abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29015550
Zitten twee mussen op het dak zegt de een de ander

donderdag 21 juli 2005 @ 17:42:30 #52
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_29015859
springt een belg in de lucht
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_29016178
Stapt een belg in zijn auto, pakt hij een blaadje.. gaat hij scheuren
Stapt een belg in zijn auto, pakt hij een mes...snijdt hij de weg af
Stapt een belg in zijn auto, pakt hij een hamer...slaat hij af
  donderdag 21 juli 2005 @ 18:00:55 #54
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_29016219
zit een belg op de grond
valt ie er vanaf
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_29016307
Het is wit... en als het leeg is zie je um niet staan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin donderdag 21 juli 2005 @ 18:23:16 #56
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_29016622
loopt er een belg op straat. ziet 'ie 30 meter verderop een bananeschil op de grond liggen en zegt 'ie "o o, daar ga ik"
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 21 juli 2005 @ 18:26:54 #57
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_29016676
waar vliegende vliegen vliegen vliegen vliegende vliegen vliegende vliegen achterna.

waarom is een haas?
SPOILER
patat ftw :)
  donderdag 21 juli 2005 @ 18:27:26 #58
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_29016685
er lopen twee vogeltjes op het dak.
Zegt de een tegen de ander: Nou en?
pi_29016785
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 18:27 schreef daniman het volgende:
er lopen twee vogeltjes op het dak.
Zegt de een tegen de ander: Nou en?
Maar vogels kunnen helemaal niet praten!
  donderdag 21 juli 2005 @ 18:34:21 #60
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_29016805
daarom ist ook een mop

donderdag 21 juli 2005 @ 18:35:52 #61
53877 RobRonalds
......<{-_-}>.....
pi_29016840
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 17:42 schreef MOD het volgende:
springt een belg in de lucht
SPOILER
deze wilde ik maken...
pi_29016930
haha goed topic
  donderdag 21 juli 2005 @ 18:55:06 #63
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_29017221
Een rood wit blauwe ridder, die reed op een rood wit blauw paard wilde trouwen met de koning zijn dochter. Hij ging dat peroonlijk vragen aan de koning, hij kwam vervolgens bij de 1e lijfwacht:
hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik kom trouwen met de koning zijn dochter,
oh zegt de lijfwacht ben jij de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard?
ja zegt de ridder ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard.
OK dan mag je doorlopen zegt de lijfwacht.
Aangekomen bij de 2e lijfwacht zegt de ridder weer hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik kom trouwen met de koning zijn dochter,
oh zegt de lijfwacht ben jij de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard?
ja zegt de ridder ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard.
OK, dan mag je doorlopen zegt de lijfwacht.
Aangekomen bij de 3e lijfwacht zegt de ridder weer hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik kom trouwen met de koning zijn dochter,
Eindelijk aangekomen bij de koning zegt de ridder hallo ik ben hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik kom trouwen met uw dochter.
oh zegt de koning ben jij de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en kom je trouwen met mijn dochter?
ja zegt de ridder ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en kom trouwen met uw dochter.
nah zegt de koning dan moet je wel eerst de draak verslaan.
Aangekomen bij de draak zegt de ridder hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard.
oh zegt de draak ben jij de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard?
ja zegt de ridder ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard. vechtpartije volgt en de ridder wint, dus de ridder terug naar het kasteel en komt daar weer de 1e lijwacht tegen en zegt:
hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik heb de draak verslagen en kom trouwen met de dochter van de koning.
oh zegt de lijfwacht ben jij de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en de draak heeft verslagen en gaat trouwen de dochter van de koning?
ja zegt de ridder ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en die de draak heeft verslagen en gaat trouwen met de dochter van de koning.
OK, dan mag je doorlopen naar de 2de lijfwacht.
Aangekomen bij de 2e lijfwacht zegt de ridder weer: hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik heb de draak verslagen en ik kom trouwen met de koning zijn dochter,
oh zegt de lijfwacht ben jij de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en die de draak heeft verslagen en komt trouwen met de dochter van de koning?
ja zegt de ridder ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en die de draak heeft verslagen en komt trouwen met de dochter zijn koning.
OK. dan mag je doorlopen zegt de lijfwacht.
Aangekomen bij de 3e lijfwacht zegt de ridder weer hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik heb de draak verslagen en ik kom trouwen met de koning zijn dochter,
oh zegt de lijfwacht ben jij de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en die de draak heeft verslagen en komt trouwen met de dochter van de koning?
ja zegt de ridder ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en die de draak heeft verslagen en komt trouwen met de dochter zijn koning.
Eindelijk voor de 2e keer aangekomen bij de koning zegt de ridder weer: hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik heb de draak verslagen en ik kom trouwen met uw dochter.
oh zegt de koning ben jij de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en die de draak heeft verslagen en komt trouwen met mijn dochter?
ja zegt de ridder ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en die de draak heeft verslagen en komt trouwen met uw dochter.
Ja zegt de koning maar ik heb helemaal geen dochter!
  donderdag 21 juli 2005 @ 19:09:27 #64
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_29017520
Jantje: Papa?
Vader: Ja Jantje?
Jantje: Kan een citroen piepen?
Vader: Nee Jantje, hoe dat zo?
Jantje: Oei, dan heb ik zonet de kanarie uitgeperst.
pi_29017896
In Rotterdam is een nieuwe leraar op een basisschool gekomen. Op zijn 1e dag wil hij graag indruk maken op de kinderen en verteld dat hij een groot feyenoord supporter is. Hij vraagt de kinderen of ze ook voor feyenoord zijn. Alle kinderen steken hun hand op, op 1 jongetje na. De leraar kijkt hem verbaasd aan en vraagt: Voor welke voetbalclub ben jij dan wel niet? Voor ajax natuurlijk!! antwoord het jongetje. Waarop de leraar zegt: Is je moeder soms een hoer en je vader een homo!? Zegt het jongetje: Welnee!! dan was ik wel een feyenoord supporter!!
Studiare è inutile tutte le idee si affollano su te...!!!
  donderdag 21 juli 2005 @ 19:29:22 #66
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_29018033
Het is geel en als je er tegenaanloopt ben je dood.
SPOILER
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_29018117
In Amsterdam is een nieuwe leraar op een basisschool gekomen. Op zijn 1e dag wil hij graag indruk maken op de kinderen en verteld dat hij een groot ajax supporter is. Hij vraagt de kinderen of ze ook voor ajaxd zijn. Alle kinderen steken hun hand op, op 1 jongetje na. De leraar kijkt hem verbaasd aan en vraagt: Voor welke voetbalclub ben jij dan wel niet? Voor Feyenoord natuurlijk!! antwoord het jongetje. Waarop de leraar zegt: Is je moeder soms een hoer en je vader een homo!? Zegt het jongetje: Welnee!! dan was ik wel een ajax supporter!!

donderdag 21 juli 2005 @ 19:42:44 #68
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_29018380
Liggen 2 kommen soep in bed (eigelijk al gek genoeg)

Zegt de een tegen de ander "maggie er in?".
pi_29018782
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 18:55 schreef daniman het volgende:
Een rood wit blauwe ridder, die reed op een rood wit blauw paard wilde trouwen met de koning zijn dochter. Hij ging dat peroonlijk vragen aan de koning, hij kwam vervolgens bij de 1e lijfwacht:
hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik kom trouwen met de koning zijn dochter,
OK dan mag je doorlopen zegt de lijfwacht.
Aangekomen bij de 2e lijfwacht zegt de ridder weer hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik kom trouwen met de koning zijn dochter,
Aangekomen bij de 3e lijfwacht zegt de ridder weer hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik kom trouwen met de koning zijn dochter,
Eindelijk aangekomen bij de koning zegt de ridder hallo ik ben hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik kom trouwen met uw dochter.
oh zegt de koning ben jij de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en kom je trouwen met mijn dochter?
ja zegt de ridder ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en kom trouwen met uw dochter.
nah zegt de koning dan moet je wel eerst de draak verslaan.
Aangekomen bij de draak zegt de ridder hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard.
oh zegt de draak ben jij de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard?
ja zegt de ridder ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard. vechtpartije volgt en de ridder wint, dus de ridder terug naar het kasteel en komt daar weer de 1e lijwacht tegen en zegt:
hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik heb de draak verslagen en kom trouwen met de dochter van de koning.
oh zegt de lijfwacht ben jij de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en de draak heeft verslagen en gaat trouwen de dochter van de koning?
ja zegt de ridder ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en die de draak heeft verslagen en gaat trouwen met de dochter van de koning.
OK, dan mag je doorlopen naar de 2de lijfwacht.
Aangekomen bij de 2e lijfwacht zegt de ridder weer: hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik heb de draak verslagen en ik kom trouwen met de koning zijn dochter,
OK. dan mag je doorlopen zegt de lijfwacht.
Aangekomen bij de 3e lijfwacht zegt de ridder weer hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik heb de draak verslagen en ik kom trouwen met de koning zijn dochter,
Eindelijk voor de 2e keer aangekomen bij de koning zegt de ridder weer: hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik heb de draak verslagen en ik kom trouwen met uw dochter.
oh zegt de koning ben jij de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en die de draak heeft verslagen en komt trouwen met mijn dochter?
ja zegt de ridder ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en die de draak heeft verslagen en komt trouwen met uw dochter.
Ja zegt de koning maar ik heb helemaal geen dochter!

donderdag 21 juli 2005 @ 20:01:11 #70
124557 Exel
Z... On Tour
pi_29018898
Zegt een goudvis tegen een andere goudvis: "Geef me een joint dan word ik haai"

FCU
  donderdag 21 juli 2005 @ 20:11:15 #71
33610 wabbit
we'we hunting wabbits
pi_29019186
er was eens een dwerg, en die liep heel alleen in het bos, komt hij een dwerg-dwerg tegen. vraagt de dwerg aan de dwerg-dwerg: wil jij mijn vriendje zijn? zegt de dwerg-dwerg tegen de dwerg: ja is goed. dus de dwerg en de dwerg-dwerg lopen verder. komen de dwerg en de dwerg-dwerg een dwerg-dwerg-dwerg tegen, vragen de dwerg en de dwerg-dwerg aan de dwerg-dwerg-dwerg: wil jij ons vriendje zijn? zegt de dwerg-dwerg-dwerg tegen de dwerg en de dwerg-dwerg: ja is goed. dus de dwerg en de dwerg-dwerg en de dwerg-dwerg-dwerg lopen verder. komen ze een draak tegen. vragen de dwerg en de dwerg-dwerg en de dwerg-dwerg-dwerg aan de draak: wil jij ons vriendje zijn? ja is goed zegt de draak. dus ze lopen verder. komen ze een draak-draak tegen,vragen de dwerg en de dwerg-dwerg en de dwerg-dwerg-dwerg en de draak aan de draak-draak: wil jij ons vriendje zijn? ja is goed zegt de draak-draak. dus ze lopen verder. komen ze een draak-draak-draak tegen, vragen ´ze´aan de draak-draak-draak: wil jij ons vriendje zijn? ja is goed zegt de draak-draak-draak. dus ze lopen verder.komen ze een fee tegen, vragen `ze´aan de fee: wil jij ons vriendje zijn? ja is goed zegt de fee, dus ze lopen verder. komen ze een fee-fee tegen, vragen ze aan de fee-fee: wil jij ons vriendje zijn? ja is goed zegt de fee-fee, dus ze lopen verder. komen ze een fee-fee-fee tegen:

EN DIE ZAT DICHT!!!!
off all the things I've lost I miss my mind the most
pi_29019235
Die lange heb ik helemaal geen zin om te lezen
pi_29019413
Kijk! daar vliegt een dood vogeltje.
  donderdag 21 juli 2005 @ 20:20:41 #74
105578 Dead-Doll
Not your mother!
pi_29019420
Waarom zijn een stel konijnen ineens allemaal tegelijk klaar met klaverjassen?
SPOILER
MWHWHAHAHAHAHHAYUYWAHAHAHHAHA!!!!!!11 PWNEDD!!!!!1 : ;d;: :D:;; ;:D: ;; ( :: ;d
pi_29019444
het is rood en het vliegt
SPOILER
het woont in het bos en trekt
SPOILER
het vliegt door de lucht en komt
SPOILER
moh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')