Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Jump) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
21 juli is de nationale feestdag. Altijd al zo genoemdquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat voor een feestdag hebben onze zuiderburen dan?
Ah.. de bekende 21 juli dusquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:30 schreef Jump het volgende:
Ideën voor de TT, laat maar weten
[..]
21 juli is de nationale feestdag. Altijd al zo genoemd
Sjowheee...quote:
Vieren ze dan de onafhankelijkheid?quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:30 schreef Jump het volgende:
Ideën voor de TT, laat maar weten
[..]
21 juli is de nationale feestdag. Altijd al zo genoemd
Goede koop. Zit dicht in de buurt van een 6600 GT. Soms is ie zelfs wat sneller.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:11 schreef Godlike02 het volgende:
Ja ben ik weer!!
Vraagje!
Ik heb net bij de mycom een asus v9999 gamers edition besteld voor 199 euro.
Is deze kaart voor dit bedrag de beste koop?
Ik zat eerst te denken aan een 6600 tot ik deze tegen kwam.
Maar ik heb er echt geen verstand van dus graag jullie mening zo tussen door!
Daar zat ik eerst aan te denkenquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Goede koop. Zit dicht in de buurt van een 6600 GT. Soms is ie zelfs wat sneller.
Ik heb het hier vandaan. Zitten vrij dicht bij elkaar. Als je wat meer detail aanzet zoals Anti-Aliasing is de 6800 (die jij hebt besteld) net wat sneller.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar zat ik eerst aan te denken
Geen idee welke beter is![]()
Ik raak af en toe ook de draad kwijt met die 200 uitvoeringen die ze tegenwoordig hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:39 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan weet ook (bijna) niets van nieuwe videokaarten
Jij hebt een standaard 6800. Je hebt ook nog een LE, GT en Ultraversie. De LE is de langzaamste variant. De GT is weer sneller dan de standaard 6800 en de Ultra weer sneller dan de GT.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:40 schreef Godlike02 het volgende:
Wat voor een 6800 heb ik dan?
Want dat 9999 snap ik nog net
daarna ben ik lost!
Ja volgens mij komt die van mij rond de standaard 6800quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik raak af en toe ook de draad kwijt met die 200 uitvoeringen die ze tegenwoordig hebben.
[..]
Jij hebt een standaard 6800. Je hebt ook nog een LE, GT en Ultraversie. De LE is de langzaamste variant. De GT is weer sneller dan de standaard 6800 en de Ultra weer sneller dan de GT.
Me baas heeft geloof ik ook de 6600GT gekocht voor zijn zoon, en daar speelt hij nu vloeiend BF2 op. Dus denk dat het wel mogelijk isquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja volgens mij komt die van mij rond de standaard 6800
en overklokken was ook goed mogelijk las ik.
Als ik BF2 maar kan spelen![]()
Voor de rest heb ik een P4 3Ghz HT dus dat moet niet de bottleneck zijnquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Me baas heeft geloof ik ook de 6600GT gekocht voor zijn zoon, en daar speelt hij nu vloeiend BF2 op. Dus denk dat het wel mogelijk is
nou nee, denk dat het meer flitst over je schermquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor de rest heb ik een P4 3Ghz HT dus dat moet niet de bottleneck zijn
dan pas wordtie geleverd?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:35 schreef Godlike02 het volgende:
We gaan het volgende week merken!
Je vriendin dus ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:08 schreef Sjowhan het volgende:
alles is eigendom van FOK!, dus je quote is niet van jou
quote:
Mac.. BK.. whateverquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:17 schreef whoops het volgende:
[..]MacDonalds is een belediging voor de naam Mac...
Leuk...quote:
Mac:quote:
zit alleen te prutsen met de refferer spam, op een of andere manier werkt me blacklist niet omdat de schijf op 'readonly'staat (NTFS). Heb al ownership genomen, maar bij een refresh van de map is de read-only gewoon weer teruggezetquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:22 schreef whoops het volgende:
[..]
Leuk...(Ik klikte...
)
Je weet vast al wel dat je onderaan je frontpage een foutmelding hebt toch?
Hmmm wazig... Even map renamen, nieuwe aanmaken en spul daarin zetten? Kijken of dat helpt?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
zit alleen te prutsen met de refferer spam, op een of andere manier werkt me blacklist niet omdat de schijf op 'readonly'staat (NTFS). Heb al ownership genomen, maar bij een refresh van de map is de read-only gewoon weer teruggezet
Ik ga het proberen, heb ik zelf nog niet aan gedachtquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:05 schreef whoops het volgende:
[..]
Hmmm wazig... Even map renamen, nieuwe aanmaken en spul daarin zetten? Kijken of dat helpt?
Ik ken xammp inderdaad wel, gebruikte zelf altijd EasyPHP (precies hetzelfde idee...)quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ga het proberen, heb ik zelf nog niet aan gedacht.
(is overigens een alles-in-1-installatie; dus apache, php en mysql. Heeft toch soms zijn nadelen blijkt wel weer..)
Misschien dat deze oplossing 'straight outta Redmond' iets voor je kan doen? http://support.microsoft.com/?kbid=256614quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:56 schreef Sjowhan het volgende:
Lijkt alsof het op de root (de D: dus) verkeerd staat
Zelfs als ik een nieuwe map aanmaak is het standaard attribuut read only
Grom!
Ik zag het. Je stad Antwerpen ziet er goed uit op de picsquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
check simcity topic nog eens staan wel wat leuke steden in van mij en wat screens
dan doet de reeks zijn naam eer aan dusquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:24 schreef whoops het volgende:
Het is hier dan ook wel heeeel erg SC... Na een half uur F5'en nog niets bij gepost... [afbeelding]
Jij bent me ook een partij vroeg altijd...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:49 schreef mschol het volgende:
[..]
dan doet de reeks zijn naam eer aan dus
goeiemorgen
Vakantie werk bij FloraHolland (bloemenveiling)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:50 schreef whoops het volgende:
[..]
Jij bent me ook een partij vroeg altijd...
Heb je een krantenwijk ofzo?
Ah oke...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:54 schreef mschol het volgende:
[..]
Vakantie werk bij FloraHolland (bloemenveiling)
als distributiemedewerker
ben nu uitdeler (zorgen dat de planten bij de goede koper terecht komen)
6.00 - eintijden verschillen, vandaag waarschijnlijk 11.30-12 uurquote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:56 schreef whoops het volgende:
[..]
Ah oke...
Hoe laat moet je beginnen je dan?
Nou, werkze dan... Ik haal mijn pizzabroodje uit de oven en ga dan een keer pitten...quote:
en jou reden om (nog) wakker te zijn?????quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:58 schreef whoops het volgende:
[..]
Nou, werkze dan... Ik haal mijn pizzabroodje uit de oven en ga dan een keer pitten...
Ik heb morgen vrij...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:00 schreef mschol het volgende:
[..]
en jou reden om (nog) wakker te zijn?????
volhoudertjequote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:03 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik heb morgen vrij...Ja echt, meer zit er niet achter...
* whoops kan altijd moeilijk de kooi in komen...
redelijk moeilijk zegt ie danquote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:03 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik heb morgen vrij...Ja echt, meer zit er niet achter...
* whoops kan altijd moeilijk de kooi in komen...
Moet jij nodig zeggen...quote:
Byebye...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:05 schreef mschol het volgende:
[..]
redelijk moeilijk zegt ie dan
singing off
tot vanmiddag
oops.... meteen vertrektquote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:06 schreef whoops het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen...
P.S. je post in DIG, nerd...
Ik denk ik zeg het even, voordat straks half ONZ hier is...quote:
quote:
Niettemin heb ik me goed geamuseerd. Alleen heb ik nu wel wat last van hoofdpijnquote:
overmatig drankgebruikquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Niettemin heb ik me goed geamuseerd. Alleen heb ik nu wel wat last van hoofdpijn
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Niettemin heb ik me goed geamuseerd. Alleen heb ik nu wel wat last van hoofdpijn
Concert van CLouseau geweest op de Gentse Feestenquote:
haha, ik val wel bijna in slaapquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:18 schreef SHERMAN het volgende:
Das misschien wel de stoerste belg alle tijden.
Jij bent ook wel stoer hoor.quote:
quote:Ik denk nog vaak aan hoe het toen begon, we lachen arm in arm in het gras onder de zon, maar we wisten allebij er komt een tijd, die zwaar en moeilijk word want de passie raak je kwijt, maar ik zei: we vechten en we gaan er voor, wat ook komt we slaan er ons wel door, maar als de vlinders sterven in je schoot
Clousseau met Passiequote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:52 schreef Sjowhan het volgende:
Van wie is die quote?
gelukkig ken je het nietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:52 schreef Sjowhan het volgende:
Van wie is die quote?
nee hij is geen A of Faquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:43 schreef SHERMAN het volgende:
Zeg jump kan ik jou wel wat vragen over bans?
En das dus mijn vraag. Als alleen A's en FA's kunnen bannen, dan kan ik dus gewoon lekker gaan klooien als er geen is?quote:
nee mods EN users kunnen je aangevenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En das dus mijn vraag. Als alleen A's en FA's kunnen bannen, dan kan ik dus gewoon lekker gaan klooien als er geen is?
En als mods je aangeven heb je hem wel bijna zeker te pakkenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En das dus mijn vraag. Als alleen A's en FA's kunnen bannen, dan kan ik dus gewoon lekker gaan klooien als er geen is?
Kloptquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:49 schreef SHERMAN het volgende:
Ja maar mods kunnen dus niet voorkomen dat ik niet kan posten. Dus als ik midden in de nacht ga lopen kloten dan kunnen mods wel mijn posts gaan editten maar met een beetje geluk is er geen A of FA wakker en kan ik dus niet gebanned worden.
Ik zag wel laatst dat Nikky tot 04.00 wakker wasquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:49 schreef SHERMAN het volgende:
Ja maar mods kunnen dus niet voorkomen dat ik niet kan posten. Dus als ik midden in de nacht ga lopen kloten dan kunnen mods wel mijn posts gaan editten maar met een beetje geluk is er geen A of FA wakker en kan ik dus niet gebanned worden.
Ach ik merk soms ook wel is dat een fora als dig uren onbeheert is hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zag wel laatst dat Nikky tot 04.00 wakker was![]()
En dat was niet in een weekend
Ik heb dan ook wel is in de nacht een admin dr heen getrokkenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:53 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ach ik merk soms ook wel is dat een fora als dig uren onbeheert is hoor.
Goed plan.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel is in de nacht een admin dr heen getrokken
Enige probleem is dat ze vaak slecht bereikbaar zijn
Mailen duurd te lang en je ziet niet wie dr online is op irc ofzo
Eigenlijk zou je een #nsb chan moeten hebben waar alle mods en A´s zitten
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
Ja je kan dat. Maar dat merken we toch welquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
We hebben al een crewchannel hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jaja.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:42 schreef Jump het volgende:
[..]
Ja je kan dat. Maar dat merken we toch wel
We?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:42 schreef Jump het volgende:
[..]
Ja je kan dat. Maar dat merken we toch wel
ja, maar kunnen we altjid oorspelenquote:
I knowquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:59 schreef Jump het volgende:
[..]
ja, maar kunnen we altjid oorspelen
Er is altijd wel een FA onlnie hoor
uhuhquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:18 schreef SHERMAN het volgende:
Ik ben een hartstikke nette en lieve jongen hoor.
quote:
Wat is daar mis mee?quote:
zeggen we allemaalquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:18 schreef SHERMAN het volgende:
Ik ben een hartstikke nette en lieve jongen hoor.
Dan niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat er iets mis mee is![]()
quote:
quote:lotje WAS ECHT SUPPER VET OP VAKANTIE zegt:
je bent een schat
Problemen mee?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verkapt: zie me pimpen met mijn msn breezahs post
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verkapt: zie me pimpen met mijn msn breezahs post
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:49 schreef SHERMAN het volgende:
Jump!!!!111!!!!1
Ze pesten mij!!11!!1!1!!!1![]()
![]()
:(
die staat in GC, maar toch ff piepenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:36 schreef Godlike02 het volgende:
Jump
[BeWeS] Team!fok
Whatpulse is hier ook begonnen en geindigd
Het gaat een SC worden die ze hier gaan plaatsen
is dan spijtig voor jouquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:49 schreef SHERMAN het volgende:
Jump!!!!111!!!!1
Ze pesten mij!!11!!1!1!!!1![]()
![]()
:(
* mschol komt niet meer bijquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:51 schreef Jump het volgende:
[..]
is dan spijtig voor jou![]()
Allemaal braaf zijn
Wat ga je trouwens doen aan al die Longhorn topics.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:51 schreef Jump het volgende:
[..]
is dan spijtig voor jou![]()
Allemaal braaf zijn
http://img327.imageshack.us/my.php?image=msn2aj.pngquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Quotes zijn er om niet te geloven he
owja.. ook te manipuleren
Deze avond eens naar kijkenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wat ga je trouwens doen aan al die Longhorn topics.
Zijn er echt tig op een dag volgens mij.
Oke.quote:
daar staat 'haai lieffie', niet ' je bent een schat'quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
http://img327.imageshack.us/my.php?image=msn2aj.png
Boeiend? Dat van je bent een schat heb ik al afgesloten, en ik ga geen logs op deze pc bewaren.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
daar staat haai lieffie, niet ' je bent een schat'
Ik ben vervelend vandaag.. sorryquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:25 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Boeiend? Dat van je bent een schat heb ik al afgesloten, en ik ga geen logs op deze pc bewaren.
Merk het ja.quote:
Breezahquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
http://img327.imageshack.us/my.php?image=msn2aj.png
Neukbaar.quote:
Ik vind haar neukbaar dan.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De definitie van neukbaar is smaak gebonden![]()
Ik zou na 3 weken koffie hebben rond gebracht, er ook wel zat van zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:28 schreef QyRoZ het volgende:
Na drie weken in de IT werken ben ik het al wel weer zat.
Gezien het maandverband topic zeker jaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De definitie van neukbaar is smaak gebonden![]()
Nee, hij staat nu hier voor de loods. 41 kilometer op de teller ofzo.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:27 schreef Jump het volgende:
* Jump hoort ambulance vertrekken ?
zal wel niet voor daar zijn
Ja, maar nu al gedaanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:35 schreef SHERMAN het volgende:
Euh Jump die topics van Longhorn zou je vanavond pas dichtgooien toch?
het OS bestaat echt welquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:45 schreef whoops het volgende:
Waarom wordt er zoveel geluld over een OS dat nog nieteens bestaat...
En dat als het er eindelijk ooit eens is de helft van de features bevat die beloofd zijn...![]()
dus lullen we over een OS dat al wel bestaatquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:51 schreef SHERMAN het volgende:
Dus.
Zo te zien een diesel.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:01 schreef SHERMAN het volgende:
[[url=http://img259.imageshack.us/img259/5980/s41000469ac.th.jpg]afbeelding][/URL]
41km op de teller.
je hebt em gewoon laten resettenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:01 schreef SHERMAN het volgende:
[[url=http://img259.imageshack.us/img259/5980/s41000469ac.th.jpg]afbeelding][/URL]
41km op de teller.
Ik las het ook net.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:05 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt em gewoon laten resetten
Weblogs ontmaskeren kattenkiller
Afmaken die gast
goeie zaak van de weblogs
Klopt. Helaas maar een 1.9, maar ook wel begrijpelijk.quote:
Heb ik niet gedaan. Gloednieuwe auto.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:05 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt em gewoon laten resetten
Weblogs ontmaskeren kattenkiller
Afmaken die gast
goeie zaak van de weblogs
Mooie kat. Hoe heet hij/zij?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:47 schreef Jump het volgende:
[[url=http://users.pandora.be/monkeytail/kat/1_klein.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://users.pandora.be/monkeytail/kat/2_klein.jpg]afbeelding][/url]
Het is geen katje meer nu
Ze past niet meer op 1 hand
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:08 schreef whoops het volgende:
Schijnt heel slecht voor je klote te zijn, zo'n subwoofer tussen je benen...
Zijn die speakers verbonden met losse draden of zitten ze in de speakers vast?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[pics]
Losquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zijn die speakers verbonden met losse draden of zitten ze in de speakers vast?
Zij heet Zoemie. En heeft sinds gisteren een manier gevonden om aan de visjes te kunnen binnenquote:
Die van mij heeft gister ontdekt dat m'n pckast ook wel leuk is om op te gaan liggenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:12 schreef Jump het volgende:
[..]
Zij heet Zoemie. En heeft sinds gisteren een manier gevonden om aan de visjes te kunnen binnen
Kwam ik daarjusit beneden, had ze er bijna eentje vast.
MX300quote:
mja.. die ruimte waarin het balletje zit enzo...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:46 schreef SHERMAN het volgende:
Schoonmaken?
inderdaad.quote:
Dat was voor mij ook de reden om een optische te nemen. Ik werd een beetje moe van dat schoonmaken.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
inderdaad.
had dat ook een keer, muis wilde niet meer, ik dat open, vet ranzig.. Toen maar overgegaan op een optische
jij bent dus een van de weinige linkshandigequote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:34 schreef ElmarO het volgende:
M'm muis en toetsenbord zijn allebei met draad. En ik heb sowieso niet veel aan draadloze muizen aangezien ze alleen handig zijn voor rechtshandigen.
Yup. Mijn keus is altijd vrij beperkt. Dus zolang m'n MX300 het goed doet houd ik diequote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:36 schreef mschol het volgende:
[..]
jij bent dus een van de weinige linkshandige
en zonder draad blijft er prettig hoor...
begon er ooit mee en kan nu niet azonder, heb nu wel een lader bij muis anders blijf je batterijen opladen
* mschol pakt de fles fanta erbij...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:47 schreef mr_koffie het volgende:
tijd voor koffie... en ik word niet eens erbij geroepen???![]()
gelukkig is het altijd tijd voor koffie![]()
Het blijft de VS. Dus het zou me niks verbazenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:04 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm right.. wat wil die leuke rechter daarmee doen dan
Sims2 verbieden?
Dan alleen in de VS, niet in Europa. Denk dat niemand daar blij mee zal zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het blijft de VS. Dus het zou me niks verbazen
Ze hebben daar GTA SA al uit de rekken gehaald ook voor éné scenequote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:04 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm right.. wat wil die leuke rechter daarmee doen dan
Sims2 verbieden?
Tsja.. VS.. ik vind het nog vreemd dat de meeste lekkere porno daar vandaan komtquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:10 schreef Jump het volgende:
[..]
Ze hebben daar GTA SA al uit de rekken gehaald ook voor éné scene
Het blijft af en toe een raar land.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:20 schreef Jump het volgende:
Een bloot popje, getekend dan nog, mag niet. Maar in sommige staten mag je (als je de letter van de wet volgt), midden op de dag iemand neerschieten die jou niet aanstaat.![]()
![]()
Dat zal wel niet zo snel.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Naja, zolang het hier maar niet gebeurd vind ik alles best
Ach, daar is nederland veel te lief voor duhquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het blijft af en toe een raar land.
[..]
Dat zal wel niet zo snel.
Whahahaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:47 schreef Jump het volgende:
Ik zag het direct toen ik in keuken kwam dat het goed nat lag. Tel ik visjes, ontbreekt er eentje. Zie ik kat, ook nat
Rest mag je raden![]()
hmm misschien hebben zij het dan ook wel..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:22 schreef ElmarO het volgende:
Die van mij is altijd roze, omdat mijn status op verborgen staat.
En nog een foto van mijn kat op m'n pc behuizing
meldtquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:36 schreef mschol het volgende:
[..]
jij bent dus een van de weinige linkshandige
Wallmart ed verkoopt het niet meer. Bij de game shop en een muziek/spelletjes zaak in de mall hier, lag hij vanmiddag nog gewoon in de rekken. Tsja, en dat alleen maar omdat de rating van 17+ naar 18+ is gegaanquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:10 schreef Jump het volgende:
[..]
Ze hebben daar GTA SA al uit de rekken gehaald ook voor éné scene
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:01 schreef ElmarO het volgende:
Ik ben er
http://www.tweakers.net/nieuws/38181
En dit is echt te triest voor woorden
Herkenbaarquote:
Nee, Het is net als de blokker die geen porno videoos verkoopt. Het is wel toegestaan, maar ze doen het niet vanwege de klanten. Tsja om nou GTA te vergelijken met een porno filmquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:54 schreef Sjowhan het volgende:
Anders hadden ze het ook uit de rekken moeten halen zeker?
wie wel op een zondagochtendquote:Op zondag 24 juli 2005 09:29 schreef Sjowhan het volgende:
Zo maar eerst douchen.. ben nog niet goed wakker
in 25 min zou je toch kunnen douchenquote:Op zondag 24 juli 2005 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
jij as toch douchen
hebbie een waterproof pc soms
was datr alweer 25 min geleden ???quote:Op zondag 24 juli 2005 10:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
in 25 min zou je toch kunnen douchen![]()
de tijd vliegtquote:Op zondag 24 juli 2005 10:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Handig die tijden die bij een post staan![]()
Hebquote:Op zondag 24 juli 2005 10:22 schreef SHERMAN het volgende:
Zo heb een nieuwe muis.
Logitech.
Optisch.
Draadloos.
Laad station.
Ze zijn echt relaxt!quote:
Is die 5 weken van 5 werkdagen per week een beetje realistisch voor de duur van de batterijen?quote:Op zondag 24 juli 2005 10:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze zijn echt relaxt!
Ik haat muizen op batterijen
Maar alle bezwaren zijn in 1 keer weg met het laadstation!![]()
bijna alle optisch + draadloze muizen hebben wel een stationquote:Op zondag 24 juli 2005 10:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze zijn echt relaxt!
Ik haat muizen op batterijen
Maar alle bezwaren zijn in 1 keer weg met het laadstation!![]()
dat is ook een optiequote:Op zondag 24 juli 2005 10:41 schreef SHERMAN het volgende:
Als ik hem niet gebruik gooi ik hem toch in het dock.
Zo lang is dat nog nietquote:Op zondag 24 juli 2005 10:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
bijna alle optisch + draadloze muizen hebben wel een station
Ik heb de van safeway, maar ook een laadstation. Je doet ong 4-5 dagen met de batterijen voordat je ze opnieuw moet laden.
Neequote:Op zondag 24 juli 2005 10:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Is die 5 weken van 5 werkdagen per week een beetje realistisch voor de duur van de batterijen?
Mijn pc gaat 's avonds uitquote:Op zondag 24 juli 2005 10:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee
Tenminste niet bij mij
Maar die van mij staat ook 24/7 aan
ikheb 2 serversquote:Op zondag 24 juli 2005 11:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mijne bijna nooit![]()
En mn server zeker niet
me broer heeft ook eigen sserver:quote:
Als die gaat knipperen dan kan ik er zo nog een dag mee doorquote:Op zondag 24 juli 2005 11:23 schreef mschol het volgende:
mis muis batterijen zein verneukt ik kan er maar 3 dagen intensief mee omgaan en hij gaat knipperen
nou gooi ik em minimaal om de dag in de lader dus das niet zo'n probleem..
maar soms wil je het wel eens vergeten..
zit je midden in deen teamdeathmatch , is je muis leeg
en mijn server ook nagenoeg nooit uit (enkel als ie loopt te kutten
en me gewone pc gaat ook steeds minder uit...
ik heb geen idee hoe lang ik er dan nog mee kan doen en eerlijk gezegd wil ik het ook niet proberen (ookal is binnen 2 uur weer opgeladen...)quote:Op zondag 24 juli 2005 11:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als die gaat knipperen dan kan ik er zo nog een dag mee door
Dus ik heb wel lang de tijd!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |