quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:47 schreef -Trinity- het volgende:
*houdt microfoon bij taart*
Wil je daarmee zeggen dat je op zoek bent naar Fok! PUB-meisje?
Niet echt.
Hoe bevalt het vrijgezel-zijn bij jou?
Prima
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:54 schreef taart het volgende:
Ben je ook op zoek naar een Pub-fok meisje?
Juah!![]()
bevalt het vrijgezel zijn?
Ach soms wel en soms niet![]()
![]()
edit: netjes blijven...quote:
Mensen zoals......jij?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:16 schreef dr.dunno het volgende:
bij mijn weten valt het bereik 10-16 (evt. 17) onder het begrip 'puber en tiener' ; toch reageren hier lui die heel wat ouder zijn, die zich hier maar al te graag melden.
bedenkelijk.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja ik ben nog wel single al gaat het de goeie kant op
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:50 schreef Sylvana het volgende:
*vrijgezel en op zoek is*
oeh, dat wordt neuken...quote:
Dan doe je / me aan het begin van je zin.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:56 schreef Chanandler het volgende:
*Chanandler zoekt zijn horloge. En is meld zich ook aan als single
Ik ben te newbie om de tekst in het rood te krijgen
Hoe kan dat nou? Groningen is tof man!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:52 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized is uiteraard single en uiteraard dus ook op zoek.![]()
Probleem?
Probleem alleen is dat hier in de buurt niet echt leuk volk rondloopt of ik heb het nog niet gevonden. Ander punt is dat volk dat ik wel leuk vind ver weg woont en liever gaat voor iemand die in dezelfde plaats, liefst nog om de hoek woont.![]()
Wat heb ik al gedaan om het probleem op te lossen?
Ik ga regelmatig uit, het vrouwelijk schoon wat ik dan tegen kom zit al zwaar aan de vriend, rookt, is alcoholist of gewoon zo dom dat je er geen gewoon gesprek mee aan kan knopen. Bovendien heb ik vaak moeite om iemand die, waarvan ik dan denk, single is aan te spreken. Voor de Groningen-kenners: De Drie Gezusters.![]()
Ok en nu?
Nu dus zoeken naar een betere oplossing enzo.![]()
www.lexa.nlquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:52 schreef Jaguarized het volgende:
Probleem?
Probleem alleen is dat hier in de buurt niet echt leuk volk rondloopt of ik heb het nog niet gevonden. Ander punt is dat volk dat ik wel leuk vind ver weg woont en liever gaat voor iemand die in dezelfde plaats, liefst nog om de hoek woont.![]()
Ik ga regelmatig uit, het vrouwelijk schoon wat ik dan tegen kom zit al zwaar aan de vriend, rookt, is alcoholist of gewoon zo dom dat je er geen gewoon gesprek mee aan kan knopen. Bovendien heb ik vaak moeite om iemand die, waarvan ik dan denk, single is aan te spreken. Voor de Groningen-kenners: De Drie Gezusters.![]()
Ok en nu?
Lexa zuigt. Ben ik al lid van. Heb ook twee keer een gratis proefperiode voor een full membership gehad, berichten verstuurd maar niemand die ooit reageert. Verder heeft 90% van alle geregistreerden van Lexa een gratis membership dus blijft het bij foto's kijken want om te reageren moet je immers betalen.quote:
ik heb er wel veel goeie ervaringen mee, maarja, ik ben dan ook een vrouwquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lexa zuigt. Ben ik al lid van. Heb ook twee keer een gratis proefperiode voor een full membership gehad, berichten verstuurd maar niemand die ooit reageert. Verder heeft 90% van alle geregistreerden van Lexa een gratis membership dus blijft het bij foto's kijken want om te reageren moet je immers betalen.![]()
Die krijgen standaard meer aandacht dan de gemiddelde jongen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb er wel veel goeie ervaringen mee, maarja, ik ben dan ook een vrouw
Ach, ik ben 18 en vind dit forum hartstikke leuk om te posten, dus reageer ook gewoon, maar verder geen bedoelingen mee ofzoquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:16 schreef dr.dunno het volgende:
bij mijn weten valt het bereik 10-16 (evt. 17) onder het begrip 'puber en tiener' ; toch reageren hier lui die heel wat ouder zijn, die zich hier maar al te graag melden.
bedenkelijk.
Dat geile honing meisje of een andere ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Je geeft dus aan dat ze geen 21 of ouder mogen zijn. Waarom eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat geile honing meisje of een andere ?
Ik ben single22 jaar en op zoek
. Meisjes tussen de ... en de 20 kunnen me mailen, msnen enz
.
Ik val op jongere meisjesquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je geeft dus aan dat ze geen 21 of ouder mogen zijn. Waarom eigenlijk niet?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik val op jongere meisjeshoe jong ligt aan hun gedrag, maar minimum is toch 16 (heel soms 15) en ouder als 20 gedragen zich meestal anders
. Ik weet niet waarom
, volgens mij ben ik gewoon 2 jaar te vroeg geboren
.
pedopas alertquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik val op jongere meisjeshoe jong ligt aan hun gedrag, maar minimum is toch 16 (heel soms 15) en ouder als 20 gedragen zich meestal anders
. Ik weet niet waarom
.
Hmm dat vind ik dan wel weer een erg groot verschil, 7 jaar. Bij mij zou dat dan gaan tot iemand van 13. Persoonlijk vind ik 4-5 jaar onder mijn eigen leeftijd wel een mooie ondergrens.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
. Ik weet niet waarom
.
Sylquote:
quote:
Tsja soms verleg je je grens, ik had het ook niet verwachtquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm dat vind ik dan wel weer een erg groot verschil, 7 jaar. Bij mij zou dat dan gaan tot iemand van 13. Persoonlijk vind ik 4-5 jaar onder mijn eigen leeftijd wel een mooie ondergrens.
Heb je ook wat met een 15 jarig meisje gehad dan als 22 jarig zijnde?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Syl![]()
[..]
[..]
Tsja soms verleg je je grens, ik had het ook niet verwacht.
Neequote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb je ook wat met een 15 jarig meisje gehad dan als 22 jarig zijnde?
Kut post.quote:
Ok dan valt het namelijk wel weer mee. Als je wel wat had gehad namelijk dan zou ik daar toch wel me vraagtekens bij zetten eigenlijk.quote:
16-20 vind ik in principe nog wel net kunnen, afhankelijk van hoe 'volwassen' de 16jarige is. 12-16 wordt alweer wat anders, daar is het verschil gewoon te groot, die leven in totaal andere werelden. 34-38 is weer totaal niet te vergelijken met 12-16 of 16-20.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kut post.
Waarom zou je als 20 jarige niet met een meisje van 16 om mogen gaan ?
Het scheelt 4 jaar
12 jaar met 16 jaar zou je wel goed vinden ?
of 34 met 38 ?
Je gaat toch niet de hele nacht in de 3 hangen? En dat moet je zeker niet op zaterdagavond doenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:52 schreef Jaguarized het volgende:
Probleem?
Ok en nu?
Ik kan me niet herinneren dat er in die post staat dat ik er de hele nacht rondhang.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Je gaat toch niet de hele nacht in de 3 hangen? En dat moet je zeker niet op zaterdagavond doen
Ik wil jou wel beter leren kennenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:44 schreef -Trinity- het volgende:
Happy singles, unhappy singles, zoekende en niet-zoekende singles, welkom! Klaag hier over je ex, schep op over je vrijheid, vertel over je flirtpogingen, leg uit waarom je wel of niet happy single bent, enz.
Ik jou ook welquote:
We hebben best veel dingen gemeen zoals zwaarden, films, GTA, een fotoboekquote:
Dit is mijn eerste topic op Fok! volgens mij, hoe vindt je diequote:
he!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:51 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik jou ook wel.
*Steekt hand vrolijk uit* Ik ben Trin! Ookwel TnT de laatste tijd, en Tee is mijn makkelijkste nick. Ik heb een fotoboek en msn. Ik speel graag Final Fantasy VIII en GTA, ik val op oudere jongens en heb een zwak voor donker haar. Ik vind Keanu Reeves een goeie acteur en Kristin Davis een goeie actrice, ik wil graag filmguru worden later ennn ik heb een voorliefde voor katana's en vechtsporten.
Nu jij.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:11 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste topic op Fok! volgens mij, hoe vindt je die.
Vertel eensch wat over jezelf, of ben je niet op zoek naar een pubermeisje.
Het is geen praatgroep, dus het hoeft niet.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
he!!
* qu63] is ouder[/me]
[me=qu63] heeft donker haar[/me]
[me=qu63] heeft ook fotobeok en msn[/me]
[me=qu63] speelt ook wel eens GTA[/me]
[me=qu63] vind Kristin Davis ook leuk[/me]
[me=qu63] vind oosterse vechtsporten ook ok [afbeelding
Je sig, Coldplay!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:25 schreef Rabrynil het volgende:
* Rabrynil is ook nog steeds 'alleenheerser' in de wereld van de liefde
Prima zaak op zich.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:11 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste topic op Fok! volgens mij, hoe vindt vind je die.
Dus toch! Ik twijfelde al, is het zo dat als je achter het ww staat er geen t komt, ik dacht dat alleen in vraagzinnen de t wegbleef, en gebiedende wijs. Dus niet zo.quote:
Ik loop.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:29 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dus toch! Ik twijfelde al, is het zo dat als je achter het ww staat er geen t komt, ik dacht dat alleen in vraagzinnen de t wegbleef, en gebiedende wijs. Dus niet zo.
*jaloers*.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:31 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
![]()
Ik was ook in het Gelredome twee weken geleden:
[afbeelding]
ik ook!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:31 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
![]()
Ik was ook in het Gelredome twee weken geleden:
[afbeelding]
Ik was giser bij Within Temptation...quote:
Nee, wel in Gelredomequote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:41 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Was die foto tijdens het voorprogramma, of was dat helemaal niet in 't Gelredome?![]()
Wrom loop je dan te zaniken over gare wijven? Kijk eens goed rond man in Groningen, er lopen er genoeg. Vooral op woensdag en donderdagavondquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat er in die post staat dat ik er de hele nacht rondhang.![]()
![]()
Noem eens wat tenten waar jij vaste klant bent.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wrom loop je dan te zaniken over gare wijven? Kijk eens goed rond man in Groningen, er lopen er genoeg. Vooral op woensdag en donderdagavond
Alleen in de drie is er op een gegeven moment niks meer te doen
jammer dat er geen foto's in je fotoboek staanquote:
R&B is een van de weinige dingen (gothic, metal, hardrock) waar ik juist weinig/bijna niet naar luister.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:37 schreef mrkanarie het volgende:
Ik wil ook naar Coldplay.
Is er dan nog jeugd die níet alleen maar R&B luisterd?![]()
[14.gif]quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:58 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
R&B is een van de weinige dingen (gothic, metal, hardrock) waar ik juist weinig/bijna niet naar luister.
weer een pluspuntjequote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:58 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
R&B is een van de weinige dingen (gothic, metal, hardrock) waar ik juist weinig/bijna niet naar luister.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:37 schreef mrkanarie het volgende:
Ik wil ook naar Coldplay.
Is er dan nog jeugd die níet alleen maar R&B luisterd?![]()
je hebt pas echt recht van opscheppen als je hebt gezien wat ik heb gezien, o.a.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:41 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik was giser bij Within Temptation...![]()
</opschep mode).
er is toch nog hoop voor de jeugd van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:58 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Vertegenwoordig ik dat? Ben ik de hoop van de jeugd van tegenwoordig?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:31 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
er is toch nog hoop voor de jeugd van tegenwoordig.
als je niet van ruk&butt houdt wel ja; kijk eens om je heen en wijs me een klasruimte vol leeftijdsgenoten aan die het ook niet leuk vindenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:38 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Vertegenwoordig ik dat? Ben ik de hoop van de jeugd van tegenwoordig?Oh my...
Oi... Dat wordt verzamelen...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:39 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als je niet van ruk&butt houdt wel ja; kijk eens om je heen en wijs me een klasruimte vol leeftijdsgenoten aan die het ook niet leuk vinden
Ne pas possible.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:39 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als je niet van ruk&butt houdt wel ja; kijk eens om je heen en wijs me een klasruimte vol leeftijdsgenoten aan die het ook niet leuk vinden
geloof me; ik heb er uitgebreid onderzoek naar gedaan en het klopt wel; merk je wel als je over 5 jaar de jongere generatie moet beschouwenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:40 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Oi... Dat wordt verzamelen...
Maar van R&B houden of niet bepaalt de persoonlijkheid niet hoor. Ik denk niet dat je er zo'n zwaar 'label' aan kan hangen, dusch generaliseren.
ik denk het (helaaschquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:40 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Oi... Dat wordt verzamelen...
Maar van R&B houden of niet bepaalt de persoonlijkheid niet hoor. Ik denk niet dat je er zo'n zwaar 'label' aan kan hangen, dusch generaliseren.
* Fwnk eensch isquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:53 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ken hele aardige mensen op niveau die op zijn tijd R&B leuk vinden en gewoon uitgaan. En daar kun je hele intelligente gesprekken mee hebben.
dat is ook wel zo ja.. maar dat komt dan door dat "op zn tijd"quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:53 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ken hele aardige mensen op niveau die op zijn tijd R&B leuk vinden en gewoon uitgaan. En daar kun je hele intelligente gesprekken mee hebben.
ik heb ook mannen gezien tijdens mijn huisartsenstage die hele normale gezellige boeren uit het oosten leken; ondertussen staken ze hun jongeheer vaker in een schaap of kip dan hun vrouw en kinderen zich konden herinnerenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:53 schreef -Trinity- het volgende:
beetje foute zinsconstructie..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:02 schreef dr.dunno het volgende:
ondertussen staken ze hun jongeheer vaker in een schaap of kip dan hun vrouw en kinderen
Club 29, Enzo, Sally's, Spieghel (live jazzquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Noem eens wat tenten waar jij vaste klant bent.![]()
Waar woon je? Jazz isquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Club 29, Enzo, Sally's, Spieghel (live jazz) en de blauwe engel op woensdagavond is prima te doen ivm diverse muziek (zelfs Guns N' Roses en Nirvana
) . Verder begin ik de avond vaak in de kleine griet, omdat daar het bier vaak in de aanbieding is
(halve liter voor 1,50)
Ik zou zeggen neem eens een kijkje in de Spieghel . Is echt aan te radenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Waar woon je? Jazz is
Ah, groningen, das niet zo ver
Sally's ben ik ook wel eens geweest, leuke tent. Bieraanbieding is alleen op woensdagavond?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Club 29, Enzo, Sally's, Spieghel (live jazz) en de blauwe engel op woensdagavond is prima te doen ivm diverse muziek (zelfs Guns N' Roses en Nirvana
) . Verder begin ik de avond vaak in de kleine griet, omdat daar het bier vaak in de aanbieding is
(halve liter voor 1,50)
Ik ga ook bijna alleen op woensdagavond uit, dus vandaar. Stond een beetje vaag, sorry daarvoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sally's ben ik ook wel eens geweest, leuke tent. Bieraanbieding is alleen op woensdagavond?![]()
Het is niet zo, iig, ik vind vrijgezel zijn minder cool...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:43 schreef Jaco90 het volgende:
Vrijgezel zijn is cool! (en nee dat zeg ik niet omdat ik geen vriendin kan krijgen >.< )
same here, wil ook wel relatie hebben die beetje lang standhoudtquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:19 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het is niet zo, iig, ik vind vrijgezel zijn minder cool...
het heeft zn voors en zn tegens in mijn gevalquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:19 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het is niet zo, iig, ik vind vrijgezel zijn minder cool...
Uhhuh, dan heb je ook echt inhoud, en ken je elkaar ook goed, dat heb je niet als je een 2-dagenrelatie hebt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
same here, wil ook wel relatie hebben die beetje lang standhoudt
nouja, langer dan 2 dagen hou ik het meestal wel vol, maar mijn langste relatie duurde bijna een half jaar en vind het nou wel es tijd worden om dat te gaan verbeterenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:26 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Uhhuh, dan heb je ook echt inhoud, en ken je elkaar ook goed, dat heb je niet als je een 2-dagenrelatie hebt.
dat is voor mij ook geen relatie.. 2 dagen..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:26 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Uhhuh, dan heb je ook echt inhoud, en ken je elkaar ook goed, dat heb je niet als je een 2-dagenrelatie hebt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, langer dan 2 dagen hou ik het meestal wel vol, maar mijn langste relatie duurde bijna een half jaar en vind het nou wel es tijd worden om dat te gaan verbeteren
jij bent ook 3 jaar ouder dan ik hequote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Hier 3,5 jaar ofzo.
Totaal 2 relaties gehad btw.
Die relatie van 3,5 jaar was trouwens van m'n 10e t/m m'n 13,5e dus erg lang geleden. De andere duurde gelukkig maar een dag.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jij bent ook 3 jaar ouder dan ik heKen weinig mensen van mijn leeftijd die al langer dan 2 jaar hebben
Zo vroeg al zo lang een relatie?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die relatie van 3,5 jaar was trouwens van m'n 10e t/m m'n 13,5e dus erg lang geleden. De andere duurde gelukkig maar een dag.
ey ik ben ook woonachtig in zoetermeer.. ik zie een kansquote:
Nee we deden niks want ik heb 3 jaar van die 3,5 jaar in het buitenland gewoond. Vlak voordat we op het punt stonden om terug te keren naar Nederland kwam er een brief (eens in het half jaar mocht ik een brief ontvangen) met de mededeling dat ze het wilde uitmaken omdat ze dacht dat ik toch wel veranderd zou zijn. Duh...logisch als je 3 jaar weg bent.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zo vroeg al zo lang een relatie?En jullie deden toen ook al alles met elkaar enzo?
En een relatie van 1 dag kun je niet echt een relatie noemen vind ik
Dus eigenlijk heb je nog gewoon helemaal geen serieuze relaties gehadquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee we deden niks want ik heb 3 jaar van die 3,5 jaar in het buitenland gewoond. Vlak voordat we op het punt stonden om terug te keren naar Nederland kwam er een brief (eens in het half jaar mocht ik een brief ontvangen) met de mededeling dat ze het wilde uitmaken omdat ze dacht dat ik toch wel veranderd zou zijn. Duh...logisch als je 3 jaar weg bent.![]()
Achteraf hoorde ik van vriendinnen van haar dat ze in de tussentijd gewoon met andere jongens was gegaan enzo... [afbeelding]
Over de 1 daagse relatie. Natuurlijk is het geen echte relatie gezien de duur. Ik heb het ook nooit als een relatie gezien omdat ik alleen maar ja heb gezegd om van d'r gezanik af te zijn. Het staat alleen wel "leuk" voor de statistieken.![]()
Nee niet serieus nee. Ik ben ook geen Brad Pitt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je nog gewoon helemaal geen serieuze relaties gehad
Ik heb wel relaties gehad van een paar weken/maanden, maar was nooit zo serieus als die relatie die een half jaar duurde en ik heb wel weer behoefte aan een echte langdurige relatieBen het vrijgezellenleven wel een beetje zat nu
hHAHA bumfights!! genieten. hoe heet die kerel uit je avatar ook alweeeeeeerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:16 schreef MisterICE het volgende:
Meer vrouwelijke reacties gewenst in fotoboek-->
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:37 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
ey ik ben ook woonachtig in zoetermeer.. ik zie een kans![]()
![]()
dat is rufusquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
hHAHA bumfights!! genieten. hoe heet die kerel uit je avatar ook alweeeeeeer
als je drie woorden meer had gelezen nietquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:07 schreef Jeff89 het volgende:
Lieve jongen van 15 zoekt niet-blond meisje die voor de verandering eens ouder dan 13 is om mee te praten...
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:06 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als je drie woorden meer had gelezen nietmaar je concentratiecurve is zeker niet optimaal nu he?
Ik vind je wel leuk hoor, met je tag. Een beetje.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:55 schreef 2Mini het volgende:
Niemand vindt mij leuk.. en ik heb nog wel zo'n mooie weblog tag naast mijn nick.
ik heb ook een tagquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:34 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vind je wel leuk hoor, met je tag. Een beetje.
Mensen met een tagje voorrang geven.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:34 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vind je wel leuk hoor, met je tag. Een beetje.
Jaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mensen met een tagje voorrang geven.![]()
![]()
dat mag jij ook hoorquote:
het is dat er een PI bij staatquote:
maar dat zegt helemaal niks hoor!quote:
dat doen we nu toch?quote:Op zondag 24 juli 2005 11:59 schreef 2Mini het volgende:
[..]
jij hebt al iemand om mee te praten... wil ik ook..
ik ook eigenlijkquote:
hoiquote:Op zondag 24 juli 2005 12:24 schreef -Trinity- het volgende:
Praat maar, ik ben een meisje.
Lekker geslapen schoonheid?quote:Op zondag 24 juli 2005 12:28 schreef -Trinity- het volgende:
Elleu.
Ja hoi. Tof dat we een date hebbenquote:Op zondag 24 juli 2005 12:28 schreef -Trinity- het volgende:
Elleu.
quote:Op zondag 24 juli 2005 12:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja hoi. Tof dat we een date hebben![]()
Heb er nu al zin in![]()
Dat is dus niet meer zoquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dingen zijn anders gegaan dan ik gehoopt hadquote:
Ze heeft opeens een ander?quote:Op zondag 24 juli 2005 12:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dingen zijn anders gegaan dan ik gehoopt had![]()
Nee niet eensquote:
*schouder aanbied*quote:
ahquote:Op zondag 24 juli 2005 12:43 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Kutnacht. Heeft iedereen wel eens, vooral pubers. Hormonen enzo.
En dat had het meisje waar ik het over heb dus ookquote:Op zondag 24 juli 2005 12:43 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Kutnacht. Heeft iedereen wel eens, vooral pubers. Hormonen enzo.
En dat bepaalt of er nog toekomst is voor jullie of niet?quote:Op zondag 24 juli 2005 12:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En dat had het meisje waar ik het over heb dus ook![]()
Ik weet geen adres en haar telefoon nummer klopt niet meer.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:53 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
En dat bepaalt of er nog toekomst is voor jullie of niet?
je kan altijd nog een maltje sturen..quote:Op zondag 24 juli 2005 12:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik weet geen adres en haar telefoon nummer klopt niet meer.
Dus als ze me niet van de blok af haalt wel ja![]()
Klote voor je zeg, welcome to the club... Hopen dat ze je unblockt, en zo niet, nam ze het toch al niet serieus, als je een slechte nacht zoiets laat bepalen!quote:Op zondag 24 juli 2005 12:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik weet geen adres en haar telefoon nummer klopt niet meer.
Dus als ze me niet van de blok af haalt wel ja![]()
Al gedaan 6x keer ofzoquote:
hmm.. en verder wat Trin hierboven zegt..quote:Op zondag 24 juli 2005 13:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Al gedaan 6x keer ofzo![]()
Heb pas 2 keer bericht terug gehad..
niet voor mijquote:Op zondag 24 juli 2005 13:42 schreef Faithy het volgende:
als iedere vrijgezelle puber nou eens een advertentie hier plaatst
Dan kun je elkaar fotoboekreacties sturen!
En ja, ik ben vrijgezel, maar veel te oud voor jullie puberjongetjes!
wel een verkapte advertentiequote:
ik ook eigenlijkquote:Ik heb het veel te druk voor een relatie man!![]()
muziek helpt meestal heel weinig heb ik gemerkt..quote:Op zondag 24 juli 2005 13:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het nummer :
Gett outta my head![]()
Helpt ook al niet
Dan had er gestaan: Ik ben te oud, maar als er hier mensen lurken tussen de 20 en de 27quote:
* qu63 is 20quote:Op zondag 24 juli 2005 13:55 schreef Faithy het volgende:
[..]
Dan had er gestaan: Ik ben te oud, maar als er hier mensen lurken tussen de 20 en de 27
Of:vr.20.jr.zkt.mn.20-27.jr. etc.
Oh.. als het toch niet helpt, draai dan ook nog even.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het nummer :
Gett outta my head![]()
Helpt ook al niet
het scheelt maar 4 maanden!quote:
wilde net zeggen jaquote:Op zondag 24 juli 2005 14:00 schreef Faithy het volgende:
overigens, voor ik boze gezichten krijg:
dat vind ik voor pubers vooral zeg maar... maar er zijn natuurlijk uitzonderingen wanneer je jongen WEL volwassen gedrag kan vertonen.
Boven de 21, 22, vind ik het wel weer kunnen.. raar eigenlijk.. al die standaarden..
als het verschil niet te groot is kan het prima.quote:
Sorryquote:Op zondag 24 juli 2005 16:40 schreef Brechtje het volgende:
Niet te veel slowchat hier!
Hij heeft wel gelijkquote:
neem je een knuffelbeertje, helpt altijdquote:Op maandag 25 juli 2005 21:20 schreef -Trinity- het volgende:
Als er iemand naast je ligt, slaap je toch lekkerder.
geonoeg knuffelberen te vinden op dit forumquote:Op maandag 25 juli 2005 21:27 schreef EleQusion het volgende:
[..]
neem je een knuffelbeertje, helpt altijd
*meld zich ook*
Dat zuigtquote:Op maandag 25 juli 2005 23:46 schreef 2Mini het volgende:
Ik hoorde net dat die chick met wie ik had.. een ander heeft..
de..
dus eigenlijk had jij met haar maar zij niet met jou?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:46 schreef 2Mini het volgende:
de..
Geile bokquote:
*aai* Sterkte... seems like you'll be hanging around for a while, too.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:46 schreef 2Mini het volgende:
de..
lol, jij weet wel hoe je iemand op moet vrolijken, niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:30 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
*aai* Sterkte... seems like you'll be hanging around for a while, too.
Ik ook.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:41 schreef Jeff89 het volgende:
Ik verveel me en ik ben te single...
dat zoort opmerkingen zijn zo...quote:
Er is wel meer tegenwoordig zoooo 2004....quote:
Ja, want het is hier wel ff heel gezellig ja!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
lol, jij weet wel hoe je iemand op moet vrolijken, niet?
Er zijn ook meer jongens dan meisjes in NLquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:33 schreef Jaguarized het volgende:
Er zijn meer jongens dan meisjes single zo te lezen.....
je kan ze weghalenquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:17 schreef -Trinity- het volgende:
Er hangen nu hier in de buurt allerlei posters met "Proud to be single. Single magazine, singledating.nl"
Wrijf het erin. Ben njet proud.
Hoeveel vriendjes heb jij eigenlijk al gehad?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:17 schreef -Trinity- het volgende:
Er hangen nu hier in de buurt allerlei posters met "Proud to be single. Single magazine, singledating.nl"
Idd...Wel al fietsende, anders is het niet leuk....`quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
je kan ze weghalen
bijna klar met uploaden![]()
Wehehe, die zitten hier in de abri'squote:Op donderdag 28 juli 2005 19:17 schreef -Trinity- het volgende:
Coole reclame he.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:40 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Wehehe, die zitten hier in de abri's![]()
![]()
![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoeveel vriendjes heb jij eigenlijk al gehad?
dankje, jij ook meid, ik ben blij dat ik niet de enige ben die dit lot deeltquote:
Hmm verandering, dan stel ik voor dat wij een keer gaan datenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:37 schreef -Trinity- het volgende:
Eigenlijk moeten we er verandering in brengen.
Geen dank exec.
GTA? Donker haar? Kristin Davis? Oudere jongens?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:51 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik jou ook wel.
*Steekt hand vrolijk uit* Ik ben Trin! Ookwel TnT de laatste tijd, en Tee is mijn makkelijkste nick. Ik heb een fotoboek en msn. Ik speel graag Final Fantasy VIII en GTA, ik val op oudere jongens en heb een zwak voor donker haar. Ik vind Keanu Reeves een goeie acteur en Kristin Davis een goeie actrice, ik wil graag filmguru worden later ennn ik heb een voorliefde voor katana's en vechtsporten.
Nu jij.
getrouwdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
GTA? Donker haar? Kristin Davis? Oudere jongens?
Dat je getrouwd bentquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Que?
Probeer het eens in volzinnen.
Hé.quote:
Ok, huwelijk ontbondenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé.
Was jij niet diegene die mij met Alicey liet trouwen.
Ach, vergeet dat huwelijk.
Ik heb die kamelen van haar familie namelijk nooit gekregen
Hehe, werd ook tijd zeg.quote:
Túúrlijk wil ik jou daten jongen! Had je maar op mijn huwelijksaanzoek moeten ingaan. Maar ik ben een mensch van de tweede kansch! (Sinds nu)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
GTA? Donker haar? Kristin Davis? Oudere jongens?
Met je huwelijksaanzoek sta je wel in de rij hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:00 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Túúrlijk wil ik jou daten jongen! Had je maar op mijn huwelijksaanzoek moeten ingaan. Maar ik ben een mensch van de tweede kansch! (Sinds nu)
Dus, datumpje prikken?![]()
Waren. Dat geeft verleden tijd aan. Dus nu ben ik aan de beurtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Met je huwelijksaanzoek sta je wel in de rij hoor.Er waren meer wachtenden voor u.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:29 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Waren. Dat geeft verleden tijd aan. Dus nu ben ik aan de beurt?
Nou en. Ik ben beter.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Euh, er staat anders nog steeds een mailtje in mijn inbox van een andere Fok!ster met een huwelijksaanzoek..
wegblijven uit onz dan maarquote:
Nee.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:56 schreef -Trinity- het volgende:
Dusch, hebben we allemaal al dates?
Neuh, tis wel lekker rustig zo, maar af en toe is wel leuk tochquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:59 schreef NvM het volgende:
Wil je zo graag weer iets hebben dan? Single zijn bevalt me wel.
Daten is leuk, toch?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:59 schreef NvM het volgende:
Wil je zo graag weer iets hebben dan? Single zijn bevalt me wel.
Dat maakt het single zijn ook zo leuk! Die spanningquote:
Valt jij buiten deze categorie tegenwoordig?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:11 schreef Brechtje het volgende:
En hoe gaat het met de singles?nog steeds single?
![]()
Ja vrijdag hoor je niet meer thuis in deze topicquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:56 schreef -Trinity- het volgende:
* -Trinity- donderdagavond.
Als het een kansloos topic was dan had je het niet gelezen, me dunkt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:53 schreef Boeman het volgende:
grappig dat er al 6 pagina's gevuld zijn hier, en dat voor een tamelijk kansloos topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hee, dit is Pub hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Als het een kansloos topic was dan had je het niet gelezen, me dunkt.![]()
idd, vanavond ook weer met een meisje gezoend.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:39 schreef erikkll het volgende:
single
niet heel erg happy, maar 't heeft z'n voordelen natuurlijk
Specificaties?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:56 schreef -Trinity- het volgende:
* -Trinity- donderdagavond.
Have phun.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:14 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Poolen. Voor de rest van de specs moet je bij livEliveD zijn, dat is mijn secretaresse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |