Nu snap ik 't helemaal niet meerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:18 schreef Christine het volgende:
Vanavond naar een verjaardag. Er is net iets gebeurd waar ik niet goed moet weten wat ik ervan moet denken... beetje dubbel dus.
Die vinden ze toch nog wel ooit terug...in nog in goede staat ookquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:33 schreef cerror het volgende:
Als een veenlijk alleen in een moeras.
Wat is TTT?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:41 schreef Sylvana het volgende:
baal er beetje van dat me isntructeur me TTT nog niet wil aanvragen en ik nu tot na de vakantie moet wachten
TussenTijdseToets, soort echt rij-examen, gaan ze kijken wat er goed gaat en wat je nog kunt verbeteren en kun je vrijstelling voor je bijzondere veriichtingen op je examen krijgenquote:
Neeheej, mannen die zijn pas goedquote:
Zo. Nu maar eens op naar mijn werk.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:55 schreef Boschjesman het volgende:
Gaar.
Straks nog uitgaan, en meteen daarna werken (half 6).
Dus ik zal wel blij zijn als ik morgenmiddag mijn bedje zie.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 07:18 schreef mrsj het volgende:
Wel oke..
Het is niet jouw schuld, snoes...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:41 schreef Tranceptor het volgende:
Alsof ik met mijn kop tegen de voorkant van een trein op volle snelheid ben gesprongen.![]()
Kut, ik verpest dingen die ik niet moet verpesten en daar baal ik van.![]()
Aan de andere kant, it ain't my fault only.![]()
Maar dat doet mijn kant ervan er niet per se flatteuzer uitzien.![]()
Inderdaad topmuziekquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:36 schreef Sjowhan het volgende:
ZIn in vandaag.. CDtje van Audio Bullys helpt daarmee, leuke elektronisch albumpje dat zeker een aanrader is
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is niet jouw schuld, snoes...
Ontopic: ik voel me lekker![]()
Bereid je dan maar voor op spierpijn. Dat is bij mij altijd zo erg...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vaag. Voor het eerst weer intensief gesport sinds maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |