"Deze vrijheid heeft geleid tot grote wetenschappelijke, maatschappelijke en artistieke vernieuwingen. En zolang een vergelijkbare verlichting niet plaatsvindt binnen de islam, is het pure illusiepolitiek dat met de islam en haar volgelingen op gelijke voet kan worden gecommuniceerd of samengewerkt. Democratie en vrijheid zijn geen idealen die binnen de Islam passen, integendeel: Democratie en islam zijn onverenigbaar. Vele moslims kunnen en willen onze (vrije) manier van leven dan ook niet begrijpen of accepteren, omdat dat lijnrecht tegen hun geloof ingaat. En dat geloof is de heersende doctrine.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:49 schreef Sidekick het volgende:
Een minder vrijblijvende omgang met moslims? Wat bedoelt hij nu precies?
De Islam is het grootste gevaar van deze tijd, islamieten moeten minder vrijblijvend worden aangepakt, let vooral op Marokkanen, moslims dienen anders te worden behandeld dan de rest, mensen moeten uitgezet worden en dat moet gevierd worden, islamieten mogen niet meer bepalen wat ze in hun eigen gebouwen doen en we moeten laten zien wie de baas is in Nederland.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:50 schreef Monidique het volgende:
De Islam is het grootste gevaar van deze tijd, islamieten moeten minder vrijblijvend worden aangepakt, let vooral op Marokkanen, mensen moeten uitgezet worden en dat moet gevierd worden, islamieten mogen niet meer bepalen wat ze in hun eigen gebouwen doen en we moeten laten zien wie de baas is in Nederland.
I rest my case.
SUV.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:50 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ja, weet ik, maar er was een naam voor ofzo, umv ofzoiets. Speedfreak1 wist het meteen op te hoesten in elk geval
That's the thing, ik had het zelf makkelijker een 'sieraad voor den goudaap' genoemd, naar een eerder geconstateerde vernoeming door de politie op de scanner naar een menstype met bepaalde unieke eigenschappen, maar dat mag je nou eenmaal niet zeggen he?quote:
Ein Frau. Je weet wel, wat je moeder ook is.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:08 schreef Monidique het volgende:
Wie is dat, peter?
Nou ja, dat is dan toch een vaardigheid meer, M. Toen ik toch even bij ons aller popidool aan het buurten was, kwam ik dit tegen...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:22 schreef Monidique het volgende:
Slim, Dominique, dat hele stuk overtypen uit de NRC.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:31 schreef Monidique het volgende:
Ja, vrijheid. Vrijheid uit de mond van Wilders is een belediging voor het woordeboek.
Vuile woordenaar!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:32 schreef Monidique het volgende:
Woordeboek doet het anders niet veel beter!
quote:mo·nis·me (het ~)
1 [fil.] leerstelsel dat één beginsel aanneemt ter verklaring van de verschijnselen
2 [pol.] regeringsstelsel waarbij regering en volksvertegenwoordiging één macht vormen
En dat is goed waarom?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:55 schreef Monidique het volgende:
Gelukkig eet ik zo macaroni.
* Tijger_m heeft straks verse panini's met mozzarella, verse parmesan, ham en salami uit de oven...da's pas lekker!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |