Thanx.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:30 schreef Copycat het volgende:
Ik vind 'm erg okay!
Hoe vind je 'm zo?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:26 schreef R_ON het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd spuien van huis-, tuin-, en keukenpsychologie zonder geestelijke justificatie. Ook geschikt voor al het psychologische non-nieuws. Alles is welkom.
Mits binnen de policy, uiteraard...
Voor het echte diepzinnige persoonlijke geouwehoer, is er het IRC-kanaal: #R&P.
Ja. uitstekend. En met die technische kant kan ik ook niet helpen. Kom er nooit. was een gokje.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe vind je 'm zo?
Oh... met de technische kant van de zaak kan ik niet helpen (IRC, adres OP...) Dat snap ik allemaal niet.
Dan laat je je Handsome toch een mooi R&P plaatje makenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:24 schreef melismay het volgende:
Maarre die openingspost komt nu een beetje droog over, kunnen we die niet nog opleuken ofzo?
Als ik t lief vraag zou ie dat nog doen ookquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:50 schreef blackbird1986 het volgende:
[..]
Dan laat je je Handsome toch een mooi R&P plaatje maken.
dat is toch morgen? of ben ik nou zo suf?quote:
Owwww daaaatttt, ja volgens mij is dat morgen wel hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:05 schreef Wolkje het volgende:
[..]
dat is toch morgen? of ben ik nou zo suf?
dat Alicey een housewarmingsmeet heeft en moonah, dawg, copycat en litpho een andere meet?)
leuk, met wie?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Owwww daaaatttt, ja volgens mij is dat morgen wel hoorIk heb morgen m'n eigen minimeet
Twisted, maar dat is niet echt meer meet ofzo, dat is gewoon leuk afsprekenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:07 schreef Wolkje het volgende:
[..]
leuk, met wie?
mijn laatste meeting was twee jaar geleden ong.
ah, leukquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Twisted, maar dat is niet echt meer meet ofzo, dat is gewoon leuk afspreken
Dat is niet waar, we hebben pas nog geminimeetquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:07 schreef Wolkje het volgende:
[..]
mijn laatste meeting was twee jaar geleden ong.
Nee daarom, als contact veel verder gaat dan fok, dan is het niet ecch meeten meer he?!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:11 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ah, leuk![]()
Ik 'meet' ook nog steeds met een meisje dat ik al twee jaar ken (ook van Fok), maar dat is ook geen meeten meer.
ja, dat bedacht ik later ook iddquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:12 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Dat is niet waar, we hebben pas nog geminimeet
nee, idd.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:13 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee daarom, als contact veel verder gaat dan fok, dan is het niet ecch meeten meer he?!
Das helemaal leuk dan!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:18 schreef Wolkje het volgende:
[..]
nee, idd.
We hebben laatst gedubbeldate, en onze vriendjes kunnen het ook nog goed met elkaar vinden, was wel grappig![]()
jullie kunnen samen als singles gaan stappen, das ook erg leukquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Das helemaal leuk dan!Voorlopig zijn we nog allebei single dus dat dubbeldaten wordt nog niks
Morgen eerst maar eens samen etenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:20 schreef Wolkje het volgende:
[..]
jullie kunnen samen als singles gaan stappen, das ook erg leuk![]()
oh honey, you killed againquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Morgen eerst maar eens samen eten
Twist!! Show your face!
En ik heb dat met Copycat!quote:
Leuk, ik ben benieuwd!quote:En morgen meeten we inderdaad met Dawg en Litpho.
Ah, Twisted_Fok had haar al verlost!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:03 schreef Moonah het volgende:
En als nou niemand hierop reageert neem ik voor een keertje het stokje over van Melismay.![]()
Omdat zelf reageren niet teltquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:03 schreef Moonah het volgende:
En als nou niemand hierop reageert neem ik voor een keertje het stokje over van Melismay.![]()
Spam het topic vol, creëer een nieuwe mét goede openingspost en zie hoe het op magische wijze volloopt met allemaal nieuwe mensenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:10 schreef melismay het volgende:
Zou je denken?!
Wordt dan wel helemaal stil hier vandaag
Yep!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:28 schreef Copycat het volgende:
1 uur hè? Bij Mangiare of elders afspreken?
Wél een paar stellingen erin gooien hoor!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Spam het topic vol, creëer een nieuwe mét goede openingspost en zie hoe het op magische wijze volloopt met allemaal nieuwe mensen.
Je hoort leest het, melismay. We vertrouwen op jequote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wél een paar stellingen erin gooien hoor!
Ik werk tot 3 uur en dan heb ik zelf ook ineens een sociaal leven waar ik wat aan wil doen.. Apart he!?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Spam het topic vol, creëer een nieuwe mét goede openingspost en zie hoe het op magische wijze volloopt met allemaal nieuwe mensen.
Hoe kunnen jullie nu in hemelsnaam in mij, topickiller eerste klas, vertrouwen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hoort leest het, melismay. We vertrouwen op je.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Hoe kunnen jullie nu in hemelsnaam in mij, topickiller eerste klas, vertrouwen?
Die geblingde zijn echt lelijk! Die van mij nietquote:
Ik dacht het niet!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:32 schreef dawg het volgende:
Post dan ook ff je nummer melis. Dan kunnen wij je allemaal bellen om je te feliciteren met je nieuwe telefoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |