quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Nouja ik ga ff verder in me kamer want die moet helemaal uitgemest zijn voor zaterdag want dan komt me vriendin![]()
Je kan er nu niet eens lopen![]()
Daarna ga ik douchen en aankleden en naar me werk
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:50 schreef joupee het volgende:
[..]
ik hou je niet meer op de hoogte![]()
ik ben weg.. tot vanavond.. houdoe![]()
Ik moet het voor de vakantie doenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Nouja ik ga ff verder in me kamer want die moet helemaal uitgemest zijn voor zaterdag want dan komt me vriendin![]()
Je kan er nu niet eens lopen![]()
Daarna ga ik douchen en aankleden en naar me werk
oei das langquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik moet het voor de vakantie doenmn vriendin zie ik toch pas over 3 week en 5 dagen
Zo jaloers hoef je niet te zijn hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:50 schreef BObNL het volgende:
[..]
ik ken het . veel plezier met je vriendin
![]()
jaloers is
whehe dat zei ik ook altijd als mn ex langskwamquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Zo jaloers hoef je niet te zijn hoorwe gaan een film kijken! Nouja dat is de bedoeling
![]()
En zo leuk is het niet om die hele kamer uit te mesten
Nouja binnenkort beginnen aan de verbouwing hiero![]()
![]()
Kan nu ook als het opgeruimd is nouwelijks lopenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Zo jaloers hoef je niet te zijn hoorwe gaan een film kijken! Nouja dat is de bedoeling
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja maar ik heb die films nog niet gezien dus wil ze wel ff zienquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:53 schreef numero_uno het volgende:
[..]
whehe dat zei ik ook altijd als mn ex langskwam![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja maar ik heb die films nog niet gezien dus wil ze wel ff zien![]()
Wat een fucking goed idee trouwensquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:54 schreef BObNL het volgende:
[..]
Opruim buienga je ook een minibar fixen
?
Ja echt fucked up want me hele famlie woont erquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:56 schreef Renesite het volgende:
zucht, londen again
gewoon even matglas op laat laten maken , wat steuenen bij de praxis kopen. Glazen bij xenos. Neon buisje bij Alternate. Voilaquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Wat een fucking goed idee trouwens![]()
![]()
foto?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:57 schreef BObNL het volgende:
[..]
gewoon even matglas op laat laten maken , wat steuenen bij de praxis kopen. Glazen bij xenos. Neon buisje bij Alternate. Voila
droom van elke 10ner. en je vriendinquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Wat een fucking goed idee trouwens![]()
![]()
ik ga het gewoon doen!![]()
whehequote:Op donderdag 21 juli 2005 14:50 schreef Petertjuhh het volgende:
Eerste man gestrikt voor de 4daagsefeesten
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:57 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja echt fucked up want me hele famlie woont er![]()
Ik heb nog niks gehoord dus het zal wel goed gegaan zijn...quote:
Hmmm bakkie koffiequote:Op donderdag 21 juli 2005 15:03 schreef Brechtje het volgende:
Heel erg weer die aanslagen.
En admin Breuls ging gister op vakantie naar Londen, mar hij staat nu ergens in London op een treinstation bak koffie te drinken, even afkoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |