Ik zou zeggen neem eens een kijkje in de Spieghel . Is echt aan te radenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Waar woon je? Jazz is
Ah, groningen, das niet zo ver
Sally's ben ik ook wel eens geweest, leuke tent. Bieraanbieding is alleen op woensdagavond?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Club 29, Enzo, Sally's, Spieghel (live jazz) en de blauwe engel op woensdagavond is prima te doen ivm diverse muziek (zelfs Guns N' Roses en Nirvana
) . Verder begin ik de avond vaak in de kleine griet, omdat daar het bier vaak in de aanbieding is
(halve liter voor 1,50)
Ik ga ook bijna alleen op woensdagavond uit, dus vandaar. Stond een beetje vaag, sorry daarvoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sally's ben ik ook wel eens geweest, leuke tent. Bieraanbieding is alleen op woensdagavond?![]()
Het is niet zo, iig, ik vind vrijgezel zijn minder cool...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:43 schreef Jaco90 het volgende:
Vrijgezel zijn is cool! (en nee dat zeg ik niet omdat ik geen vriendin kan krijgen >.< )
same here, wil ook wel relatie hebben die beetje lang standhoudtquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:19 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het is niet zo, iig, ik vind vrijgezel zijn minder cool...
het heeft zn voors en zn tegens in mijn gevalquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:19 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het is niet zo, iig, ik vind vrijgezel zijn minder cool...
Uhhuh, dan heb je ook echt inhoud, en ken je elkaar ook goed, dat heb je niet als je een 2-dagenrelatie hebt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
same here, wil ook wel relatie hebben die beetje lang standhoudt
nouja, langer dan 2 dagen hou ik het meestal wel vol, maar mijn langste relatie duurde bijna een half jaar en vind het nou wel es tijd worden om dat te gaan verbeterenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:26 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Uhhuh, dan heb je ook echt inhoud, en ken je elkaar ook goed, dat heb je niet als je een 2-dagenrelatie hebt.
dat is voor mij ook geen relatie.. 2 dagen..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:26 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Uhhuh, dan heb je ook echt inhoud, en ken je elkaar ook goed, dat heb je niet als je een 2-dagenrelatie hebt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, langer dan 2 dagen hou ik het meestal wel vol, maar mijn langste relatie duurde bijna een half jaar en vind het nou wel es tijd worden om dat te gaan verbeteren
jij bent ook 3 jaar ouder dan ik hequote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Hier 3,5 jaar ofzo.
Totaal 2 relaties gehad btw.
Die relatie van 3,5 jaar was trouwens van m'n 10e t/m m'n 13,5e dus erg lang geleden. De andere duurde gelukkig maar een dag.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jij bent ook 3 jaar ouder dan ik heKen weinig mensen van mijn leeftijd die al langer dan 2 jaar hebben
Zo vroeg al zo lang een relatie?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die relatie van 3,5 jaar was trouwens van m'n 10e t/m m'n 13,5e dus erg lang geleden. De andere duurde gelukkig maar een dag.
ey ik ben ook woonachtig in zoetermeer.. ik zie een kansquote:
Nee we deden niks want ik heb 3 jaar van die 3,5 jaar in het buitenland gewoond. Vlak voordat we op het punt stonden om terug te keren naar Nederland kwam er een brief (eens in het half jaar mocht ik een brief ontvangen) met de mededeling dat ze het wilde uitmaken omdat ze dacht dat ik toch wel veranderd zou zijn. Duh...logisch als je 3 jaar weg bent.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zo vroeg al zo lang een relatie?En jullie deden toen ook al alles met elkaar enzo?
En een relatie van 1 dag kun je niet echt een relatie noemen vind ik
Dus eigenlijk heb je nog gewoon helemaal geen serieuze relaties gehadquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee we deden niks want ik heb 3 jaar van die 3,5 jaar in het buitenland gewoond. Vlak voordat we op het punt stonden om terug te keren naar Nederland kwam er een brief (eens in het half jaar mocht ik een brief ontvangen) met de mededeling dat ze het wilde uitmaken omdat ze dacht dat ik toch wel veranderd zou zijn. Duh...logisch als je 3 jaar weg bent.![]()
Achteraf hoorde ik van vriendinnen van haar dat ze in de tussentijd gewoon met andere jongens was gegaan enzo... [afbeelding]
Over de 1 daagse relatie. Natuurlijk is het geen echte relatie gezien de duur. Ik heb het ook nooit als een relatie gezien omdat ik alleen maar ja heb gezegd om van d'r gezanik af te zijn. Het staat alleen wel "leuk" voor de statistieken.![]()
Nee niet serieus nee. Ik ben ook geen Brad Pitt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je nog gewoon helemaal geen serieuze relaties gehad
Ik heb wel relaties gehad van een paar weken/maanden, maar was nooit zo serieus als die relatie die een half jaar duurde en ik heb wel weer behoefte aan een echte langdurige relatieBen het vrijgezellenleven wel een beetje zat nu
hHAHA bumfights!! genieten. hoe heet die kerel uit je avatar ook alweeeeeeerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:16 schreef MisterICE het volgende:
Meer vrouwelijke reacties gewenst in fotoboek-->
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:37 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
ey ik ben ook woonachtig in zoetermeer.. ik zie een kans![]()
![]()
dat is rufusquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
hHAHA bumfights!! genieten. hoe heet die kerel uit je avatar ook alweeeeeeer
als je drie woorden meer had gelezen nietquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:07 schreef Jeff89 het volgende:
Lieve jongen van 15 zoekt niet-blond meisje die voor de verandering eens ouder dan 13 is om mee te praten...
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:06 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als je drie woorden meer had gelezen nietmaar je concentratiecurve is zeker niet optimaal nu he?
Ik vind je wel leuk hoor, met je tag. Een beetje.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:55 schreef 2Mini het volgende:
Niemand vindt mij leuk.. en ik heb nog wel zo'n mooie weblog tag naast mijn nick.
ik heb ook een tagquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:34 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vind je wel leuk hoor, met je tag. Een beetje.
Mensen met een tagje voorrang geven.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:34 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vind je wel leuk hoor, met je tag. Een beetje.
Jaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mensen met een tagje voorrang geven.![]()
![]()
dat mag jij ook hoorquote:
het is dat er een PI bij staatquote:
maar dat zegt helemaal niks hoor!quote:
dat doen we nu toch?quote:Op zondag 24 juli 2005 11:59 schreef 2Mini het volgende:
[..]
jij hebt al iemand om mee te praten... wil ik ook..
ik ook eigenlijkquote:
hoiquote:Op zondag 24 juli 2005 12:24 schreef -Trinity- het volgende:
Praat maar, ik ben een meisje.
Lekker geslapen schoonheid?quote:Op zondag 24 juli 2005 12:28 schreef -Trinity- het volgende:
Elleu.
Ja hoi. Tof dat we een date hebbenquote:Op zondag 24 juli 2005 12:28 schreef -Trinity- het volgende:
Elleu.
quote:Op zondag 24 juli 2005 12:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja hoi. Tof dat we een date hebben![]()
Heb er nu al zin in![]()
Dat is dus niet meer zoquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja ik ben nog wel single al gaat het de goeie kant op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |