quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:24 schreef appelsientje het volgende:
vandaag had je toch het 2e gesprek ??
Hij heeft net z'n ernierugzak gewassenquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft er iemand een plaatje van zon meet ding wat je vaak bij attracties in pretparken ziet me "je moet minstens zo groot zijn om hierin te mogen" oid/?
quote:
heb een ernie rugzak, die is gisteravond meegegaan naar de 4daagsefeesten en dr was bier op gemorst dus hij stonk inmiddels een bietje. K heb m maar ff gewassenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:47 schreef Lionheaad het volgende:
ernie met rubbereend in bad...
rubbereend met ernie in bad??
Go bluezzquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was pittig gesprek... ik ben 1 van de twee, spannend dus... ik hoor het uiterlijk maandag.
Spannend!! we zullen voor je duimen.. ik denk het welquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was pittig gesprek... ik ben 1 van de twee, spannend dus... ik hoor het uiterlijk maandag.
3 blikken van 0,5 liter???quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
ideaal passen precies 3 blikken bier in
*duimt voor Bluezzquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En anders houden we een handtekeningen actiequote:Op donderdag 21 juli 2005 14:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Spannend!! we zullen voor je duimen.. ik denk het weljij bent gewoon de beste
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je hebt ook maar eens boek gelezen zie ik..![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
heb een ernie rugzak, die is gisteravond meegegaan naar de 4daagsefeesten en dr was bier op gemorst dus hij stonk inmiddels een bietje. K heb m maar ff gewassen
nee helaas slecht 0,3quote:
Daarom doe jij hetquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
*duimt voor Bluezz
[afbeelding]en t levert erg veel aanspraak van vrouwen op
nicequote:Op donderdag 21 juli 2005 15:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ernie rugzak
Ik heb een Ernie deurmat (gekregen voor mijn verjaardag) echt geweldig!!
ja kan alleen in de buik maarja wel handigquote:
Maar dan is na 3 kwartier je rugzak leegquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja kan alleen in de buik maarja wel handig
Doe je er toch nieuw bier inquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:08 schreef Vom het volgende:
[..]
Maar dan is na 3 kwartier je rugzak leeg
heb ook nog een plasticzak met bier en daarna gewoon aan t tapbierquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:08 schreef Vom het volgende:
[..]
Maar dan is na 3 kwartier je rugzak leeg
3 blikken bier en een ontstekingsmechanisme voor in de metro?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:58 schreef rubbereend het volgende:
heb een ernie rugzak, die is gisteravond meegegaan naar de 4daagsefeesten en dr was bier op gemorst dus hij stonk inmiddels een bietje. K heb m maar ff gewassen
lachen...quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:17 schreef golfer het volgende:
[..]
3 blikken bier en een ontstekingsmechanisme voor in de metro?
Ik weet wel waar ik volgend jaar ben tijdens de Crossquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb ook nog een plasticzak met bier en daarna gewoon aan t tapbier
aha, stinkende rugzakken, Daarmee zal ik nu maar even niet naar London gaanquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |