Geile bokquote:
*aai* Sterkte... seems like you'll be hanging around for a while, too.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:46 schreef 2Mini het volgende:
Ik hoorde net dat die chick met wie ik had.. een ander heeft..
de..
lol, jij weet wel hoe je iemand op moet vrolijken, niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:30 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
*aai* Sterkte... seems like you'll be hanging around for a while, too.
Ik ook.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:41 schreef Jeff89 het volgende:
Ik verveel me en ik ben te single...
dat zoort opmerkingen zijn zo...quote:
Er is wel meer tegenwoordig zoooo 2004....quote:
Ja, want het is hier wel ff heel gezellig ja!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
lol, jij weet wel hoe je iemand op moet vrolijken, niet?
Er zijn ook meer jongens dan meisjes in NLquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:33 schreef Jaguarized het volgende:
Er zijn meer jongens dan meisjes single zo te lezen.....
je kan ze weghalenquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:17 schreef -Trinity- het volgende:
Er hangen nu hier in de buurt allerlei posters met "Proud to be single. Single magazine, singledating.nl"
Wrijf het erin. Ben njet proud.
Hoeveel vriendjes heb jij eigenlijk al gehad?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:17 schreef -Trinity- het volgende:
Er hangen nu hier in de buurt allerlei posters met "Proud to be single. Single magazine, singledating.nl"
Idd...Wel al fietsende, anders is het niet leuk....`quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
je kan ze weghalen
bijna klar met uploaden![]()
Wehehe, die zitten hier in de abri'squote:Op donderdag 28 juli 2005 19:17 schreef -Trinity- het volgende:
Coole reclame he.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:40 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Wehehe, die zitten hier in de abri's![]()
![]()
![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoeveel vriendjes heb jij eigenlijk al gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |