SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahahahaha... Euhhh...![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:24 schreef JDude het volgende:
Komt een man bij de dokter.
Zegt de dokter: "Ruimt u dat ook even zelf op?"
BWHAHAHHAHAHHAHAWW!!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:24 schreef JDude het volgende:
Dank, stadgenootquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:25 schreef Laniboekje het volgende:
Hehe, die vond ik stiekem wel leuk.
Bredah! De gekste!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was stiekem al geweest net als die andere van JDUDE, maar ik vind zijn icon wel coowl dus...quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hehe, die vond ik stiekem wel leuk.
Ik heb alleen pagina 2 gelezen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:32 schreef stame het volgende:
[..]
Die was stiekem al geweest net als die andere van JDUDE, maar ik vind zijn icon wel coowl dus...
de kracht van een grap zit in de herhaling zekerquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:24 schreef JDude het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:23 schreef LadyDana het volgende:
In Rotterdam is een nieuwe leraar op een basisschool gekomen. Op zijn 1e dag wil hij graag indruk maken op de kinderen en verteld dat hij een groot feyenoord supporter is. Hij vraagt de kinderen of ze ook voor feyenoord zijn. Alle kinderen steken hun hand op, op 1 jongetje na. De leraar kijkt hem verbaasd aan en vraagt: Voor welke voetbalclub ben jij dan wel niet? Voor ajax natuurlijk!! antwoord het jongetje. Waarop de leraar zegt: Is je moeder soms een hoer en je vader een homo!? Zegt het jongetje: Welnee!! dan was ik wel een feyenoord supporter!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |