Hallo, BOM??!!! En zoals ik al zei waren ze hem op het spoor. Vast al een bekende gezochte terrorist.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:23 schreef Logician het volgende:
[..]
klopt, maar schiet dan in een been ofzo.. ik vind het trouwens erg goed dat er eindelijk harde aktie ondernomen word.. ik vind het alleen nogal dubbel dat het om een "vermeende terrorist" zou gaan.. en dat dit dus nog niet bevestigd is..
waar lees of hoor jij dat hij een bom om had?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:25 schreef HPoi het volgende:
[..]
Hallo, BOM??!!! En zoals ik al zei waren ze hem op het spoor. Vast al een bekende gezochte terrorist.
Bij Mohammed B is het anders die had geen bom, en was geen vermeende zelfmoordterror dus is het goed dat ze daar in zijn been geschoten hebben, bovendien liep de omgeving daar geen gevaar als hij zich ou opblazen hij stond in een park.
Deze meneer stond op een vol station.
als hij lid was was hij sowieso dood, nu door 5 kogels anders door de bom.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:25 schreef Logician het volgende:
en ik denk dat door het doodschieten van één van die leden ze nu nog veel meer op hun hals hebben gehaald in londen..![]()
Tja sommige zaken moet je buiten rechtswegen oplossen vind ik. Zodra men Osama weet te lokaliseren moeten ze hem liquideren zonder er melding van te maken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, en? Die Yassin is simpelweg geliquideerd door Israël, terwijl hij ook opgepakt kon worden (met moeite overigens), hij zat immers al jaren in de cel. Dáár had Blair (of de EU eerder) kritiek op en aangezien Engeland nu niet Osama bin Laden in een buitenwijk van Karachi door middel van een Predator heeft neergeknald terwijl hij opgepakt kon worden, maar een verdachte (zelfmoord)terrorist die mogelijk een direct gevaar vormde voor het publiek en kennelijk niet 'meewerkte' door politieagenten heeft laten doodschieten, is er een totaal andere situatie. Oftewel, geen hypocrisie.
lees het stukje van mij.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:26 schreef Logician het volgende:
[..]
waar lees of hoor jij dat hij een bom om had?
Aanname gestapeld op aanname, niet erg nuttig.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:25 schreef HPoi het volgende:
Hallo, BOM??!!! En zoals ik al zei waren ze hem op het spoor. Vast al een bekende gezochte terrorist.
Nee, deze meneer kwam een station binnenrennen om de politie te ontvluchten.quote:Deze meneer stond op een vol station.
als, ja.. (don't get me wrong, ik ben niet tegen het opruimen van deze lui, ik vind alleen het ontnemen van een leven nogal risicovol en niet zo slim aangezien ze er misschien nog info uit hadden kunnen krijgen).quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:26 schreef HPoi het volgende:
[..]
als hij lid was was hij sowieso dood, nu door 5 kogels anders door de bom.
Station = mensen. En er waren ooggetuigen dus mensen. Bovendien stond er een trein.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Aanname gestapeld op aanname, niet erg nuttig.
[..]
Nee, deze meneer kwam een station binnenrennen om de politie te ontvluchten.
Da's al dom genoeg....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:28 schreef Tijger_m het volgende:
Een dikke jas en niet willen stoppen voor de politie?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:27 schreef HPoi het volgende:
Deze man in Londen had wel deze 2 kenmerken
Jre moet niet elke letter gaan uitleggen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Aanname gestapeld op aanname, niet erg nuttig.
[..]
The wrong place at the wrong time..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
[..]
Nee, hij was een vermeende zelfmoordterrorist. ANders hadden ze hem niet neergexschoten. Want ze hadden opdracht vermeende vluchtende zelfmoordterroristen te doden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Een dikke jas en niet willen stoppen voor de politie?
Misschien had die gast wel gewoon nog voor 1000 sterling aan parkeerboetes openstaan en dacht dikke neus; ik knijp ervantussen!!
Je weet het niet (ik ook niet btw)
"Metrostationquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:26 schreef Logician het volgende:
[..]
waar lees of hoor jij dat hij een bom om had?
Ja man das zoo slim vooral als je nog met het onderzoek bezig bent om dan je verdachten het zwijgen op te leggen zodat ze i.i.g. geen informatie meer kunnen geven......quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:05 schreef i-spy24 het volgende:
Uitstekend dat de politie gelijk heeft geschoten. En dat in het land dat het voorbeeld is van regelgeving en beschaafdheid.
Kan Nederland nog heel veel van leren als het gaat om tijdig het "shoot to kill" policy invoeren\
ten opzichte van vermeende terroristen.
Hellfire lijkt me ook stug, of het moest een extreem bepantserde rolstoel geweest zijn..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:20 schreef Tijger_m het volgende:
Was geen Tomahawk maar een raket afgevuurd door een gevechtshelicopter, eerder een Hydra of een Hellfire.
Ow, sorry, ik was even vergeten dat jij door Scotland Yard gebriefed wordquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:31 schreef HPoi het volgende:
[..]
Nee, hij was een vermeende zelfmoordterrorist. ANders hadden ze hem niet neergexschoten. Want ze hadden opdracht vermeende vluchtende zelfmoordterroristen te doden.
waarom? hij wilde zichzelf toch opblazen dan , dit was optie 2, je neer laten knallen door de politie... martelaar in de B klasse ben je dan.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:25 schreef Logician het volgende:
en ik denk dat door het doodschieten van één van die leden ze nu nog veel meer op hun hals hebben gehaald in londen..![]()
Oh nee! Er is een betekenisloze Engelse Pakistaan omgekomen! En dat terwijl driekwart van de complete top van Al-Qaeda dood of gevangen zit!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:32 schreef Logician het volgende:
Ik vraag me af wat de reactie van al quada zal zijn als dit echt een lid van hun is.. dan zal de hel wel losbreken daaro... ..
Dat zit er wel in jaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:32 schreef Logician het volgende:
Ik vraag me af wat de reactie van al quada zal zijn als dit echt een lid van hun is.. dan zal de hel wel losbreken daaro... ..
Ja, maar het was het werk van na-apers. Dit soort valse "opeisingen" hebben we genoeg gezien.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:30 schreef Sukh het volgende:
de aanslagen van gister is opgeeist door al quada
quote:De Abu Hafs al Masri Brigades eisten vandaag op een website de verantwoordelijkheid voor de aanslagen op. De aan Al-Qaeda gelieerde groep eiste eerder ook de verantwoordelijkheid op voor de aanslagen van 7 juli.
De authenticiteit van geen van beide claims is na te gaan, maar de directeur van het Centrum voor Defensieonderzoek van het Londense King’s College, Michael Clarke, sprak voor de Britse radio het vermoeden uit dat de aanslagen van gisteren na-aperij waren. Hij noemde de aanslagen ,,zeer amateuristisch'' en zei niet te geloven dat ,,het netwerk'' dat de aanslagen van 7 juli pleegde, erachter zit.
Denk niet dat ze er om wakker liggen, maar ze zullen het vast wel willen wreken ..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:33 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom? hij wilde zichzelf toch opblazen dan , dit was optie 2, je neer laten knallen door de politie... martelaar in de B klasse ben je dan.
het is gewoon dom om nu te gaan rennen, als je niets op je kerfstok hebt dan geen kaartje, hij zal dus wel wat meer van plan zijn geweest dan zwartrijden, dus.. nee liever hij dan 5 of meer anderen.
Ze kunnen het wel meenemen als reden om nieuwe aanslagen te plegen, met de reactie van "als jullie doden, doen wij dat ook"quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Oh nee! Er is een betekenisloze Engelse Pakistaan omgekomen! En dat terwijl driekwart van de complete top van Al-Qaeda dood of gevangen zit!
Hoe kun je nu lid zijn van Al Quaida?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:32 schreef Logician het volgende:
Krijg je dan maar (72/2) 36 hoeren?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:33 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom? hij wilde zichzelf toch opblazen dan , dit was optie 2, je neer laten knallen door de politie... martelaar in de B klasse ben je dan.
Hellfire lijkt mij heel logisch, geen LOS nodig alleen een man om het doel met een laser te painten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:32 schreef speknek het volgende:
Hellfire lijkt me ook stug, of het moest een extreem bepantserde rolstoel geweest zijn..
dan ga je in een situatie als NU rennenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Een dikke jas en niet willen stoppen voor de politie?
Misschien had die gast wel gewoon nog voor 1000 sterling aan parkeerboetes openstaan en dacht dikke neus; ik knijp ervantussen!!
Je weet het niet (ik ook niet btw)
dat ze zich daar niet voor schamenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:30 schreef Sukh het volgende:
Geen hoeren, BrEeZaHh-sletjesquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:35 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Krijg je dan maar (72/2) 36 hoeren?
Zeg, ga eens geen panmiek zaaien. Bovendien valt al quada met bosjes in afganistan en Irakquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:32 schreef Logician het volgende:
Al-Quada is gewoon de franchise -naam voor terroristen. Het verkoopt gewoon een stuk beter ...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:30 schreef Sukh het volgende:
Het is gewoon een van de gesneuvelden in hun oorlog, that's all.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:34 schreef Logician het volgende:
[..]
Denk niet dat ze er om wakker liggen, maar ze zullen het vast wel willen wreken ..
Als jij nou eens cnn en bbc checkt..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow, sorry, ik was even vergeten dat jij door Scotland Yard gebriefed word
Je weet net zo winig als de rest.
nee 72 ouwe hoerenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:35 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Krijg je dan maar (72/2) 36 hoeren?
Was niet als paniek zaaien bedoelt, ik zag alleen ineens de situatie in Israël voor me..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:37 schreef HPoi het volgende:
Zeg, ga eens geen panmiek zaaien. Bovendien valt al quada met bosjes in afganistan en Irak
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:35 schreef ThomasBerge het volgende:
"als jullie doden, doen wij dat ook"
welnee, boeit ze geen reet, dood is een mooi iets voor hen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:34 schreef Logician het volgende:
[..]
Denk niet dat ze er om wakker liggen, maar ze zullen het vast wel willen wreken ..
ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:39 schreef milagro het volgende:
welnee, boeit ze geen reet, dood is een mooi iets voor hen.
ze wreken zich om andere redenen, niet om gevallen soldaten uit eigen club, hoor
Vind het ook belachelijk, maar zo achterlijk denken zijquote:
Waarom zou het anders zijn?quote:
niet te vergelijken, een zelfmoordterrorist die voortijdig neergeknald wordt, is gewoon risico vh vak, niets om wraak voor te nemen, 1 dode loooooser Pakiquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:38 schreef Logician het volgende:
[..]
Was niet als paniek zaaien bedoelt, ik zag alleen ineens de situatie in Israël voor me..
ik heb gelijk, er komen nog meer aanslagen, maar echt niet als reactie op dit soort dingen, hoor, dat boeit ze geen reet.quote:
Nee man, doe niet zo raar. Je wil zoveel mogelijk mensen vermoorden, het mislukt, een van jouw mensen wordt neergeschoten 'huuhuuh ze hebben hem neergeschoten, nou willen we zoveel mogelijk mensen vermoorden'. Da's niet erg, da's een status quo. Alleen hebben ze er dan eentje minder om het mee uit te voeren.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:39 schreef ThomasBerge het volgende:
Vind het ook belachelijk, maar zo achterlijk denken zijHet hele oorzaak-gevolg verhaal wordt door elkaar gehaald
Ik zou er nog steeds graag wonen. Eén van de leukste multi-culti steden van Europa.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:40 schreef Jo0Lz het volgende:
Jezus, het houdt niet op daar in London.
Je zou er maar wonen nu, kan je niet eens rustig met het OV...
Nee, de instructie is 'shoot to kill' in alle situaties waar de inschatting is dat iemand een bom tot explosie wil gaan brengen. Er MOET dan op het hoofd geschoten worden.quote:
Lijkt me duidelijk, de Nederlandse politie is NU pas aan het nadenken over zo'n situatie, DAT vind ik pas beangstigend..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:49 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, de instructie is 'shoot to kill' in alle situaties waar de inschatting is dat iemand een bom tot explosie wil gaan brengen. Er MOET dan op het hoofd geschoten worden.
Het is ook iets wat in het VK uitgebreid in het nieuws is geweest. Hij had de risico's dus kunnen weten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:51 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, de Nederlandse politie is NU pas aan het nadenken over zo'n situatie, DAT vind ik pas beangstigend..
Dat is de actuele tijd hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:54 schreef vosss het volgende:
Op die link van de stream van BBC staat nu:
The BBC One O'Cloock News wil appear here shortly.
11:53 GMT
Shortly?? das over 1 uur!
HEt nieuws van 1 uur begint zometeen.quote:
Ja, als je je nu uiterst opvallend gedraagt in een stad die binnen 2 weken twee keer slachtoffer is geweest van aanslagen begeef je je wel op erg glad ijs...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:53 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het is ook iets wat in het VK uitgebreid in het nieuws is geweest. Hij had de risico's dus kunnen weten.
waar heb je het over , johquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:57 schreef vosss het volgende:
[..]
HEt nieuws van 1 uur begint zometeen.
Het is nu bijna 12 uur
engelse tijd ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is nu bijna 12 uur
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is nu bijna 12 uur
http://wwp.greenwichmeantime.com/quote:UK is on British Summer Time (GMT+1)
and NOT GMT - GMT does NOT switch!
Ja engelse tijd ja. En ik ben niet in de war. Engeland heb geen zomer en wintertijd dus op het moment scheelt het 2 uur.quote:
Dan nog is het debiel dat ze een tellertje laten lopen dat een uur achter looptquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:00 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
[..]
http://wwp.greenwichmeantime.com/
![]()
Jij bent gek want de UK heeft wél zomer en wintertijd en loopt dus 1 uur voor op GMT nuquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja engelse tijd ja. En ik ben niet in de war. Engeland heb geen zomer en wintertijd dus op het moment scheelt het 2 uur.
Wat ik me afvroeg was waarom er stond dat het 1 uur journaal zometeen zou beginnen (bbc one o'clock news will appear here shortly)
Terwijl het daar nu toch gewoon 12 uur is of ben ik nou gek?!
Dankje; jij ookquote:
Nee ze bedienen een wereldwijd publiek dat wel hun afwijking tot GMT kent maar niet de afwijking tot BST.. met sommige uitzonderingen kennelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan nog is het debiel dat ze een tellertje laten lopen dat een uur achter loopt
jij vroeg het, ik geef antwoord, hoe kom je erbij dat de UK geen zomer/wintertijd heeftquote:
Geen idee eik. Ik dacht echt dat dat zo was (die mafkezen rijden toch ook aan de verkeerde kant van de wegquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:05 schreef milagro het volgende:
[..]
jij vroeg het, ik geef antwoord, hoe kom je erbij dat de UK geen zomer/wintertijd heeft
laten we hopen dan maar dat Paki bommers dat ook niet weten, dan ontploffen hun bommen als ze nog aan hun Weetabix zitten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee eik. Ik dacht echt dat dat zo was (die mafkezen rijden toch ook aan de verkeerde kant van de weg)
Ze zitten vast niet met hun rugzak om te ontbijten , maar 't is wél een leuk ideequote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:08 schreef milagro het volgende:
[..]
laten we hopen dan maar dat Paki bommers dat ook niet weten, dan ontploffen hun bommen als ze nog aan hun Weetabix zitten.
ja en dat daarom een en ander niet werkte toch, omdat het letterlijk dezelfde vloeistof is, eerder aangemaakt en nu opnieuw gebruikt?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:10 schreef HiZ het volgende:
Ze zeggen nu ook wel dat de mislukte bommen dezelfde springstoffen bevatten als de bommen van 2 weken terug.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:10 schreef HiZ het volgende:
Ik vind weetabix wel een ongebruikelijk wrede straf
Ja, de do-it-yourself-filosofie van moslimterroristen wordt hierdoor wel enigszins op de proef gesteld.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:13 schreef HPoi het volgende:
Dus eigenlijk hebben ze die terroristen in Londen te pakken gehad. Mislukte aanslagen en daarna het niet eens kunnen uitvoeren omdat ze neergeknald worden.
Daar zit het probleem met die gasten, niet genoeg fiber in hun dieet, bruinbrood, dat is de oplossingquote:
het is te hopen dat ze zijn tanden niet geraakt hebben...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
Nog maar zien of het terecht is. Als ik dan lees dat hij van dichtbij met 5 schoten is gedood zijn ze wel heel hard bezig.
met zoveel curry in je donder zou je niet eens een bom nodig moeten hebben, maar goed, dat is meer iets voor CUL.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar zit het probleem met die gasten, niet genoeg fiber in hun dieet, bruinbrood, dat is de oplossing![]()
Uh...vingerafdrukken mischien ook wel?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:19 schreef desiredbard het volgende:
het is te hopen dat ze zijn tanden niet geraakt hebben...
Met 5 kogels in je knar zal je namelijk aan je gebit geindetificeerd moeten worden
Dat was loos alarm, bleek laterquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:24 schreef speknek het volgende:
Is er al iets bekend van die omsingeling van die moskee eigenlijk?
Kan inderdaad bijna alleen maar als hij de ontstekingsknop in zijn hand had. Of als de politieagent een nabestaande wasquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:23 schreef HiZ het volgende:
Ze moeten wel heel erg zeker van hun zaak zijn geweest. Vijf kogels in zijn hoofd terwijl hij op de grond lag.
er waren 5 schoten....pfffft gelukkig nog 5 vingers over, of hij moet zijn handen gevouwen hebben, maar zo bidden moslims niet, met gevouwen handen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh...vingerafdrukken mischien ook wel?![]()
Tenzij ze zijn vingers eraf geschoten hebben natuurlijk.
Ik zie nergens melding van schoten door het hoofd overigens, training is leuk en aardig maar in zo'n situatie wordt training vaak ondergeschikt aan de situatie.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:23 schreef HiZ het volgende:
Ze moeten wel heel erg zeker van hun zaak zijn geweest. Vijf kogels in zijn hoofd terwijl hij op de grond lag.
volgens mij waren het schoten in het lijf, maar dat kan ik mis hebben gehoord.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zie nergens melding van schoten door het hoofd overigens, training is leuk en aardig maar in zo'n situatie wordt training vaak ondergeschikt aan de situatie.
Shoot to kill is bij zelfmoordterroristen het enige middel.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:27 schreef HPoi het volgende:
1300: The Muslim Council of Britain calls for the police to explain why the man at Stockwell Station - described as Asian in appearance - was shot dead.
A spokesman says Muslims are concerned police may have a "shoot to kill" policy in force.
Lijkt me ook, hoewel het juist niet zou moeten, maar agenten zijn ook mensen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zie nergens melding van schoten door het hoofd overigens, training is leuk en aardig maar in zo'n situatie wordt training vaak ondergeschikt aan de situatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |