quote:
In zo'n geval niet!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]he ben stagiair dan mag het nog
zoow pas op hij komt je opzoekenquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoi!
Check dit:
Het Puber en Tiener userfoto topic !
![]()
waar blijft die van jouquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoi!
Check dit:
![]()
ik moet zo ook even boodschappen doen voor mijn feest van zaterdagquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:42 schreef golfer het volgende:
Zo, eerst maar eens een massa boodschappen in huis halen.
Ik zie et nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoi!
Check dit:
![]()
hij zit der alleen te lurkenquote:
Oh, ja maar ik ben gebanned enzoquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heeft hem weg gehaald...![]()
Toevallig heb ik hem nog op mijn hd![]()
![]()
en Meki was zo aardig te quoten, dus in zijn reactie staat de link naar de originele pic nogquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heeft hem weg gehaald...![]()
Toevallig heb ik hem nog op mijn hd![]()
![]()
Ik ben daar gebanned, dat kan ik niet lezenquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoi!
Check dit:
![]()
Owjah ik ook trouwensquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
en Meki was zo aardig te quoten, dus in zijn reactie staat de link naar de originele pic nog
Waar gaat het heen met de wereldquote:
Even een ander vraagje eh...quote:
Padapapapa!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Even een ander vraagje eh...
Is het nou "Padapapapa" "Pogopogoogo" of toch "polopoloopooo" ? :![]()
Als ik niet gebanned zou zijn zou ik even posten!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:12 schreef Lionheaad het volgende:
wie doet er mee??
Schaamhaar: Heb je een baal of ben je kaal??
Je hebt ook maar eens boek gelezen zie ik..quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:12 schreef Bananenman het volgende:
FOR THOSE WHO HAVE BEEN INVOLVED, NO EXPLANATION IS NECESSARY. FOR THOSE WHO HAVEN'T, NO EXPLANATION IS POSSIBLE.
Dag Bloezziewoezziequote:
Ik ga zo wel ff op tuk. Goed uitgerust weg vannachtquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:22 schreef appelsientje het volgende:
ben moemaar goed ik moet nog ff..
Ja, waarom verdwijnen ze dan meteen uit je MyAT enzoquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zit alweer een slotje op, begon net leuk te worden.
Zondequote:Op donderdag 21 juli 2005 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
flauwquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
vandaag had je toch het 2e gesprek ??quote:
Er staan in PUB zelf ook geen slotje topics. Btje vaagquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, waarom verdwijnen ze dan meteen uit je MyAT enzo
Doen we toch gewoon wat nieuws of zoquote:
Heb geen zin in een banquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Doen we toch gewoon wat nieuws of zo![]()
Een PUB-ban, of dat wat uitmaaktquote:
verzin jij dan maar wat...quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Een PUB-ban, of dat wat uitmaakt![]()
Ja, want he ziet niet waar anderen het over hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Een PUB-ban, of dat wat uitmaakt![]()
quote:Incidenten in metrostations en bus Londen
Uitgegeven: 21 juli 2005 14:21
Laatst gewijzigd: 21 juli 2005 14:35
LONDEN - Volgens Sky News zijn er incidenten in de Londense metro. Er zijn berichten van rook vanuit een trein. Scotland Yard heeft de incidenten bevestigd, aldus CNN. Er zijn nog geen meldingen van gewonden.
Volgens bronnen zijn er incidenten bij de metrostations Warren Street, Oval en Shepherd's Bush. Business News Radio meldt dat het een aanslag is op de Victoria Line metrolijn. Hulpdiensten zijn naar de plaats van de incidenten gestuurd, zo meldt het ANP.
Metropassagier Ivan McCracken vertelde aan Sky News dat hij met een Italiaanse man had gesproken die een explosie heeft gezien. "Hij vertelde me dat hi jeen man zag met een rugzak die plotseling ontploft. De mensen hebben snel zichzelf geëevacueerd. Er was geen paniek. Ik zag geen gewonden, maar mensen waren geschokt."
Bronnen hebben Sky News verteld dat er geweerschoten waren op een van de perrons in Warren Street. Eén spijkerbom is ontploft op één van de stations, meldt Reuters. Ook is er een incident bij een bus bij Hackney in oost-Londen.
bron: nu.nl
je gaat bijna terug verlangen naar de IRAquote:
Eensquote:
ik mis iets geloof ik?quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:24 schreef appelsientje het volgende:
vandaag had je toch het 2e gesprek ??
Hij heeft net z'n ernierugzak gewassenquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft er iemand een plaatje van zon meet ding wat je vaak bij attracties in pretparken ziet me "je moet minstens zo groot zijn om hierin te mogen" oid/?
quote:
heb een ernie rugzak, die is gisteravond meegegaan naar de 4daagsefeesten en dr was bier op gemorst dus hij stonk inmiddels een bietje. K heb m maar ff gewassenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:47 schreef Lionheaad het volgende:
ernie met rubbereend in bad...
rubbereend met ernie in bad??
Go bluezzquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was pittig gesprek... ik ben 1 van de twee, spannend dus... ik hoor het uiterlijk maandag.
Spannend!! we zullen voor je duimen.. ik denk het welquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was pittig gesprek... ik ben 1 van de twee, spannend dus... ik hoor het uiterlijk maandag.
3 blikken van 0,5 liter???quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
ideaal passen precies 3 blikken bier in
*duimt voor Bluezzquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En anders houden we een handtekeningen actiequote:Op donderdag 21 juli 2005 14:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Spannend!! we zullen voor je duimen.. ik denk het weljij bent gewoon de beste
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je hebt ook maar eens boek gelezen zie ik..![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
heb een ernie rugzak, die is gisteravond meegegaan naar de 4daagsefeesten en dr was bier op gemorst dus hij stonk inmiddels een bietje. K heb m maar ff gewassen
nee helaas slecht 0,3quote:
Daarom doe jij hetquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
*duimt voor Bluezz
[afbeelding]en t levert erg veel aanspraak van vrouwen op
nicequote:Op donderdag 21 juli 2005 15:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ernie rugzak
Ik heb een Ernie deurmat (gekregen voor mijn verjaardag) echt geweldig!!
ja kan alleen in de buik maarja wel handigquote:
Maar dan is na 3 kwartier je rugzak leegquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja kan alleen in de buik maarja wel handig
Doe je er toch nieuw bier inquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:08 schreef Vom het volgende:
[..]
Maar dan is na 3 kwartier je rugzak leeg
heb ook nog een plasticzak met bier en daarna gewoon aan t tapbierquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:08 schreef Vom het volgende:
[..]
Maar dan is na 3 kwartier je rugzak leeg
3 blikken bier en een ontstekingsmechanisme voor in de metro?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:58 schreef rubbereend het volgende:
heb een ernie rugzak, die is gisteravond meegegaan naar de 4daagsefeesten en dr was bier op gemorst dus hij stonk inmiddels een bietje. K heb m maar ff gewassen
lachen...quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:17 schreef golfer het volgende:
[..]
3 blikken bier en een ontstekingsmechanisme voor in de metro?
Ik weet wel waar ik volgend jaar ben tijdens de Crossquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb ook nog een plasticzak met bier en daarna gewoon aan t tapbier
aha, stinkende rugzakken, Daarmee zal ik nu maar even niet naar London gaanquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |