Ik ga het proberen, heb ik zelf nog niet aan gedachtquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:05 schreef whoops het volgende:
[..]
Hmmm wazig... Even map renamen, nieuwe aanmaken en spul daarin zetten? Kijken of dat helpt?
Ik ken xammp inderdaad wel, gebruikte zelf altijd EasyPHP (precies hetzelfde idee...)quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ga het proberen, heb ik zelf nog niet aan gedacht.
(is overigens een alles-in-1-installatie; dus apache, php en mysql. Heeft toch soms zijn nadelen blijkt wel weer..)
Misschien dat deze oplossing 'straight outta Redmond' iets voor je kan doen? http://support.microsoft.com/?kbid=256614quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:56 schreef Sjowhan het volgende:
Lijkt alsof het op de root (de D: dus) verkeerd staat
Zelfs als ik een nieuwe map aanmaak is het standaard attribuut read only
Grom!
Ik zag het. Je stad Antwerpen ziet er goed uit op de picsquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
check simcity topic nog eens staan wel wat leuke steden in van mij en wat screens
dan doet de reeks zijn naam eer aan dusquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:24 schreef whoops het volgende:
Het is hier dan ook wel heeeel erg SC... Na een half uur F5'en nog niets bij gepost... [afbeelding]
Jij bent me ook een partij vroeg altijd...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:49 schreef mschol het volgende:
[..]
dan doet de reeks zijn naam eer aan dus
goeiemorgen
Vakantie werk bij FloraHolland (bloemenveiling)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:50 schreef whoops het volgende:
[..]
Jij bent me ook een partij vroeg altijd...
Heb je een krantenwijk ofzo?
Ah oke...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:54 schreef mschol het volgende:
[..]
Vakantie werk bij FloraHolland (bloemenveiling)
als distributiemedewerker
ben nu uitdeler (zorgen dat de planten bij de goede koper terecht komen)
6.00 - eintijden verschillen, vandaag waarschijnlijk 11.30-12 uurquote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:56 schreef whoops het volgende:
[..]
Ah oke...
Hoe laat moet je beginnen je dan?
Nou, werkze dan... Ik haal mijn pizzabroodje uit de oven en ga dan een keer pitten...quote:
en jou reden om (nog) wakker te zijn?????quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:58 schreef whoops het volgende:
[..]
Nou, werkze dan... Ik haal mijn pizzabroodje uit de oven en ga dan een keer pitten...
Ik heb morgen vrij...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:00 schreef mschol het volgende:
[..]
en jou reden om (nog) wakker te zijn?????
volhoudertjequote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:03 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik heb morgen vrij...Ja echt, meer zit er niet achter...
* whoops kan altijd moeilijk de kooi in komen...
redelijk moeilijk zegt ie danquote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:03 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik heb morgen vrij...Ja echt, meer zit er niet achter...
* whoops kan altijd moeilijk de kooi in komen...
Moet jij nodig zeggen...quote:
Byebye...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:05 schreef mschol het volgende:
[..]
redelijk moeilijk zegt ie dan
singing off
tot vanmiddag
oops.... meteen vertrektquote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:06 schreef whoops het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen...
P.S. je post in DIG, nerd...
Ik denk ik zeg het even, voordat straks half ONZ hier is...quote:
quote:
Niettemin heb ik me goed geamuseerd. Alleen heb ik nu wel wat last van hoofdpijnquote:
overmatig drankgebruikquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Niettemin heb ik me goed geamuseerd. Alleen heb ik nu wel wat last van hoofdpijn
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Niettemin heb ik me goed geamuseerd. Alleen heb ik nu wel wat last van hoofdpijn
Concert van CLouseau geweest op de Gentse Feestenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |