quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:54 schreef Ronno het volgende:
Komt Er rende een Turk bij langs de kassa...
Euh.. kansloos figuur die op een kleedje zit?? Ik vind het kanslozer als jij zo'n beeldje kapot staat te stampen.. Maar goed, hier een aantal vunzige moppen..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is lang, het slingert en het stinkt naar urine..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom heeft een vrouw benen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn schaamlippen verticaal en niet horizontaal??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.myspace.com/olk2006![]()
Volgens mij snap jij hem echt helemaalquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:51 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Euh.. kansloos figuur die op een kleedje zit?? Ik vind het kanslozer als jij zo'n beeldje kapot staat te stampen.. Maar goed, hier een aantal vunzige moppen..
Het is een groen dier en groente tegelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn God, ik lach me kapot...quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:01 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Die was weer wel leuk, daar hebben we opvakantie nog eens een paar uur dubbel om gelegen![]()
![]()
Jij snapt 'm helemaal niet...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:51 schreef mberg86 het volgende:
Euh.. kansloos figuur die op een kleedje zit?? Ik vind het kanslozer als jij zo'n beeldje kapot staat te stampen.. Maar goed, hier een aantal vunzige moppen..![]()
Username: mberg86
Aantal posts: 4
STFU newbie.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel![]()
Een kleur onder de 10 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog een goeie bak:
wat is het verschil tussen een lantaarnpaal en een kuikentje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:51 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Euh.. kansloos figuur die op een kleedje zit?? Ik vind het kanslozer als jij zo'n beeldje kapot staat te stampen..![]()
DAT! is humor
![]()
!!!!!!11111111111111
![]()
Wat is het verschil tussen de Donald Duck en de Libelle?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is het verschil tussen een kok en een homo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:55 schreef andromeda1968 het volgende:
Wat is het verschil tussen een kok en een homo?Een homo met zelfspot, dat is een grap op zich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.![]()
Bwoah, moet kunnen, vind ik.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Een homo met zelfspot, dat is een grap op zich.![]()
ontopic:
Wat is een homo op het randje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.![]()
Wat is het verschil tussen een homo en een duitser?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.![]()
Een Franse homo komt aan een benzinepomp en
steekt het tankpistool in zijn reet.
Zegt de uitbater : "ça n'est pas normal"
Waarop de homo zegt : "Non, c'est Super"Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.![]()
het is rood en vliegt door de 2de kamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry sorry, wist niet dat je boos werd..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Jij snapt 'm helemaal niet...![]()
Username: mberg86
Aantal posts: 4
STFU newbie.
www.myspace.com/olk2006![]()
Je snapt 'm nog steeds niet?quote:Op zondag 24 juli 2005 09:47 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Sorry sorry, wist niet dat je boos werd..![]()
![]()
tip: lees de FAQ's, gebruik google. De gouden regels om te overleven als newbie op Fok!
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel![]()
Zitten een beer en een konijn in het bos te schijten, zegt die beer tegen dat konijn: "heb jij er nooit last van dat er van die stukjes stront in je vacht blijven hangen". Zegt dat konijn: "nee daar heb ik helemaal geen last van". Pakt die beer dat konijn en veegt zijn reet er mee af![]()
!111!!eisns1!1
![]()
![]()
![]()
Ik ken óók nog een ijzersterke bak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.![]()
Kom je bij de Nieuwe Waterweg... water weg...quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:11 schreef Sjwanz01 het volgende:
[..]
Vliegt een vlieg over de snelweg, snelweg....![]()
Wat is het toppunt van nieuwsgierigheid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe maak je een Belg gek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:28 schreef Laniboekje het volgende:
Het is blauw en niet zwaar.Het is rood en niet zwaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
Forum Opties Forumhop: Hop naar: