quote:
In zo'n geval niet!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]he ben stagiair dan mag het nog
zoow pas op hij komt je opzoekenquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoi!
Check dit:
Het Puber en Tiener userfoto topic !
![]()
waar blijft die van jouquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoi!
Check dit:
![]()
ik moet zo ook even boodschappen doen voor mijn feest van zaterdagquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:42 schreef golfer het volgende:
Zo, eerst maar eens een massa boodschappen in huis halen.
Ik zie et nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoi!
Check dit:
![]()
hij zit der alleen te lurkenquote:
Oh, ja maar ik ben gebanned enzoquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heeft hem weg gehaald...![]()
Toevallig heb ik hem nog op mijn hd![]()
![]()
en Meki was zo aardig te quoten, dus in zijn reactie staat de link naar de originele pic nogquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heeft hem weg gehaald...![]()
Toevallig heb ik hem nog op mijn hd![]()
![]()
Ik ben daar gebanned, dat kan ik niet lezenquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoi!
Check dit:
![]()
Owjah ik ook trouwensquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
en Meki was zo aardig te quoten, dus in zijn reactie staat de link naar de originele pic nog
Waar gaat het heen met de wereldquote:
Even een ander vraagje eh...quote:
Padapapapa!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Even een ander vraagje eh...
Is het nou "Padapapapa" "Pogopogoogo" of toch "polopoloopooo" ? :![]()
Als ik niet gebanned zou zijn zou ik even posten!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:12 schreef Lionheaad het volgende:
wie doet er mee??
Schaamhaar: Heb je een baal of ben je kaal??
Je hebt ook maar eens boek gelezen zie ik..quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:12 schreef Bananenman het volgende:
FOR THOSE WHO HAVE BEEN INVOLVED, NO EXPLANATION IS NECESSARY. FOR THOSE WHO HAVEN'T, NO EXPLANATION IS POSSIBLE.
Dag Bloezziewoezziequote:
Ik ga zo wel ff op tuk. Goed uitgerust weg vannachtquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:22 schreef appelsientje het volgende:
ben moemaar goed ik moet nog ff..
Ja, waarom verdwijnen ze dan meteen uit je MyAT enzoquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zit alweer een slotje op, begon net leuk te worden.
Zondequote:Op donderdag 21 juli 2005 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
flauwquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
vandaag had je toch het 2e gesprek ??quote:
Er staan in PUB zelf ook geen slotje topics. Btje vaagquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, waarom verdwijnen ze dan meteen uit je MyAT enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |