meerdere pekelsquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heaumeaux is meervoud. Heaumeau is enkelvoud. Pekel is enkelvoud dus heaumeau.![]()

Hij zegt heaumeaux user. Maar user is enkelvoud. Dus heaumeau.quote:

dacht al, meeste mensen hier zijn volgens mij om 8 uur alweer wakker om te posten..quote:

Kloptquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heaumeaux is meervoud. Heaumeau is enkelvoud. Pekel is enkelvoud dus heaumeau.![]()

10 uur, maarik heb/had nog boelveel te doenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
dacht al, meeste mensen hier zijn volgens mij om 8 uur alweer wakker om te posten..hoe laat was je vandaag wakker?

Geenstijl taalquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:26 schreef Chanandler het volgende:
Zeggen jullie dan ook op msn:
*Halleau
*Heaumeaux
*Buroblad
*Eauké

Nope.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:26 schreef Chanandler het volgende:
*Halleau
*Heaumeaux
*Buroblad
*Eauké

neequote:Op donderdag 21 juli 2005 14:26 schreef Chanandler het volgende:
*Halleau
*Heaumeaux
*Buroblad
*Eauké

bilspleetmagneetquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:23 schreef Eix het volgende:
[..]
Zeg toch gewoon chocoprins of reetridder, jullie met je deftig taalgebruik....![]()

zenuwachtig?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
10 uur, maarik heb/had nog boelveel te doen

nee, moest mp3speler vullen, laatste boodschappies, laptop ff manieren bijbrengen, ff een snelle checklist vullen, ff niets doenquote:

Nee ik zeg niet dat ik dat doe, hoe weet jij dat nou, ik heb je niet eens in mn MSN lijst staan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:28 schreef Jaguarized het volgende:
Chanandler, je bent dus de enige die dat zegt op msn

quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
nee, moest mp3speler vullen, laatste boodschappies, laptop ff manieren bijbrengen, ff een snelle checklist vullen, ff niets doenen zometeen nog ff naar buren die keiveel donaldduck pocket boekjes hebben enzo

En nu?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hij zegt heaumeaux user. Maar user is enkelvoud. Dus heaumeau.![]()

hun ze allemaal geloof ikquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb alle jaargangen sinds 1989
![]()

Welles waar!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:29 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee ik zeg niet dat ik dat doe, hoe weet jij dat nou, ik heb je niet eens in mn MSN lijst staan.
Maar het gaat wel goed met het niveau van de fokkers.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |