Een rood wit blauwe ridder, die reed op een rood wit blauw paard wilde trouwen met de koning zijn dochter. Hij ging dat peroonlijk vragen aan de koning, hij kwam vervolgens bij de 1e lijfwacht:
hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik kom trouwen met de koning zijn dochter,
oh zegt de lijfwacht ben jij de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard?
ja zegt de ridder ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard.
OK dan mag je doorlopen zegt de lijfwacht.
Aangekomen bij de 2e lijfwacht zegt de ridder weer hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik kom trouwen met de koning zijn dochter,
oh zegt de lijfwacht ben jij de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard?
ja zegt de ridder ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard.
OK, dan mag je doorlopen zegt de lijfwacht.
Aangekomen bij de 3e lijfwacht zegt de ridder weer hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik kom trouwen met de koning zijn dochter,
Eindelijk aangekomen bij de koning zegt de ridder hallo ik ben hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik kom trouwen met uw dochter.
oh zegt de koning ben jij de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en kom je trouwen met mijn dochter?
ja zegt de ridder ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en kom trouwen met uw dochter.
nah zegt de koning dan moet je wel eerst de draak verslaan.
Aangekomen bij de draak zegt de ridder hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard.
oh zegt de draak ben jij de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard?
ja zegt de ridder ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard. vechtpartije volgt en de ridder wint, dus de ridder terug naar het kasteel en komt daar weer de 1e lijwacht tegen en zegt:
hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik heb de draak verslagen en kom trouwen met de dochter van de koning.
oh zegt de lijfwacht ben jij de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en de draak heeft verslagen en gaat trouwen de dochter van de koning?
ja zegt de ridder ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en die de draak heeft verslagen en gaat trouwen met de dochter van de koning.
OK, dan mag je doorlopen naar de 2de lijfwacht.
Aangekomen bij de 2e lijfwacht zegt de ridder weer: hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik heb de draak verslagen en ik kom trouwen met de koning zijn dochter,
oh zegt de lijfwacht ben jij de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en die de draak heeft verslagen en komt trouwen met de dochter van de koning?
ja zegt de ridder ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en die de draak heeft verslagen en komt trouwen met de dochter zijn koning.
OK. dan mag je doorlopen zegt de lijfwacht.
Aangekomen bij de 3e lijfwacht zegt de ridder weer hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik heb de draak verslagen en ik kom trouwen met de koning zijn dochter,
oh zegt de lijfwacht ben jij de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en die de draak heeft verslagen en komt trouwen met de dochter van de koning?
ja zegt de ridder ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en die de draak heeft verslagen en komt trouwen met de dochter zijn koning.
Eindelijk voor de 2e keer aangekomen bij de koning zegt de ridder weer: hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik heb de draak verslagen en ik kom trouwen met uw dochter.
oh zegt de koning ben jij de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en die de draak heeft verslagen en komt trouwen met mijn dochter?
ja zegt de ridder ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en die de draak heeft verslagen en komt trouwen met uw dochter.
Ja zegt de koning maar ik heb helemaal geen dochter!