dus?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
tot 2 uur buiten ? vuile hangjonger homo kind
lol, toen der tijd stond er alleen een pc bij me zus op de kamer, dus snachts op de pc zat er voor mij nooit in.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:19 schreef Killer_Mom het volgende:
met een pc langs je bed , en internet, gaan de meesten heel vroeg naar boven,
de ouders slapen meestal eerder als de kinderen,
er zijn uitzonderingen......![]()
rondkloten is goed, niks mis mee, achteraf ,quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:21 schreef petrified_druid het volgende:
[..]
lol, toen der tijd stond er alleen een pc bij me zus op de kamer, dus snachts op de pc zat er voor mij nooit in.
Ik denk wel dat als ik een pc op mn kamer gehad had destijds dat ik een stuk minder snachts buiten zou hebben lopen rondkloten![]()
wij haalden wel dingen overhoop die niet echt meer door de beugel konden, maar echt erg waren we niet... Als ik nu dingen hoor van de jongere broertjes van vrienden zit ik echt van "wow, wtf is er mis met die gasten?" en ik ben pas 21.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:33 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
rondkloten is goed, niks mis mee, achteraf ,
naruurlijk , hoor ik ook hoe mijn 2 zoons de zaak aant schijten hebben gemaakt.
net zo als ik toen ook deed met mijn broers, en zussen.,
nu ... deze tijd, mijn zoons zijn 20, en 23, is van rondkloten geen sprake meer, en dat is jammer.
diegene die nu rondkloten menen t ernst, vernielen, mensen lastigvallen, en zo, beroving, niet meer leuk om rond te hangen.
t verbaast me ook, wat die 12- 16 jarige uithalen,quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:37 schreef petrified_druid het volgende:
[..]
wij haalden wel dingen overhoop die niet echt meer door de beugel konden, maar echt erg waren we niet... Als ik nu dingen hoor van de jongere broertjes van vrienden zit ik echt van "wow, wtf is er mis met die gasten?" en ik ben pas 21.
dat is et em nou juist.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:50 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
t verbaast me ook, wat die 12- 16 jarige uithalen,
dieptriest. ik vraag me ook altijd af, hebben die kinderen geen ouders die er op letten wat ze doen? of maakt t hun iets uit? waarschijnlijk niet. en t fokt maar door, kind na kind.
dit is een andere kijk , ik lette wel op wat ze ondernamen,quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:00 schreef petrified_druid het volgende:
[..]
dat is et em nou juist.
mijn ma keek ook niet naar me om, maar veel verder dan rondracen op puchies en soms een vechtpartijtje ging het niet. we waren vooral druk bezig om stoned te zijn en lekker rustig praten en geinen...
Gaat je niet lukkenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:34 schreef Undergod het volgende:
verkapt wie post het laatst topic?
o ja en hoe laat is het nu dan???quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:34 schreef Jolan het volgende:
ik lig altijd voor twaalven in m'n nest. [afbeelding]
thxquote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:08 schreef Undergod het volgende:
ja scheit, had ik het helemaal verzonnen dat als ik mijn laatste post zou doen dat mijn escape zou zijn dat de rest al weer opstaat voor kranten.
Nou ik kan je wat vertellen, voor diegene die het laatst post, gefeli!
Ik kijk me film af en dan ga ik lang slapen, zet ik me wekker op 9 uur, word ik wakker, draai ik mij om en ga verder in de extra tijd.
Indeed... Maar tegen de tijd dat ik ga slapen zijn de eerste pubers alweer wakker...quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:13 schreef whoops het volgende:
[..]
Indeed... Maar tegen de tijd dat ik ga slapen zijn de eerste pubers alweer wakker...
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:15 schreef mother-mother het volgende:
[..]
liep net met mn hond buiten , zag ik daar alweer n karretje van t uitzendburo
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:17 schreef whoops het volgende:
[..]
Het ergste is wel als je voor de deur van je huis wakker gemaakt wordt door de krantenjongen...
Niet 1 keer...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |