SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
wat is een spolier ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:59 schreef vosss het volgende:
Het is oranje en misschien rond:
[spolier]een misschienasappeltje[/spoiler]
a common tpyoquote:
Zegt de dokter: Ik zie u wel, maar ik vond het gewoon een mooie grap. En ruimt u het zelf even op?quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:01 schreef vosss het volgende:
Komt een man bij de dokter en zegt:
"Dokter, dokter, u moet me helpen....ik denk steeds dat ik onzichtbaar ben!!"
Zegt de dokter: "Hallo? Wie spreekt daar??"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom kan een olifant niet fietsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heet een boomerang die niet terug komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.myspace.com/olk2006![]()
Het is zwart en het klopt op het raam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The things you own, end up owning you - Tyler Durden![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:51 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Het is zwart en het klopt op het raam.Een neger in de wasmachine?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kwam gisteren een Belg tegen op straat. Zegt hij: "Noem eens een getal onder de 30." Zeg ik: "29? " Zegt hij: "Oe, da's ook maar net!"
The greatest of teachers won't hesitate to leave you there by yourself, chained to faith.![]()
Het is rood en vliegt door de 2e kamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Sam loopt over de Herengracht en kijkt naar de overkant. Hij denkt, verdomd dat is Moos die daar loopt volgens mij.
Moos loopt over de Herengracht en kijkt naar de overkant. Hij denkt, verdomd dat is Sam die daar loopt volgens mij.
Ze lopen door en denken, we zien het bij de brug wel....
Komen ze bij de brug, zijn ze het allebei niet !
![]()
![]()
Komt een man bij de dierenwinkel en koopt een hele grote hond.
Zegt de man tegen de verkoper: Houdt hij van kinderen?
Zegt de verkoper: Jazeker. Maar u kunt hem natuurlijk ook gewoon bonzo brokken geven!
-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------![]()
ork ork ork soep eet je met een .........------> www.stilemedia.com<--------
Famos oneliners from former presidents and governores of the USA:
read my lips: NO MORE TAXES! We will hunt them down and smoke them out. I'm against racism!![]()
LEPEL!!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:49 schreef Casperrrr het volgende:
ork ork ork soep eet je met een .........![]()
Hoe heet de koning van wezel??------> www.stilemedia.com<--------
Famos oneliners from former presidents and governores of the USA:
read my lips: NO MORE TAXES! We will hunt them down and smoke them out. I'm against racism!![]()
een man bij de bakker:
-"ik wil graag 1 wit brood gesneden"
"sorry meneer ik heb nog alleen bruin brood.
- "owh" zegt de man "dat maakt niet uit, ik ben toch met de fiets"![]()
![]()
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Beatrixquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:58 schreef Casperrrr het volgende:
Hoe heet de koningin van wezel??![]()
![]()
Het is oranje, hangt in een boom en het roept: "Ik ben sinaasappel"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
die blijft leuk hahaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:54 schreef Ronno het volgende:
Komt een Turk bij de kassa...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: