Ik ben inderdaad een beetje melig pea , geen idee hoe je een foto quotequote:Op woensdag 20 juli 2005 20:52 schreef pea4fun het volgende:
Hahaha, beetje melig Ymke? Doe anders nog ff die foto die erbij hoort quoten
tsssssssssssssss stilquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:01 schreef stil het volgende:
Wie is fleur??
Waarom zou je me niet meer zienquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:13 schreef Ymke het volgende:
Leuk Rewimo.![]()
Als ik je niet meer zie hier binnenkort, veel succes met je operatie![]()
quote:
ow jee, 2 dagen een jumpende Ymkequote:Op woensdag 20 juli 2005 21:26 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik ga over twee dagen met vakantie , vandaar mijn uitgelatenheid![]()
![]()
![]()
![]()
shit , ik geloof al wat eerder , maar dan ga ik gewoon undercoverquote:
Pea ik heb dit jaar mijn rijbewijs gehaald , dus ik prop man en kind in de auto en ik zie wel waar ik uitkomquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ow jee, 2 dagen een jumpende YmkeWaar ga je naartoe?
\
Ow gefeliciteerd, dan jump ik ff met je meequote:Op woensdag 20 juli 2005 21:37 schreef Ymke het volgende:
[..]
Pea ik heb dit jaar mijn rijbewijs gehaald , dus ik prop man en kind in de auto en ik zie wel waar ik uitkom![]()
![]()
![]()
Dit jaar is de eerste keer dat man en kind en ik samen vrij hebben ,wel 3 weken samen weg![]()
En dat in 17 jaar![]()
yessssssssssssssssssssssss dit slowchatten is goed voor mn humeurquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow gefeliciteerd, dan jump ik ff met je mee![]()
![]()
4,56938282 seconden werkquote:
Je laat je wel makkelijk leven danquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:44 schreef Ymke het volgende:
ok shark je hebt alle spontaniteit om zeep geholpen ,,,,,,, hulde aan jou![]()
Pdehoog heeft ooit ook eens schaakstukken ingeleverd voor een wedstrijd , dus.... nee niet origineel en ook niet bijster bijzonder uitgevoerdquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:00 schreef Phoenixx het volgende:
[[url=http://www.dreamersweb.nl/fok/chess2.jpg]afbeelding][/url]
(klik voor groot formaat)
Wat vinden jullie ervan???
Lijkt me lastig al die blauwe LEDjes inbouwen...quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:00 schreef Phoenixx het volgende:
Jawel hoor het is best een leuke foto ,,,,,,, maar ik wordt er niet heet of koud van, ik geef er geen punt voor voor , ik zou zeggen : spit eens verder in je brein en kom met iets dat niet zo voor de hand liggend is , wat hoort er nou meer bij elkaar. bv lippen en lippenstift of zwart en wit of een medaille en een overwinning of een een tiet en een bh of een kam en een mooeie haarbos of een gitaar en een rocker of een oma en een aanleunwoning of een tandenborstel en tandpasta of of of ofquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:11 schreef Phoenixx het volgende:
Sh*t - ik had me dus toch een beetje moeten inlezen...![]()
Als ik nou zeg dat ik nog maar een beginnertje ben, is 'ie dan toch niet een beetje leuk?
[[url=http://www.dreamersweb.nl/fok/chess4.jpg]afbeelding][/url]
Dat maakt toch niet uit of PdH al eens iets met schaakstukken heeft gedaan? Ik vind het best een geslaagde poging van phoenix. De kleurtjes vind ik wel wat hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:03 schreef Ymke het volgende:
[..]
Pdehoog heeft ooit ook eens schaakstukken ingeleverd voor een wedstrijd , dus.... nee niet origineel en ook niet bijster bijzonder uitgevoerd
\quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:27 schreef stil het volgende:
Ymke prettig vakantie![]()
ik heb nog een poosje te gaan![]()
Ik vind Ymke en een Ban voor 48 uur ook wel perfect bij elkaar horenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:21 schreef Ymke het volgende:
[..]
Jawel hoor het is best een leuke foto ,,,,,,, maar ik wordt er niet heet of koud van, ik geef er geen punt voor voor , ik zou zeggen : spit eens verder in je brein en kom met iets dat niet zo voor de hand liggend is , wat hoort er nou meer bij elkaar. bv lippen en lippenstift of zwart en wit of een medaille en een overwinning of een een tiet en een bh of een kam en een mooeie haarbos of een gitaar en een rocker of een oma en een aanleunwoning of een tandenborstel en tandpasta of of of of
Voorbijwandelende modquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:41 schreef Ymke het volgende:
Wie is dat dreamer geval eigenlijk?
Rewimo heeft al iets met kinderen gedaan, jouw foto's vallen dus ook afquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:03 schreef Ymke het volgende:
Pdehoog heeft ooit ook eens schaakstukken ingeleverd voor een wedstrijd , dus.... nee niet origineel en ook niet bijster bijzonder uitgevoerd
Het geval Heet Lord Dreamer, LD voor intimie. Voor jou nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:41 schreef Ymke het volgende:
Wie is dat dreamer geval eigenlijk?
Leuk. Scheefquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:00 schreef Phoenixx het volgende:
Ik vind dus echt helemaal NIETS aan mijn post een dergelijke geirriteerde reactie van jou nodig hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:31 schreef Ymke het volgende:
Jij mag het wel leuk vinden puckzz mij doet het werkelijk helemaal niks. de schaakstukken staan niet bijzonder gerangschikt of wat dan ook
En ik zeg ook helemaal nergens dat ik vader en dochter wel punten zou geve4n dus ik snap niet waar jij je gerechtvaardigd voelt om deze vergelijking te trekken
Hier nietquote:
ook leuk... ik mis melk.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:41 schreef Phoenixx het volgende:
Ymke: ik had ook wel foto's gemaakt van dingen die overduidelijk "bij elkaar horen".... maar qua foto mis ik daar gewoon iets aan...
[afbeelding]
Zie je... 't is gewoon een "plaatje" maar verder heeft het gewoon niets bijzonders...
Bij zuivel hoort melkquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:41 schreef Phoenixx het volgende:
Ymke: ik had ook wel foto's gemaakt van dingen die overduidelijk "bij elkaar horen".... maar qua foto mis ik daar gewoon iets aan...
[afbeelding]
Zie je... 't is gewoon een "plaatje" maar verder heeft het gewoon niets bijzonders...
Kloptquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:44 schreef Shark.Bait het volgende:
Rewimo heeft al iets met kinderen gedaan, jouw foto's vallen dus ook af
(let op mijn PI)
Je bedoelt melk zoals in: "boter, kaas en eieren"quote:
Hé, dat was mijn idee.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:51 schreef Rewimo het volgende:
Overigens zou je die foto leuker kunnen maken door je boter, kaas en eieren met een vel papier met het spelletje Boter, kaas en eieren te combineren
Ik ben nu een strontvlieg??? jezus zeg wat een lul ben jijquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:45 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Het geval Heet Lord Dreamer, LD voor intimie. Voor jou nietTotdat je uberhaubt respect op kan brengen voor mensen die een poging wagen tot mee doen, ben jij verworden tot niet meer dan een strontvlieg op de hoop stront die uit je toetsenbord komt die onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn
![]()
Ik ben hier de strontvlieg, ja!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:55 schreef Ymke het volgende:
Ik ben nu een strontvlieg??? jezus zeg wat een lul ben jij
ik vecht niet met ongestelde vrouwtjes of pms gevallen. dus ik zal me inhouden. ze heeft trouwens gelijk. ik ben een lul. maar ja ben man en vrijgesteld van ongesteldheid en pmsquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:56 schreef Rewimo het volgende:
Kunnen jullie dit misschien even onderling uitvechten per mail of zo...
Dat werd er niet bij vermeld in mijn hoofdquote:
Kom op zeg rewimo , er komt hier zomaar een mod voorbij dat mij zomaar uitmaakt voor strontvlieg , ik ken dat hele man vrouw niet eens . Ik probeer nog steeds netjes te blijven maar dat geldt zeker voor de mods niet he?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:56 schreef Rewimo het volgende:
Kunnen jullie dit misschien even onderling uitvechten per mail of zo...
Eg nie...quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:01 schreef Rewimo het volgende:
*RonaldV en zijn popcorn erachteraan schuift*
Ik heb jullie allebei verzocht om het buiten dit topic te houden. Ik maak daarin geen onderscheid.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:00 schreef Ymke het volgende:
Kom op zeg rewimo , er komt hier zomaar een mod voorbij dat mij zomaar uitmaakt voor strontvlieg , ik ken dat hele man vrouw niet eens . Ik probeer nog steeds netjes te blijven maar dat geldt zeker voor de mods niet he?
Ik ben sterk hoorquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:00 schreef Ymke het volgende:
[..]
Kom op zeg rewimo , er komt hier zomaar een mod voorbij dat mij zomaar uitmaakt voor strontvlieg , ik ken dat hele man vrouw niet eens . Ik probeer nog steeds netjes te blijven maar dat geldt zeker voor de mods niet he?
En gewapend ook?quote:
Ik ga me niet met jullie discussie bemoeien, ik vraag jullie alleen om die niet HIER te voeren. Jij bent mans genoeg om zelf je woordje te doen. Ik coördineer een fotowedstrijd, ik ben geen scheidsrechter, daar hebben we andere mensen voor op dit forum.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:05 schreef Ymke het volgende:
Even kijken rewimo , je mag hier dus door een mod , die hier nooit komt , nooit een bijdrage leverd of wat dan ook , gewoon uitgemaakt worden voor strontvlieg???????????????
EEn mod????????????
en dan ga ik het per mail mogen uitvechten???![]()
Niet nodigquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:07 schreef RonaldV het volgende:
Kan een willekeurige mod even een afkoel slotje plaatsen voor de komende uurtjes? Dat lijkt me voor iedereen en het topic het beste.
Kan je m ij dan duidelijk maken waar ik geen respect heb voor de beginende posters hier en kan je me ook zeggen wat de fortos van froosje op mij slaan>??????quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:09 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Niet nodigmaar jij weet veel. kan je deze post ophelderen voor mij ? [SC #2] Fotowedstrijd juli (featuring Fleur :) ) in samen hang met de post boven jou ?
btw verder heb ik het alleen over de wedstrijd, en vraag ik respect voor alle beginnende fotografen die een poging doen om iets te maken
Zie de post boven je. LD heeft een punt. En Rewimo ook. Ik heb de popcorn opgeborgen, kunnen jullie de strijdbijl (in ieder geval hier) begraven?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:10 schreef Ymke het volgende:
nee een modje moet die lord dreamer gewoon dit topic uitgooien , wat hij . zij zegt sllat kant nog wal
Ehm ok wat heb ik dan gezegt dat niet zo netjes was? Ik weet het echt nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:31 schreef k_man het volgende:
Je eigen posts waren ook niet erg netjes Ymke. En om in de kleutersfeer te blijven: jij begon...
Prettige vakantie. Relax...
Volgens mij begon Ymke niet .Ik heb het even terug gelezenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:31 schreef k_man het volgende:
Je eigen posts waren ook niet erg netjes Ymke. En om in de kleutersfeer te blijven: jij begon...
Prettige vakantie. Relax...
22.21, 22.31.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:37 schreef Ymke het volgende:
Ik zit nu alles terug te lezen maar waar ga ik dan de mist in????
opstokert!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:48 schreef Re het volgende:
party party party
jaquote:
Ja right , heb je nog een inzending die je wilt laten zien?? Ik ben altijd nieuwsgierig naar de ideeen van de mensenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:55 schreef trancethrust het volgende:
Ymke kom op zeg... Laten we terugkeren naar de gang van zaken, wedstrijd ging over dingen die bijelkaar horen, right?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:48 schreef just me het volgende:
* just me heeft ook even teruggelezen..
LD heeft zich niet helemaal netjes gedragen, heeft m.i. erg fel gereageert en tja.. dan krijg je reaktie op reaktie! Hij is hier overigens gewoon als user en niet als modje!
Ymke had m.i. niet zo fel moeten reageren op LD en op Rewimo! Rewimo doet haar best om alles goed te coördineren maar is geen modje hier!
Just my 2 cents..
hou het hier nou gezellig want zo hoort het toch ook
kssst...quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:56 schreef Ymke het volgende:
Ik ga me niet meer bemoeien met de inzendingen , ongelooflijk wat een gezeik je krijgt als je durft te zeggen dat je een foto niet zo origineel /mooi vindt
Ik wens jullie allemaal veel succes verder
ik zag laatst een film met een huis vol popcorn......quote:
quote:
lees ff terug, het ging niet om je comment dat je de foto niet mooi vond.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:56 schreef Ymke het volgende:
Ik ga me niet meer bemoeien met de inzendingen , ongelooflijk wat een gezeik je krijgt als je durft te zeggen dat je een foto niet zo origineel /mooi vindt
Ik wens jullie allemaal veel succes verder
dag mamaquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:01 schreef just me het volgende:
[..]
zo.. de rust is bijna weergekeerd dan kan mama gaan slapen
quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:01 schreef just me het volgende:
zo.. de rust is bijna weergekeerd dan kan mama gaan slapen
Haai Puckzzz.. doe jij ook lekker releaxedquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:03 schreef Puckzzz het volgende:
lees ff terug, het ging niet om je comment dat je de foto niet mooi vond.
dat dat excuus je nu ff lekker uitkomt doet niet terzake, het gaat om je algehele houding vanavond. Je bent duidelijk aan je vakantie toe....have fun...en relax!
ikke wel!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:06 schreef just me het volgende:
[..]
Haai Puckzzz.. doe jij ook lekker releaxed
hij kan iets dynamischer denk ik andere hoek en niet zo'n ouderwets bordjequote:Op donderdag 21 juli 2005 00:09 schreef trancethrust het volgende:
Ok, mijn inzendingkje:
[afbeelding]
Of is dit cliché? =P
u voelt zich ineens verheven boven het FOK gepeupel ofzo?... iedereen krijgt wel eens kritiek hoor en dat valt af en toe verkeerd maar om nou gelijk dramaqueen te gaan spelen gaat ook weer wat ver, gewoon even slikken morgen is weer een nieuwe dag hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:22 schreef Ymke het volgende:
Ik ben gekalmeerd nu en eigenlijk erg teleurgesteld door bepaalde mensen hier , denk dat het beter is dat ik me maar terug trek uit het forum fotografie hier . Ik wil graag mijn mening kunnen uitten en ook graag kritiek op mijn fotos krijgen, en uiiten over andere fotos Volgens mij was de opzet van de wedstrijd hier dat je aan de hand van een opgave aan de slag ging , en ja ik heb er in de loop van tijd heel van van geleerd.
jammer vond ik het om te zien dat er een aantal users afhaakte in de loop van tijd. geminis . m-niki- dawg . the-o ..... mensen met een idee ,,,mensen met een stem ... met lol in het fotograferen, Geroddelt wordt er openlijk over users als AM Jammer jammer jammer
, wat mij betreft is het voorbij , Ik kan er geen lol meer in hebben in de manier waarop het nu gaat. Misschien moet ik mijn kritiek handiger inpakken ,maar als ik kijk naar de laatste foto ben ik de enige die uberhaupt wat zegt over defoto de rest roept maar .... leuke foto, tja en dan blijft het bij , ik doe het niet meer ,
Ik ben verbitterd geraakt geloof ik![]()
Een fotografie forum waarvan ik dacht dat men wilde groeien en leren ,ik pas hier niet meer merk ik . succes stil deze maand , je had mijn 5 punten gehad voor doorzettingsvermogen en de lol die ik had om je kippetje
Er is geen enkele reden om je terug te trekken. De namen die je noemt zijn allemaal vertrokken omdat er kritiek was op de manier van formuleren van deze personen, niet om de kritiek zelf. Het grappige deed zich voor dat zij wel goed waren in het leveren van kritiek (op de foto's van anderen), maar niet zo heel erg best in het ontvangen van kritiek (op hun eigen formuleringen). Kort en bondig is handig als je niet veel wilt typen, maar het levert een beetje onprettig gevoel op bij de meeste ontvangers hier.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:22 schreef Ymke het volgende:
Ik ben gekalmeerd nu en eigenlijk erg teleurgesteld door bepaalde mensen hier , denk dat het beter is dat ik me maar terug trek uit het forum fotografie hier . Ik wil graag mijn mening kunnen uitten en ook graag kritiek op mijn fotos krijgen, en uiiten over andere fotos Volgens mij was de opzet van de wedstrijd hier dat je aan de hand van een opgave aan de slag ging , en ja ik heb er in de loop van tijd heel van van geleerd.
jammer vond ik het om te zien dat er een aantal users afhaakte in de loop van tijd. geminis . m-niki- dawg . the-o ..... mensen met een idee ,,,mensen met een stem ... met lol in het fotograferen, Geroddelt wordt er openlijk over users als AM Jammer jammer jammer
, wat mij betreft is het voorbij , Ik kan er geen lol meer in hebben in de manier waarop het nu gaat. Misschien moet ik mijn kritiek handiger inpakken ,maar als ik kijk naar de laatste foto ben ik de enige die uberhaupt wat zegt over defoto de rest roept maar .... leuke foto, tja en dan blijft het bij , ik doe het niet meer ,
Een fotografie forum waarvan ik dacht dat men wilde groeien en leren ,ik pas hier niet meer merk ik . succes stil deze maand , je had mijn 5 punten gehad voor doorzettingsvermogen en de lol die ik had om je kippetje
quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:22 schreef Ymke het volgende:
was jij het niet in het begin dat ik in FOT kwam (toen ik vroeg om je mening) dat je zei dat ik beter iemand anders kon vragen om een mening omdat jij nogal de naam had 'lomp' uit de hoek te komen?
jammer vond ik het om te zien dat er een aantal users afhaakte in de loop van tijd. geminis . m-niki- dawg . the-o ..... mensen met een idee ,,,mensen met een stem ... met lol in het fotograferen, Geroddelt wordt er openlijk over users als AM A_N Jammer jammer jammer waarom?? leg uit? Imo is het gewoon een lompe lul, die alleen maar van zich laat horen wanneer hij iets negatiefs kan zeggen
dan kijk je dus idd alleen maar naar de laatste foto
Ik voel me helemaal niet verheven boven fok , hoe kom je er bij????quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:34 schreef Re het volgende:
[..]
u voelt zich ineens verheven boven het FOK gepeupel ofzo?... iedereen krijgt wel eens kritiek hoor en dat valt af en toe verkeerd maar om nou gelijk dramaqueen te gaan spelen gaat ook weer wat ver, gewoon even slikken morgen is weer een nieuwe dag hoor
ik hoor je alleen maar over de schaakstukken....er zijn meerdere foto's geplaatst hoor..quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:44 schreef Ymke het volgende:
Wat is mijn leer moment dan??? Moet ik dan zeggen jeeeeeeeee dat ziijn mooie schaakstukken op een rijtje , jee dat heeft nog nooit iemand gedaan?? Dat is niet zo , wat wil je dan dat ik zeg? we zitten hier allemaal met volwassen mensen onder elkaar dan moet je toch kunnen zeggen dat iemands foto niet bijster origineel is? zo nee , geef dan eens een voorbeeld wat ik dan moetzeggen , ieeeeeeeeee wat staan je popptejes grappigg maar ik heb het wel eens eerder gezien ofzo???? Vertel me dan hoe ik het moet zeggen ik snap het werkelijk jiet
Wat wil je nu tegen me zeggen??quote:
Sorry dat ik niet ten alle tijden klaar sta om de fotos te beoordelen , misschien dat jij dat kan doen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik hoor je alleen maar over de schaakstukken....er zijn meerdere foto's geplaatst hoor..
het is me teveel moeite om het na te zoeken...ik ga daar geen energie in steken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:52 schreef Ymke het volgende:
[..]
Wat wil je nu tegen me zeggen??
Ik weet allang niet meer wanneer jij op fot kwam , en ik roddel niet achter iemands rug om , dat doe jij , open en bloot , ik weet niet wat voor plezier jij daar aan beleeft
tot morgenquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:00 schreef Ymke het volgende:
Ik ga iig nu naar bed. allemaal heel veel succes met deze wedstrijd, en veel plezier met de komende wedstrijden .![]()
een spoiler is iets wat iemand ergens anders op een forum kwijt wil , JIJ bent degene die dat zonodig op fot kwijt wilt , voel je je daar nu heel groot bij ,??? kijk eens wat AN voor nare dingen ergens anders zegt??? Ik hoef dat echt niet te weten hoor , gaat me niks aan en de rest ook niet Dan kan je wel met je vinger naar mij wijzen maar JIJ bent degene die roddelt puckzz en dat is naar en vervelend nquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het is me teveel moeite om het na te zoeken...ik ga daar geen energie in steken.
en roddel is alleen roddel wanneer het achter iemands rug omgaat. dus roddel 'open en bloot' zoals jij het zegt klopt gewoon niet. ik weet wel waar je het over hebt hoor, je hebt het over mijn spoilertje van A_N, dat is geen roddel, dat is min of meer een quote voor diegene die er geinteresseerd in zijn.
![]()
ja wat een ranzige kutfotoquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:20 schreef trancethrust het volgende:
Kraak liever mn laatste foto af ofzo
Ik ga geen oordeel geven over wel of niet cliché, want daarvoor ben ik maar één persoon. Ik zou bijvoorbeel ook kunnen roepen dat schaakstukken niet bij elkaar horen, maar wie ben ik om dat oordeel op te dringen? Wat ik wel vind van deze foto: Je kiest er heel erg voor om het onderwerp in het midden te plaatsen. Als je dat doet op dit bord moet je er m.i. ook voor zorgen dat je dan tenminste ook de hele cirkel van het motief van het bord op de foto hebt staan, zodat de centrale positie beter tot zijn recht komt. Misschien zou het spannender zijn om een zijaanzicht te nemen...quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:09 schreef trancethrust het volgende:
Ok, mijn inzendingkje:
[afbeelding]
Of is dit cliché? =P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |