Mark +1quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:04 schreef Mark het volgende:
Marilion?
ach ja. ben geen Marillion liefhebber maar dit had ik toch moeten herkennen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:05 schreef Litpho het volgende:
Marillion - Clutching at Straws (1987), hun laatste album met Fish.
De snelste! En natuurlijk In-A-Gadda-Da-Vida als hitquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:10 schreef Litpho het volgende:
Iron Butterfly?
Welke artiest hoort bij de volgende afgekorte discografie?quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:11 schreef Mark het volgende:
[..]
De snelste! En natuurlijk In-A-Gadda-Da-Vida als hit
Litpho +1
Verkloot hoogstpersoonlijk de layout van Fok!quote:
Juiste spelling.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:28 schreef cafca het volgende:
Ciccone
Zullen we doorgaan met de zorg-dat-peaceman-wordt-ontslagen-actie dan?quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:32 schreef peaceman het volgende:
Waarom ben ik aan t werk..weer 2 inkoppers gemist.. (niet die van Marillion trouwens)
quote:After dipping his toes in the notion of using backing musicians on ...,finally dove in headfirst with ..., but
was where
first began to sound completely comfortable with the notion of a full band. With Johnny Marr (who helped produce two tracks), Peter Buck, Michael Stipe, and Kirsty MacColl on hand to give the sessions a taste of star power,
sounds full but uncluttered; the arrangements (most complete with — gasp! — drums) flesh out
's melodies, giving them greater strength in the process, and
's craggy vocals wrap around the melodies with significantly more flexibility than on previous recordings.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zullen we doorgaan met de zorg-dat-peaceman-wordt-ontslagen-actie dan?
Ja, klopt. Nu alleen het album nog.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:57 schreef Litpho het volgende:
Was dat niet Billy Bragg?
Dat was wel een geinige dag ja...quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zullen we doorgaan met de zorg-dat-peaceman-wordt-ontslagen-actie dan?
Talking about poetry with the taxman?quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Talking about poetry with the taxman?
Ja, die.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:05 schreef iggy_in_the_house het volgende:
don't try this at home?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:27 schreef cafca het volgende:
Ah, puntje is uitgedeeld zie ik
weer een semi-REM vraag die peaceman niet wist..
O/T: Blow Monkeys?
Ik hou niet van semi...quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:27 schreef cafca het volgende:
weer een semi-REM vraag die peaceman niet wist..
radiohead is anders heel erg semi-quote:
Yep Greg Alexander zonder hoedjequote:Op donderdag 21 juli 2005 13:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Das dan die van de New Radicals, die heette iets met Alexander volgens mij
Greg Alexander volgens mijquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Das dan die van de New Radicals, die heette iets met Alexander volgens mij
Da's puur jouw mening..quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
radiohead is anders heel erg semi-
Sorry Uzumaki, Cafca was completerquote:
Dan krijgt Uzumaki ook 't puntquote:
haha van mij wel maar ik denk niet dat hij het zelf niet graag wil horen..quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:55 schreef wyccie het volgende:
Mag ik zeggen dat ie een beeeetje lijkt op een jonge Rene froger?
Wat was toen de vraag? Wie is officieel de grootste Radiohead-fan op onze planeet?quote:
'typisch ranjabandje' is ook een veelgebruikte hint geweest.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bij mijn weten zijn Prep en Seborik nu trouwens de enige 2 Fokkers die ooit een trivia-vraag zijn geweest.
Ook zijn fotoboek-fotoquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat was toen de vraag? Wie is officieel de grootste Radiohead-fan op onze planeet?
* Sack_Blabbath checkt fotoboek tong80 en denkt: "Huh? Waarom dan, is dit een beroemd muzikant?"quote:
It's All Gone Pete Tong is een fake-documentaire over de opkomst en ondergang van DJ Frankie Wilde. De Pete Tong naar wie in de titel wordt verwezen is overigens wel een bestaande DJ.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:40 schreef Mark het volgende:
Ik zie de muzieklink niet zo
grobbel+1quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:57 schreef Grobbel het volgende:
Tricky.
nee da's zeker centerfold niet.....quote:
Onbekend woordquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:54 schreef peaceman het volgende:
bekend hooft weer...
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:57 schreef Grobbel het volgende:
Spiral Stairs.
gelukkig hebben mensen er lol om... wel leuk om even te kunnen lachen op zo'n sombere dag qua weer...quote:
Dat soort vragen doe ik geblinddoekt met mijn handen op de rug gebonden.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:58 schreef bukgeit het volgende:
=Scott Kannberg, vroeger Pavement, thans Preston School Of Industry.
Wat knap, je kunt typen met je tong. Ik vind Pavement best hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat soort vragen doe ik geblinddoekt met mijn handen op de rug gebonden.
Erg verleidelijk om nu een Pavement-gerelateerde follow up-vraag te doen, maar dat wordt me niet in dank afgenomen, geloof ik.Vraag komt zo.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:04 schreef bukgeit het volgende:
Misschien typt Grobbel wel met zijn bobbel.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:17 schreef bartrid het volgende:
een makkelijke want ik heb het druk. Hoe heet het nieuwe project van Justin Broadrick (ex Godflesh)
Mjah maar als ik niet online ben en Bartid en Daisy ook niet had je best een probleem gehadquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:06 schreef Grobbel het volgende:
Nou, een beetje gerelateerd dan. En ranja hoeft ook niet te klagen over bekendheid, want hier heeft ie ongetwijfeld CDs van thuis liggen.
Welke band bestaat uit leden van Sonic Youth, Pavement, the Boredoms en Pussy Galore?
dat heb ik dus ook...quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:34 schreef DaisyDuke het volgende:
Ziet er erg bekend uit, kan er alleen niet opkomen...
Als het antwoord op de laatste deel nee is, dan zal het eerste ook wel niet het geval zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:43 schreef ranja het volgende:
Tja misschien heb ik er wel 16 cd's van maar ik herken ze nietZingt de mevrouw?
Hm. Good pointquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:48 schreef Grobbel het volgende:
Als het antwoord op de tweede vraag nee is, dan zal het eerste ook wel niet het geval zijn.
Seafood zou ik wel herkend hebben, hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:43 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Wat betreft die foto van Z doe ik een wild gokje op Seafood
quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:19 schreef DaisyDuke het volgende:
Italiaanse of Spaanse band dus?
quote:Look for us to be headlining The Ernie Ball Stage on this years Warped Tour. Set times will vary, so track us down!
Seven piece punk ska band from Boston
We have been around for quite some time now, for no other reason than the fact that we love what we're doing, and our fans are the most die hard motherfuckers around. We've played about 200 shows this year, and next year we hope to be doing the same, if not more. We have an amazing new album out on Springman Records, called How It Goes.
nee,ze speelden op warped tour 2003, 2004,2005quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:47 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Van die hint wordt ik niets wijzer![]()
In het rijtje genoemde bands van de warped tour mis ik op zich nog een band als Ruder Than You, dus dan doe ik daar maar een blinde gok op
er mist nog ietsquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:25 schreef peaceman het volgende:
Big D & The kids?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
dolle hond +1quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:30 schreef dolle_hond het volgende:
big d & the kids table
Tsss ben ik daarvoor zo aan het doordraaien....quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:39 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
had jouw reactie over het hoofd gezien
Absoluut. Pilar, Lucia en Lola Muñoz.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:58 schreef Captain_Redbeard het volgende:
las ketchup toch?
ja als mensen geen geduld hebben gaan die topics helemaal hard natuurlijk......quote:
Hij stond op offline, dus zo gek was de vraag toch niet?quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:04 schreef bartrid het volgende:
[..]
ja als mensen geen geduld hebben gaan die topics helemaal hard natuurlijk......
volgens de OP heb ik een uur de tijdquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij stond op offline, dus zo gek was de vraag toch niet?![]()
Ja daar heb je gelijk in, excuses...quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
volgens de OP heb ik een uur de tijd
als ik ff ga tanken zijn wel 20 min. maar geen uur om.
verder maakt t me niet uit, hoef ik geen vraag te bedenken
misschien was ie hard aan het denken over een waanzinnig goede vraag, of net even wat anders aan het doen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij stond op offline, dus zo gek was de vraag toch niet?![]()
ook weer easy moneyquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:08 schreef DaisyDuke het volgende:
The Offspring?
captain+1quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:12 schreef Captain_Redbeard het volgende:
blur - coffee and tv
quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:19 schreef bukgeit het volgende:
Dr. Lektroluv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut, ik dacht dat er 6 stond ipv 16
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
Snelquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:31 schreef DaisyDuke het volgende:
Green River
Freddie Green
Adam Green
Bunky Green
Green Lizard
Green Day
Green Jello
Al Green
Green
Green Jelly
Green Velvet
Green on Red
Ivy Green
Pat Green
Raymond v/h Groenewoud
Martijn Groeneveld
Met Schnappie en Snappie was ik klaar geweestquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:34 schreef bukgeit het volgende:
Dan was je er bijna...
quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Met Schnappie en Snappie was ik klaar geweest![]()
En Daisy weet het ook weer.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:51 schreef bartrid het volgende:
david pajo
quote:Born in Reading, England,worked in the music industry as a radio DJ, band manager, and music supervisor before getting into comedy
ik was je net voorquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Pfffff......zelfs in Help! ik zoek een artiest/nummer f-5 ik te laat
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Pfffff......zelfs in Help! ik zoek een artiest/nummer f-5 ik te laat
Groot fan van The Officequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:56 schreef bartrid het volgende:
vooruit, ik reken hem goed. Ricky Gervais is degene die ik zocht.
gambolputty +1
ja ik ook. Geweldige serie. Die dans van hem.....quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:00 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Groot fan van The Office
Ik heb 'm een kwartier voordat Live8 begon op de BBC hem op een hilarische wijze zijn eigen show zien promoten.
ff momentje nodig voor een nieuwe vraag. Ik was eigenlijk Ubuntu aan het testen
Ik vind de serie niets, maar met 150.000 man om zijn dansje roepen op Live8 wierp wel vruchten afquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:02 schreef bartrid het volgende:
[..]
ja ik ook. Geweldige serie. Die dans van hem.....
Sack +1quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Madonna - Holiday
Hij wel, ik niet.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:06 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Beetje simpel misschien, maar vanaf vandaag vakantie![]()
ja en nog even gauw een puntje scoren.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nog even de Melvins intikken voor 't slapen gaan
deze leek me trouwens redelijk onherkenbaar maar blijkbaar dus nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Die mogen ook wel eens in de OP trouwens. Met die fotootjes van hunnie op AMG heb ik geloof de helft van m'n punten verdiend.
Nu ben ik echt weg
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:42 schreef Gambolputty het volgende:
Zit net ff nieuws te kijken, over 10 jaar hebben we Vlaanderije als 13e provincie en is Frankrijk ons buurland.
Naar he, allemaal rood-witte blokken met film-spam.quote:
Ik vergeet ook echt altijd dat ik vragen stelquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:56 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Naar he, allemaal rood-witte blokken met film-spam.
Makers van de Daisy Duke-tune ga ik helaas niet opkomen.
Klopt. Dit is iemand die opnieuw zeer in de belangstelling staat.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:09 schreef peaceman het volgende:
Lijkt wel een klein beetje op Bill Wyman, maar hij is het niet
Dat weet ik niet. Hint: vorige antwoord.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:15 schreef cafca het volgende:
Hij lijkt ook wel een beetje op Bill van Dijk, maar aan de foto te zien is hij nog ouder, of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |