quote:Op zondag 24 juli 2005 11:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sorry hoor CC.Ik heb een slowchattic. Overal waar ik kom ontwikkelt zich slowchat.
Daar heb ik geen tijd voor.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:36 schreef Copycat het volgende:
Je bent dus gewoon een sc katalysator...
Gebruik het ten goede en kom vaker hier.
En nu slowchat je eroverquote:Op zondag 24 juli 2005 11:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Blijkbaar wel. Ik had ook niet gedacht dat het kon, maar het kan dus wel.
Enige reflectie en beschouwing kan nooit kwaad.quote:
Kan dat wel als crewlid? Ik heb aardig op mijn donder gehad omdat ik soms iets heb dat op een leven lijkt.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Blijkbaar wel. Ik had ook niet gedacht dat het kon, maar het kan dus wel.
Dan ontslaan ze me maar.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:12 schreef Alicey het volgende:
Kan dat wel als crewlid? Ik heb aardig op mijn donder gehad omdat ik soms iets heb dat op een leven lijkt.
Moet je ook geen crewlid zijn/worden . . .quote:Op zondag 24 juli 2005 12:12 schreef Alicey het volgende:
Kan dat wel als crewlid? Ik heb aardig op mijn donder gehad omdat ik soms iets heb dat op een leven lijkt.![]()
Harstikkequote:Op zondag 24 juli 2005 11:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
zijn jullie nou lesbisch of niet???
Joey leest iets te veel over jullie aardbeien...
Goedemiddagquote:
Ik doe even mee.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goedemiddag.
ik verpest even in een vloeiende beweging je topickill, onder het mom van sociaal contact
Soapsterren? Vamps?quote:Op zondag 24 juli 2005 13:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik doe even mee.
Nog iemand gedroomd over andere Fokkers?
Ik zie jouw Fatality en verhoog je met een Animalityquote:
Mortal Kombat ??quote:
Heel oud vecht spelletje . . .quote:Op zondag 24 juli 2005 16:58 schreef melismay het volgende:
Ik vind je gewledig TC dat je mijn topickillerspree stopt, maarrre Mortal Kombat?!![]()
Je meent het . . .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |