Je vriendin dus ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:08 schreef Sjowhan het volgende:
alles is eigendom van FOK!, dus je quote is niet van jou
quote:
Mac.. BK.. whateverquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:17 schreef whoops het volgende:
[..]MacDonalds is een belediging voor de naam Mac...
Leuk...quote:
Mac:quote:
zit alleen te prutsen met de refferer spam, op een of andere manier werkt me blacklist niet omdat de schijf op 'readonly'staat (NTFS). Heb al ownership genomen, maar bij een refresh van de map is de read-only gewoon weer teruggezetquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:22 schreef whoops het volgende:
[..]
Leuk...(Ik klikte...
)
Je weet vast al wel dat je onderaan je frontpage een foutmelding hebt toch?
Hmmm wazig... Even map renamen, nieuwe aanmaken en spul daarin zetten? Kijken of dat helpt?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
zit alleen te prutsen met de refferer spam, op een of andere manier werkt me blacklist niet omdat de schijf op 'readonly'staat (NTFS). Heb al ownership genomen, maar bij een refresh van de map is de read-only gewoon weer teruggezet
Ik ga het proberen, heb ik zelf nog niet aan gedachtquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:05 schreef whoops het volgende:
[..]
Hmmm wazig... Even map renamen, nieuwe aanmaken en spul daarin zetten? Kijken of dat helpt?
Ik ken xammp inderdaad wel, gebruikte zelf altijd EasyPHP (precies hetzelfde idee...)quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ga het proberen, heb ik zelf nog niet aan gedacht.
(is overigens een alles-in-1-installatie; dus apache, php en mysql. Heeft toch soms zijn nadelen blijkt wel weer..)
Misschien dat deze oplossing 'straight outta Redmond' iets voor je kan doen? http://support.microsoft.com/?kbid=256614quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:56 schreef Sjowhan het volgende:
Lijkt alsof het op de root (de D: dus) verkeerd staat
Zelfs als ik een nieuwe map aanmaak is het standaard attribuut read only
Grom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |