Ik ben inderdaad een beetje melig pea , geen idee hoe je een foto quotequote:Op woensdag 20 juli 2005 20:52 schreef pea4fun het volgende:
Hahaha, beetje melig Ymke? Doe anders nog ff die foto die erbij hoort quoten
tsssssssssssssss stilquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:01 schreef stil het volgende:
Wie is fleur??
Waarom zou je me niet meer zienquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:13 schreef Ymke het volgende:
Leuk Rewimo.![]()
Als ik je niet meer zie hier binnenkort, veel succes met je operatie![]()
quote:
ow jee, 2 dagen een jumpende Ymkequote:Op woensdag 20 juli 2005 21:26 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik ga over twee dagen met vakantie , vandaar mijn uitgelatenheid![]()
![]()
![]()
![]()
shit , ik geloof al wat eerder , maar dan ga ik gewoon undercoverquote:
Pea ik heb dit jaar mijn rijbewijs gehaald , dus ik prop man en kind in de auto en ik zie wel waar ik uitkomquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ow jee, 2 dagen een jumpende YmkeWaar ga je naartoe?
\
Ow gefeliciteerd, dan jump ik ff met je meequote:Op woensdag 20 juli 2005 21:37 schreef Ymke het volgende:
[..]
Pea ik heb dit jaar mijn rijbewijs gehaald , dus ik prop man en kind in de auto en ik zie wel waar ik uitkom![]()
![]()
![]()
Dit jaar is de eerste keer dat man en kind en ik samen vrij hebben ,wel 3 weken samen weg![]()
En dat in 17 jaar![]()
yessssssssssssssssssssssss dit slowchatten is goed voor mn humeurquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow gefeliciteerd, dan jump ik ff met je mee![]()
![]()
4,56938282 seconden werkquote:
Je laat je wel makkelijk leven danquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:44 schreef Ymke het volgende:
ok shark je hebt alle spontaniteit om zeep geholpen ,,,,,,, hulde aan jou![]()
Pdehoog heeft ooit ook eens schaakstukken ingeleverd voor een wedstrijd , dus.... nee niet origineel en ook niet bijster bijzonder uitgevoerdquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:00 schreef Phoenixx het volgende:
[[url=http://www.dreamersweb.nl/fok/chess2.jpg]afbeelding][/url]
(klik voor groot formaat)
Wat vinden jullie ervan???
Lijkt me lastig al die blauwe LEDjes inbouwen...quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:00 schreef Phoenixx het volgende:
Jawel hoor het is best een leuke foto ,,,,,,, maar ik wordt er niet heet of koud van, ik geef er geen punt voor voor , ik zou zeggen : spit eens verder in je brein en kom met iets dat niet zo voor de hand liggend is , wat hoort er nou meer bij elkaar. bv lippen en lippenstift of zwart en wit of een medaille en een overwinning of een een tiet en een bh of een kam en een mooeie haarbos of een gitaar en een rocker of een oma en een aanleunwoning of een tandenborstel en tandpasta of of of ofquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:11 schreef Phoenixx het volgende:
Sh*t - ik had me dus toch een beetje moeten inlezen...![]()
Als ik nou zeg dat ik nog maar een beginnertje ben, is 'ie dan toch niet een beetje leuk?
[[url=http://www.dreamersweb.nl/fok/chess4.jpg]afbeelding][/url]
Dat maakt toch niet uit of PdH al eens iets met schaakstukken heeft gedaan? Ik vind het best een geslaagde poging van phoenix. De kleurtjes vind ik wel wat hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:03 schreef Ymke het volgende:
[..]
Pdehoog heeft ooit ook eens schaakstukken ingeleverd voor een wedstrijd , dus.... nee niet origineel en ook niet bijster bijzonder uitgevoerd
\quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:27 schreef stil het volgende:
Ymke prettig vakantie![]()
ik heb nog een poosje te gaan![]()
Ik vind Ymke en een Ban voor 48 uur ook wel perfect bij elkaar horenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:21 schreef Ymke het volgende:
[..]
Jawel hoor het is best een leuke foto ,,,,,,, maar ik wordt er niet heet of koud van, ik geef er geen punt voor voor , ik zou zeggen : spit eens verder in je brein en kom met iets dat niet zo voor de hand liggend is , wat hoort er nou meer bij elkaar. bv lippen en lippenstift of zwart en wit of een medaille en een overwinning of een een tiet en een bh of een kam en een mooeie haarbos of een gitaar en een rocker of een oma en een aanleunwoning of een tandenborstel en tandpasta of of of of
Voorbijwandelende modquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:41 schreef Ymke het volgende:
Wie is dat dreamer geval eigenlijk?
Rewimo heeft al iets met kinderen gedaan, jouw foto's vallen dus ook afquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:03 schreef Ymke het volgende:
Pdehoog heeft ooit ook eens schaakstukken ingeleverd voor een wedstrijd , dus.... nee niet origineel en ook niet bijster bijzonder uitgevoerd
Het geval Heet Lord Dreamer, LD voor intimie. Voor jou nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:41 schreef Ymke het volgende:
Wie is dat dreamer geval eigenlijk?
Leuk. Scheefquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:00 schreef Phoenixx het volgende:
Ik vind dus echt helemaal NIETS aan mijn post een dergelijke geirriteerde reactie van jou nodig hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:31 schreef Ymke het volgende:
Jij mag het wel leuk vinden puckzz mij doet het werkelijk helemaal niks. de schaakstukken staan niet bijzonder gerangschikt of wat dan ook
En ik zeg ook helemaal nergens dat ik vader en dochter wel punten zou geve4n dus ik snap niet waar jij je gerechtvaardigd voelt om deze vergelijking te trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |