Ik quote Roooytjuh.quote:
Niet zo veel meerquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:30 schreef Messenga het volgende:
Petertjuhh, hoevaak heb je die bijna zomerhit geluisterd ?
Nee die 'ook' refereert naar de vorige posts waarin iemand Heaumeau schreef. Vandaarquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Welles waar!Je zegt namelijk:
Op donderdag 21 juli 2005 14:26 schreef Chanandler het volgende:
Zeggen jullie dan ook op msn:
"ook" wil zeggen dat je het zelf dus wel gebruikt![]()
Er zit in het centrum bij de Oude Kijk In 't Jatstraat in de buurt een winkeltje die ze per compeet jaargang verkoopt. Ben helaas de naam / hetadres kwijt.quote:
Ga weg chagrijnquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:29 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee ik zeg niet dat ik dat doe, hoe weet jij dat nou, ik heb je niet eens in mn MSN lijst staan.
Maar het gaat wel goed met het niveau van de fokkers.
Het is hier gvd geen Nederlandse les, beter opletten op school meneertje!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:31 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee die 'ook' refereert naar de vorige posts waarin iemand Heaumeau schreef. Vandaar![]()
OMG!:o nog erger!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:31 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Niet zo veel meer
Midden in de nacht kwam iemand met een dansje van de Sjonnies dus die maar aangezet![]()
Ken m wel jaquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er zit in het centrum bij de Oude Kijk In 't Jatstraat in de buurt een winkeltje die ze per compeet jaargang verkoopt. Ben helaas de naam / hetadres kwijt.
Sorry hé.quote:
goeiedag Ingequote:Op donderdag 21 juli 2005 14:32 schreef Imberr het volgende:
heey iedereengoeie.. wat is t? oh,middag..
goeiemiddag
Goedemiddagquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:32 schreef Imberr het volgende:
goeiemiddag
Imberrquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:32 schreef Imberr het volgende:
goeiemiddag
De schone slaapster is ook wakker geworden.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:32 schreef Imberr het volgende:
goeiemiddag
Dan moet je dat er bij zetten.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:31 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee die 'ook' refereert naar de vorige posts waarin iemand Heaumeau schreef. Vandaar![]()
Heb ik ook.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:34 schreef Messenga het volgende:
* Messenga vind dat Eix een lijpe signature heeft
Je bent wel trots hequote:Op donderdag 21 juli 2005 14:34 schreef Messenga het volgende:
* Messenga vind dat Eix een lijpe signature heeft
Neequote:Op donderdag 21 juli 2005 14:34 schreef Imberr het volgende:
ik ben wel weer tot 6 uur wakker gebleven
en wel lekker geslapen ja..jullie?
Half 6quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:34 schreef Imberr het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:34 schreef Imberr het volgende:
Tuurlijk, god zegene de wekkerradio die mij om elf uur verblijdde met zn heldere boodschap:quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:34 schreef Imberr het volgende:
Nee die zit in zo'n straat vanaf de Vismarkt, Hardingestraat of Haddingestraat. Maar die hebben meer die poppetjes en dat soort speelgoed. Er tegenover zitten wel 2 stripwinkels maar die hebben geen complete jaargangen.quote:
is heel leukquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:35 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee6 uur, vet ga ik ook doen vandaag
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
is heel leukmaar ik ga het vandaag toch maar es niet doen want ik ben nogal moe
![]()
ik had mijn wekker op 11 uur gezet maar die heb ik niet gehoord en in me slaap uitgezetquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:35 schreef Eix het volgende:
[..]
Tuurlijk, god zegene de wekkerradio die mij om elf uur verblijdde met zn heldere boodschap:
NOS NIEUWS!
Als je weer lief doet mag je blijvenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:32 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Sorry hé.![]()
Btw, jouw avatar schopt kont
Je gaat om 6 uur slapen en dan ook nog de wekker zettenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik had mijn wekker op 11 uur gezet maar die heb ik niet gehoord en in me slaap uitgezet![]()
Die van mij staat aan t voeteind.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik had mijn wekker op 11 uur gezet maar die heb ik niet gehoord en in me slaap uitgezet![]()
Mijn kamer is 3 bij 5,5 meterquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Die van mij staat aan t voeteind.![]()
(omdat er naast me geen plaats is want daar staat de kleerkast, de bezemkast van Harry Potter is nog groter dan mijn kamer.).
anders slaap ik tot uuh..nu dusquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:37 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Je gaat om 6 uur slapen en dan ook nog de wekker zetten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |