SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
wat is een spolier ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:59 schreef vosss het volgende:
Het is oranje en misschien rond:
[spolier]een misschienasappeltje[/spoiler]
a common tpyoquote:
Zegt de dokter: Ik zie u wel, maar ik vond het gewoon een mooie grap. En ruimt u het zelf even op?quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:01 schreef vosss het volgende:
Komt een man bij de dokter en zegt:
"Dokter, dokter, u moet me helpen....ik denk steeds dat ik onzichtbaar ben!!"
Zegt de dokter: "Hallo? Wie spreekt daar??"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom kan een olifant niet fietsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heet een boomerang die niet terug komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.myspace.com/olk2006![]()
Het is zwart en het klopt op het raam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The things you own, end up owning you - Tyler Durden![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:51 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Het is zwart en het klopt op het raam.Een neger in de wasmachine?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kwam gisteren een Belg tegen op straat. Zegt hij: "Noem eens een getal onder de 30." Zeg ik: "29? " Zegt hij: "Oe, da's ook maar net!"
The greatest of teachers won't hesitate to leave you there by yourself, chained to faith.![]()
Het is rood en vliegt door de 2e kamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Sam loopt over de Herengracht en kijkt naar de overkant. Hij denkt, verdomd dat is Moos die daar loopt volgens mij.
Moos loopt over de Herengracht en kijkt naar de overkant. Hij denkt, verdomd dat is Sam die daar loopt volgens mij.
Ze lopen door en denken, we zien het bij de brug wel....
Komen ze bij de brug, zijn ze het allebei niet !
![]()
![]()
Komt een man bij de dierenwinkel en koopt een hele grote hond.
Zegt de man tegen de verkoper: Houdt hij van kinderen?
Zegt de verkoper: Jazeker. Maar u kunt hem natuurlijk ook gewoon bonzo brokken geven!
-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------![]()
ork ork ork soep eet je met een .........------> www.stilemedia.com<--------
Famos oneliners from former presidents and governores of the USA:
read my lips: NO MORE TAXES! We will hunt them down and smoke them out. I'm against racism!![]()
LEPEL!!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:49 schreef Casperrrr het volgende:
ork ork ork soep eet je met een .........![]()
Hoe heet de koning van wezel??------> www.stilemedia.com<--------
Famos oneliners from former presidents and governores of the USA:
read my lips: NO MORE TAXES! We will hunt them down and smoke them out. I'm against racism!![]()
een man bij de bakker:
-"ik wil graag 1 wit brood gesneden"
"sorry meneer ik heb nog alleen bruin brood.
- "owh" zegt de man "dat maakt niet uit, ik ben toch met de fiets"![]()
![]()
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Beatrixquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:58 schreef Casperrrr het volgende:
Hoe heet de koningin van wezel??![]()
![]()
Het is oranje, hangt in een boom en het roept: "Ik ben sinaasappel"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
die blijft leuk hahaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:54 schreef Ronno het volgende:
Komt een Turk bij de kassa...![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:54 schreef Ronno het volgende:
Komt Er rende een Turk bij langs de kassa...- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.![]()
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo:
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel![]()
Euh.. kansloos figuur die op een kleedje zit?? Ik vind het kanslozer als jij zo'n beeldje kapot staat te stampen.. Maar goed, hier een aantal vunzige moppen..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
.....
Het is lang, begint met een 'L' en eindigt ook met een 'L'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is lang, het slingert en het stinkt naar urine..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom heeft een vrouw benen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn schaamlippen verticaal en niet horizontaal??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij snap jij hem echt helemaalquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:51 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Euh.. kansloos figuur die op een kleedje zit?? Ik vind het kanslozer als jij zo'n beeldje kapot staat te stampen.. Maar goed, hier een aantal vunzige moppen..
Het is een groen dier en groente tegelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn God, ik lach me kapot...quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:01 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Die was weer wel leuk, daar hebben we opvakantie nog eens een paar uur dubbel om gelegen![]()
![]()
Jij snapt 'm helemaal niet...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:51 schreef mberg86 het volgende:
Euh.. kansloos figuur die op een kleedje zit?? Ik vind het kanslozer als jij zo'n beeldje kapot staat te stampen.. Maar goed, hier een aantal vunzige moppen..![]()
Username: mberg86
Aantal posts: 4
STFU newbie.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel![]()
Een kleur onder de 10 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog een goeie bak:
wat is het verschil tussen een lantaarnpaal en een kuikentje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:51 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Euh.. kansloos figuur die op een kleedje zit?? Ik vind het kanslozer als jij zo'n beeldje kapot staat te stampen..![]()
DAT! is humor
![]()
!!!!!!11111111111111
![]()
Wat is het verschil tussen de Donald Duck en de Libelle?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is het verschil tussen een kok en een homo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:55 schreef andromeda1968 het volgende:
Wat is het verschil tussen een kok en een homo?Een homo met zelfspot, dat is een grap op zich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.![]()
Bwoah, moet kunnen, vind ik.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Een homo met zelfspot, dat is een grap op zich.![]()
ontopic:
Wat is een homo op het randje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.![]()
Wat is het verschil tussen een homo en een duitser?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.![]()
Een Franse homo komt aan een benzinepomp en
steekt het tankpistool in zijn reet.
Zegt de uitbater : "ça n'est pas normal"
Waarop de homo zegt : "Non, c'est Super"Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.![]()
het is rood en vliegt door de 2de kamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry sorry, wist niet dat je boos werd..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Jij snapt 'm helemaal niet...![]()
Username: mberg86
Aantal posts: 4
STFU newbie.
Je snapt 'm nog steeds niet?quote:Op zondag 24 juli 2005 09:47 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Sorry sorry, wist niet dat je boos werd..![]()
![]()
tip: lees de FAQ's, gebruik google. De gouden regels om te overleven als newbie op Fok!
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Zitten een beer en een konijn in het bos te schijten, zegt die beer tegen dat konijn: "heb jij er nooit last van dat er van die stukjes stront in je vacht blijven hangen". Zegt dat konijn: "nee daar heb ik helemaal geen last van". Pakt die beer dat konijn en veegt zijn reet er mee af![]()
!111!!eisns1!1
![]()
![]()
![]()
Ik ken óók nog een ijzersterke bak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.![]()
Kom je bij de Nieuwe Waterweg... water weg...quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:11 schreef Sjwanz01 het volgende:
[..]
Vliegt een vlieg over de snelweg, snelweg....![]()
Wat is het toppunt van nieuwsgierigheid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe maak je een Belg gek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:28 schreef Laniboekje het volgende:
Het is blauw en niet zwaar.Het is rood en niet zwaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8![]()
Komt een blinde bij de bakker en die bestelt 20 maanzaadbolletjes.
"Goh", zegt de bakker, "Je houdt wel van maanzaadbolletjes of niet?"
"Nee", zegt die blinde, "maar er staan van die leuke verhaaltjes op!"![]()
![]()
. dit topic slaat nergens op.
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man![]()
Waarom bevriest een ei nooit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wat is het toppunt van nieuwsgierigheid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:47 schreef Pharkus het volgende:
Wat is het toppunt van nieuwsgierigheid?Nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik moest lachen.quote:Op maandag 25 juli 2005 09:26 schreef nweenink het volgende:
"Nee", zegt die blinde, "maar er staan van die leuke verhaaltjes op!"
Back in business.![]()
dubbel..... oud enz enzquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:50 schreef Parvus het volgende:
Noem een kleur onder de tien
WOENSDAG muhahahahahaha!!!!!!!12222211@:df;d:D:dD
![]()
![]()
Wat is het verschil tussen een drol en diaree?
Diaree kun je gorchelen.Elk uur een frietuur
Lang leve de doodstraf![]()
Het is groen met bruin en als je het op eet ben je dood...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is groen en zit op een hek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<![]()
Wat is een brulkikker die van een flat afvalt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man![]()
Wat heeft 100 tanden en 2 ogen?
Een krokodil!
Wat heeft 100 ogen en 2 tanden?
Een bus bejaarden!Upon initial contact with ScareFreak
Wat is het toppunt van glibberigheid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Upon initial contact with ScareFreak
Wat moet je doen als je je schoonmoeder ziet wankelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat moet je doen als je vrouw de keuken uit komt lopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
oO<![]()
die is wel leukquote:Op maandag 25 juli 2005 09:26 schreef nweenink het volgende:
"Nee", zegt die blinde, "maar er staan van die leuke verhaaltjes op!"![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:10 schreef Scootmobiel het volgende:
Ik ken óók nog een ijzersterke bak.Geniaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.![]()
Wat is zijn moeder.quote:Upon initial contact with ScareFreak
Het is rood, zit in een hoekje en wordt steeds kleiner..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en als je op het knopje drukt wordt het rood..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was was voordat was was was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was was voordat was was was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen een kerktoren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:11 schreef Brainvoyager het volgende:
Modje waar blijft het slotje?
oO<![]()
Das geen leuke mopquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:11 schreef Brainvoyager het volgende:
Modje waar blijft het slotje?![]()
![]()
Lopen twee oenen op straat.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:11 schreef Brainvoyager het volgende:
Modje waar blijft het slotje?
Zegt de een tegen de ander: wat ben jij een oen!
Zegt de ander: Gelukkig, ik dacht even dat je me brainvoyager wilde noemen...
![]()
Liggen twee lucifers in het ziekenhuis.
Zegt de een tegen de ander: Watskeburt?
Zegt die andere: Kop verbrand!
Een werknemer komt bij zijn baas en zegt "Ik heb een perfect plan om de concurrentie neer te halen, het is gewoon echt heel goed" zegt zijn baas: "laat me raden....jij gaat bij hun werken?"
hahahaha hmmmmm
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...![]()
Het is de niet bedoeling dat je hier ervaringen neerzet, maar moppenquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:19 schreef debbie_19 het volgende:
Een werknemer komt bij zijn baas en zegt "Ik heb een perfect plan om de concurrentie neer te halen, het is gewoon echt heel goed" zegt zijn baas: "laat me raden....jij gaat bij hun werken?"
hahahaha hmmmmm![]()
![]()
![]()
hey eh rukkie, ik heb alleen maar goeie ervaringenquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je hier een mop neerzet, geen ervaringen!
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:43 schreef Evil-do-er het volgende:
Het gaat dus om moppen die totaal nergens om gaan of op slaan
TS start:
"wat is het verschil tussen een kanariepietje??"zoowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Ja en dyslectiequote:Op woensdag 27 juli 2005 19:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
hey eh rukkie, ik heb alleen maar goeie ervaringen![]()
als jij dat zo wilt zien...ik vind jou gewoon een Rukkie.quote:
Nee sorry ik hap niet, ik heb net gegeten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
als jij dat zo wilt zien...ik vind jou gewoon een Rukkie.![]()
Maar eetse verder![]()
saai hoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee sorry ik hap niet, ik heb net gegeten.
Maar eetse verder
Ja is ook zo, ik snap niet waarom ik nog geen vette koe ben..ik hap graagquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je raakt er zo vol van als je teveel eet hè.....
Past niet bij mijn trainingsproggie
*checkt fotoboek..... nee geen vette koequote:Op woensdag 27 juli 2005 19:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja is ook zo, ik snap niet waarom ik nog geen vette koe ben..ik hap graag![]()
relatie: JA....![]()
![]()
JA dat klopt....ik heb een vriend....is daar iets mis mee?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
*checkt fotoboek..... nee geen vette koe
relatie: JA....![]()
Nee, was toch niet geinteresseerd.....quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
JA dat klopt....ik heb een vriend....is daar iets mis mee?![]()
Mooie MT heeft je vriendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: