Ik ken xammp inderdaad wel, gebruikte zelf altijd EasyPHP (precies hetzelfde idee...)quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ga het proberen, heb ik zelf nog niet aan gedacht.
(is overigens een alles-in-1-installatie; dus apache, php en mysql. Heeft toch soms zijn nadelen blijkt wel weer..)
Misschien dat deze oplossing 'straight outta Redmond' iets voor je kan doen? http://support.microsoft.com/?kbid=256614quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:56 schreef Sjowhan het volgende:
Lijkt alsof het op de root (de D: dus) verkeerd staat
Zelfs als ik een nieuwe map aanmaak is het standaard attribuut read only
Grom!
Ik zag het. Je stad Antwerpen ziet er goed uit op de picsquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
check simcity topic nog eens staan wel wat leuke steden in van mij en wat screens
dan doet de reeks zijn naam eer aan dusquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:24 schreef whoops het volgende:
Het is hier dan ook wel heeeel erg SC... Na een half uur F5'en nog niets bij gepost... [afbeelding]
Jij bent me ook een partij vroeg altijd...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:49 schreef mschol het volgende:
[..]
dan doet de reeks zijn naam eer aan dus
goeiemorgen
Vakantie werk bij FloraHolland (bloemenveiling)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:50 schreef whoops het volgende:
[..]
Jij bent me ook een partij vroeg altijd...
Heb je een krantenwijk ofzo?
Ah oke...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:54 schreef mschol het volgende:
[..]
Vakantie werk bij FloraHolland (bloemenveiling)
als distributiemedewerker
ben nu uitdeler (zorgen dat de planten bij de goede koper terecht komen)
6.00 - eintijden verschillen, vandaag waarschijnlijk 11.30-12 uurquote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:56 schreef whoops het volgende:
[..]
Ah oke...
Hoe laat moet je beginnen je dan?
Nou, werkze dan... Ik haal mijn pizzabroodje uit de oven en ga dan een keer pitten...quote:
en jou reden om (nog) wakker te zijn?????quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:58 schreef whoops het volgende:
[..]
Nou, werkze dan... Ik haal mijn pizzabroodje uit de oven en ga dan een keer pitten...
Ik heb morgen vrij...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:00 schreef mschol het volgende:
[..]
en jou reden om (nog) wakker te zijn?????
volhoudertjequote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:03 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik heb morgen vrij...Ja echt, meer zit er niet achter...
* whoops kan altijd moeilijk de kooi in komen...
redelijk moeilijk zegt ie danquote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:03 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik heb morgen vrij...Ja echt, meer zit er niet achter...
* whoops kan altijd moeilijk de kooi in komen...
Moet jij nodig zeggen...quote:
Byebye...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:05 schreef mschol het volgende:
[..]
redelijk moeilijk zegt ie dan
singing off
tot vanmiddag
oops.... meteen vertrektquote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:06 schreef whoops het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen...
P.S. je post in DIG, nerd...
Ik denk ik zeg het even, voordat straks half ONZ hier is...quote:
quote:
Niettemin heb ik me goed geamuseerd. Alleen heb ik nu wel wat last van hoofdpijnquote:
overmatig drankgebruikquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Niettemin heb ik me goed geamuseerd. Alleen heb ik nu wel wat last van hoofdpijn
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Niettemin heb ik me goed geamuseerd. Alleen heb ik nu wel wat last van hoofdpijn
Concert van CLouseau geweest op de Gentse Feestenquote:
haha, ik val wel bijna in slaapquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:18 schreef SHERMAN het volgende:
Das misschien wel de stoerste belg alle tijden.
Jij bent ook wel stoer hoor.quote:
quote:Ik denk nog vaak aan hoe het toen begon, we lachen arm in arm in het gras onder de zon, maar we wisten allebij er komt een tijd, die zwaar en moeilijk word want de passie raak je kwijt, maar ik zei: we vechten en we gaan er voor, wat ook komt we slaan er ons wel door, maar als de vlinders sterven in je schoot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |