abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29031386
Sommige van mijn ideeën/houdingen worden door anderen gezien als slechts, asociaal en krankzinnig. Is dat eigenlijk wel zo?

Een aantal voorbeelden:

* Ik schrik niet als er een terroristische aanslag gepleegd wordt (zoals bij 9/11 en laatst in London), ik vind het stiekem zelfs wel mooi onder de noemer "net goed."
* Ik heb soms het gevoel dat andere mensen instrumenten zijn om mijn eigen doelen te verwezenlijken.
* Soms bekruipt mij de gedachte om mee te werken aan terroristische aanslagen.
* Vanwege mijn achterdochtige persoonlijkheid reageer ik in veel sociale interacties heel fel als ik het idee heb dat iemand mij een steek onder water geeft of iets zegt met een dubbele denigrerende betekenis. Het is mij meerdere keren overkomen dat mensen echt schrikken van mijn reactie en daarop even niets durfden te zeggen.
pi_29031403
laat ze lekker..is ook echt boeiend wat anderen van je vinden he...zeker in die wereld op internet waar je elkaar ook daadwerkelijk kent
pi_29031411
Ik heb het over IRL .
pi_29031416
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 08:42 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb het over IRL .
ooh
pi_29031432
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 08:40 schreef FuifDuif het volgende:
Wtf? Zal ik de politie ff bellen
pi_29031443
1. Heb ik ook
2. Heb ik ook
3. Heb ik totaal niet
4. Heb ik regelmatig
pi_29031445
quote:
Sommige van mijn ideeën/houdingen worden door anderen gezien als slechts, asociaal en krankzinnig. Is dat eigenlijk wel zo?

Een aantal voorbeelden:

* Ik schrik niet als er een terroristische aanslag gepleegd wordt (zoals bij 9/11 en laatst in London), ik vind het stiekem zelfs wel mooi onder de noemer "net goed."
* Ik heb soms het gevoel dat andere mensen instrumenten zijn om mijn eigen doelen te verwezenlijken.
* Vanwege mijn achterdochtige persoonlijkheid reageer ik in veel sociale interacties heel fel als ik het idee heb dat iemand mij een steek onder water geeft of iets zegt met een dubbele denigrerende betekenis. Het is mij meerdere keren overkomen dat mensen echt schrikken van mijn reactie en daarop even niets durfden te zeggen.
Volgens mij spoor jij niet helemaal! Homo. Afmaken moeten ze je.
Single ply roofing, pay less, worthless.
pi_29031460
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 08:46 schreef -Dominator- het volgende:
1. Heb ik ook
2. Heb ik ook
3. Heb ik totaal niet
4. Heb ik regelmatig
zoiets ongeveer geldt ook voor mij
pi_29031472
Dus je bent niet uitzonderlijk FuifDuif
  vrijdag 22 juli 2005 @ 08:49:19 #10
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_29031476
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 08:46 schreef -Dominator- het volgende:
1. Heb ik ook
2. Heb ik ook
3. Heb ik totaal niet
4. Heb ik regelmatig
Inderdaad precies zoals jij
Iedereen gaat met dat soort dingen om zoals ze dat gewend zijn denk ik.
Tegenwoordig gebeuren zulke ernstige dingen, en je hoort alles, door de mooie media :")

Maar goed, ik zou me niet druk maken ik maak me iig niet druk...
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_29031542
Gelukkig dat er meer mensen zijn die zo denken . Maar toch zeggen mensen dat wel eens tegen mij, dat ik niet spoor, of eens naar de psych moet.
pi_29031552
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 08:56 schreef FuifDuif het volgende:
Gelukkig dat er meer mensen zijn die zo denken . Maar toch zeggen mensen dat wel eens tegen mij, dat ik niet spoor, of eens naar de psych moet.
mensen vinden mij ook al raar
pi_29031555
quote:

Een aantal voorbeelden:

Net goed? En ondertussen wel profiteren van de samenleving die rijk is geworden door het onderdrukken van de mensen die zichzelf nu opblazen? Aardig hypocriet inderdaad.
quote:
En dan wel gefrustreerd reageren als mannen vrouwen alleen voor sex gebruiken? Altijd mooi, zo'n dubbele moraal
quote:
Als jij jezelf op wilt blazen voor het goede doel, moet je dat lekker zelf weten. NIMBY alleen.
quote:
Dat is geen achterdocht, dat is onzekerheid. Niks mis mee knul.
Big dick.
pi_29031575
Duidelijk borderline.

Iedereen fantaseert wel eens over 'de perfect misdaad' volgens mij. Maar als je denkt dat aanslagen 'net goed' zijn en je dat nog meent ook, dan ben je inderdaad ziek en doe je wat mij betreft de wereld een groot plezier als je effe van een viaduct afspringt met je kop naar beneden.

Noem eens 1 goede reden waarmee je het doden van onschuldige burgers zou kunnen rechtvaardigen?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 09:00:34 #15
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29031594
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 08:56 schreef FuifDuif het volgende:
Misschien moeten er gewoon meer mensen naar de psych
Vampire Romance O+
pi_29031615
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:00 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Misschien moeten er gewoon meer mensen naar de psych
Als je zo'n aanslag stiekem spectaculair vindt dan hoef je niet naar de psych. Als je dingen als 'net goed' en 'eigen schuld' denkt dan ben je ziek in je kop.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_29031648
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 08:58 schreef American_Nightmare het volgende:
Noem eens 1 goede reden waarmee je het doden van onschuldige burgers zou kunnen rechtvaardigen?
Vraag dat aan de mensen die de aanslagen plegen en organiseren. Ten eerste denk ik niet dat zij vinden dat deze mensen onschuldig zijn... en daarnaast leven ze in een religieuze wereld waarin veel geoorloofd is. Jij gaat er vanuit dat er zoiets als goed en slecht ... maar iedereen heeft zijn eigen waarheid. Dat snap je toch wel?
Doe eens wild ....
pi_29031666
Als je het mooi vindt dat onschuldigen door holbewoners de dood in worden gejaagd dan ben je vrij ziek imo. Zeker als je fantaseerd om zelf daar aan mee te doen.

Ow en je spoort idd niet, en je moet idd naar de psych of gelijk naar het pieterbaancentrum.

Of vuurpeleton.....
  vrijdag 22 juli 2005 @ 09:07:11 #19
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29031670
quote:
Soms bekruipt mij de gedachte om mee te werken aan terroristische aanslagen
Ja, je bent een achterlijke hondekop.
pi_29031678
Allebei denk ik.
pi_29031682
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..] Als je zo'n aanslag stiekem spectaculair vindt dan hoef je niet naar de psych. Als je dingen als 'net goed' en 'eigen schuld' denkt dan ben je ziek in je kop.
Volgens mij is dat gewoon pubertijd, net als bv. Marilyn Manson meelopers.... niet weten wat je aanmoet met zulke gebeurtenissen en je wil niet reageren zoals de massa. Dus dan maar tegenovergesteld. Er zijn altijd redenen te vinden om iets te rechtvaardigen (zie argumenten van mensen die aanslagen plegen)
Doe eens wild ....
pi_29031687
Tja, wat moet ik hierop zeggen... mensen vragen erom, simpel.
pi_29031721
en fascinatie voor de tweede wereldoorlog en dan met name de nazi's en Hitler?
Is dat ook gek/slecht?
pi_29031725
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:07 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Als je het mooi vindt dat onschuldigen door holbewoners de dood in worden gejaagd dan ben je vrij ziek imo. Zeker als je fantaseerd om zelf daar aan mee te doen.
Kijk, hier ga je al de mist in. Je noemt de westerlingen onschuldigen en mensen en de terroristen holbewoners. Dit is dus precies de reden waarom ik het net goed vind, dat die 'holbewoners' hun acties uitvoeren.

Leer eens een keer relativeren!
pi_29031729
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:08 schreef FuifDuif het volgende:
Waar vraag jij om dan? Aandacht? Ik ga daar ook maar even voor het gemak van uit.
Tuurlijk vragen ze daarom, zolang jij dat blijft geloven. Maar de vraag is eerder, wil je dat geloven?
Doe eens wild ....
pi_29031738
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:09 schreef Rekkie het volgende:
en fascinatie voor de tweede wereldoorlog en dan met name de nazi's en Hitler?
Is dat ook gek/slecht?
Zolang het een fascinatie is, niet nee
  vrijdag 22 juli 2005 @ 09:11:04 #27
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29031740
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:09 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Kijk, hier ga je al de mist in. Je noemt de westerlingen onschuldigen en mensen en de terroristen holbewoners. Dit is dus precies de reden waarom ik het net goed vind, dat die 'holbewoners' hun acties uitvoeren.

Waar zijn westerse burgers precies schuldig aan?
pi_29031752
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:06 schreef Tarot het volgende:

[..]

Vraag dat aan de mensen die de aanslagen plegen en organiseren. Ten eerste denk ik niet dat zij vinden dat deze mensen onschuldig zijn... en daarnaast leven ze in een religieuze wereld waarin veel geoorloofd is. Jij gaat er vanuit dat er zoiets als goed en slecht ... maar iedereen heeft zijn eigen waarheid. Dat snap je toch wel?
Wat een gelul.. onze samenleving heeft eigen normen en waarden en die zijn totaal niet te rijmen met de normen en waarden van die terroristen. Als ik vanaf vandaag vind dat ik seks met meisjes vanaf 11 mag hebben, is dit dan ook goed, omdat het nou eenmaal mijn waarheid is? Is dat dan niet slecht?
pi_29031757
quote:

[..]

Goed wat hebben die mensen in het WTC verkeerd gedaan? Van die holbewoners die er met een vliegtuig in vlogen weet ik wel wat ze verkeerd deden, maar jij mag me mooi vertellen wat die mensen in het WTC fout deden!
pi_29031761
quote:
Nou oke, dan vragen de moslim kinderen en vrouwen er in Irak ook om om afgeschoten te worden, simpel.
pi_29031771
Je bent een lul, duidelijk.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_29031772
quote:
Ik behoor ook tot de westerse wereld, maar ik vraag er alleminst om.
Mijn neef was op het moment van de aanslagen ook in Londen, maar vroeg er al helemaal niet om.

Ik kan me ook niet heugen dat ik ook anders heb gedacht of gesproken over Moslims, arabieren en wat voor soort mensen dan ook. Sterker nog de meeste van mijn jeugd-vrienden waren moslims.

Het grootste gedeelte van mijn teams door je jaren heen waren turken en marokanen.
pi_29031781
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:11 schreef American_Nightmare het volgende:

[..] ... is dit dan ook goed, omdat het nou eenmaal mijn waarheid is? Is dat dan niet slecht?
Het is goed voor jou zolang je daarin gelooft. Wie ben ik om te vinden dat jij er ongelukkig van wordt. Wel zou ik het willen tegenhouden, omdat het in mijn ogen slecht is.
Doe eens wild ....
pi_29031789
quote:

[..]

Als ik jou hele familie dit weekend kom uitmoorden dan vind je dat ook goed, omdat dat mijn waarheid is? En omdat ik jou familie misschien helemaal niet onschuldig vind?
pi_29031804
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:13 schreef Tarot het volgende:

[..]

Het is goed voor jou zolang je daarin gelooft. Wie ben ik om te vinden dat jij er ongelukkig van wordt. Wel zou ik het willen tegenhouden, omdat het in mijn ogen slecht is.
En het opblazen van willekeurige burgers is in jouw ogen niet slecht?
pi_29031809
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:12 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Goed wat hebben die mensen in het WTC verkeerd gedaan? Van die holbewoners die er met een vliegtuig in vlogen weet ik wel wat ze verkeerd deden, maar jij mag me mooi vertellen wat die mensen in het WTC fout deden!
Wat hebben die burgers in Irak verkeerd gedaan?

Die paar Amerikanen in dat WTC'tje is peanuts.
pi_29031813
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:14 schreef American_Nightmare het volgende:
[..] En het opblazen van willekeurige burgers is in jouw ogen niet slecht?
Hoogstwaarschijnlijk niet in de ogen van de mensen die het doen...
In mijn ogen? Ik zou zoiets absoluut tegenhouden als ik de kans kreeg.

Alhoewel het mij momenteel weinig raakt. De mensen die zijn overleden ken ik niet. Misschien pakt dit op den duur wel beter voor mij uit. Net als dat de 2e Wereld Oorlog onze huidige wereld gevormd heeft. Sommige zaken die je positief vindt aan de huidige wereld, waren er waarschijnlijk niet geweest zonder. Evenals de ontdekking van Amerika... en vele andere.

Veel onschuldige doden hebben geleid tot jouw huidige geluk.
Doe eens wild ....
pi_29031825
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:11 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Waar zijn westerse burgers precies schuldig aan?
Vervuiling, demoralisering, vernieling... in feite alles wat slecht is in deze wereld.
pi_29031827
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:14 schreef Tarot het volgende:

[..]

Hoogstwaarschijnlijk niet voor de mensen die het doen...
Dat vraag ik niet. Vind JIJ het slecht?
pi_29031831
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:10 schreef -Dominator- het volgende:

[..]

Zolang het een fascinatie is, niet nee
Nou het is ook meer om er achter te komen wat de beweegredenen zijn, wat de oorzaken zijn?
Niet om aanhanger te worden, maar meer om historische feiten op een rijtje te krijgen.
Om meer begrip c.q. respect te krijgen voor het feit en de slachtoffers.... en de "gedwongen" nazi's!
pi_29031861
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:14 schreef -Dominator- het volgende:

[..]

Wat hebben die burgers in Irak verkeerd gedaan?

Die paar Amerikanen in dat WTC'tje is peanuts.
De Amerikanen knallen geen onschuldigen af, en als dat al gebeurt is er geen opzet in het spel. Daarnaast zijn ze wel van saddam verlost.

Het gaan om de intentie, de holbewoners vlogen het WTC in om dood en verderf te zaaien, met die intentie valt Amerika niet Irak binnen.
pi_29031879
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:16 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Vervuiling, demoralisering, vernieling... in feite alles wat slecht is in deze wereld.
Lekker generaliserend weer. Met hetzelfde gemak kan ik dan zeggen dat alle moslims schudlig zijn aan jatten, groepsverkrachten en stenigingen. Dat is net zo waar.

Effe een vraagje; ben je moslim?
pi_29031882
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:16 schreef American_Nightmare het volgende:

[..] Dat vraag ik niet. Vind JIJ het slecht?
Dat hangt er vanaf hoe je ernaar kijkt. Zie mijn ge-editte reactie.
Doe eens wild ....
pi_29031900
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:17 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

De Amerikanen knallen geen onschuldigen af, en als dat al gebeurt is er geen opzet in het spel. Daarnaast zijn ze wel van saddam verlost.

Het gaan om de intentie, de holbewoners vlogen het WTC in om dood en verderf te zaaien, met die intentie valt Amerika niet Irak binnen.
Juist en bovendien vallen verreweg de meeste doden in Irak nog altijd door zelfmoordaanslagen van medemoslims en niet door toedoen van Amerikaanse soldaten.
pi_29031920
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:18 schreef American_Nightmare het volgende:
Nee , ik ben christelijk opgevoed.
pi_29031928
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:14 schreef Tarot het volgende:

[..]

Hoogstwaarschijnlijk niet in de ogen van de mensen die het doen...
In mijn ogen? Ik zou zoiets absoluut tegenhouden als ik de kans kreeg.

Alhoewel het mij momenteel weinig raakt. De mensen die zijn overleden ken ik niet. Misschien pakt dit op den duur wel beter voor mij uit. Net als dat de 2e Wereld Oorlog onze huidige wereld gevormd heeft. Sommige zaken die je positief vindt aan de huidige wereld, waren er waarschijnlijk niet geweest zonder. Evenals de ontdekking van Amerika... en vele andere.

Veel onschuldige doden hebben geleid tot jouw huidige geluk.
Dat vind ik nou gelul in de ruimte. Wie zegt dat ik niet gelukkig was geweest zonder WOII? Hebben daar 60 miljoen mensen voor moeten sterven? Jij kan met geen mogelijkheid aantonen dat er ontwikkelingen zijn die er niet waren geweest als WOII niet had plaatsgevonden.
pi_29031935
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:17 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Grappenmaker.

Amerikanen zijn het moordlustigste volk wat er is. En dat alleen voor olie
Die Saddam is natuurlijk al niet veel,
maar Bush is zeker net zo'n terrorist.
pi_29031940
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:21 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat vind ik nou gelul in de ruimte. Wie zegt dat ik niet gelukkig was geweest zonder WOII? Hebben daar 60 miljoen mensen voor moeten sterven? Jij kan met geen mogelijkheid aantonen dat er ontwikkelingen zijn die er niet waren geweest als WOII niet had plaatsgevonden.
En jij niet het tegendeel ... daarom vind ik je oordelen over goed en slecht hypocriet.
Doe eens wild ....
pi_29031943
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:18 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Lekker generaliserend weer. Met hetzelfde gemak kan ik dan zeggen dat alle moslims schudlig zijn aan jatten, groepsverkrachten en stenigingen. Dat is net zo waar.

Dit is een lijstje van de TS met punten die hem omschrijven:

Een aantal kernwoorden die mijn wezen beschrijven:
- Koppig
- Nors
- Vriendelijk
- Principieel
- Traditioneel
- Maagd (and proud of it)
- Tegendraads
- Serieus
- Melancholisch
- Nostalgisch
- Doemdenker
- Oud Rooms-Katholiek
- Oud christen
- Praktisch: agnost
- Filosofisch: theïst
- Pessimist
- Liefhebber van Pink Floyd
- Spiritueel
- Rustige en vooral mensloze natuur
- Aanhanger van Balkenende
- Niet-materialist
- En nog veel meer...
pi_29031945
Jij bent zoowwwwww fout Fuifduifffffffff
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')