Hier nietquote:
ook leuk... ik mis melk.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:41 schreef Phoenixx het volgende:
Ymke: ik had ook wel foto's gemaakt van dingen die overduidelijk "bij elkaar horen".... maar qua foto mis ik daar gewoon iets aan...
[afbeelding]
Zie je... 't is gewoon een "plaatje" maar verder heeft het gewoon niets bijzonders...
Bij zuivel hoort melkquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:41 schreef Phoenixx het volgende:
Ymke: ik had ook wel foto's gemaakt van dingen die overduidelijk "bij elkaar horen".... maar qua foto mis ik daar gewoon iets aan...
[afbeelding]
Zie je... 't is gewoon een "plaatje" maar verder heeft het gewoon niets bijzonders...
Kloptquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:44 schreef Shark.Bait het volgende:
Rewimo heeft al iets met kinderen gedaan, jouw foto's vallen dus ook af
(let op mijn PI)
Je bedoelt melk zoals in: "boter, kaas en eieren"quote:
Hé, dat was mijn idee.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:51 schreef Rewimo het volgende:
Overigens zou je die foto leuker kunnen maken door je boter, kaas en eieren met een vel papier met het spelletje Boter, kaas en eieren te combineren
Ik ben nu een strontvlieg??? jezus zeg wat een lul ben jijquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:45 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Het geval Heet Lord Dreamer, LD voor intimie. Voor jou nietTotdat je uberhaubt respect op kan brengen voor mensen die een poging wagen tot mee doen, ben jij verworden tot niet meer dan een strontvlieg op de hoop stront die uit je toetsenbord komt die onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn
![]()
Ik ben hier de strontvlieg, ja!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:55 schreef Ymke het volgende:
Ik ben nu een strontvlieg??? jezus zeg wat een lul ben jij
ik vecht niet met ongestelde vrouwtjes of pms gevallen. dus ik zal me inhouden. ze heeft trouwens gelijk. ik ben een lul. maar ja ben man en vrijgesteld van ongesteldheid en pmsquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:56 schreef Rewimo het volgende:
Kunnen jullie dit misschien even onderling uitvechten per mail of zo...
Dat werd er niet bij vermeld in mijn hoofdquote:
Kom op zeg rewimo , er komt hier zomaar een mod voorbij dat mij zomaar uitmaakt voor strontvlieg , ik ken dat hele man vrouw niet eens . Ik probeer nog steeds netjes te blijven maar dat geldt zeker voor de mods niet he?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:56 schreef Rewimo het volgende:
Kunnen jullie dit misschien even onderling uitvechten per mail of zo...
Eg nie...quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:01 schreef Rewimo het volgende:
*RonaldV en zijn popcorn erachteraan schuift*
Ik heb jullie allebei verzocht om het buiten dit topic te houden. Ik maak daarin geen onderscheid.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:00 schreef Ymke het volgende:
Kom op zeg rewimo , er komt hier zomaar een mod voorbij dat mij zomaar uitmaakt voor strontvlieg , ik ken dat hele man vrouw niet eens . Ik probeer nog steeds netjes te blijven maar dat geldt zeker voor de mods niet he?
Ik ben sterk hoorquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:00 schreef Ymke het volgende:
[..]
Kom op zeg rewimo , er komt hier zomaar een mod voorbij dat mij zomaar uitmaakt voor strontvlieg , ik ken dat hele man vrouw niet eens . Ik probeer nog steeds netjes te blijven maar dat geldt zeker voor de mods niet he?
En gewapend ook?quote:
Ik ga me niet met jullie discussie bemoeien, ik vraag jullie alleen om die niet HIER te voeren. Jij bent mans genoeg om zelf je woordje te doen. Ik coördineer een fotowedstrijd, ik ben geen scheidsrechter, daar hebben we andere mensen voor op dit forum.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:05 schreef Ymke het volgende:
Even kijken rewimo , je mag hier dus door een mod , die hier nooit komt , nooit een bijdrage leverd of wat dan ook , gewoon uitgemaakt worden voor strontvlieg???????????????
EEn mod????????????
en dan ga ik het per mail mogen uitvechten???![]()
Niet nodigquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:07 schreef RonaldV het volgende:
Kan een willekeurige mod even een afkoel slotje plaatsen voor de komende uurtjes? Dat lijkt me voor iedereen en het topic het beste.
Kan je m ij dan duidelijk maken waar ik geen respect heb voor de beginende posters hier en kan je me ook zeggen wat de fortos van froosje op mij slaan>??????quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:09 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Niet nodigmaar jij weet veel. kan je deze post ophelderen voor mij ? [SC #2] Fotowedstrijd juli (featuring Fleur :) ) in samen hang met de post boven jou ?
btw verder heb ik het alleen over de wedstrijd, en vraag ik respect voor alle beginnende fotografen die een poging doen om iets te maken
Zie de post boven je. LD heeft een punt. En Rewimo ook. Ik heb de popcorn opgeborgen, kunnen jullie de strijdbijl (in ieder geval hier) begraven?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:10 schreef Ymke het volgende:
nee een modje moet die lord dreamer gewoon dit topic uitgooien , wat hij . zij zegt sllat kant nog wal
Ehm ok wat heb ik dan gezegt dat niet zo netjes was? Ik weet het echt nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:31 schreef k_man het volgende:
Je eigen posts waren ook niet erg netjes Ymke. En om in de kleutersfeer te blijven: jij begon...
Prettige vakantie. Relax...
Volgens mij begon Ymke niet .Ik heb het even terug gelezenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:31 schreef k_man het volgende:
Je eigen posts waren ook niet erg netjes Ymke. En om in de kleutersfeer te blijven: jij begon...
Prettige vakantie. Relax...
22.21, 22.31.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:37 schreef Ymke het volgende:
Ik zit nu alles terug te lezen maar waar ga ik dan de mist in????
opstokert!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:48 schreef Re het volgende:
party party party
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |