Nu snap ik 't helemaal niet meerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:18 schreef Christine het volgende:
Vanavond naar een verjaardag. Er is net iets gebeurd waar ik niet goed moet weten wat ik ervan moet denken... beetje dubbel dus.
Die vinden ze toch nog wel ooit terug...in nog in goede staat ookquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:33 schreef cerror het volgende:
Als een veenlijk alleen in een moeras.
Wat is TTT?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:41 schreef Sylvana het volgende:
baal er beetje van dat me isntructeur me TTT nog niet wil aanvragen en ik nu tot na de vakantie moet wachten
TussenTijdseToets, soort echt rij-examen, gaan ze kijken wat er goed gaat en wat je nog kunt verbeteren en kun je vrijstelling voor je bijzondere veriichtingen op je examen krijgenquote:
Neeheej, mannen die zijn pas goedquote:
Zo. Nu maar eens op naar mijn werk.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:55 schreef Boschjesman het volgende:
Gaar.
Straks nog uitgaan, en meteen daarna werken (half 6).
Dus ik zal wel blij zijn als ik morgenmiddag mijn bedje zie.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 07:18 schreef mrsj het volgende:
Wel oke..
Het is niet jouw schuld, snoes...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:41 schreef Tranceptor het volgende:
Alsof ik met mijn kop tegen de voorkant van een trein op volle snelheid ben gesprongen.![]()
Kut, ik verpest dingen die ik niet moet verpesten en daar baal ik van.![]()
Aan de andere kant, it ain't my fault only.![]()
Maar dat doet mijn kant ervan er niet per se flatteuzer uitzien.![]()
Inderdaad topmuziekquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:36 schreef Sjowhan het volgende:
ZIn in vandaag.. CDtje van Audio Bullys helpt daarmee, leuke elektronisch albumpje dat zeker een aanrader is
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is niet jouw schuld, snoes...
Ontopic: ik voel me lekker![]()
Bereid je dan maar voor op spierpijn. Dat is bij mij altijd zo erg...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vaag. Voor het eerst weer intensief gesport sinds maanden.
Spierpijn was ik al gewend. Het is meer dat ik lekker duizelig kan worden (te lage bloeddruk).quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:36 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Bereid je dan maar voor op spierpijn. Dat is bij mij altijd zo erg...Ik voel me wel okeej, kga dalijk lekker in bad en dan zie ik wel
omdat ik hier niemand ken en geen geld heb om te gaan stappenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:16 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
waarom ga je de deur niet uit dan?
Da's balen dan . . .quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:18 schreef Sylvana het volgende:
omdat ik hier niemand ken en geen geld heb om te gaan stappen
ik zit bij me ouders thuis en heb geen vrienden hier in de buurt wonen waar ik ff naar toe kan ofzoquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Da's balen dan . . .
Waar zit je dan ooit ??
Tja, da's lastig dan . . .quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:26 schreef Sylvana het volgende:
ik zit bij me ouders thuis en heb geen vrienden hier in de buurt wonen waar ik ff naar toe kan ofzo
Goed daar gaat mijn bijna Zen-like state-of-mind. Na het stukje gelezen te hebben van die Belgische randebiel, die een katje mishandeldquote:Op zondag 24 juli 2005 01:04 schreef Setambre het volgende:
Heerlijk, voel me in tijden niet zo goed.
Heerlijk rustige jazzy muziek aan het luisteren.
Ik ook, maar dan zonder dat studerenquote:Op zondag 24 juli 2005 01:32 schreef marcb1974 het volgende:
Wel ok, beetje aan de studie, muziekje erbij en zo nu en dan wat msnen.
Wat is in godsnaam een bijholte?quote:Op zondag 24 juli 2005 05:44 schreef ma_jojo het volgende:
Ziek, heb bijholte ontsteking.
En blij, aangezien ik woensdag voor een paar weekjes in Zwitserland ga werken.
godsamme nitespeed witte gij da ech nie!?quote:
Dank u, hoef ik het niet uit te leggenquote:Op zondag 24 juli 2005 06:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bijholte_ontsteking
Graag gedaan
Ma jojo bende gij dr nog radbraakstertje!quote:Op zondag 24 juli 2005 06:52 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dank u, hoef ik het niet uit te leggen
quote:Op zondag 24 juli 2005 06:53 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Ma jojo bende gij dr nog radbraakstertje!
Sannequote:Op zondag 24 juli 2005 06:50 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
godsamme nitespeed witte gij da ech nie!?
ik voel me moe worden inmiddels. Mn hoofd zit tevens vol lettertjes
het is idd goed om ook eens je ware aard te laten zien, anders denken mensen nog dat je dom bent, of in mijn geval hoer.quote:Op zondag 24 juli 2005 06:56 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik voel mij, wederom indolent.
Zei ik net niet dat ik onverschillig ben?quote:Op zondag 24 juli 2005 06:58 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
het is idd goed om ook eens je ware aard te laten zien, anders denken mensen nog dat je dom bent, of in mijn geval hoer.
daar gaat het niet om, het gaat om je woordkeuze, indolent gebruiken en bijholte niet verstaan.quote:Op zondag 24 juli 2005 06:59 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Zei ik net niet dat ik onverschillig ben?
Ik ben geen dokter, verdommequote:Op zondag 24 juli 2005 07:00 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, het gaat om je woordkeuze, indolent gebruiken en bijholte niet verstaan.
Nee? Dan zou je mij eens in het dagelijks leven moeten meemaken.quote:Op zondag 24 juli 2005 07:09 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
dit is algemene kennis. Van je indolentie is ook niet veel over wel?
quote:
quote:
rattekont, het was voor mij bedoeld, ik ben ook geen opticien, maar bijziend kan ik je zonder twijfel noemenquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 07:21 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
rattekont, het was voor mij bedoeld, ik ben ook geen opticien, maar bijziend kan ik je zonder twijfel noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll keep on whispering our mantras.
Ach jezek, ze is weer es verliefd hoorquote:
Dus jij was die spookrijder . . .quote:Op zondag 24 juli 2005 16:11 schreef DarkElf het volgende:
weer lekker een tijd auto gereden en wat manoevres geoefend, en de snelweg op geweest met regenAlles ging prima
Moest dat dan?quote:Op zondag 24 juli 2005 15:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ach jezek, ze is weer es verliefd hoor
Je hebt gelijk weer niks aan d'r . . .![]()
![]()
Owww... wat dan? Of zeg je het liever niet op het forum..?quote:Op zondag 24 juli 2005 21:42 schreef Sabrina1981 het volgende:
Niet zo goed, lees ik net iets waarvan ik absoluut niet blij wordt.
Dank je wel. Zeg ik hier liever niet.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Owww... wat dan? Of zeg je het liever niet op het forum..?
quote:Op zondag 24 juli 2005 21:42 schreef Sabrina1981 het volgende:
Niet zo goed, lees ik net iets waarvan ik absoluut niet blij wordt.
Ik vond het al raar dat je online bent. Dit verklaard alles, hup naar bed jij.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:12 schreef ThunderChild het volgende:
Slecht . . .
Moet slapen maar ken niet slapen . . .
Ja mamma, is al goed mamma, welterusten mamma . . .quote:Op maandag 25 juli 2005 00:14 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik vond het al raar dat je online bent. Dit verklaard alles, hup naar bed jij.
Weltrusten mijn zoon.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ja mamma, is al goed mamma, welterusten mamma . . .![]()
![]()
![]()
Dat heet nou zenuwachtig, maar have fun vandaag en sterkte met degene met hoogtevreesquote:Op maandag 25 juli 2005 10:17 schreef Morwen het volgende:
Pijn in mijn buik.![]()
Geen idee waarom ik vrijwel altijd ongesteld word als ik een drukke dag gepland heb staanZo maar een lading pillen erin en met de hele kliek op stap
![]()
Het foutste gedeeltequote:Op maandag 25 juli 2005 11:56 schreef Copycat het volgende:
Waar ga je precies heen in Italië, Tranceptor?
Ik voel me heel erg lui en werkschuw.
Toch weer iets minder. Goed nieuws gehad maar had op nog beter nieuws gehoopt.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
Opgewonden, het is een spannende dag.
Die klinkt heel bekend,quote:
relatietechnisch?quote:Op maandag 25 juli 2005 12:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Toch weer iets minder. Goed nieuws gehad maar had op nog beter nieuws gehoopt.![]()
quote:
Is een verplichte crisis in ieder zijn levenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:11 schreef Avani het volgende:
Ik zit in een studiekeuze midlife crisis, maar verder gaat het goed.![]()
Wat heb jij dan voor homofiele vriend als die zich in mekaar laat meppen door een meisje?quote:Op maandag 25 juli 2005 18:00 schreef diannetjhu het volgende:
voor het eerst in lange tijd weer een hele erge woede aanval waarbij ik mn vriend half in elkaar heb staan slaan en schoppen..
Een vriend wat misschien geduldig is en weet wat er aan de hand is ??quote:Op maandag 25 juli 2005 18:09 schreef OldSchoolFool het volgende:
Wat heb jij dan voor homofiele vriend als die zich in mekaar laat meppen door een meisje?
Hahaha jij bent nog maagd zeker.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Een vriend wat misschien geduldig is en weet wat er aan de hand is ??![]()
Slaap jij wel eens dan?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:07 schreef ma_jojo het volgende:
Ik voel me uitgeslapen goed.
motten die kutprogramma's het wel fatsoenlijk doen he!!!quote:Op maandag 25 juli 2005 17:31 schreef releaze het volgende:
comme ci comme ca. ga zo eens wat met simcity rotzooien, kijken of ik een buurt kan maken die ik in sims2 kan importeren... heb ik wel zin in, wor ik vrolijk van, sims2 :p
-EDIT, nogmaals ik wil NIET geband wordenquote:Op maandag 25 juli 2005 18:59 schreef DarkElf het volgende:
ik heb in de afgelopen twee uur volgens mij mijn eigen persoonlijke niesrecord gebroken
verder doodmoe, maar opgefrist door een hele hete douche
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:09 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
-EDIT, nogmaals ik wil NIET geband worden
Wat heb je gezien?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
Goed
Net terug van de Ikea, deze vakantie nog maar terug om te kopen wat ik vanavond gezien heb.
Dan roep je heel hard dat die vent niet zo moet zeiken en dat jij gewoon een degelijke therapie wil, en geen medicijnen. Dat een psycholoog gelooft in genezing dmv therapie en medicijnen enkel onderdrukken. En dat je anders een andere zoekt. Het leven is zo mooi somsquote:Op maandag 25 juli 2005 22:19 schreef diannetjhu het volgende:
hem in zn boekje naar mn verleden te zien kijken en weer te horen dat het enige juiste en slimste is, om gewoon weer aan de medicijnen te gaan![]()
Tis niet waar, niet moe of iets in die richtingquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Okay
Mowhoa.. nu je het zeg. Voel me eigenlijk best wel vermoeid.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tis niet waar, niet moe of iets in die richting![]()
Als reactie op het gequote:quote:Op maandag 25 juli 2005 23:14 schreef Wolkje het volgende:
Dan roep je heel hard dat die vent niet zo moet zeiken en dat jij gewoon een degelijke therapie wil, en geen medicijnen. Dat een psycholoog gelooft in genezing dmv therapie en medicijnen enkel onderdrukken. En dat je anders een andere zoekt. Het leven is zo mooi soms![]()
Niet goedquote:
Gewoon laten hangen. Ophangen, afhalen, ophangen, etc is veel te vermoeiend.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet goed![]()
*slingers er weer afhaalt
OT: De mensheid is tegen mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |