quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:34 schreef boekenworm het volgende:
Sinds de eerste mocht ik hetzelf weten,
ojajoh?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:22 schreef skiczukie het volgende:
Een vriend van me zit tv te kijken, ik zit een beetje de tour-uitslagen te checken en bier te drinken. Het leven is mooi.
Die vriend van me ligt trouwens alweer te pitten. Het leven is alweer 1/3 minder mooi op het moment.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:29 schreef mother-mother het volgende:
[..]
magdat?
ow ja ik mag trouwens van mn moeder opblijven![]()
want ze is hier niet![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die vriend van me ligt trouwens alweer te pitten. Het leven is alweer 1/3 minder mooi op het moment.
Ach. Ik laat die gast maar. Dan drink ik dat laatste biertje zelf wel op. Nog een beetje Fok enzo.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:33 schreef mother-mother het volgende:
[..]
por m ff wakker dan
@uiteraard ,uiteraard!!!!!!!
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:09 schreef Killer_Mom het volgende:
nooit geen regel geweest, misschien toen mijn zoons klein waren , 2 jaar of zo, dat zal best wel,
verder gingen ze naar bed, ik zat boven te werken , met muziek aan en de deuren open,
nu praten ze er nog over hoe heerlijk die tijd was,
ook uitgaanstijden waren er niet, en nu kom ik mijn oudste soms om half 3 tegen, met slapen gaan.
nachtbrakers, en uitslapers. moet niet uitmaken, geen probleem van maken.
dit leeft rerax.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:37 schreef skiczukie het volgende:
MM, wat doe jij nog op?
En op je 18e aan slapeloosheid lijdenquote:
waar slaagt dat nu op....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
tot 2 uur buiten ? vuile hangjonger homo kind
slaagtquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:53 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
waar slaagt dat nu op....![]()
jaloers ofzo![]()
ik precies het zelfdequote:Op donderdag 21 juli 2005 23:24 schreef Mirage het volgende:
Jéétje, mijn ouders kickten mij echt wel om half 9/ 9 uur naar bed toen ik 14 jr en jonger was..
In de weekenden was het overigens later. Dan mocht ik opblijven tot het einde van een film bv..
En nu woon je nog steeds thuis? En heb je geen vader ofzo?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:15 schreef GoLLeM het volgende:
Ik moet niks
Al vanaf mijn 16e ofzo wist mijn moeder dat ze weinig meer te zeggen had op dat gebied, dus liet ze me maar
Ik woon sinds een maand op kamers, en ik heb wel een vader maar mijn ouders zijn gescheiden. Ik heb de laatste jaren (vanaf dat ik 15 ofzo was?) bij mn moeder gewoond.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En nu woon je nog steeds thuis? En heb je geen vader ofzo?
Zelfde hier. half 5 slapen en 2 uur opstaan ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:38 schreef Qunix het volgende:
ben 17 en nu vakantie leef ik voornamelijk in de vroege nacht en de ochtend sla ik over
als ik naar colleges ga dan ben ik 23:00 > 00:00 er wel in
klinkt bekendquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:59 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Zelfde hier. half 5 slapen en 2 uur opstaan ofzo![]()
You're not alonequote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:59 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Zelfde hier. half 5 slapen en 2 uur opstaan ofzo![]()
Dat kan ik doen ... maar hoe een erge bikkel word je dan ?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:49 schreef Mischa_NL het volgende:
Daar is niks 'Damn' aan, een echte bikkel is over een uur nog wakker![]()
Je bent 20, je woont bij je ouders, en je ouders vinden dat je om 23.00uur naar bed moet?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:22 schreef Frazz het volgende:
20 en op dit moment nooit want ben alleen thuis
Normaal als mn ouders thuis zijn meestal rond 23.00 door de weeks en weekend maakt het niet uit.
Ik vind dat het nooit uit maakt en hou me dus nooit aan die 23.00
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |