Ik hou niet van semi...quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:27 schreef cafca het volgende:
weer een semi-REM vraag die peaceman niet wist..
radiohead is anders heel erg semi-quote:
Yep Greg Alexander zonder hoedjequote:Op donderdag 21 juli 2005 13:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Das dan die van de New Radicals, die heette iets met Alexander volgens mij
Greg Alexander volgens mijquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Das dan die van de New Radicals, die heette iets met Alexander volgens mij
Da's puur jouw mening..quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
radiohead is anders heel erg semi-
Sorry Uzumaki, Cafca was completerquote:
Dan krijgt Uzumaki ook 't puntquote:
haha van mij wel maar ik denk niet dat hij het zelf niet graag wil horen..quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:55 schreef wyccie het volgende:
Mag ik zeggen dat ie een beeeetje lijkt op een jonge Rene froger?
Wat was toen de vraag? Wie is officieel de grootste Radiohead-fan op onze planeet?quote:
'typisch ranjabandje' is ook een veelgebruikte hint geweest.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bij mijn weten zijn Prep en Seborik nu trouwens de enige 2 Fokkers die ooit een trivia-vraag zijn geweest.
Ook zijn fotoboek-fotoquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat was toen de vraag? Wie is officieel de grootste Radiohead-fan op onze planeet?
* Sack_Blabbath checkt fotoboek tong80 en denkt: "Huh? Waarom dan, is dit een beroemd muzikant?"quote:
It's All Gone Pete Tong is een fake-documentaire over de opkomst en ondergang van DJ Frankie Wilde. De Pete Tong naar wie in de titel wordt verwezen is overigens wel een bestaande DJ.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:40 schreef Mark het volgende:
Ik zie de muzieklink niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |