Hij wel, ik niet.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:06 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Beetje simpel misschien, maar vanaf vandaag vakantie![]()
ja en nog even gauw een puntje scoren.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nog even de Melvins intikken voor 't slapen gaan
deze leek me trouwens redelijk onherkenbaar maar blijkbaar dus nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Die mogen ook wel eens in de OP trouwens. Met die fotootjes van hunnie op AMG heb ik geloof de helft van m'n punten verdiend.
Nu ben ik echt weg
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:42 schreef Gambolputty het volgende:
Zit net ff nieuws te kijken, over 10 jaar hebben we Vlaanderije als 13e provincie en is Frankrijk ons buurland.
Naar he, allemaal rood-witte blokken met film-spam.quote:
Ik vergeet ook echt altijd dat ik vragen stelquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:56 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Naar he, allemaal rood-witte blokken met film-spam.
Makers van de Daisy Duke-tune ga ik helaas niet opkomen.
Klopt. Dit is iemand die opnieuw zeer in de belangstelling staat.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:09 schreef peaceman het volgende:
Lijkt wel een klein beetje op Bill Wyman, maar hij is het niet
Dat weet ik niet. Hint: vorige antwoord.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:15 schreef cafca het volgende:
Hij lijkt ook wel een beetje op Bill van Dijk, maar aan de foto te zien is hij nog ouder, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |