Jamaar jamaar jamaarquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:51 schreef pekel het volgende:
Whehe Rene, ik was eerder.
Gebruik de search eventjesquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:51 schreef Eix het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel weten wat 14.gif betekent...![]()
fok!woordenboekquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:51 schreef Eix het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:51 schreef Eix het volgende:
Sorry dat ik wel een leven heb, doosquote:newb alert![]()
Ik las Renesite.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:55 schreef joupee het volgende:
[..]
moet geld verdienen voor mijn vakantie naar renesse![]()
Eensch, het centrale plaatje mist.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:53 schreef MaRySe het volgende:
wat een kut OP
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:53 schreef MaRySe het volgende:
wat een kut OP
knurftquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Kut op
[..]
Sorry dat ik wel een leven heb, doos![]()
wat zou ik zakkenquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:56 schreef numero_uno het volgende:
Ze zouden een toelatingsexamen voor Fok moeten introduceren met vragen zoals:
Wat is 14.gif?
Wat is de leuke (matige) grap?
Wie is Alberto?
Hey RoOoY, alles goed?quote:
Ja hallo Knurft kan echt niet meer in 2005 héquote:
Alberto checkte de parkquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:56 schreef numero_uno het volgende:
Wat is 14.gif?
Wie is Alberto?
Die 2e weet ik nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:56 schreef numero_uno het volgende:
Wat is 14.gif?
Wie is Alberto?
NEEEEE!!!!!11!!!!!!1111!!!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:57 schreef pekel het volgende:
OP-PLAATJE WERKT NIET !!!!!!!!!11!!!!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!!
Like duhquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:57 schreef pekel het volgende:
OP-PLAATJE WERKT NIET !!!!!!!!!11!!!!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!!
ik heb m toch van je gekocht whehehequote:Op donderdag 21 juli 2005 13:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die 2e weet ik niet
MIJN EXAMEN!
WAT DOE JE!
OP KOMT NIET VAN MIJ!!!!!1!!!!1!!!!!1111!!!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:57 schreef MaRySe het volgende:
Wat een 13.gif OP
Altijd, Met jou?quote:
Gister was er ook iemand die niet wist wat de leuke matige grap was.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:56 schreef numero_uno het volgende:
Wat is 14.gif?
Wie is Alberto?
daarom is het ook SCquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Altijd, Met jou?
Dit gaat op een typisch msn gesprek lijken ofzo
Mag ik je tepel likken?quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:57 schreef MaRySe het volgende:
Wat een 13.gif OP
heb je het bonnetje nogquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:58 schreef numero_uno het volgende:
[..]
ik heb m toch van je gekocht whehehe
Prima prima. Leuk hequote:Op donderdag 21 juli 2005 13:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Altijd, Met jou?
Dit gaat op een typisch msn gesprek lijken ofzo
Dat bepaalt ze zelf wel hè?quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:56 schreef numero_uno het volgende:
Wat is 14.gif?
Ik weet een leuke (matige) grap, hij gaat zo:
er zit een kansloos figuur op een kleedje beeldjes te kopen voor 50 ct. je gooit hem een halve euro toe en legt het beeldje neer en begint er op te stampen.
dat figuur natuurlijk helemaal te flippen "mijn beeldje, wat doe je !!?!?!"
maar ik heb hem toch gekochtwhehehe
ofwel: "mijn ... , wat doe je ??" "ja ik heb hem toch gekocht"
Wie is Alberto?
Alberto checkt de park
Geslacht: Manquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:00 schreef numero_uno het volgende:
oldbies daarentegen... kom hier renesite![]()
Als jij homo bent is het Jaquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:02 schreef pekel het volgende:
Poll: Zijn n00bs homo?Ja Nee Homo
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
homoquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:02 schreef pekel het volgende:
Poll: Zijn n00bs homo?Ja Nee Homo
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
GESLAAAAAGDquote:
oh... foutjequote:Op donderdag 21 juli 2005 14:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geslacht: Man
Geaardheid: Homo
Nee
Dankje
Fokquote:
Tss, mag ik de reclame poster hebben die in dat hokje hangt?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
MaRySe mag ik jou door een bushokje tiefen?![]()
[14.gif], dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:09 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Fok![]()
MSN![]()
![]()
bedoelde je nou:
[14.gif]of
[13.gif]?
Is goed!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:10 schreef Eix het volgende:
[..]
Tss, mag ik de reclame poster hebben die in dat hokje hangt?![]()
de rest is gewoon puur puddingquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Alleen dat roze kapje boven op niet idd
Heaumeau.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Joepie weet je wat een leuk woord is?Goftedomme
![]()
hahah!!!!!111quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:19 schreef numero_uno het volgende:
Christelijke mensen schelden met godverdomme
zullen Islamieten dan met Allahdomme schelden?
Die zijn ook lekkerquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:20 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
En die kleffe koekjes boven en onder dan?![]()
ik vraag het me gewoon af...quote:
nog viezerquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:20 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
En die kleffe koekjes boven en onder dan?![]()
Heaumeaux user die gaat voor de herenliefde, scheldwoord, meestal gebruikt door semi-bikkelsquote:
Nou het antwoord is nee. Want, christelijken vloeken niet en mn opa heeft zn fiets terug.quote:
Slow Chat topiquequote:Op donderdag 21 juli 2005 14:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Joepie weet je wat een leuk woord is?Goftedomme
![]()
Zeg toch gewoon chocoprins of reetridder, jullie met je deftig taalgebruik....quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:22 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Heaumeaux user die gaat voor de herenliefde, scheldwoord, meestal gebruikt door semi-bikkels
Jij schreef het fout![]()
wat is uitslapen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:19 schreef Jaguarized het volgende:
Slapen jullie wel eens uit?
Heaumeaux is meervoud. Heaumeau is enkelvoud. Pekel is enkelvoud dus heaumeau.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:22 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Heaumeaux user die gaat voor de herenliefde, scheldwoord, meestal gebruikt door semi-bikkels
Jij schreef het fout![]()
Die kapjes blijven tch echt niet lekkerquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:23 schreef Petertjuhh het volgende:
Soms zijn er ook van die oranje tompoezen bij de AH heh, die zijn ook lekker![]()
uur of 12 ofzo...quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
wat is uitslapen?
BEdoel, de tijd enzo
meerdere pekelsquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heaumeaux is meervoud. Heaumeau is enkelvoud. Pekel is enkelvoud dus heaumeau.![]()
Hij zegt heaumeaux user. Maar user is enkelvoud. Dus heaumeau.quote:
dacht al, meeste mensen hier zijn volgens mij om 8 uur alweer wakker om te posten..quote:
Kloptquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heaumeaux is meervoud. Heaumeau is enkelvoud. Pekel is enkelvoud dus heaumeau.![]()
10 uur, maarik heb/had nog boelveel te doenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
dacht al, meeste mensen hier zijn volgens mij om 8 uur alweer wakker om te posten..hoe laat was je vandaag wakker?
Geenstijl taalquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:26 schreef Chanandler het volgende:
Zeggen jullie dan ook op msn:
*Halleau
*Heaumeaux
*Buroblad
*Eauké
Nope.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:26 schreef Chanandler het volgende:
*Halleau
*Heaumeaux
*Buroblad
*Eauké
neequote:Op donderdag 21 juli 2005 14:26 schreef Chanandler het volgende:
*Halleau
*Heaumeaux
*Buroblad
*Eauké
bilspleetmagneetquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:23 schreef Eix het volgende:
[..]
Zeg toch gewoon chocoprins of reetridder, jullie met je deftig taalgebruik....![]()
zenuwachtig?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
10 uur, maarik heb/had nog boelveel te doen
nee, moest mp3speler vullen, laatste boodschappies, laptop ff manieren bijbrengen, ff een snelle checklist vullen, ff niets doenquote:
Nee ik zeg niet dat ik dat doe, hoe weet jij dat nou, ik heb je niet eens in mn MSN lijst staan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:28 schreef Jaguarized het volgende:
Chanandler, je bent dus de enige die dat zegt op msn
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
nee, moest mp3speler vullen, laatste boodschappies, laptop ff manieren bijbrengen, ff een snelle checklist vullen, ff niets doenen zometeen nog ff naar buren die keiveel donaldduck pocket boekjes hebben enzo
En nu?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hij zegt heaumeaux user. Maar user is enkelvoud. Dus heaumeau.![]()
hun ze allemaal geloof ikquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb alle jaargangen sinds 1989
![]()
Welles waar!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:29 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee ik zeg niet dat ik dat doe, hoe weet jij dat nou, ik heb je niet eens in mn MSN lijst staan.
Maar het gaat wel goed met het niveau van de fokkers.
Ik quote Roooytjuh.quote:
Niet zo veel meerquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:30 schreef Messenga het volgende:
Petertjuhh, hoevaak heb je die bijna zomerhit geluisterd ?
Nee die 'ook' refereert naar de vorige posts waarin iemand Heaumeau schreef. Vandaarquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Welles waar!Je zegt namelijk:
Op donderdag 21 juli 2005 14:26 schreef Chanandler het volgende:
"ook" wil zeggen dat je het zelf dus wel gebruikt![]()
Er zit in het centrum bij de Oude Kijk In 't Jatstraat in de buurt een winkeltje die ze per compeet jaargang verkoopt. Ben helaas de naam / hetadres kwijt.quote:
Ga weg chagrijnquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:29 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee ik zeg niet dat ik dat doe, hoe weet jij dat nou, ik heb je niet eens in mn MSN lijst staan.
Maar het gaat wel goed met het niveau van de fokkers.
Het is hier gvd geen Nederlandse les, beter opletten op school meneertje!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:31 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee die 'ook' refereert naar de vorige posts waarin iemand Heaumeau schreef. Vandaar![]()
OMG!:o nog erger!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:31 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Niet zo veel meer
Midden in de nacht kwam iemand met een dansje van de Sjonnies dus die maar aangezet![]()
Ken m wel jaquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er zit in het centrum bij de Oude Kijk In 't Jatstraat in de buurt een winkeltje die ze per compeet jaargang verkoopt. Ben helaas de naam / hetadres kwijt.
Sorry hé.quote:
goeiedag Ingequote:Op donderdag 21 juli 2005 14:32 schreef Imberr het volgende:
heey iedereengoeie.. wat is t? oh,middag..
goeiemiddag
Goedemiddagquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:32 schreef Imberr het volgende:
goeiemiddag
Imberrquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:32 schreef Imberr het volgende:
goeiemiddag
De schone slaapster is ook wakker geworden.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:32 schreef Imberr het volgende:
goeiemiddag
Dan moet je dat er bij zetten.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:31 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee die 'ook' refereert naar de vorige posts waarin iemand Heaumeau schreef. Vandaar![]()
Heb ik ook.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:34 schreef Messenga het volgende:
* Messenga vind dat Eix een lijpe signature heeft
Je bent wel trots hequote:Op donderdag 21 juli 2005 14:34 schreef Messenga het volgende:
* Messenga vind dat Eix een lijpe signature heeft
Neequote:Op donderdag 21 juli 2005 14:34 schreef Imberr het volgende:
ik ben wel weer tot 6 uur wakker gebleven
en wel lekker geslapen ja..jullie?
Half 6quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:34 schreef Imberr het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:34 schreef Imberr het volgende:
Tuurlijk, god zegene de wekkerradio die mij om elf uur verblijdde met zn heldere boodschap:quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:34 schreef Imberr het volgende:
Nee die zit in zo'n straat vanaf de Vismarkt, Hardingestraat of Haddingestraat. Maar die hebben meer die poppetjes en dat soort speelgoed. Er tegenover zitten wel 2 stripwinkels maar die hebben geen complete jaargangen.quote:
is heel leukquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:35 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee6 uur, vet ga ik ook doen vandaag
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
is heel leukmaar ik ga het vandaag toch maar es niet doen want ik ben nogal moe
![]()
ik had mijn wekker op 11 uur gezet maar die heb ik niet gehoord en in me slaap uitgezetquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:35 schreef Eix het volgende:
[..]
Tuurlijk, god zegene de wekkerradio die mij om elf uur verblijdde met zn heldere boodschap:
NOS NIEUWS!
Als je weer lief doet mag je blijvenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:32 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Sorry hé.![]()
Btw, jouw avatar schopt kont
Je gaat om 6 uur slapen en dan ook nog de wekker zettenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik had mijn wekker op 11 uur gezet maar die heb ik niet gehoord en in me slaap uitgezet![]()
Die van mij staat aan t voeteind.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik had mijn wekker op 11 uur gezet maar die heb ik niet gehoord en in me slaap uitgezet![]()
Mijn kamer is 3 bij 5,5 meterquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Die van mij staat aan t voeteind.![]()
(omdat er naast me geen plaats is want daar staat de kleerkast, de bezemkast van Harry Potter is nog groter dan mijn kamer.).
anders slaap ik tot uuh..nu dusquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:37 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Je gaat om 6 uur slapen en dan ook nog de wekker zetten![]()
was 11 uur men bed uit. maar dat kwam door 2 postbodes die pakjes kwamen brenegnquote:
kut.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:40 schreef Jaguarized het volgende:
5 bij 6 hiero.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:40 schreef Jaguarized het volgende:
5 bij 6 hiero.
Er is altijd iemand superieur.quote:
mijn kamer 3 bij 5 ofzoquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:41 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
jij hebt ook 3 computers
houd eens op met opscheppen
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:41 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
jij hebt ook 3 computers
houd eens op met opscheppen
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:41 schreef Eix het volgende:
Fuck, een meisje uit mn klas heeft me nu geblokt... op de een of andere manier kan ik haar altijd pissig krijgen.
heey! ook hier?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:40 schreef BObNL het volgende:
[..]
was 11 uur men bed uit. maar dat kwam door 2 postbodes die pakjes kwamen brenegn.
Goede morgen trouwens![]()
Ohh, jij hebt zeker allemaal van die geile amerikanen op je msnquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
needas juist leuk
vooral op msn meestal
![]()
Altijd hierquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
heey! ook hier?![]()
![]()
koffie!goed idee..
* Imberr gaat ff koffie zetten en is over 10 min. terug![]()
als jij het zegt..quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
needas juist leuk
vooral op msn meestal
![]()
3 mensen webcammen tegelijkquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ohh, jij hebt zeker allemaal van die geile amerikanen op je msn![]()
koop een nieuwequote:Op donderdag 21 juli 2005 14:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
kan ik het helpen dat die kamer die afmetingen heeft...
Gewoon laten optiefen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:42 schreef BObNL het volgende:
[..]
ik wil ook een grote kamer . als men broertje nou een naar zolder gaat![]()
Ja, hij is ook hier.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
heey! ook hier?![]()
![]()
koffie!goed idee..
* Imberr gaat ff koffie zetten en is over 10 min. terug![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
neequote:Op donderdag 21 juli 2005 14:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ohh, jij hebt zeker allemaal van die geile amerikanen op je msn![]()
Neequote:Op donderdag 21 juli 2005 14:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
MaRySe mag ik jou door een bushokje tiefen?![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:43 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja, hij is ook hier.![]()
Ik moet m nietmeer nadat ie een plaats hoger dan mij staat in de dagposts.omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
huh waarquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
neeandere fok!kers
en toevallig zitten ze ook in dit topic
![]()
OMG, Addictedquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
neeandere fok!kers
en toevallig zitten ze ook in dit topic
![]()
* Petertjuhh zet tv aanquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:44 schreef Jaguarized het volgende:
Vier incidenten in metrostations en bus Londen
[knipt]
Bron: nu.nl
moslims met rugzak. boemquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:45 schreef Eix het volgende:
Was loos in London?
\quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:45 schreef Eix het volgende:
http://www.nu.nl/news/562(...)s_en_bus_Londen.html
Ik ga voorbereidingen in de schuilkelder treffen en tv kijken, tot later.
Scheve wanden?quote:
geen tv boven volg fok welquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:47 schreef Jaguarized het volgende:
alle metrostations zijn dicht. rtl5 heeft het erop. de NOS nog niet eens....ik ga ff tv kijken
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Nouja ik ga ff verder in me kamer want die moet helemaal uitgemest zijn voor zaterdag want dan komt me vriendin![]()
Je kan er nu niet eens lopen![]()
Daarna ga ik douchen en aankleden en naar me werk
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:50 schreef joupee het volgende:
[..]
ik hou je niet meer op de hoogte![]()
ik ben weg.. tot vanavond.. houdoe![]()
Ik moet het voor de vakantie doenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Nouja ik ga ff verder in me kamer want die moet helemaal uitgemest zijn voor zaterdag want dan komt me vriendin![]()
Je kan er nu niet eens lopen![]()
Daarna ga ik douchen en aankleden en naar me werk
oei das langquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik moet het voor de vakantie doenmn vriendin zie ik toch pas over 3 week en 5 dagen
Zo jaloers hoef je niet te zijn hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:50 schreef BObNL het volgende:
[..]
ik ken het . veel plezier met je vriendin
![]()
jaloers is
whehe dat zei ik ook altijd als mn ex langskwamquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Zo jaloers hoef je niet te zijn hoorwe gaan een film kijken! Nouja dat is de bedoeling
![]()
En zo leuk is het niet om die hele kamer uit te mesten
Nouja binnenkort beginnen aan de verbouwing hiero![]()
![]()
Kan nu ook als het opgeruimd is nouwelijks lopenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Zo jaloers hoef je niet te zijn hoorwe gaan een film kijken! Nouja dat is de bedoeling
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja maar ik heb die films nog niet gezien dus wil ze wel ff zienquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:53 schreef numero_uno het volgende:
[..]
whehe dat zei ik ook altijd als mn ex langskwam![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja maar ik heb die films nog niet gezien dus wil ze wel ff zien![]()
Wat een fucking goed idee trouwensquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:54 schreef BObNL het volgende:
[..]
Opruim buienga je ook een minibar fixen
?
Ja echt fucked up want me hele famlie woont erquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:56 schreef Renesite het volgende:
zucht, londen again
gewoon even matglas op laat laten maken , wat steuenen bij de praxis kopen. Glazen bij xenos. Neon buisje bij Alternate. Voilaquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Wat een fucking goed idee trouwens![]()
![]()
foto?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:57 schreef BObNL het volgende:
[..]
gewoon even matglas op laat laten maken , wat steuenen bij de praxis kopen. Glazen bij xenos. Neon buisje bij Alternate. Voila
droom van elke 10ner. en je vriendinquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Wat een fucking goed idee trouwens![]()
![]()
ik ga het gewoon doen!![]()
whehequote:Op donderdag 21 juli 2005 14:50 schreef Petertjuhh het volgende:
Eerste man gestrikt voor de 4daagsefeesten
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:57 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja echt fucked up want me hele famlie woont er![]()
Ik heb nog niks gehoord dus het zal wel goed gegaan zijn...quote:
Hmmm bakkie koffiequote:Op donderdag 21 juli 2005 15:03 schreef Brechtje het volgende:
Heel erg weer die aanslagen.
En admin Breuls ging gister op vakantie naar Londen, mar hij staat nu ergens in London op een treinstation bak koffie te drinken, even afkoelen.
Pulease, gewoon een beetje zo van, mooi, er is niets met hem gebeurt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |