat aangeven op fok of via htmail en dan informeren wij meteen de tegenstander, scheelt een hoop gedoequote:Op zondag 31 juli 2005 17:51 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Idd niet correct van hem, maar jij had ook uit kunnen dagen
Wat lief vragen wel niet kan bewerkstelligenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:22 schreef maniack28 het volgende:
Goed voor doelsaldoDat maakt geen bal uit
het verschil blijft toch hetzelfde
Maar ok.... omdat je het zo lief vraagt wordt het 5-5
Jup. Je kunt nog wel 2de of 3de worden, maar door ben je. Grumpey wint dus met 5-0quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:58 schreef Lortnoc het volgende:
Friendly met Grumpey is niet geregeld. Was te laat terug van vakantie om nog op tijd te accepteren. Neem aan dat ik toch nog steeds door bem?
Hier ga ik toch even tegen in. Speciaal hiervoor heb ik een screenshot gemaakt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:22 schreef maniack28 het volgende:
Poule C:
FC Struisje - Flevo Rangers 0-0 (niet duidelijk wie niet geaccepteerd heeft, beide online geweest, Flevo Rangers heeft andere friendly met dieptriest geregeld)
Poule eindstand, bij gelijke stand telt doelsaldo eerst of het onderlinge resultaat?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:46 schreef maniack28 het volgende:
De voorlopige eindstand van de poulefase is te vinden op www.fokhattrick.nl Er wordt straks geloot voor de nummers 4 tegen de bekerinstromers. De voorlopige nummers 4 zijn: Zandpol Trappers, FC Kielp, Grumpelix en sporting a'dam. Als iedereen nog even goed meezoekt naar evt. fouten in de eindstand, dan kunnen ruzies voorkomen worden
Doelsaldo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:49 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Poule eindstand, bij gelijke stand telt doelsaldo eerst of het onderlinge resultaat?
Als ik eruit vlieg wordt ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeel boosquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:00 schreef maniack28 het volgende:
ik zie net een foutje in poule d, wat waarschijnlijk invloed heeft op de nummers 3, 4 en 5... ik ga het even utizoeken
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:04 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als ik eruit vlieg wordt ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeel boos![]()
Als je die 2x gewoon aanwezig was geweest dan was je door gegaanquote:
Verassendquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:20 schreef komrad het volgende:
ach timmy ik lig er ook uit
grrr met mijn betere spelers had ik van uddel gewonnen en dan was ik wel door geweestquote:
dankje. mischien kan je straks nog zeggen dat je van de winnaar heb gewonnenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:51 schreef komrad het volgende:
feli raffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |