abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29037842
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:23 schreef Logician het volgende:

[..]

klopt, maar schiet dan in een been ofzo.. ik vind het trouwens erg goed dat er eindelijk harde aktie ondernomen word.. ik vind het alleen nogal dubbel dat het om een "vermeende terrorist" zou gaan.. en dat dit dus nog niet bevestigd is..
Hallo, BOM??!!! En zoals ik al zei waren ze hem op het spoor. Vast al een bekende gezochte terrorist.

Bij Mohammed B is het anders die had geen bom, en was geen vermeende zelfmoordterror dus is het goed dat ze daar in zijn been geschoten hebben, bovendien liep de omgeving daar geen gevaar als hij zich ou opblazen hij stond in een park.

Deze meneer stond op een vol station.
pi_29037846
en ik denk dat door het doodschieten van één van die leden ze nu nog veel meer op hun hals hebben gehaald in londen..
pi_29037860
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:25 schreef HPoi het volgende:

[..]

Hallo, BOM??!!! En zoals ik al zei waren ze hem op het spoor. Vast al een bekende gezochte terrorist.

Bij Mohammed B is het anders die had geen bom, en was geen vermeende zelfmoordterror dus is het goed dat ze daar in zijn been geschoten hebben, bovendien liep de omgeving daar geen gevaar als hij zich ou opblazen hij stond in een park.

waar lees of hoor jij dat hij een bom om had?
pi_29037873
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:25 schreef Logician het volgende:
en ik denk dat door het doodschieten van één van die leden ze nu nog veel meer op hun hals hebben gehaald in londen..
als hij lid was was hij sowieso dood, nu door 5 kogels anders door de bom.
pi_29037883
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:24 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, en? Die Yassin is simpelweg geliquideerd door Israël, terwijl hij ook opgepakt kon worden (met moeite overigens), hij zat immers al jaren in de cel. Dáár had Blair (of de EU eerder) kritiek op en aangezien Engeland nu niet Osama bin Laden in een buitenwijk van Karachi door middel van een Predator heeft neergeknald terwijl hij opgepakt kon worden, maar een verdachte (zelfmoord)terrorist die mogelijk een direct gevaar vormde voor het publiek en kennelijk niet 'meewerkte' door politieagenten heeft laten doodschieten, is er een totaal andere situatie. Oftewel, geen hypocrisie.
Tja sommige zaken moet je buiten rechtswegen oplossen vind ik. Zodra men Osama weet te lokaliseren moeten ze hem liquideren zonder er melding van te maken.
Ik beperkte me alleen tot Osama en de sjeik, maar heb niets tegen Tony.
Yeah baby Yeah!
pi_29037908
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:26 schreef Logician het volgende:

[..]

lees het stukje van mij.

Mohammed B. was geen gevaar voor de omgeving. Geen aanwijzing voor een bom en geen gevaar voor omgeving. Deze man in Londen had wel deze 2 kenmerken
pi_29037938
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:25 schreef HPoi het volgende:

Aanname gestapeld op aanname, niet erg nuttig.
quote:
Nee, deze meneer kwam een station binnenrennen om de politie te ontvluchten.
pi_29037961
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:26 schreef HPoi het volgende:

[..]

als hij lid was was hij sowieso dood, nu door 5 kogels anders door de bom.
als, ja.. (don't get me wrong, ik ben niet tegen het opruimen van deze lui, ik vind alleen het ontnemen van een leven nogal risicovol en niet zo slim aangezien ze er misschien nog info uit hadden kunnen krijgen).
pi_29037974
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

[..]

Station = mensen. En er waren ooggetuigen dus mensen. Bovendien stond er een trein.
pi_29037978
quote:

Da's al dom genoeg....
pi_29037983
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:27 schreef HPoi het volgende:
Deze man in Londen had wel deze 2 kenmerken
Een dikke jas en niet willen stoppen voor de politie?

Misschien had die gast wel gewoon nog voor 1000 sterling aan parkeerboetes openstaan en dacht dikke neus; ik knijp ervantussen!!

Je weet het niet (ik ook niet btw )
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_29038003
quote:

[..]

[..]

Jre moet niet elke letter gaan uitleggen.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 13:30:54 #113
120711 Sukh
Pure Desi
pi_29038015
de aanslagen van gister is opgeeist door al quada
tu mudhje ghoen do, me tume azaadi denge -- Netaji Subhash Chandre Bose
pi_29038033
quote:

[..]

[..]

The wrong place at the wrong time..
Yeah baby Yeah!
pi_29038034
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:29 schreef vosss het volgende:

[..]

Een dikke jas en niet willen stoppen voor de politie?

Misschien had die gast wel gewoon nog voor 1000 sterling aan parkeerboetes openstaan en dacht dikke neus; ik knijp ervantussen!!

Je weet het niet (ik ook niet btw )
Nee, hij was een vermeende zelfmoordterrorist. ANders hadden ze hem niet neergexschoten. Want ze hadden opdracht vermeende vluchtende zelfmoordterroristen te doden.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 13:32:16 #116
84309 pooier
bling bling
pi_29038054
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:26 schreef Logician het volgende:

[..]

"Metrostation
Het incident vond plaats op het metrostation Stockwell in het centrum van de Britse hoofdstad. Getuigen zeggen dat de rennende man kon worden overmeesterd en van dichtbij werd gedood door agenten in burger. Het zou gaan om een fors gebouwde 'Aziatische' man met een honkbalpetje op."

"Kleine explosie
Een getuige zei tegen de BBC dat in een metrostel bij het station Stockwell een kleine explosie heeft voorgedaan. Ook nu ontstond er een scherpe stank en was er rook in het metrostel."

lijkt mij duidelijk
copyright 2006
pi_29038056
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:05 schreef i-spy24 het volgende:
Uitstekend dat de politie gelijk heeft geschoten. En dat in het land dat het voorbeeld is van regelgeving en beschaafdheid.
Kan Nederland nog heel veel van leren als het gaat om tijdig het "shoot to kill" policy invoeren\
ten opzichte van vermeende terroristen.
Ja man das zoo slim vooral als je nog met het onderzoek bezig bent om dan je verdachten het zwijgen op te leggen zodat ze i.i.g. geen informatie meer kunnen geven......

Brilliant idee man.....
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_29038061
Ik vraag me af wat de reactie van al quada zal zijn als dit echt een lid van hun is.. dan zal de hel wel losbreken daaro... ..
  vrijdag 22 juli 2005 @ 13:32:49 #119
8369 speknek
Another day another slay
pi_29038079
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:20 schreef Tijger_m het volgende:
Was geen Tomahawk maar een raket afgevuurd door een gevechtshelicopter, eerder een Hydra of een Hellfire.
Hellfire lijkt me ook stug, of het moest een extreem bepantserde rolstoel geweest zijn..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_29038087
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:31 schreef HPoi het volgende:

[..]

Nee, hij was een vermeende zelfmoordterrorist. ANders hadden ze hem niet neergexschoten. Want ze hadden opdracht vermeende vluchtende zelfmoordterroristen te doden.
Ow, sorry, ik was even vergeten dat jij door Scotland Yard gebriefed word

Je weet net zo winig als de rest.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_29038107
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:25 schreef Logician het volgende:
waarom? hij wilde zichzelf toch opblazen dan , dit was optie 2, je neer laten knallen door de politie... martelaar in de B klasse ben je dan.

het is gewoon dom om nu te gaan rennen, als je niets op je kerfstok hebt dan geen kaartje, hij zal dus wel wat meer van plan zijn geweest dan zwartrijden, dus.. nee liever hij dan 5 of meer anderen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 22 juli 2005 @ 13:33:51 #122
8369 speknek
Another day another slay
pi_29038111
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:32 schreef Logician het volgende:
Ik vraag me af wat de reactie van al quada zal zijn als dit echt een lid van hun is.. dan zal de hel wel losbreken daaro... ..
Oh nee! Er is een betekenisloze Engelse Pakistaan omgekomen! En dat terwijl driekwart van de complete top van Al-Qaeda dood of gevangen zit!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_29038116
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:32 schreef Logician het volgende:
Dat zit er wel in ja
pi_29038136
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:30 schreef Sukh het volgende:
de aanslagen van gister is opgeeist door al quada
Ja, maar het was het werk van na-apers. Dit soort valse "opeisingen" hebben we genoeg gezien.

Zie ook hier onder "aanslagen opgeëist":

http://www.standaard.be/nieuws/buitenland/index.asp?articleID=DMF22072005_001&snel=1
quote:
De Abu Hafs al Masri Brigades eisten vandaag op een website de verantwoordelijkheid voor de aanslagen op. De aan Al-Qaeda gelieerde groep eiste eerder ook de verantwoordelijkheid op voor de aanslagen van 7 juli.

De authenticiteit van geen van beide claims is na te gaan, maar de directeur van het Centrum voor Defensieonderzoek van het Londense King’s College, Michael Clarke, sprak voor de Britse radio het vermoeden uit dat de aanslagen van gisteren na-aperij waren. Hij noemde de aanslagen ,,zeer amateuristisch'' en zei niet te geloven dat ,,het netwerk'' dat de aanslagen van 7 juli pleegde, erachter zit.
pi_29038143
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:33 schreef milagro het volgende:

[..]

waarom? hij wilde zichzelf toch opblazen dan , dit was optie 2, je neer laten knallen door de politie... martelaar in de B klasse ben je dan.

het is gewoon dom om nu te gaan rennen, als je niets op je kerfstok hebt dan geen kaartje, hij zal dus wel wat meer van plan zijn geweest dan zwartrijden, dus.. nee liever hij dan 5 of meer anderen.
Denk niet dat ze er om wakker liggen, maar ze zullen het vast wel willen wreken ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')