Mja.. die draag ik ook, alleen de lichtblauwequote:Op donderdag 21 juli 2005 11:51 schreef Mattt het volgende:
Zwarte afgeragde allstars, k vind ze nog steeds leuk.. 60 euro kosten die dingen nu geloof ik..
heb ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:51 schreef Mattt het volgende:
Zwarte afgeragde allstars, k vind ze nog steeds leuk.. 60 euro kosten die dingen nu geloof ik..
Die K-swiss heb ik ook. Fijne schoenenquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:56 schreef taart het volgende:
[..]
heb ik ook![]()
De bovenste dus:
[afbeelding]
en kswiss:
[afbeelding]
dat jij voor zon lelijke shcoenen 140 pleuri neerteltquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:42 schreef McFarmer het volgende:
[afbeelding]
Nike Air Max Classic '90, waren 140,-
Ik niet, mijn ouders. Smaken verschillenquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:45 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
dat jij voor zon lelijke shcoenen 140 pleuri neertelt
Ik heb volgens mij nog nooit schoenen gekocht omdat ze schattig zijn, maar een ieder zijn meug.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:52 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Idd.
Soms koop ik schoenen bij de schoenenreus, omdat ze daar vaak erg schattig zijn.![]()
Jaquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:06 schreef XiChico het volgende:
[..]
Die K-swiss heb ik ook. Fijne schoenen
Mijn schoenen kosten gemiddeld 100 Euro.... en dan vind ik redelijkquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:57 schreef boekenworm het volgende:
De gemiddelde schoen die ik draag kost tussen de ¤15,- en 20,- Redelijk dus.
Waar lees jij dat ik geld teveel heb dan?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:00 schreef boekenworm het volgende:
Niet iedereen heeft geld teveel. En geeft het enkel uit aan kleding. ¤100,-. Dat is twee maanden geld. En ik moet er alles van kopen. Verspilling.
Heb je een paar schoenen gezien die van Diesel zijn of zoek je echt diesel-schoenen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:53 schreef Luiss het volgende:
Heb 2 paar Nikes ( waaronder een paar Air maxjes) en ik zoek nog Diesel schoentjes .
Een vriend van mij had ze en die vond ik wel mooi . Om eerlijk tezijn vind ik alleen dat model mooi , ik zie wel andere Diesel schoenen genoeg in de meeste winkels maar die vind ik niet mooiquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb je een paar schoenen gezien die van Diesel zijn of zoek je echt diesel-schoenen?
Indien dat laatste, waarom perse van Diesel?
Koop je schoenen om het merk of omdat je ze leuk vindt?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:14 schreef Luiss het volgende:
[..]
Een vriend van mij had ze en die vond ik wel mooi . Om eerlijk tezijn vind ik alleen dat model mooi , ik zie wel andere Diesel schoenen genoeg in de meeste winkels maar die vind ik niet mooi.
ze vragen hoe duur schatquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:58 schreef DeLeider het volgende:
All stars van 4 jaar terug![]()
kisten (in de winter en voor op werk)
simpele adidas sneakers
Klopt, heb ze nu iets langer dan 2 jaar en ze zijn nog primaquote:
die eerste nikes heb ik ookquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:55 schreef jiigg het volgende:
[afbeelding]
Me schoentjes, heb nog wel meer schoenen ergens nog liggen maargoed deze draag ik meestal
quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:47 schreef XiChico het volgende:
K-Swiss tongue twister 80 euro. Voor sneakers sowieso niet meer dan 100 euro.
London, Britain en nog zo'n andere winkel waar ze alleen maar Amerikaans spul verkopen waar ik de naam van kwijt ben. Wellicht hebben die drie ze.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:09 schreef cappp het volgende:
hey, ik had ff een vraagje...
Ik zoek een nieuw paar allstars omdat de mijne beetje erg versleten zijn. Ik zoek een paar orginele zoals op de converse site. Maar ik kan niet via die site bestellen omdat ze alleen maar binnen de VS leveren. Weet iemand een winkel of webshop waar ze een grote variatie in allstars hebben?
De Nike skateschoenen lijn is gewoon even sterk als die hoor en volgens mij goedkoper dan Adio en Es...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:45 schreef Jonathon het volgende:
DC
Fallen
ES
DVS
Adio
zijn goede merken, en niet eens duur vergleken met Nike ofzow.. en zijn een stuk sterker!
[afbeelding]
Man het was een geintje zeg...... G-unit das van 50 cent....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je moer ook niet. Ik zeg verdomme toch ¤85 man, debiel
.
Het was ook niet serieus hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Man het was een geintje zeg...... G-unit das van 50 cent....
Een poging tot humor maken wordt kennelijk tegenwoordig ook al afgestraft met verwijten naar iemands moeder en je bent direct een debiel![]()
En dat te bedenken dat ik je schoenen ook nog mooi vind ook![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het was ook niet serieus hoor.
.
america todayquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
London, Britain en nog zo'n andere winkel waar ze alleen maar Amerikaans spul verkopen waar ik de naam van kwijt ben. Wellicht hebben die drie ze.
Die heb ik ook alleen andere kleuren, en ik vind ze echt mooiquote:
Jezus dat een mens 570/620 gulden over heeft voor een paar schoenen....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:38 schreef Mr.G het volgende:
Ik heb twee paar puma's van verschillende special edition lijnen. Die kosten respectievelijk 260 en 280 euro.
Mja het duurde nog lang voor er zulk commentaar kwam. Ik doe er wel lang mee, en voor de exclusiviteit en de kwaliteit heb ik dat er voor overquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jezus dat een mens 570/620 gulden over heeft voor een paar schoenen....
Je had het kunnen verwachten natuurlijk aangezien het geen alledaagse bedragen zijn. Van Bommels zeker?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:53 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Mja het duurde nog lang voor er zulk commentaar kwam. Ik doe er wel lang mee, en voor de exclusiviteit en de kwaliteit heb ik dat er voor over
Bij de duurtse kreeg ik er wel een luxe stoffen tasje bij voor de schoenenquote:Ik heb twee paar puma's van verschillende special edition lijnen. Die kosten respectievelijk 260 en 280 euro.
Oh Puma's...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:01 schreef Mr.G het volgende:
Even goed lezen:
[..]
Bij de duurtse kreeg ik er wel een luxe stoffen tasje bij voor de schoenen![]()
Wat zijn die eerste ontzettend lelijk met dat gespje bovenop.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:08 schreef Mr.G het volgende:
Gekocht voor nieuwe seisoen. Limited edition puma van de 96 hours lijn. Schoen is van hoogwaardig leer en tweed.
[[url=http://img343.imageshack.us/img343/646/imag01734dd.th.jpg]afbeelding][/URL]
Inmiddels al bijna een jaar oud. Limited edition puma Alexander van Slobbe design. Puma in stof uitegvoerd op de zijkant van de schoen, enkel de linkerkant van de linkerschoen.
[[url=http://img97.imageshack.us/img97/6448/imag01740mi.th.jpg]afbeelding][/URL]
Tsja apart zeker, kan er alleen niet aan zien dat ze zoveel moeten kosten. Maar das slechts mijn mening he.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:14 schreef Mr.G het volgende:
smaken verschillen ik vind ze mooi en apart
Bedanktquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:15 schreef tonks het volgende:
Leuke schoenen Mr.G zeer apartalleen de foto's zijn niet zo duidelijk
Smaak verschillen hèquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:27 schreef WhiteAssNigga het volgende:
Nike Air Max, gewoon omdat ik ze ontzettend lekker vind zitten, en ik ze ook nog eens mooi zijn vind....
Jezus wat een wannabee BrEeZaH zeg, een echte koopt tenminste nog bij de goeie winkels ipv zulkse prutquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:20 schreef Krizzol het volgende:
mijn laatste schoenen kwamen wel van de van haren,
en slippers van de schoenenreus
Nog nooit van quoten gehoord Shizzol?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:27 schreef Krizzol het volgende:
zozo ben jij even breezah!!!
sta nog steeds een beetje verstelt dat ik breezah ben
Had je het tegen mij?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:27 schreef Krizzol het volgende:
zozo ben jij even breezah!!!
sta nog steeds een beetje verstelt dat ik breezah ben
235 euro voor 1 paar schoenenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:05 schreef BadKeukenTegel het volgende:
2 Paar Prada's a 235
1 Paar Botticelli's a 230
1 Paar TImberlands a 180
2 Paar Nikes a 80
Replay ende Havaianas slippers![]()
How femininequote:Op zondag 31 juli 2005 15:29 schreef GotC het volgende:
M'n geweldige groen/oranje All Stars van 60 euro. Gewoon altijd All Stars. Enkele keer laarzen.
Mwah, misschien niet zo vrouwelijk nee, maar ze zitten geweldig lekker (blaren zijn not done imoquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:32 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
How feminine![]()
Allstars zijn best oke hoor, maar altijd...?
Ik heb echt killer lichtbruine ballerinaschoentjes gekocht, van XX by Mexx. En met killer bedoel ik dat ook letterlijkMoet ze echt nog goed inlopen
![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:33 schreef Zjwegel het volgende:
[afbeelding]
Y-3 ter waarde van 230,-
[afbeelding]
Bikkembergs ter waarde van 180,- (wel met en blauwe band)
En schoenen mogen wel wat duurder zijn aangezien het ergonomisch gezien het belangrijkste kledingsstuk is.
in die kleurquote:Op donderdag 20 april 2006 17:07 schreef twetwe het volgende:
[afbeelding](maar dan de kleuren omgedraaid)
koop witte sneakers, okee niet echt casual maar wel coolquote:Op donderdag 20 april 2006 18:00 schreef Ayaxola het volgende:
Ik moet van mijn moeder weer nieuwe schoenen kopen. Maar heb geen zin om mijn moeder 100 euro ofzo te laten betalen voor nieuwe schoenen.
Iemand nog enig idee voor betaalbare casual sportschoenen?
als het van je moeder moet, kies je tog focking dure schoenenquote:Op donderdag 20 april 2006 18:00 schreef Ayaxola het volgende:
Ik moet van mijn moeder weer nieuwe schoenen kopen. Maar heb geen zin om mijn moeder 100 euro ofzo te laten betalen voor nieuwe schoenen.
Wat is de Invito?quote:Op donderdag 20 april 2006 18:18 schreef Juninho het volgende:
Kijk bij de Invito
Dat sowieso natuurlijk, ieder z'n ding... Heb ook een paar Nike Air Force One's, zitten ook heerlijk, maar mn air maxen zijn toch de shit!!quote:
Mijn witte pumatjes waren 45 euroquote:Op donderdag 20 april 2006 18:00 schreef Ayaxola het volgende:
Maar wie is rianne?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:00 schreef miss.cutie4you het volgende:
Wat heeft Rianne niet in haar kast liggen qua schoenen!?!?helemaal schoenenfreak!
Dat vind ik echt zulke trieste schoenen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:33 schreef MaximumRush het volgende:
[afbeelding]
Ik heb gister deze K-Swiss Stripe Shifter gehaald.
quote:Op maandag 17 april 2006 15:04 schreef Sylvana het volgende:
Alleen me kisten hebben veel geld gekozt, die waren meer dan 100 euro
Rest van me schoenen koop ik gewooon bij de schoenenreus voor 30-50 euro
Puma's functioneren ook erg slecht als riemquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:18 schreef DeStedebouwer het volgende:
Puma's... daar zakt m'n broek zo onderhand wel van af...
Heb meestal NIKE's van rond de 70 euro, heb ze nu in het zwart en in blauw.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:43 schreef BananaGirl het volgende:
Dragen jullie ook van die hele dure schoenen of gewoon hup bij de schoenenreus ofsow paar schoentjes erbij?
Hoeveel geld besteden jullie er ongeveer aan?
Kijk dat zijn schoenenquote:Op zondag 14 mei 2006 13:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ik meestal ook ja.
Gisteren gehaald:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nike SB Paul Rodriguez Premium. Limited Edition uiteraard.
Dat moet toch iedereen zelf weten?quote:Op zondag 14 mei 2006 17:32 schreef vruitig het volgende:
Hoe kunnen jullie tegenwoordig nog Puma´s dragen in welk gat leven jullie. En dan ook vooral nog als nette schoenen gebruiken daarnaast zijn Bikkembergs ook passé. Lopen jullie ook in Fila/Kappa/G-Star/Replay truien?
Wat is daar mis mee dan?quote:Op zondag 14 mei 2006 17:32 schreef vruitig het volgende:
Hoe kunnen jullie tegenwoordig nog Puma´s dragen in welk gat leven jullie. En dan ook vooral nog als nette schoenen gebruiken daarnaast zijn Bikkembergs ook passé. Lopen jullie ook in Fila/Kappa/G-Star/Replay truien?
Footlocker ofcourse :pquote:Op zondag 14 mei 2006 19:53 schreef spenky het volgende:
[..]
zulk soort willik ook.. in een andere kleur.. ?
waar heb je die gefixt.. kan ze niet vinden ?
Die heb ik ook!quote:
Had hetzelfde destijds.. alleen waren ze toen 300 gulden.. Nu zijn ze niks goedkoper, maargoedquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:45 schreef Jeff89 het volgende:
Best kansloos eigenlijk... Ik weet nog vroeger, toen ik geen maxies mocht van mn mama omdat 't te duur was.. Toen kostte ze 100 gulden
waar?quote:Op zondag 14 mei 2006 15:02 schreef -XX- het volgende:
Mijn nieuwe zomerschoentjes![]()
De prijs moet er ook even bij hoor!¤ 15,-
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Fila, Kappa, Umbro & Le Coq Sportive is allemaal kut. Puma, G-Star en Replay is niets mis mee, Bikkembergs is niet mijn ding en te veel namaak vanquote:Op zondag 14 mei 2006 17:32 schreef vruitig het volgende:
Of die celticsquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:35 schreef VASND het volgende:
Een beetje simpele zwart/beige zomerschoenen van de scapinogoed genoeg en niet duur
En dat is?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:15 schreef Ayaxola het volgende:
Heb nieuwe Tigers gekocht, gelukkig wel in een kleur die bijna niemand heeft![]()
kan je spullen in stoppen!!1111 uyhehueuhquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:33 schreef Zuen het volgende:
Wat is er chill aan kisten, behalve dat je mensen hard kan schoppen en dat je op een soldaat lijkt?
Ze zittten verdomd lekker, schijnt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:33 schreef Zuen het volgende:
Wat is er chill aan kisten, behalve dat je mensen hard kan schoppen en dat je op een soldaat lijkt?
40 euro bij een winkeltje in Deventer, was niet echt zo'n bekende winkel ofzo, meer speciaalzaakjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:34 schreef Sabinee het volgende:
Die zijn echt heel erg leuk Sylvana![]()
![]()
Waar vandaan en hoe duur?![]()
gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaakquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:13 schreef Daantke het volgende:
Leer het nou eens: puntschoenen zijn lelijk.
Fijn voor je dat je hier wel je mening mag delen......quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:13 schreef Daantke het volgende:
Leer het nou eens: puntschoenen zijn lelijk.
Btw ik heb adidasjes (superstar2) en asics mexico 66 beige
Ik ben blij voor jequote:Op donderdag 29 juni 2006 19:16 schreef Asmooh het volgende:
normaal besteed ik 100/120 euro aan schoenen..
nu een keer goedkope gekocht (70 euro)
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:59 schreef Sabinee het volgende:
Ik heb dure schoenen die ik veel gebruik.
Heb nu witte/lichtblauwe Nike Air Maxen voor 105 euro, dat zijn echt DE schoenen waarop ik altijd goed kan lopen, winkelen uitgaan, springen, etc. Hiervoor zwarte gehad, en ik heb besloten dat ik altijd minimaal 1 paar wil hebben. Wat een heerlijke schoenen
[afbeelding]
en donkerbruine laarzen voor 90 euro, van de Amigo geloof ik.
[afbeelding]
Verder heb ik scapino slippers (lichtroze soort suede met gevlochten touw rand) en scapino nep-allstars (wit met lichtgroene/donkergroene bloemen) die allebei denk ik niet meer dan 15 euro kostten.
Ohja ook nog witte scapino ballerina's maar die lopen echt niet lekker, en ik heb wel hele mooie echte leren gezien van Tommy Hilfiger, dus daar aas ik een beetje op. Dat is dan ook voor veelvuldig gebruik. (linksvoor is een voorbeeld!)
[afbeelding]
Van vorig jaar heb ik nog zwarte laarzen van de Van Woensel, die waren denk ik 65 euro.
Schoenen zijn het enige "kledingstuk" waar ik veel voor uit wil geven.
Ik leg er nog geen 25 euro voor neerquote:Op maandag 3 juli 2006 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
[afbeelding]
ik heb die, voor 50 euro. meer dan 75 leg ik er niet voor neer, of ze moeten wel heel mooi zijn.
Ja het zijn echt heerlijke schoenen. Ik doe er alles mee. Heb hier op Fok al veel commentaar erop gehad, mensen zien me meteen aan voor domme, asociale gabbertrut maar dat zegt meer over die mensen dan over mij denk ikquote:Op maandag 3 juli 2006 21:43 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Heb drie paar op het moment, waarvan één paar 5 jaar oud is. Ze zijn zo afgesleten, er is geen zool meer over, zitten hele gaten in, het stuk boven het zwarte rubber van de zool laat aan de kanten los, er is echt niks meer van over zo afgedragen, maar ik trek ze altijd aan naar m'n werk (20m lopen en erna stap ik in de auto en op het werk trek ik ander schoeisel aan), ik wil ze gewoon niet weggooien
Ik hem altijd twee paar kisten om de week aantrekken doek drie jaar mee.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:09 schreef teh-Rammie het volgende:
Kisten á 90 pleuroMaar ze gaan wel lekker lang mee
![]()
Vrouwen met maxiesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:41 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Ja het zijn echt heerlijke schoenen. Ik doe er alles mee. Heb hier op Fok al veel commentaar erop gehad, mensen zien me meteen aan voor domme, asociale gabbertrut maar dat zegt meer over die mensen dan over mij denk ik
Heb ook al wel gehoord dat het niet echt vrouwelijke schoenen zijn, so what? Er zijn meer vrouwen die graag op sneakers lopen, en ik vind hakken met uitgaan of winkelen ECHT niet fijn..
Haha ik gooi ze ook niet weg hoor
Hoveel kg weegt 1 zon schoenquote:Op zondag 9 juli 2006 02:03 schreef KoRnFreak het volgende:
Jeuj, eindelijk nieuwe New Rock's:
[afbeelding]
Ik ookquote:Op zondag 9 juli 2006 09:14 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Ik heb deze K-wiss Tongtwister schoenen:
[afbeelding]
Maar dan met veters
Je gaat toch niet para doen hè???quote:Op zondag 9 juli 2006 10:50 schreef gfo het volgende:
maak nog wel een foto.. aangezien me cam leeg is.. maar kheb:
- witte allstars
- zwarte denim allstars
- witte asics
- zwarte prada
- wit met gele prada
- zwarte gucci
- zwarte nike all court met klitteband
- gouden botticelli limited
- witte dirk bikkembergs
- zwarte gewone bikkembergs
- aantal teenslippers
quote:Op zondag 9 juli 2006 02:03 schreef KoRnFreak het volgende:
[afbeelding]
Weetje... ik vind ze mooiquote:Op zondag 9 juli 2006 02:03 schreef KoRnFreak het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |