Mja.. die draag ik ook, alleen de lichtblauwequote:Op donderdag 21 juli 2005 11:51 schreef Mattt het volgende:
Zwarte afgeragde allstars, k vind ze nog steeds leuk.. 60 euro kosten die dingen nu geloof ik..
heb ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:51 schreef Mattt het volgende:
Zwarte afgeragde allstars, k vind ze nog steeds leuk.. 60 euro kosten die dingen nu geloof ik..
Die K-swiss heb ik ook. Fijne schoenenquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:56 schreef taart het volgende:
[..]
heb ik ook![]()
De bovenste dus:
[afbeelding]
en kswiss:
[afbeelding]
dat jij voor zon lelijke shcoenen 140 pleuri neerteltquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:42 schreef McFarmer het volgende:
[afbeelding]
Nike Air Max Classic '90, waren 140,-
Ik niet, mijn ouders. Smaken verschillenquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:45 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
dat jij voor zon lelijke shcoenen 140 pleuri neertelt
Ik heb volgens mij nog nooit schoenen gekocht omdat ze schattig zijn, maar een ieder zijn meug.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:52 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Idd.
Soms koop ik schoenen bij de schoenenreus, omdat ze daar vaak erg schattig zijn.![]()
Jaquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:06 schreef XiChico het volgende:
[..]
Die K-swiss heb ik ook. Fijne schoenen
Mijn schoenen kosten gemiddeld 100 Euro.... en dan vind ik redelijkquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:57 schreef boekenworm het volgende:
De gemiddelde schoen die ik draag kost tussen de ¤15,- en 20,- Redelijk dus.
Waar lees jij dat ik geld teveel heb dan?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:00 schreef boekenworm het volgende:
Niet iedereen heeft geld teveel. En geeft het enkel uit aan kleding. ¤100,-. Dat is twee maanden geld. En ik moet er alles van kopen. Verspilling.
Heb je een paar schoenen gezien die van Diesel zijn of zoek je echt diesel-schoenen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:53 schreef Luiss het volgende:
Heb 2 paar Nikes ( waaronder een paar Air maxjes) en ik zoek nog Diesel schoentjes .
Een vriend van mij had ze en die vond ik wel mooi . Om eerlijk tezijn vind ik alleen dat model mooi , ik zie wel andere Diesel schoenen genoeg in de meeste winkels maar die vind ik niet mooiquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb je een paar schoenen gezien die van Diesel zijn of zoek je echt diesel-schoenen?
Indien dat laatste, waarom perse van Diesel?
Koop je schoenen om het merk of omdat je ze leuk vindt?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:14 schreef Luiss het volgende:
[..]
Een vriend van mij had ze en die vond ik wel mooi . Om eerlijk tezijn vind ik alleen dat model mooi , ik zie wel andere Diesel schoenen genoeg in de meeste winkels maar die vind ik niet mooi.
ze vragen hoe duur schatquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:58 schreef DeLeider het volgende:
All stars van 4 jaar terug![]()
kisten (in de winter en voor op werk)
simpele adidas sneakers
Klopt, heb ze nu iets langer dan 2 jaar en ze zijn nog primaquote:
die eerste nikes heb ik ookquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:55 schreef jiigg het volgende:
[afbeelding]
Me schoentjes, heb nog wel meer schoenen ergens nog liggen maargoed deze draag ik meestal
quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:47 schreef XiChico het volgende:
K-Swiss tongue twister 80 euro. Voor sneakers sowieso niet meer dan 100 euro.
London, Britain en nog zo'n andere winkel waar ze alleen maar Amerikaans spul verkopen waar ik de naam van kwijt ben. Wellicht hebben die drie ze.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:09 schreef cappp het volgende:
hey, ik had ff een vraagje...
Ik zoek een nieuw paar allstars omdat de mijne beetje erg versleten zijn. Ik zoek een paar orginele zoals op de converse site. Maar ik kan niet via die site bestellen omdat ze alleen maar binnen de VS leveren. Weet iemand een winkel of webshop waar ze een grote variatie in allstars hebben?
De Nike skateschoenen lijn is gewoon even sterk als die hoor en volgens mij goedkoper dan Adio en Es...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:45 schreef Jonathon het volgende:
DC
Fallen
ES
DVS
Adio
zijn goede merken, en niet eens duur vergleken met Nike ofzow.. en zijn een stuk sterker!
[afbeelding]
Man het was een geintje zeg...... G-unit das van 50 cent....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je moer ook niet. Ik zeg verdomme toch ¤85 man, debiel
.
Het was ook niet serieus hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Man het was een geintje zeg...... G-unit das van 50 cent....
Een poging tot humor maken wordt kennelijk tegenwoordig ook al afgestraft met verwijten naar iemands moeder en je bent direct een debiel![]()
En dat te bedenken dat ik je schoenen ook nog mooi vind ook![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het was ook niet serieus hoor.
.
america todayquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
London, Britain en nog zo'n andere winkel waar ze alleen maar Amerikaans spul verkopen waar ik de naam van kwijt ben. Wellicht hebben die drie ze.
Die heb ik ook alleen andere kleuren, en ik vind ze echt mooiquote:
Jezus dat een mens 570/620 gulden over heeft voor een paar schoenen....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:38 schreef Mr.G het volgende:
Ik heb twee paar puma's van verschillende special edition lijnen. Die kosten respectievelijk 260 en 280 euro.
Mja het duurde nog lang voor er zulk commentaar kwam. Ik doe er wel lang mee, en voor de exclusiviteit en de kwaliteit heb ik dat er voor overquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jezus dat een mens 570/620 gulden over heeft voor een paar schoenen....
Je had het kunnen verwachten natuurlijk aangezien het geen alledaagse bedragen zijn. Van Bommels zeker?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:53 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Mja het duurde nog lang voor er zulk commentaar kwam. Ik doe er wel lang mee, en voor de exclusiviteit en de kwaliteit heb ik dat er voor over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |