quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:19 schreef ijsmeis het volgende:
Hoe laat moet jij naar bed? Of mag je dat helemaal zelf weten?
Vertel ook meteen even je leeftijd erbij.
Ik weet nog wel dat ik altijd om 8 uur naar bed moest.
En als ik jarig werd mocht ik steeds een kwartier langer op blijven.
Tot aan mijn 15e - 16e .
Toen was ik zóóó verstandig dat ik het zelf wel kon bepalen.
Nu ik 17 ben is dit meestal rond half 11.
En jullie?
GTSTquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:30 schreef stephanie_xx het volgende:
17 en mag zelf weten, al sinds ik 15/16 ben denk ik. Maar ik ben zo verstandig om het op schooldagen niet te laat te maken, lig er meestal wel al om half 11 in.![]()
Ik weet nog wel dat ik vroeger altijd bij mijn moeder ging slijmen of ik "voor deze keer goede tijden mocht kijken"![]()
Jij zal moe zijnquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:31 schreef Roellio het volgende:
Ik woon op mezelf, dus ik hoef nóóit naar bed!
Ik hoef morgen niet te werkenquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan ben je al een uur over tijd. Ik mag het zelf bepalen, al vanaf mijn 14e ofzo.
Ik ook niet meer, en vroeger toen ik nog wel 'moest' luisterde ik daar toch nooit naar. Niemand verplicht mij om naar bed te gaanquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:47 schreef whoops het volgende:
Zolaat als ik wil...
Kut ben geen PUB meer...![]()
Helemaal zo . Alleen ik ben nu 18 en als ik half 3 op bed lig ben ik mooi op tijdquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:19 schreef ijsmeis het volgende:
Hoe laat moet jij naar bed? Of mag je dat helemaal zelf weten?
Vertel ook meteen even je leeftijd erbij.
Ik weet nog wel dat ik altijd om 8 uur naar bed moest.
En als ik jarig werd mocht ik steeds een kwartier langer op blijven.
Tot aan mijn 15e - 16e .
Toen was ik zóóó verstandig dat ik het zelf wel kon bepalen.
Nu ik 17 ben is dit meestal rond half 11.
En jullie?
Wat zij zegtquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:20 schreef Brechtje het volgende:
Ik mag het zelf weten.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:02 schreef Lixtro het volgende:
Ik moet van mezelf naar bed als ik moe ben
ben 18
Ik bleef altijd veel te lang wakker en lag gewoon te lezen (quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, en vroeger toen ik nog wel 'moest' luisterde ik daar toch nooit naar. Niemand verplicht mij om naar bed te gaan![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:20 schreef DeLeider het volgende:
16 > rond een uur of 11
17 > rond een uur of 12
18 (nu) > wanneer ik wil
Dit zijn echter de tijden dat ik in bed moest liggen, het werd vaak later![]()
Iemand komt langs om 14h, en jij wil nu al pitten? Ik heb al moeite om voor 3 uur in bed te liggen als ik om 9 uur moet werken...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:08 schreef skiczukie het volgende:
Ik moet van mezelf eigenlijk nu toch binnekort wel eens pitten, morgen komt er een vriend van me langs om 14h, om 16.30 werken, om 20.30 zuipen. Ik neem nog éen biertje denk ik. Ow, ik ben 23.
Ik maf tot 13h. Met gemak.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Iemand komt langs om 14h, en jij wil nu al pitten? Ik heb al moeite om voor 3 uur in bed te liggen als ik om 9 uur moet werken...
Dat zou ik ook doen, in any case... Ik kom alleen mijn bed nooit in...quote:
En hoe laat moet JIJ naar bed?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:35 schreef RijstNatie het volgende:
Je bent best een leuke meid aan je foto's te zien
Forumschorem gebanned.. YES !
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:55 schreef The_Terminator het volgende:
Psssst, volgens mij slaap iedereen al
tot 2 uur buiten ? vuile hangjonger homo kindquote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:04 schreef petrified_druid het volgende:
Ik heb me er nooit echt wat van aangetrokken, liep als 15 jarig mannetje om 2 uur snachts nog buiten... En toen ik 18 werd ging ik nachtwerk doen, dus toen was het helemaal mijn eigen zaak
dus?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
tot 2 uur buiten ? vuile hangjonger homo kind
lol, toen der tijd stond er alleen een pc bij me zus op de kamer, dus snachts op de pc zat er voor mij nooit in.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:19 schreef Killer_Mom het volgende:
met een pc langs je bed , en internet, gaan de meesten heel vroeg naar boven,
de ouders slapen meestal eerder als de kinderen,
er zijn uitzonderingen......![]()
rondkloten is goed, niks mis mee, achteraf ,quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:21 schreef petrified_druid het volgende:
[..]
lol, toen der tijd stond er alleen een pc bij me zus op de kamer, dus snachts op de pc zat er voor mij nooit in.
Ik denk wel dat als ik een pc op mn kamer gehad had destijds dat ik een stuk minder snachts buiten zou hebben lopen rondkloten![]()
wij haalden wel dingen overhoop die niet echt meer door de beugel konden, maar echt erg waren we niet... Als ik nu dingen hoor van de jongere broertjes van vrienden zit ik echt van "wow, wtf is er mis met die gasten?" en ik ben pas 21.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:33 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
rondkloten is goed, niks mis mee, achteraf ,
naruurlijk , hoor ik ook hoe mijn 2 zoons de zaak aant schijten hebben gemaakt.
net zo als ik toen ook deed met mijn broers, en zussen.,
nu ... deze tijd, mijn zoons zijn 20, en 23, is van rondkloten geen sprake meer, en dat is jammer.
diegene die nu rondkloten menen t ernst, vernielen, mensen lastigvallen, en zo, beroving, niet meer leuk om rond te hangen.
t verbaast me ook, wat die 12- 16 jarige uithalen,quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:37 schreef petrified_druid het volgende:
[..]
wij haalden wel dingen overhoop die niet echt meer door de beugel konden, maar echt erg waren we niet... Als ik nu dingen hoor van de jongere broertjes van vrienden zit ik echt van "wow, wtf is er mis met die gasten?" en ik ben pas 21.
dat is et em nou juist.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:50 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
t verbaast me ook, wat die 12- 16 jarige uithalen,
dieptriest. ik vraag me ook altijd af, hebben die kinderen geen ouders die er op letten wat ze doen? of maakt t hun iets uit? waarschijnlijk niet. en t fokt maar door, kind na kind.
dit is een andere kijk , ik lette wel op wat ze ondernamen,quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:00 schreef petrified_druid het volgende:
[..]
dat is et em nou juist.
mijn ma keek ook niet naar me om, maar veel verder dan rondracen op puchies en soms een vechtpartijtje ging het niet. we waren vooral druk bezig om stoned te zijn en lekker rustig praten en geinen...
Gaat je niet lukkenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:34 schreef Undergod het volgende:
verkapt wie post het laatst topic?
o ja en hoe laat is het nu dan???quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:34 schreef Jolan het volgende:
ik lig altijd voor twaalven in m'n nest. [afbeelding]
thxquote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:08 schreef Undergod het volgende:
ja scheit, had ik het helemaal verzonnen dat als ik mijn laatste post zou doen dat mijn escape zou zijn dat de rest al weer opstaat voor kranten.
Nou ik kan je wat vertellen, voor diegene die het laatst post, gefeli!
Ik kijk me film af en dan ga ik lang slapen, zet ik me wekker op 9 uur, word ik wakker, draai ik mij om en ga verder in de extra tijd.
Indeed... Maar tegen de tijd dat ik ga slapen zijn de eerste pubers alweer wakker...quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:13 schreef whoops het volgende:
[..]
Indeed... Maar tegen de tijd dat ik ga slapen zijn de eerste pubers alweer wakker...
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:15 schreef mother-mother het volgende:
[..]
liep net met mn hond buiten , zag ik daar alweer n karretje van t uitzendburo
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:17 schreef whoops het volgende:
[..]
Het ergste is wel als je voor de deur van je huis wakker gemaakt wordt door de krantenjongen...
Niet 1 keer...quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:34 schreef boekenworm het volgende:
Sinds de eerste mocht ik hetzelf weten,
ojajoh?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:22 schreef skiczukie het volgende:
Een vriend van me zit tv te kijken, ik zit een beetje de tour-uitslagen te checken en bier te drinken. Het leven is mooi.
Die vriend van me ligt trouwens alweer te pitten. Het leven is alweer 1/3 minder mooi op het moment.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:29 schreef mother-mother het volgende:
[..]
magdat?
ow ja ik mag trouwens van mn moeder opblijven![]()
want ze is hier niet![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die vriend van me ligt trouwens alweer te pitten. Het leven is alweer 1/3 minder mooi op het moment.
Ach. Ik laat die gast maar. Dan drink ik dat laatste biertje zelf wel op. Nog een beetje Fok enzo.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:33 schreef mother-mother het volgende:
[..]
por m ff wakker dan
@uiteraard ,uiteraard!!!!!!!
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:09 schreef Killer_Mom het volgende:
nooit geen regel geweest, misschien toen mijn zoons klein waren , 2 jaar of zo, dat zal best wel,
verder gingen ze naar bed, ik zat boven te werken , met muziek aan en de deuren open,
nu praten ze er nog over hoe heerlijk die tijd was,
ook uitgaanstijden waren er niet, en nu kom ik mijn oudste soms om half 3 tegen, met slapen gaan.
nachtbrakers, en uitslapers. moet niet uitmaken, geen probleem van maken.
dit leeft rerax.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:37 schreef skiczukie het volgende:
MM, wat doe jij nog op?
En op je 18e aan slapeloosheid lijdenquote:
waar slaagt dat nu op....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
tot 2 uur buiten ? vuile hangjonger homo kind
slaagtquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:53 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
waar slaagt dat nu op....![]()
jaloers ofzo![]()
ik precies het zelfdequote:Op donderdag 21 juli 2005 23:24 schreef Mirage het volgende:
Jéétje, mijn ouders kickten mij echt wel om half 9/ 9 uur naar bed toen ik 14 jr en jonger was..
In de weekenden was het overigens later. Dan mocht ik opblijven tot het einde van een film bv..
En nu woon je nog steeds thuis? En heb je geen vader ofzo?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:15 schreef GoLLeM het volgende:
Ik moet niks
Al vanaf mijn 16e ofzo wist mijn moeder dat ze weinig meer te zeggen had op dat gebied, dus liet ze me maar
Ik woon sinds een maand op kamers, en ik heb wel een vader maar mijn ouders zijn gescheiden. Ik heb de laatste jaren (vanaf dat ik 15 ofzo was?) bij mn moeder gewoond.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En nu woon je nog steeds thuis? En heb je geen vader ofzo?
Zelfde hier. half 5 slapen en 2 uur opstaan ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:38 schreef Qunix het volgende:
ben 17 en nu vakantie leef ik voornamelijk in de vroege nacht en de ochtend sla ik over
als ik naar colleges ga dan ben ik 23:00 > 00:00 er wel in
klinkt bekendquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:59 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Zelfde hier. half 5 slapen en 2 uur opstaan ofzo![]()
You're not alonequote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:59 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Zelfde hier. half 5 slapen en 2 uur opstaan ofzo![]()
Dat kan ik doen ... maar hoe een erge bikkel word je dan ?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:49 schreef Mischa_NL het volgende:
Daar is niks 'Damn' aan, een echte bikkel is over een uur nog wakker![]()
Je bent 20, je woont bij je ouders, en je ouders vinden dat je om 23.00uur naar bed moet?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:22 schreef Frazz het volgende:
20 en op dit moment nooit want ben alleen thuis
Normaal als mn ouders thuis zijn meestal rond 23.00 door de weeks en weekend maakt het niet uit.
Ik vind dat het nooit uit maakt en hou me dus nooit aan die 23.00
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |