Het was zeer okay, ondanks dat de NS mij in Utrecht een half uurtje extra leestijd verschaftequote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:01 schreef dawg het volgende:
Het was erg gezellig!
Meer over deze goed geslaagde meet volgt later. Aanvullingen zijn welkom trouwens.
Ja, binnenkort. Van dawgquote:Op zondag 24 juli 2005 01:51 schreef melismay het volgende:
Nou is dat alles?! Ik dacht we gedetailleerd verslag kregen?!
Waarom niet van jou?? Jij bent er nu toch?quote:
Ja, ik wel, maar ik moet even met de rest van de meetinggangers uitwerken welke roddels voor publicatie geschikt zijnquote:Op zondag 24 juli 2005 01:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Waarom niet van jou?? Jij bent er nu toch?
Maar Litpho, ik ben t, de topic killer, het is niet dat er ook maar iemand op mij wil reageren, dus mij kun je t best vertellenquote:Op zondag 24 juli 2005 02:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, ik wel, maar ik moet even met de rest van de meetinggangers uitwerken welke roddels voor publicatie geschikt zijn.
zelfkennisquote:Op zondag 24 juli 2005 02:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar Litpho, ik ben t, de topic killer, het is niet dat er ook maar iemand op mij wil reageren, dus mij kun je t best vertellen
Zeker gezelligquote:Op zondag 24 juli 2005 02:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
zelfkennis
Hier was het ook gezellig, of was dat al duidelijk?
Dat doen ze zekerquote:Op zondag 24 juli 2005 02:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Zeker gezelligAarbeien met slagroom rules!
Heb je voor morgen ook nog wat?!quote:
Maak dan EERST de soep, anders wordt dat niks meerquote:Op zondag 24 juli 2005 02:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Nog zat! En rosé en bier, ik kom de dag wel door
Nee, vandaag heb ik die eer.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 03:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, vandaag heb ik die eer.
Oh, en wat Litpho zegt. Eerst overleg, we hebben namelijk veel geroddeld over jullie.![]()
zijn jullie nou lesbisch of niet???quote:Op zondag 24 juli 2005 02:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Zeker gezelligAarbeien met slagroom rules!
quote:Op zondag 24 juli 2005 11:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sorry hoor CC.Ik heb een slowchattic. Overal waar ik kom ontwikkelt zich slowchat.
Daar heb ik geen tijd voor.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:36 schreef Copycat het volgende:
Je bent dus gewoon een sc katalysator...
Gebruik het ten goede en kom vaker hier.
En nu slowchat je eroverquote:Op zondag 24 juli 2005 11:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Blijkbaar wel. Ik had ook niet gedacht dat het kon, maar het kan dus wel.
Enige reflectie en beschouwing kan nooit kwaad.quote:
Kan dat wel als crewlid? Ik heb aardig op mijn donder gehad omdat ik soms iets heb dat op een leven lijkt.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Blijkbaar wel. Ik had ook niet gedacht dat het kon, maar het kan dus wel.
Dan ontslaan ze me maar.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:12 schreef Alicey het volgende:
Kan dat wel als crewlid? Ik heb aardig op mijn donder gehad omdat ik soms iets heb dat op een leven lijkt.
Moet je ook geen crewlid zijn/worden . . .quote:Op zondag 24 juli 2005 12:12 schreef Alicey het volgende:
Kan dat wel als crewlid? Ik heb aardig op mijn donder gehad omdat ik soms iets heb dat op een leven lijkt.![]()
Harstikkequote:Op zondag 24 juli 2005 11:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
zijn jullie nou lesbisch of niet???
Joey leest iets te veel over jullie aardbeien...
Goedemiddagquote:
Ik doe even mee.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goedemiddag.
ik verpest even in een vloeiende beweging je topickill, onder het mom van sociaal contact
Soapsterren? Vamps?quote:Op zondag 24 juli 2005 13:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik doe even mee.
Nog iemand gedroomd over andere Fokkers?
Ik zie jouw Fatality en verhoog je met een Animalityquote:
Mortal Kombat ??quote:
Heel oud vecht spelletje . . .quote:Op zondag 24 juli 2005 16:58 schreef melismay het volgende:
Ik vind je gewledig TC dat je mijn topickillerspree stopt, maarrre Mortal Kombat?!![]()
Je meent het . . .quote:
Verslaafd zijn aan de Xbox maakt je nog geen wizkid . . .quote:Op zondag 24 juli 2005 17:12 schreef melismay het volgende:
Dat valt best mee, ik heb veel vrienden die informatica studeren en een broertje en beste vriendin die verslaafd zijn aan xbox.... Denk dat ik er meer van weten dan menig ander![]()
Ik ben er niet aan verslaafdquote:Op zondag 24 juli 2005 17:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Verslaafd zijn aan de Xbox maakt je nog geen wizkid . . .![]()
![]()
Dat zouden we kunnen doen, maar dit was geen insidegrapje. Of je moet alle mensen die Mortal Kombat kennen tot één enkele inside willen verklaren natuurlijkquote:Op zondag 24 juli 2005 16:45 schreef melismay het volgende:
OMG, kunnen jullie niet een insidegrapjes topic openen?
Ja! Ik! Again...quote:Op zondag 24 juli 2005 13:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik doe even mee.
Nog iemand gedroomd over andere Fokkers?
het doet me denken aan magic, weet niet of het er ook echt iets mee te maken heeft.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zouden we kunnen doen, maar dit was geen insidegrapje. Of je moet alle mensen die Mortal Kombat kennen tot één enkele inside willen verklaren natuurlijk.
Laat me raden, Tranceptor (degene die in de 'rel'topics het vaakst met Kumbaya schermt) ging ons voor in harmonieuze gezangen?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:25 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja! Ik! Again...![]()
![]()
Ik had gisteravond nog even dat 'rel'topic in GC doorgelezen, en daar stond telkens kumbayaa in. Nu had ik gedroomd dat we in een of andere kring stonden en dan moest je een dansje doen of zo op kumbayaa...![]()
Váág!
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:19 schreef Litpho het volgende:
Laat me raden, Tranceptor (degene die in de 'rel'topics het vaakst met Kumbaya schermt) ging ons voor in harmonieuze gezangen?
Zal ik volgende keer een spoilertag gebruiken?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
En bedankt... ik wil net mijn bed induiken... krijg ik dit voor mijn netvlies...
Daar kan geen Harry P. tegenop, natuurlijk.
He wat?!quote:Op zondag 24 juli 2005 23:27 schreef Litpho het volgende:
En vast als een opzetje voor melismay: slaap lekker straks.
Wat doe jij nou weer hier?!quote:
ik verveel me mên.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer hier?!![]()
![]()
Hoe lang blijft je vriendinnetje nog weg?
Ahhhhh wat lief!!!quote:Op maandag 25 juli 2005 00:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik verveel me mên.
ze is een weekje op vakantie, maar gelukkig voor mij heeft ze totaal geen geld, en zit daarom lekker dicht bij, dus woensdag mag ik langskomen.
nou, daar ben ik maar wat blij meequote:Op maandag 25 juli 2005 00:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Ahhhhh wat lief!!!Gelukkig voor jou dan maar dat ze weinig geld heeft enzo
ik ben heul niet klef!quote:Op maandag 25 juli 2005 00:45 schreef melismay het volgende:
Anders had je haar natuurlijk elke avond gezien, klef als jullie zijn?
Ik ontken alles!quote:Op maandag 25 juli 2005 00:49 schreef melismay het volgende:
Ik heb geen idee schat, maar het is wel gezellig hoor!
En je mag best klef zijn, je bent toch verliehiefdddddd?????
PP is verliefd, PP is verliefd, PP is verliefd!!!quote:Op maandag 25 juli 2005 00:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik ontken alles!
alhoewel ik stiekem wel zin heb in woensdag.
sorry, ik slaap al, morgen weer nieuwe kansen!quote:Op maandag 25 juli 2005 01:09 schreef melismay het volgende:
En om toe te geven dat je verliefd bent... Toe nou??? Alsjeblieft??? Pretty please???
*mail adres verandert, telefoon op stil zet!quote:Op maandag 25 juli 2005 01:11 schreef melismay het volgende:je slaapt helemaal niet! Of je slaapfokt! Toe nou? Voor mij? Anders ga ik je weer stalken hoor
Jij! Jij! Jij!quote:Op maandag 25 juli 2005 01:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
*mail adres verandert, telefoon op stil zet!
Ha, rust!
ik sliep al wel!quote:Op maandag 25 juli 2005 01:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij! Jij! Jij!
.....Slaapt nog niet
Dussse vertel eens!
Ze staat al een tijdje droog denk ik.quote:Op maandag 25 juli 2005 01:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
wie is slow trouwens en waarom moet ze zonodig genomen worden?
Copycat en Moonah zijn schatjes, dawg is een gozer waar je gezellig een avondje mee over van alles en nog wat kan bomen, de Fok!users die de moeite zijn om over te roddelen zijn de revue gepasseerd, gelukkig was er snel genoeg nog een ruim scala aan andere gespreksonderwerpen gevonden, het eten was kruidig en zeer goed bevallen, dawg eet geen pepers maar Copycat en Litpho wel, Moonah heeft een duidelijk eisenpakket wat betreft haar koekje bij de thee.quote:Op maandag 25 juli 2005 08:49 schreef Pheno het volgende:
Ik zie nog steeds geen gedetaileerd verslag van de meet btw
Litpho en Dawg eten geen feta, Copycat pikt deze kaassoort juist graag uit de salade.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:58 schreef Litpho het volgende:
Copycat en Moonah zijn schatjes, dawg is een gozer waar je gezellig een avondje mee over van alles en nog wat kan bomen, de Fok!users die de moeite zijn om over te roddelen zijn de revue gepasseerd, gelukkig was er snel genoeg nog een ruim scala aan andere gespreksonderwerpen gevonden, het eten was kruidig en zeer goed bevallen, dawg eet geen pepers maar Copycat en Litpho wel, Moonah heeft een duidelijk eisenpakket wat betreft haar koekje bij de thee.
De meet even in het kort en interpunctiegestoord.
quote:Op maandag 25 juli 2005 10:58 schreef Litpho het volgende:
Moonah heeft een duidelijk eisenpakket wat betreft haar koekje bij de thee.
"Zijn jullie Copycat en Moonah?"quote:Op maandag 25 juli 2005 11:01 schreef Copycat het volgende:
En Litpho en Dawg zijn trouwens ook schatjes.
En jij mag er ook wezen, meis!quote:Op maandag 25 juli 2005 11:06 schreef Moonah het volgende:
"Zijn jullie Copycat en Moonah?"
Ja, beide heren waren leuk, grappig en gezellig!
Ik had al wel het vermoeden dat dat niet de nieuwe "You had me at 'Hello'"-inspirerende openingszin zou wordenquote:
En nog wat spannends gebeurd behalve de feta uit de salade halen?quote:Op maandag 25 juli 2005 11:06 schreef Moonah het volgende:
[..]
"Zijn jullie Copycat en Moonah?"
Ja, beide heren waren leuk, grappig en gezellig!
Sommige zaken houden wij wel graag privéquote:Op maandag 25 juli 2005 11:09 schreef JoeyT het volgende:
En nog wat spannends gebeurd behalve de feta uit de salade halen?
FOK! is privequote:Op maandag 25 juli 2005 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sommige zaken houden wij wel graag privé.
Wat moet je anders ook zeggen?quote:Op maandag 25 juli 2005 11:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik had al wel het vermoeden dat dat niet de nieuwe "You had me at 'Hello'"-inspirerende openingszin zou worden.
Oh en dawg, dit is nog eens arrogant he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |