Wtf? Zal ik de politie ff bellenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:40 schreef FuifDuif het volgende:
* Soms bekruipt mij de gedachte om mee te werken aan terroristische aanslagen.
Volgens mij spoor jij niet helemaal! Homo. Afmaken moeten ze je.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:40 schreef FuifDuif het volgende:
Sommige van mijn ideeën/houdingen worden door anderen gezien als slechts, asociaal en krankzinnig. Is dat eigenlijk wel zo?
Een aantal voorbeelden:
* Ik schrik niet als er een terroristische aanslag gepleegd wordt (zoals bij 9/11 en laatst in London), ik vind het stiekem zelfs wel mooi onder de noemer "net goed."
* Ik heb soms het gevoel dat andere mensen instrumenten zijn om mijn eigen doelen te verwezenlijken.
* Soms bekruipt mij de gedachte om mee te werken aan terroristische aanslagen.
* Vanwege mijn achterdochtige persoonlijkheid reageer ik in veel sociale interacties heel fel als ik het idee heb dat iemand mij een steek onder water geeft of iets zegt met een dubbele denigrerende betekenis. Het is mij meerdere keren overkomen dat mensen echt schrikken van mijn reactie en daarop even niets durfden te zeggen.
zoiets ongeveer geldt ook voor mijquote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:46 schreef -Dominator- het volgende:
1. Heb ik ook
2. Heb ik ook
3. Heb ik totaal niet
4. Heb ik regelmatig
Inderdaad precies zoals jijquote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:46 schreef -Dominator- het volgende:
1. Heb ik ook
2. Heb ik ook
3. Heb ik totaal niet
4. Heb ik regelmatig
mensen vinden mij ook al raarquote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:56 schreef FuifDuif het volgende:
Gelukkig dat er meer mensen zijn die zo denken. Maar toch zeggen mensen dat wel eens tegen mij, dat ik niet spoor, of eens naar de psych moet.
Net goed? En ondertussen wel profiteren van de samenleving die rijk is geworden door het onderdrukken van de mensen die zichzelf nu opblazen? Aardig hypocriet inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:40 schreef FuifDuif het volgende:
Sommige van mijn ideeën/houdingen worden door anderen gezien als slechts, asociaal en krankzinnig. Is dat eigenlijk wel zo?
Een aantal voorbeelden:
* Ik schrik niet als er een terroristische aanslag gepleegd wordt (zoals bij 9/11 en laatst in London), ik vind het stiekem zelfs wel mooi onder de noemer "net goed."
En dan wel gefrustreerd reageren als mannen vrouwen alleen voor sex gebruiken? Altijd mooi, zo'n dubbele moraalquote:* Ik heb soms het gevoel dat andere mensen instrumenten zijn om mijn eigen doelen te verwezenlijken.
Als jij jezelf op wilt blazen voor het goede doel, moet je dat lekker zelf weten. NIMBY alleen.quote:* Soms bekruipt mij de gedachte om mee te werken aan terroristische aanslagen.
Dat is geen achterdocht, dat is onzekerheid. Niks mis mee knul.quote:* Vanwege mijn achterdochtige persoonlijkheid reageer ik in veel sociale interacties heel fel als ik het idee heb dat iemand mij een steek onder water geeft of iets zegt met een dubbele denigrerende betekenis. Het is mij meerdere keren overkomen dat mensen echt schrikken van mijn reactie en daarop even niets durfden te zeggen.
Misschien moeten er gewoon meer mensen naar de psychquote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:56 schreef FuifDuif het volgende:
Gelukkig dat er meer mensen zijn die zo denken. Maar toch zeggen mensen dat wel eens tegen mij, dat ik niet spoor, of eens naar de psych moet.
Als je zo'n aanslag stiekem spectaculair vindt dan hoef je niet naar de psych. Als je dingen als 'net goed' en 'eigen schuld' denkt dan ben je ziek in je kop.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:00 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Misschien moeten er gewoon meer mensen naar de psych![]()
Vraag dat aan de mensen die de aanslagen plegen en organiseren. Ten eerste denk ik niet dat zij vinden dat deze mensen onschuldig zijn... en daarnaast leven ze in een religieuze wereld waarin veel geoorloofd is. Jij gaat er vanuit dat er zoiets als goed en slecht ... maar iedereen heeft zijn eigen waarheid. Dat snap je toch wel?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:58 schreef American_Nightmare het volgende:
Noem eens 1 goede reden waarmee je het doden van onschuldige burgers zou kunnen rechtvaardigen?
Ja, je bent een achterlijke hondekop.quote:Soms bekruipt mij de gedachte om mee te werken aan terroristische aanslagen
Volgens mij is dat gewoon pubertijd, net als bv. Marilyn Manson meelopers.... niet weten wat je aanmoet met zulke gebeurtenissen en je wil niet reageren zoals de massa. Dus dan maar tegenovergesteld. Er zijn altijd redenen te vinden om iets te rechtvaardigen (zie argumenten van mensen die aanslagen plegen)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..] Als je zo'n aanslag stiekem spectaculair vindt dan hoef je niet naar de psych. Als je dingen als 'net goed' en 'eigen schuld' denkt dan ben je ziek in je kop.
Kijk, hier ga je al de mist in. Je noemt de westerlingen onschuldigen en mensen en de terroristen holbewoners. Dit is dus precies de reden waarom ik het net goed vind, dat die 'holbewoners' hun acties uitvoeren.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:07 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Als je het mooi vindt dat onschuldigen door holbewoners de dood in worden gejaagd dan ben je vrij ziek imo. Zeker als je fantaseerd om zelf daar aan mee te doen.
Waar vraag jij om dan? Aandacht? Ik ga daar ook maar even voor het gemak van uit.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:08 schreef FuifDuif het volgende:
Tja, wat moet ik hierop zeggen... mensen vragen erom, simpel.
Zolang het een fascinatie is, niet neequote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:09 schreef Rekkie het volgende:
en fascinatie voor de tweede wereldoorlog en dan met name de nazi's en Hitler?
Is dat ook gek/slecht?
Waar zijn westerse burgers precies schuldig aan?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:09 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Kijk, hier ga je al de mist in. Je noemt de westerlingen onschuldigen en mensen en de terroristen holbewoners. Dit is dus precies de reden waarom ik het net goed vind, dat die 'holbewoners' hun acties uitvoeren.
Leer eens een keer relativeren!
Wat een gelul.. onze samenleving heeft eigen normen en waarden en die zijn totaal niet te rijmen met de normen en waarden van die terroristen. Als ik vanaf vandaag vind dat ik seks met meisjes vanaf 11 mag hebben, is dit dan ook goed, omdat het nou eenmaal mijn waarheid is? Is dat dan niet slecht?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:06 schreef Tarot het volgende:
[..]
Vraag dat aan de mensen die de aanslagen plegen en organiseren. Ten eerste denk ik niet dat zij vinden dat deze mensen onschuldig zijn... en daarnaast leven ze in een religieuze wereld waarin veel geoorloofd is. Jij gaat er vanuit dat er zoiets als goed en slecht ... maar iedereen heeft zijn eigen waarheid. Dat snap je toch wel?
Goed wat hebben die mensen in het WTC verkeerd gedaan? Van die holbewoners die er met een vliegtuig in vlogen weet ik wel wat ze verkeerd deden, maar jij mag me mooi vertellen wat die mensen in het WTC fout deden!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:09 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Kijk, hier ga je al de mist in. Je noemt de westerlingen onschuldigen en mensen en de terroristen holbewoners. Dit is dus precies de reden waarom ik het net goed vind, dat die 'holbewoners' hun acties uitvoeren.
Leer eens een keer relativeren!
Nou oke, dan vragen de moslim kinderen en vrouwen er in Irak ook om om afgeschoten te worden, simpel.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:08 schreef FuifDuif het volgende:
Tja, wat moet ik hierop zeggen... mensen vragen erom, simpel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |