SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.patat ftw :)
Maar vogels kunnen helemaal niet praten!quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:27 schreef daniman het volgende:
er lopen twee vogeltjes op het dak.
Zegt de een tegen de ander: Nou en?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:42 schreef MOD het volgende:
springt een belg in de luchtdeze wilde ik maken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:55 schreef daniman het volgende:
Een rood wit blauwe ridder, die reed op een rood wit blauw paard wilde trouwen met de koning zijn dochter. Hij ging dat peroonlijk vragen aan de koning, hij kwam vervolgens bij de 1e lijfwacht:
hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik kom trouwen met de koning zijn dochter,
oh zegt de lijfwacht ben jij de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard?
ja zegt de ridder ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard.
OK dan mag je doorlopen zegt de lijfwacht.
Aangekomen bij de 2e lijfwacht zegt de ridder weer hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik kom trouwen met de koning zijn dochter,
oh zegt de lijfwacht ben jij de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard?
ja zegt de ridder ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard.
OK, dan mag je doorlopen zegt de lijfwacht.
Aangekomen bij de 3e lijfwacht zegt de ridder weer hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik kom trouwen met de koning zijn dochter,
Eindelijk aangekomen bij de koning zegt de ridder hallo ik ben hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik kom trouwen met uw dochter.
oh zegt de koning ben jij de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en kom je trouwen met mijn dochter?
ja zegt de ridder ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en kom trouwen met uw dochter.
nah zegt de koning dan moet je wel eerst de draak verslaan.
Aangekomen bij de draak zegt de ridder hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard.
oh zegt de draak ben jij de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard?
ja zegt de ridder ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard. vechtpartije volgt en de ridder wint, dus de ridder terug naar het kasteel en komt daar weer de 1e lijwacht tegen en zegt:
hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik heb de draak verslagen en kom trouwen met de dochter van de koning.
oh zegt de lijfwacht ben jij de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en de draak heeft verslagen en gaat trouwen de dochter van de koning?
ja zegt de ridder ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en die de draak heeft verslagen en gaat trouwen met de dochter van de koning.
OK, dan mag je doorlopen naar de 2de lijfwacht.
Aangekomen bij de 2e lijfwacht zegt de ridder weer: hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik heb de draak verslagen en ik kom trouwen met de koning zijn dochter,
oh zegt de lijfwacht ben jij de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en die de draak heeft verslagen en komt trouwen met de dochter van de koning?
ja zegt de ridder ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en die de draak heeft verslagen en komt trouwen met de dochter zijn koning.
OK. dan mag je doorlopen zegt de lijfwacht.
Aangekomen bij de 3e lijfwacht zegt de ridder weer hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik heb de draak verslagen en ik kom trouwen met de koning zijn dochter,
oh zegt de lijfwacht ben jij de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en die de draak heeft verslagen en komt trouwen met de dochter van de koning?
ja zegt de ridder ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en die de draak heeft verslagen en komt trouwen met de dochter zijn koning.
Eindelijk voor de 2e keer aangekomen bij de koning zegt de ridder weer: hallo ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en ik heb de draak verslagen en ik kom trouwen met uw dochter.
oh zegt de koning ben jij de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en die de draak heeft verslagen en komt trouwen met mijn dochter?
ja zegt de ridder ik ben de rood wit blauwe ridder, die rijdt op een rood wit blauw paard en die de draak heeft verslagen en komt trouwen met uw dochter.
Ja zegt de koning maar ik heb helemaal geen dochter!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MWHWHAHAHAHAHHAYUYWAHAHAHHAHA!!!!!!11 PWNEDD!!!!!1![]()
: ;d;:
:D:;;
;:D: ;;
![]()
( ::
;d
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het woont in het bos en trektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het vliegt door de lucht en komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moh![]()
Wat is het toppunt van optimisme?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahahahaha... Euhhh...![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:24 schreef JDude het volgende:
Komt een man bij de dokter.
Zegt de dokter: "Ruimt u dat ook even zelf op?"Hehe, die vond ik stiekem wel leuk.
![]()
BWHAHAHHAHAHHAHAWW!!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:24 schreef JDude het volgende:
Zegt de dokter: "Ruimt u dat ook even zelf op?"!!!!!11~!!!!!één!~!!!`
![]()
Dank, stadgenootquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:25 schreef Laniboekje het volgende:
Hehe, die vond ik stiekem wel leuk.
![]()
Bredah! De gekste!quote:![]()
FF ontopic weer:
Het is blauw en niet zwaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zegt een dom blondje tegen een koe als die boe zegt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die was stiekem al geweest net als die andere van JDUDE, maar ik vind zijn icon wel coowl dus...quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hehe, die vond ik stiekem wel leuk.
Hoe vangt een koe een haasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb alleen pagina 2 gelezen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:32 schreef stame het volgende:
[..]
Die was stiekem al geweest net als die andere van JDUDE, maar ik vind zijn icon wel coowl dus...![]()
de kracht van een grap zit in de herhaling zekerquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:24 schreef JDude het volgende:
Zegt de dokter: "Ruimt u dat ook even zelf op?"
Loopt enen man over straat komt ie een hoer tegen zegt die man: 'nuecken?' zegt die hoer "nee"- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-![]()
Een dom blondje maakt een puzzel, ze doet er 3 maanden over. Als ze klaar is met de puzzel, zegt ze tegen zichzelf: "Hmm, ik heb er toch niet zo lang over gedaan, op de doos staat 4 tot 6 jaar..."![]()
Waarom gaat een belg op een oude fiets naar de hoeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wist je het al, Sesamstraat stopt ermee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Toppunt van lef?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is blauw en ruikt naar IeniemienieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
*driedubbel*
[ Bericht 20% gewijzigd door Vectra op 21-07-2005 20:52:32 (moeilijk die knopjes zeg!) ]![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:23 schreef LadyDana het volgende:
In Rotterdam is een nieuwe leraar op een basisschool gekomen. Op zijn 1e dag wil hij graag indruk maken op de kinderen en verteld dat hij een groot feyenoord supporter is. Hij vraagt de kinderen of ze ook voor feyenoord zijn. Alle kinderen steken hun hand op, op 1 jongetje na. De leraar kijkt hem verbaasd aan en vraagt: Voor welke voetbalclub ben jij dan wel niet? Voor ajax natuurlijk!! antwoord het jongetje. Waarop de leraar zegt: Is je moeder soms een hoer en je vader een homo!? Zegt het jongetje: Welnee!! dan was ik wel een feyenoord supporter!!![]()
![]()
waarom is een konijn ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Forum Opties Forumhop: Hop naar: